Mistä nykyään ostatte ladan vara-osat ?
Delta-auto luopui ladasta, onko vara-osahuolto muuttunut ?
- ja mistä on edullsinta hankkia osia ?
Oma Lada on pelannut niin hyvin, etten ole koskaan ostanut muuta kuin tulpat ja öljyt, jarrupalat . Mutta nyt kun on jo yli 300 000 mittarissa niin esissä on muutama osatarve....
Lada vara-osat
7
1020
Vastaukset
- Euromalli
Nyt tuli vaikea kysymys.Ladaan varaosia?.Itsellä on Euromalli,ollut pari vuotta,enkä ole tarvinnut huolto-osien lisäksi muuta.Ne olen ostanut Motonet:lta.
- !!==!!
jossain paikallis lehdessä oli pieni ilmoitus Ladan osista ei auta kuin seurailla lehtiä.
- Viipurin tori
Viipurin torilta niitä osia on haettu. En ole kyllä pariin vuoteen enää käynyt kun Lada on jo autuammilla autoilumailla.
- Samara-mies
Tattarisuon nyrkkipajoilta ja autovahinkokeskukselta.
- laraautoilia
www. mansemotors.fi siellä ne ladan osat on :D
- Ladakerhosta
Ladakerhon nettisivuilta löydät Venäjänkävijöitä, jotka toimittavat suhteellisen nopasti ja edullisesti lähes mitä tahansa varaosia.
- lada retro
lada varaosat löytyy kaikki varaosat googleta lada hamburg saksa viikon toimitus aika tai naapurista.olen tilannut................................
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.855382Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.423581Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j612955Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin442173Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611926Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2881740- 471596
- 941412
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441376Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.81312