Naperoille nimet :)

Ison perheen äippä

Olemme yli nelikymppinen pariskunta, jonka uusioperhe sai suuren yllätyksen kun kaksosvauvat ilmoittivat tulostaan pitkien hedelmöityshoitojen jälkeen :) Entuudestaan meillä on kaksi yhteistä tytärtä Stina Alexandra ja Greta Catharina, minulla taas tytär Frida Anna-Maria ja miehellä pojat Evert Tobias, Emil Christian ja Axel Daniel. Meille syntyi siis 15.3 tyttö ja poika, joilta nimet uupuvat. Olimme jo päättäneet nimet, mutta eivät enää sopineet. Ystäväni kehui tätä palstaa, joten päätin kokeilla onneani :) Nyt olemme miettineet pojat etunimeksi Aaron, joten toinen nimi uupuu, saa myös ehdottaa etunimiä! Tytön etunimeksi ei tunnu löytyvät mitään nimiä, jotka sopisivat isosiskojen nimiin, joten niitä kaivataan. Toiseksi nimeksi on tulossa näillä näkymin Sara-Sofia tai Aurora, mutta muitakin nimiä saa ehdotella :) Sen verran taustasta kerron, että olemme kaksikielinen perhe ja asumme hyvin ruotsinkielisellä alueella :) Toivottavasti pystymme yhdessä löytämään naperoille nimet!

16

428

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Miksi Aron kahdella a-lla kun edellisetkin on Emil, ei Eemil ja Evert ei Eevert, Stina ei Stiina ja Greta ei Kreetta? Onkohan provo, muutenkin ku jo noin paljo ja silti muka hedelmöityshoitoja?

      Aron ja Iris

      • ap

        No jos tarkemmin tahdot tietää niin esikoiseni on adoptoitu ja tyttökaksoset saatu myöskin hedelmöityshoitojen avulla pitkän ajan jälkeen.


    • NimiTäti

      Saga Aurora ja Aron William.

    • jenna.

      tässä vielä muutama nimiehdotus:

      Aron/Aaron ja

      Mariel Anette
      Arla Sofia
      Rakel Angelika
      Ethel Ottilia
      Ida Amanda
      Inga Olivia
      Fanny/Fanni Beata
      Fiona Lovisa
      Lea Delfina

      Aronille/Aaronille toisia nimiä:

      Casper/Kasper
      Constantin/Konstantin
      Wilhelm
      Nikolai
      Jeremia(s)
      Sebastian
      Oliver
      Paulus

    • mirabella8690

      Aron Oliver

      Stella Aurora
      Sandra Antonia
      Erika Patrice
      Vivian Esmeralda
      Jasmin Adele
      Carla Sara-Sofia

    • ...

      Aron ja Marta

    • Täti

      Minäkin kirjoittaisin pojan nimen Aron, enkä Aaron.

      Myös Anton, Albin, Edvin, ja Eric (tai Erik) sopisi pojan nimeksi.
      Toiseksi nimeksi vaikkapa
      Oliver, Vincent,Fabian, Rafael,
      Julius, Casimir, Carolus,
      Manuel, Samuel, Mikael,
      Patrick, Petrus, Verner

      Tyttö voisi olla Clara tai Brita.

      Kumpaankin nimeen käy toiseksi nimeksi sekä Sara-Sofia että Aurora.
      Toinen nimi voisi olla myös
      Isabella, Vanessa, Veronica,
      Victoria, Sabina, Eveliina...

    • sibyllavon

      Aaron Sebastian tai Robin Edvard, Tilda Teresia tai Heidi Iris.

    • Mamitha

      Kuten nimimerjkki Tätikin jo ehdotti, olisi Clara kaunis nimi tytöllenne. Aron puolestaan sopisi veljien nimiin nimenomaan yhdellä A:lla.


      eli:

      Aron Oliver
      Clara Aurora

    • 0+0

      Ehdotan Aron ja Siri

    • Primrose

      Vaikkapa Brita, Christa, Klara, Krista tai Trine Aurora.

    • gkskk

      Vera Aurora
      Aaron Juhana

      Tiia Sara-Sofia
      Aaron Johannes

    • ap

      Kiitos ehdotuksista :) Ollaan päätymässä johonkin seuraavista eli pojalle: Aaron/Anton/Arthur Alexander/Sebastian ja tytölle: Stella/Clara/Christa Charlotta, mikä kuulostaa parhaalta?

      • Neanita

        Arthur Alexander ja Christa Charlotta


    • mrwq

      Aaron ehdottomasti yhdellä A:lla, kuten muutkin ovat kommentoineet. Sopii näin sisarusten nimeen.

    • Täti

      Pidän sekä Aaronista että Antonista. Aaronin kirjoittaisin yhdellä a:lla, kuten olen aiemminkin (muiden tavoin) sanonut.

      Tytön nimistä kaunein on Clara.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe