Mistä nykyään ostatte ladan vara-osat ?
Delta-auto luopui ladasta, onko vara-osahuolto muuttunut ?
- ja mistä on edullsinta hankkia osia ?
Oma Lada on pelannut niin hyvin, etten ole koskaan ostanut muuta kuin tulpat ja öljyt, jarrupalat . Mutta nyt kun on jo yli 300 000 mittarissa niin esissä on muutama osatarve....
Lada vara-osat
7
909
Vastaukset
- Euromalli
Nyt tuli vaikea kysymys.Ladaan varaosia?.Itsellä on Euromalli,ollut pari vuotta,enkä ole tarvinnut huolto-osien lisäksi muuta.Ne olen ostanut Motonet:lta.
- !!==!!
jossain paikallis lehdessä oli pieni ilmoitus Ladan osista ei auta kuin seurailla lehtiä.
- Viipurin tori
Viipurin torilta niitä osia on haettu. En ole kyllä pariin vuoteen enää käynyt kun Lada on jo autuammilla autoilumailla.
- Samara-mies
Tattarisuon nyrkkipajoilta ja autovahinkokeskukselta.
- laraautoilia
www. mansemotors.fi siellä ne ladan osat on :D
- Ladakerhosta
Ladakerhon nettisivuilta löydät Venäjänkävijöitä, jotka toimittavat suhteellisen nopasti ja edullisesti lähes mitä tahansa varaosia.
- lada retro
lada varaosat löytyy kaikki varaosat googleta lada hamburg saksa viikon toimitus aika tai naapurista.olen tilannut................................
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491125- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206939Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13865- 72845
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297845- 39822