Amed -kokemuksia?

mrs matkaaja

Amedia kehutaan parhaimmaksi sukelluskohteeksi Balilla. Onko siellä muuta tekemistä, jos vain osa matkalaisista sukeltaa?

Onko jollakulla kokemusta Amedin suomalaisomisteisesta hotellista Santai Bali?

3

865

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Amedisti

      Moi,
      Aika hiljainen paikka Amed oli helmikuussa kun siellä olin.
      Itse en sukellellut mutta paikka tarjoaa siihen oivat mahdollisuudet.
      Päivisin vuokrasin skootterin ja kiertelen katselemassa maisemia,jotka olivat ihan huikeita.
      Mm. les nimisen pikkukylän lähellä on hieno vesiputous..jonne pääsymaksu oli
      vapaaehtoinen kunhan vaan jaksoi kävellä puolisen tuntia polkua pitkin paikalle.
      Myös paikallisilta voi kysellä vene-tai kalastus retkille..ottavat mielellään kyytiin pientä maksua vastaan.

      Santai hotellissa olin neljä yötä ja mukavaa oli...bungalovin terassilta kaunis
      näkymä merelle.
      Ravintola myöskin ihan hyvä joskin aika kallis...
      Ainut unta häiritsevä tekijä oli tie joka kulki ihan kämpän takana. Aamulla kuudelta alkoi hemmetinmoinen mopojen pärinä mutta kyllähän jo siihen
      aikaan on muutenkin hyvä herätä...
      Ja kun paikallisia vieressä asuu niin kukot kyllä kiekuu..

      Amed on loistava paikka nauttia Balin kauniista maisemista ja rauhallisuudesta.

    • mrs matkaaja

      Kiitos nopeasta vastauksestasi! Näyttää, että olemme Amedissa muutaman yön ja matka jatkuu siitä esim. Lovinaan. Santaista olen lukenut niin paljon positiivista, että sikäli kiinnostaisi. Halvempaakin majoitusta kyllä Amedista löytyy.

      • Olin juuri pari viikkoa sitten Amedissa. Hiljainen pieni kalastajakylä. Olimme siellä kaksi yötä Hotelli Amed Cafessa. Ihan ok hotelli, maksoi 20€ huone / yö.
        Vuokrattiin skootteri ja kierreltiin sillä upeita mutkittelevia vuoristo teitä, maisemat oli kyllä mahtavia!
        Amedissa oli paljon sukellus toimistoja, eipä siellä sitten muuta ollutkaan. Me ei oltu sukeltamassa mutta sitä ne turistit tuntui siellä harrastavan.
        Uimiseen rannat ei ollut kauniita eikä kivoja. Oli ihan ok pysähdyspaikka mut tosiaan yksi, kaksi yötä riitti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3729
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2327
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2039
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1924
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      402
      1350
    6. 79
      1221
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      136
      1118
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1040
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1000
    Aihe