Pian 3kk gluteenittomalla, mutta silti ruoka ei oikein imeydy ?

viaton uhri

Kuinka kauan gluteenittoman ruokavalion aloituksesta yleensä voisi mennä ennen kuin elimistö rauhoittuisi ?

Olen nyt ollut siis vuoden alusta gluteenittomalla, ja turvotus ja moni muu oire katosi. Kuitenkin ulosteistani huomaan että ruoka ei oikein ilmeisesti imeydy kunnolla, koska huomaan ulosteiden seassa sulamatonta ruokaa. Ulosteet usein kellertäviä ja jotenkin epänormaalia tekstuuriltaan. Lisäksi haisee "happamalle" tai jollekin sellaiselle. Jokainenhan on yksilö tässä tervehtymisessä sen ymmärrän.

7

422

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dgdgfdgfdkeli

mulla rauhottu 2 päivässä(lopetin siis kertalaakista gluteeni ruokavalion lääkärin soittaessa diagnoosini),olo oli niin kuin ei olis keliakiaa olemassakaan vaikka puoli vuotta olin oireillu jatkuvalla ripuloinnilla jossa uloste oli ihan vaaleen kellertävää eli lähes sulamatontajo ,kolmen päivän päästä kakka muuttui kiinteäksi ja värikin muutui normaaliksi ja myös ripulointi tyssäs.
      Siulla täytyy olla jotain muuta kuin keliakiaa,ei noin pitkään mene oireilun loppumiseen

• viaton uhri

No sitä mä oon pelännytkin. Mikä muut voisi olla kyseessä ?

Verikokeet mulla oli negatiiviset eli sen mukaan ei keliakiaa. Kuitenkin turvotus ja monet muut oireet lakkas heti ku lopetin gluteenin syönnin. Mutta tosiaan toi ruoansulatus ei oo jotenkin parantunut..

Mua ei oteta gastroskopiaan koska verikokeet negatiiviset. En ymmärrä mikä järki siinä on kun luulis että päinvastoin katsottas että mikä on ku ei kerta oo keliakia.

• hfdgfdgd

kyseessä voisi olla ehkä artyneen paksusuolen(turvotus) vaiva

• viaton uhri

Näkyisikö tällaisen syy gastroskopiassa ?

• kdmkeli

näkyy se kun tähystetää pyllyreijän puolelta paksusuoli,minul on tehty kerran tämä tutkimus

• purepure

PURESKELE SE RUOKA PRKL

• viljaton.

Jätä kaikki viljat.

Sillä rauhoittuu viljojen haitat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      26
      2708
    2. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      40
      2342
    3. Ei tule uni

Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.
      Ikävä
      62
      1308
    4. Miksi juuri Venezuela?

Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp
      Maailman menoa
      300
      1234
    5. Toivon sulle silti hyvää

Väärinkäsityksiä tapahtuu, mutta nyt on uusi vuosi ja uudet kujeet.
      Ikävä
      41
      986
    6. Tiedän, että olet luonnevikainen

Haluaisin vain todeta olleeni väärässä tässä asiassa.
      Ikävä
      42
      977
    7. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      100
      934
    8. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      77
      894
    9. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      94
      818
    10. Nautitko riidan haastamisesta?

Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin
      Sinkut
      177
      812
    Aihe