Meillä rehtori on ihan molo ja kusipää. Se kieltää teräskärkiset kengät, koska ne ovat hänen mielestä vain tappajille tarkoitetut. Jos joku pelkää kenkiä, sehän on hyvä asia, sillä jonnet kiusaavat emoja ja muita erilaisia nuoria kuten punkkareita. He eivät välttämättä potki niillä teräskärkimaihareilla, mutta jonnet alkavat pelkäämään. Reksi lähettää oppilaan kotiin kesken koulupäivän rangaistuksena harmittomista käytännön piloista. Jos käyttää sanoja mustaihoinen, Totta hitossa, mustalainen tai somali, niin joku voi mennä kielimään siitä reksille ja näitä mainitseniami termejä käyttänyt oppilas tai opiskelija voi joutua puhutteluun tai saada 2h jälki-istuntoa. Jos on koulukiusattu, niin joutuu itse vaihtamaan luokkaa ja kiusaajat pääsevät kuin koira veräjästä. Kaikki kiusaaminen painetaan villasella.
Vastaukset 3
- Nejssan
Meijän koulun rehtori vitsailee joka paikassa, mut sit jos on tehny jtn ni sillo ei paljoo naurata. Se on pelottava tyyppi :o Siula on aika paha reksi.
Ei tuollaiset naperot tarvitse mitään maihareita. Varsinkaan teräskärkiä.
Crocsit riittää teille ihan hyvin.- hrehfdde
Crocseja käyttää vaan muotihinttarit. TÄYSIN samanlaiset PUUTARHA kengät saa 5€ pari, ILMAN sitä crocs logoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361780Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 71571
- 47568
- 30556
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522