Matematiikka kevät 2012

sdfswef

Miten meni? Paljonkohan lähtee pisteitä, kun numeerisia menetelmiä tehtävässä unohtui laskea Y-koordinaatit, mutta X-koordinaatit menivät oikein.

14

329

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lekuriksiiii

laskin, et 36pisteellä lähtis eli M. Prelistä sain C olis ollu mahikset E jos olisin tienny mod10 ja sininen kartio olis mennny oikei..

Kuiteski viimisen illan lukemisella oon tyytyväinen jos M tulee..

• -

*Arvaus* Yksi tai kaksi, se toinen funktiohan oli niin yksinkertainen, ettei siinä juurikaan mitään tekemistä ollut.

• Analyysi

- Yleisesti koe oli melko helppo. Alussa olevat tehtävät 1-6 ratkesivat ilman sen suurempaa soveltamista.
      - Geometriaan liittyvä tehtävä oli mielestäni onnistunut. Se vaati hieman hahmottamiskykyä.
      - Tehtävä 11 oli myös hyvä ja sopivan haastava abeille. Valitettavasti luulen, että todella monet jättivät sen väliin.
      - Tähtitehtävät olivat kokonaisuudessaan helppoja verrattuna aikaisempiin vuosiin.

• 5+9

Kokeen perustehtävät olivat erittäin helppoja ja nostavat pisterajoja varsinkin alempien arvosanojen kohdalla. Jokerit eivät kuitenkaan olleet kokonaisuudessaan
        aivan niin helppoja, vaikka näyttivätkin aluksi helpommilta kuin aikaisempien vuosien tähtitehtävät. Molemmissa jokereissa oli yksi kohta, jonka ratkaisu ei jostain syystä vain auennut minulle, vaikka yritin molempia tehdä yli tunnin monella eri tavalla, mutta onneksi sain niistä kuitenkin enemmän pisteitä kuin olisin saanut tavallisista tehtävistä parhaimmillaan.

• hei

Meneekö pisteet 0:lle jo olen vahingossa laittanut väärä tehtävänumero?

• joku..

Valitettavasti taitaa lasku mennä nollille väärän tehtävänumeron takia...

• 11+3

Käsittääkseni tarkastava opettaja voi korjata tehtävänumeron, jos on aivan selvää, mitä tehtävää olet tarkoittanut, jolloin pistevähennyksiä ei pitäisi tulla. Sensorit eivät kuitenkaan luultavasti tee mitään, jos opettaja ei ole asiaa huomannut.

• yeaaaaaaaaaaaaaaah

Alustavat pisteet 61 ; )

• 18+17

Sama täällä! Tonnia ei tullut, mutta jos ei pisteet laske niin L tulee.

• Narsh

42 pojoo, ois voinu paremmin mennä. Noh, M oli tavoite ja se on vielä ihan realismia...

• 17 + 17

54-56. Tietyssä mielessä ehkä hiukan pettynyt, olisin periaatteessa kyennyt siihen kuuteenkymmeneenkin, mutta kyllä tuokin kelpaa.

Huolimattomuusvirheitähän ne rupeavat korkeilla pisteillä olemaan, ainakin minulla.

• 16+4

Pitkän matikan kokeet testaavat nykyään lähes poikkeuksetta huolellisuutta. Laudaturin saaminen on erittäin vaikeaa, jos ei osaa tehdä vähintään toista tähtitehtävää oikein. Mielestäni tämä suunta ei ole kovin hyvä, koska se suosii varmoja suorittajia tosi-osaajien kustannuksella.

• 17 + 17

57 pistettä tuli takaisin. Kyllähän tuo hieman harmitti kun noinkin vähästä jäi L kiinni, mutta sentään fysiikkakin nousi parilla pisteellä ja tuli ällänä takaisin, niin en jaksanut sen enempää miettiä.

• ytl nauran teille

Ihan vitsi koe. Itse vetäisin kursseista vitosia ja kutosia ja sain E:n.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      54
      2409
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      28
      1759
    3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      70
      1434
    4. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      238
      1320
    5. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      119
      1154
    6. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      13
      990
    7. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      11
      963
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      948
    9. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      933
    10. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      59