Mistä nykyään ostatte ladan vara-osat ?
Delta-auto luopui ladasta, onko vara-osahuolto muuttunut ?
- ja mistä on edullsinta hankkia osia ?
Oma Lada on pelannut niin hyvin, etten ole koskaan ostanut muuta kuin tulpat ja öljyt, jarrupalat . Mutta nyt kun on jo yli 300 000 mittarissa niin esissä on muutama osatarve....
Lada vara-osat
7
1039
Vastaukset
- Euromalli
Nyt tuli vaikea kysymys.Ladaan varaosia?.Itsellä on Euromalli,ollut pari vuotta,enkä ole tarvinnut huolto-osien lisäksi muuta.Ne olen ostanut Motonet:lta.
- !!==!!
jossain paikallis lehdessä oli pieni ilmoitus Ladan osista ei auta kuin seurailla lehtiä.
- Viipurin tori
Viipurin torilta niitä osia on haettu. En ole kyllä pariin vuoteen enää käynyt kun Lada on jo autuammilla autoilumailla.
- Samara-mies
Tattarisuon nyrkkipajoilta ja autovahinkokeskukselta.
- laraautoilia
www. mansemotors.fi siellä ne ladan osat on :D
- Ladakerhosta
Ladakerhon nettisivuilta löydät Venäjänkävijöitä, jotka toimittavat suhteellisen nopasti ja edullisesti lähes mitä tahansa varaosia.
- lada retro
lada varaosat löytyy kaikki varaosat googleta lada hamburg saksa viikon toimitus aika tai naapurista.olen tilannut................................
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli439398"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn503992Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.412970Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1282622Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi1022529Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on271987Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait161665Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.331477- 711297
Esko ja Martina viettävät joulua
Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen1791194