reklamaation teko

miten sen teen?

nyt on menossa kapasiteetti ongelmista se vaihe että pitäisi tehdä reklamaatio liittymän irtisanimiseksi. miten se reklamaatio oikein tehdään?

5

702

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elisalle..

teet elisalle kirjallisen ilmoituksen johon kirjoitat yhteystietosi ja syyn miksi vaadit että yhteys irtisanotaan ja lähetät kirjeen elisan pääkonttoriin.

Ratavartijankatu 5, Helsinki
      PL 1
      00061 ELISA

• Ellen Ahonen

Sain teiltä laskun (5,90 e) tänään 11.4.2014.
      Teilllä ei mielestäni pitäisi olla minulle mitään asiaa, koska olen DNA:n asiakas.
      Kun siirryin DNA:lle, he lupasivat ilmoittaa teille, että en ole enää asiakkaanne.
      Puhelimeni siirtyi DNA:lle 13.1.2014 js mobiiliyhteyteni jo sitä ennen. Olen kuitenkin saanut 13.1.2014 jälkeen teiltä useita laskuja, ja maksanut ne, koska olen pelännyt niiden joutumista perintään.
      Vaadin teitä poistamaan nimeni (ja kaikki muutkin tietoni) asiakasluettelostanne, koska en ole enää asiakkaanne.
      Ellen Ahonen, puh. 0451036335
      (asiakasnumeroni teillä oli 20827129)
      Kaikki teidän laskunne (jotka olen maksanut) ovat minulla tallessa, ja asia on varmennettavissa myös pankkini tiliotteella, jos sellaista tarvitsette.
      Olen ollut asiasta yhteydessä kuluttaja-asiamieheen. Otan kuluttajaviranomaisiin uudelleen yhteyttä, ellette lopeta kaikenlaisen postin lähettämistä minulle

• jänispussissa

HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ.

Minkäverran saat palkkaa DNAn mainostamisesta? Kuka lienetkin?

• defermat

samoja kokemuksia kuin ellenillä, minulla oli e- sopimus, jossa maksun tapahtuu, jos hinta alle 20 ja en huomannut lopettaa sopimusta enkä huomannut, että maksuja meni automaattisesti, laskuja on tullut toista vuotta. Saunalahden liittymää ei minulla ole ollut vuosiin ja irtisanoin liittymän puhelimitse jopa kahdesti, mutta maksut senkun kummittelevat. Mihin voin tehdä reklamaation??????? Saunalahden laskuerittelyssä verkkopankissa näkyy, että liittymästä ei ole soitettu. Meni siis vain perusmaksu, mutta hyvin monta kertaa, jolloin siitä kertyy sievoinen summa. Minä en kerro minkä firman liittymä on käytössä, joten en sorru mainostukseen ja höpöhöpömies taitaa olla saunalahden palkkalistoilla.

• Liittymän laskutus lakkaa kun sopimus irtisanotaan. Jos olet kahdesti irtisanonut liittymän niin voisit laittaa minulle yksityisviestinä (http://elisa.fi/palstatiimi) omat ja laskusi tiedot niin selvitän asian. Voin tännekin sitten tiedot saatuani halutessasi vastata, mistä moinen on johtunut, ettei jää muita mietityttämään. :)

Matias / Palstatiimi
        http://elisa.fi/palsta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      187
      6245
    2. Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin

Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p
      Maailman menoa
      240
      4198
    3. "Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?

Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?
      Ikävä
      142
      3505
    4. Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin

Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m
      Maailman menoa
      51
      3347
    5. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      49
      3194
    6. Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia

ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi
      Tunteet
      49
      2826
    7. Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %

Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.
      Maailman menoa
      65
      2386
    8. Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon

Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon
      Pyhäjärvi
      241
      2336
    9. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      25
      2316
    10. Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?

Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk
      Tv-sarjat
      100
      1907
    Aihe