Toistuvat nielutulehdukset, nielurisat+ kitarisat leikattu

Tämä ei ole varsinaisesti keuhkosairaus mutta aiheeni sopi tänne paremmin kuin muihin kategorioihin. Minulta on leikattu n 13v sitten molemmat risat, sairastin tuotan ennen lähes joka toinen kuukausi anginan ja todella kovan kuumeen. Kaikki oli ok kunnes reilu vuosi sitten rupesin saamaan samalaisia vaivoja, sillä erolla ettei minulle tule katetta nieluun, nieluviljelyt ovat negatiisia lähes aina ekä minulle ole kasvanut uusia risoja (ainakaan ulkoisesti). antibiootti tepsii...v-pen. kefalex ja viimeisenä Dalacin. Tulehdusarvot, imusolmukkeet turvonneet, korkea kuume ja nielu punainen ne kohdat joista risat leikattuu ilmestyy kuumeen jälkeen pieniä rakkuloita. Aina diagnoosina nielutulehdus. Olen sairastunut kys. taudin vuoden aikana 10 kertaa!!! Lääkärit eivät tee mitää muuta kuin antavat ab:ta. Olen kysynyt onko mahdollista että risojen aluskudoksiin on jäänyt jotain kudosta joka pitäisi poistaa. Olen saanut naurun vastaukseksi. Fyysinen kuntoni on koetuksella, henkinen puoli romahtamaisillaan. Onkomuilla kokemuksia ja mitä asialle on tehty? Onkomuille tehty uusintaleikkauksia esim?

0

229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
        Ikävä
        73
        893
      2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
        Ikävä
        104
        768
      3. 54
        713
      4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
        Ikävä
        41
        684
      5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
        Ikävä
        49
        644
      6. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
        Ikävä
        44
        640
      7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
        Ikävä
        31
        629
      8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
        Ikävä
        34
        577
      9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
        Ikävä
        50
        570
      10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
        Ikävä
        38