reklamaation teko

miten sen teen?

nyt on menossa kapasiteetti ongelmista se vaihe että pitäisi tehdä reklamaatio liittymän irtisanimiseksi. miten se reklamaatio oikein tehdään?

5

793

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elisalle..

teet elisalle kirjallisen ilmoituksen johon kirjoitat yhteystietosi ja syyn miksi vaadit että yhteys irtisanotaan ja lähetät kirjeen elisan pääkonttoriin.

Ratavartijankatu 5, Helsinki
      PL 1
      00061 ELISA

• Ellen Ahonen

Sain teiltä laskun (5,90 e) tänään 11.4.2014.
      Teilllä ei mielestäni pitäisi olla minulle mitään asiaa, koska olen DNA:n asiakas.
      Kun siirryin DNA:lle, he lupasivat ilmoittaa teille, että en ole enää asiakkaanne.
      Puhelimeni siirtyi DNA:lle 13.1.2014 js mobiiliyhteyteni jo sitä ennen. Olen kuitenkin saanut 13.1.2014 jälkeen teiltä useita laskuja, ja maksanut ne, koska olen pelännyt niiden joutumista perintään.
      Vaadin teitä poistamaan nimeni (ja kaikki muutkin tietoni) asiakasluettelostanne, koska en ole enää asiakkaanne.
      Ellen Ahonen, puh. 0451036335
      (asiakasnumeroni teillä oli 20827129)
      Kaikki teidän laskunne (jotka olen maksanut) ovat minulla tallessa, ja asia on varmennettavissa myös pankkini tiliotteella, jos sellaista tarvitsette.
      Olen ollut asiasta yhteydessä kuluttaja-asiamieheen. Otan kuluttajaviranomaisiin uudelleen yhteyttä, ellette lopeta kaikenlaisen postin lähettämistä minulle

• jänispussissa

HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ HÖPÖ.

Minkäverran saat palkkaa DNAn mainostamisesta? Kuka lienetkin?

• defermat

samoja kokemuksia kuin ellenillä, minulla oli e- sopimus, jossa maksun tapahtuu, jos hinta alle 20 ja en huomannut lopettaa sopimusta enkä huomannut, että maksuja meni automaattisesti, laskuja on tullut toista vuotta. Saunalahden liittymää ei minulla ole ollut vuosiin ja irtisanoin liittymän puhelimitse jopa kahdesti, mutta maksut senkun kummittelevat. Mihin voin tehdä reklamaation??????? Saunalahden laskuerittelyssä verkkopankissa näkyy, että liittymästä ei ole soitettu. Meni siis vain perusmaksu, mutta hyvin monta kertaa, jolloin siitä kertyy sievoinen summa. Minä en kerro minkä firman liittymä on käytössä, joten en sorru mainostukseen ja höpöhöpömies taitaa olla saunalahden palkkalistoilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Harmittaa kun en saa edes tietää

miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää
      Ikävä
      80
      1003
    2. Teköäly löytää teidät

Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani
      Sinkut
      185
      716
    3. Miesten vs naisten älykkyys

Eiköhän tämä asia ole ihan itsestään selvä: "Adult male brains average approximately 1,370–1,378 grams, while female br
      Sinkut
      200
      641
    4. Mikä on kaivattusi ikä?

🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      33
      613
    5. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      154
      602
    6. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      98
      571
    7. Oletko kaivattusi tyyppiä

Ulkoisesti tai henkisesti? Mitä veikkaat?
      Ikävä
      40
      507
    8. Pidin siitä miten

Rauhallinen olit. Et menetä hermojasi kovin herkästi
      Ikävä
      21
      461
    9. Kaipaako eräs nainen J-miestä

Salaisuutta voisi hieman raottaa.
      Ikävä
      25
      460
    10. Rohkeasti mies viestiä vaan

Yllätä mut ja ota yhteyttä, vaikka luulet että en enää toivo sitä.
      Ikävä
      31
      419
    Aihe