reklamaation teko

miten sen teen?

nyt on menossa kapasiteetti ongelmista se vaihe että pitäisi tehdä reklamaatio liittymän irtisanimiseksi. miten se reklamaatio oikein tehdään?

5

568

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elisalle..

teet elisalle kirjallisen ilmoituksen johon kirjoitat yhteystietosi ja syyn miksi vaadit että yhteys irtisanotaan ja lähetät kirjeen elisan pääkonttoriin.

Ratavartijankatu 5, Helsinki
      PL 1
      00061 ELISA

• Ellen Ahonen

Sain teiltä laskun (5,90 e) tänään 11.4.2014.
      Teilllä ei mielestäni pitäisi olla minulle mitään asiaa, koska olen DNA:n asiakas.
      Kun siirryin DNA:lle, he lupasivat ilmoittaa teille, että en ole enää asiakkaanne.
      Puhelimeni siirtyi DNA:lle 13.1.2014 js mobiiliyhteyteni jo sitä ennen. Olen kuitenkin saanut 13.1.2014 jälkeen teiltä useita laskuja, ja maksanut ne, koska olen pelännyt niiden joutumista perintään.
      Vaadin teitä poistamaan nimeni (ja kaikki muutkin tietoni) asiakasluettelostanne, koska en ole enää asiakkaanne.
      Ellen Ahonen, puh. 0451036335
      (asiakasnumeroni teillä oli 20827129)
      Kaikki teidän laskunne (jotka olen maksanut) ovat minulla tallessa, ja asia on varmennettavissa myös pankkini tiliotteella, jos sellaista tarvitsette.
      Olen ollut asiasta yhteydessä kuluttaja-asiamieheen. Otan kuluttajaviranomaisiin uudelleen yhteyttä, ellette lopeta kaikenlaisen postin lähettämistä minulle

• jänispussissa

HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ.

Minkäverran saat palkkaa DNAn mainostamisesta? Kuka lienetkin?

• defermat

samoja kokemuksia kuin ellenillä, minulla oli e- sopimus, jossa maksun tapahtuu, jos hinta alle 20 ja en huomannut lopettaa sopimusta enkä huomannut, että maksuja meni automaattisesti, laskuja on tullut toista vuotta. Saunalahden liittymää ei minulla ole ollut vuosiin ja irtisanoin liittymän puhelimitse jopa kahdesti, mutta maksut senkun kummittelevat. Mihin voin tehdä reklamaation??????? Saunalahden laskuerittelyssä verkkopankissa näkyy, että liittymästä ei ole soitettu. Meni siis vain perusmaksu, mutta hyvin monta kertaa, jolloin siitä kertyy sievoinen summa. Minä en kerro minkä firman liittymä on käytössä, joten en sorru mainostukseen ja höpöhöpömies taitaa olla saunalahden palkkalistoilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      139
      6631
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      583
      2386
    3. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      46
      1660
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      114
      1371
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      89
      1222
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      48
      1055
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      66
      1048
    8. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      63
      1042
    9. Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain

muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.
      Tuusniemi
      27
      1029
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      63
      956
    Aihe