Kohta ufot myönnetään

Ettäs tiiätte

eli nei kohta oo enään ufoja valheellisesti väitettynä vaan ne myönnetään maan ulkopuolisten menopeleiksi tuota pikaa !!!!!!!!!!

10

144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kumquat sanoo näin

      Just eikä me tarvita jotain sätkynukke Barack Obamaa sanomaan mitä me ollaan nähty ja mitä me ei olla nähty. :D Hei, come on. Barack Obama myös lupasi rauhan aikaa. Kumpikaan asia ei ole sätkynuken päätettävissä.

      • Nobelfail

        Sai jopa rauhan palkinnon ennenkuin alotti työnsä eipä lupaukset pitäneet.


      • Kumquat58
        Nobelfail kirjoitti:

        Sai jopa rauhan palkinnon ennenkuin alotti työnsä eipä lupaukset pitäneet.

        Obama on sätkýnukke. Mutta kuka vetää naruista?


    • Mendroada.

      Noi ois ihan ykkösluokan juttuja Sutin foormeillakin julkaistuna.Siellä ne otettaisiin vastaan riemusta kiljuen ja syvää kunnioitusta tuntien.

      Ja samantien pamahtaisi,ei bannit,mikä sillä foorumilla on aika yleinen tapa,vaan erittäin ansioituneen ja renseän ufosalaliittohörhöilijän arvonimi ja asema.

    • sit housut kintussa

      Eräille skeptikoille tulee kyllä täydet lastit!

      • Skepo....

        Ja kun vaaleanpunainen yksisarvinen löytyy, on biologeilla kurat housuissa.

        Et taida edes ymmärtää, mitä skeptismillä tarkoitetaan.


    • Aah sitä tunnetta...

      Ja sitten kun löytyy pinkinvärinen uhvo ja pinkivärisiä humiksia,niin silloin eräät friikit
      olisivat heti ruotsalaistunnelmissa.

      Mutta mikäli uhvo on punainen ja siinä on punaisia humiksia,niin sitten eräät friikit ovatkin vanhoissa neukkutunnelmissa....

    • ufovirkamiäs

      vasta, kun niistä joku vallanpitäjä voi hyötyä: mm. verottaa tai ottaa taksaa vaikka "ilmakehänläpäisystullia"... tai jotain implanttimaksua...

      kunnes ni, neva gonna happen


      tä?

      • Minkäs teet..?!?

        Heh, toki voi olla noinkin, mutta mistä tiedät vaikka niillä ois jo tuostaki soppari... Toisaalta, noi laitteet, mitä itsekin nähnyt ja tekniikka... pärjäiskö meitän pojat noille universumin matkaajille..? Epäilen vahvasti! Juu, ei ne meille vitun tyhmille sota, apina, rahan ja vallan ahneille KOSKAAN ns. julkisesti näyttäydy!!! Toiveajattelua tollanen, valitettavasti.


    • Kuulostaa aivan helluntalaisten virreltä: "Kohta hyvin pian...".

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      138
      1401
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe