reklamaation teko

miten sen teen?

nyt on menossa kapasiteetti ongelmista se vaihe että pitäisi tehdä reklamaatio liittymän irtisanimiseksi. miten se reklamaatio oikein tehdään?

5

734

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elisalle..

teet elisalle kirjallisen ilmoituksen johon kirjoitat yhteystietosi ja syyn miksi vaadit että yhteys irtisanotaan ja lähetät kirjeen elisan pääkonttoriin.

Ratavartijankatu 5, Helsinki
      PL 1
      00061 ELISA

• Ellen Ahonen

Sain teiltä laskun (5,90 e) tänään 11.4.2014.
      Teilllä ei mielestäni pitäisi olla minulle mitään asiaa, koska olen DNA:n asiakas.
      Kun siirryin DNA:lle, he lupasivat ilmoittaa teille, että en ole enää asiakkaanne.
      Puhelimeni siirtyi DNA:lle 13.1.2014 js mobiiliyhteyteni jo sitä ennen. Olen kuitenkin saanut 13.1.2014 jälkeen teiltä useita laskuja, ja maksanut ne, koska olen pelännyt niiden joutumista perintään.
      Vaadin teitä poistamaan nimeni (ja kaikki muutkin tietoni) asiakasluettelostanne, koska en ole enää asiakkaanne.
      Ellen Ahonen, puh. 0451036335
      (asiakasnumeroni teillä oli 20827129)
      Kaikki teidän laskunne (jotka olen maksanut) ovat minulla tallessa, ja asia on varmennettavissa myös pankkini tiliotteella, jos sellaista tarvitsette.
      Olen ollut asiasta yhteydessä kuluttaja-asiamieheen. Otan kuluttajaviranomaisiin uudelleen yhteyttä, ellette lopeta kaikenlaisen postin lähettämistä minulle

• jänispussissa

HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ.

Minkäverran saat palkkaa DNAn mainostamisesta? Kuka lienetkin?

• defermat

samoja kokemuksia kuin ellenillä, minulla oli e- sopimus, jossa maksun tapahtuu, jos hinta alle 20 ja en huomannut lopettaa sopimusta enkä huomannut, että maksuja meni automaattisesti, laskuja on tullut toista vuotta. Saunalahden liittymää ei minulla ole ollut vuosiin ja irtisanoin liittymän puhelimitse jopa kahdesti, mutta maksut senkun kummittelevat. Mihin voin tehdä reklamaation??????? Saunalahden laskuerittelyssä verkkopankissa näkyy, että liittymästä ei ole soitettu. Meni siis vain perusmaksu, mutta hyvin monta kertaa, jolloin siitä kertyy sievoinen summa. Minä en kerro minkä firman liittymä on käytössä, joten en sorru mainostukseen ja höpöhöpömies taitaa olla saunalahden palkkalistoilla.

• Liittymän laskutus lakkaa kun sopimus irtisanotaan. Jos olet kahdesti irtisanonut liittymän niin voisit laittaa minulle yksityisviestinä (http://elisa.fi/palstatiimi) omat ja laskusi tiedot niin selvitän asian. Voin tännekin sitten tiedot saatuani halutessasi vastata, mistä moinen on johtunut, ettei jää muita mietityttämään. :)

Matias / Palstatiimi
        http://elisa.fi/palsta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa

Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va
      Maailman menoa
      290
      4483
    2. Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla

nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty
      Maailman menoa
      108
      4040
    3. Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta

ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,
      Maailman menoa
      194
      2415
    4. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      88
      1908
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      35
      1697
    6. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      1
      1239
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      17
      1229
    8. Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!

Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk
      Tv-sarjat
      7
      1179
    9. Ajattelen sinua

Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii
      Ikävä
      43
      1122
    10. entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin

että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä
      Sinkut
      139
      928
    Aihe