Mitä sinulle kuuluu?

Minulle tällaista:

"Rimpuilet nyt irti elämääsi häiritsevistä kahleista ja sidonnaisuuksista. Anna ahdistuksen ohjata tämänkertaista vapaustaisteluasi.
Ahdistus on elämän lähettämä viesti siitä, että olet myynyt vapautesi liian halvalla ja että nyt on oikea hetki lunastaa aika ja tila takaisin omaan käyttöön. "

12

75

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sullltsina

Jos vaikka koko sivu kuulumisia

• sama ku ed.
    • Sitä se miekii ihmettelen, että mistä nuo tähdistäennustajat voivat t i e t ä ä ihmisten asioita edeltäkäsin.
      Koet taloudellista menestystä lähiaikoina lupasi horoskooppi. Ja eikös mitä voitin lotossa...tai voitin ja voitin.
      Panos 5.00€, voitto 0,50€. En ehkä osannut lukea sen ennustuksen pientä selittävää tekstiä.

• Atolfia

Horoskooppia minäkin aina tavailen ja onpa tullut sellainen tapa, että lukaisen lasten ja heidän puolisoitten ja vieläpä lastenlasten horoskoopit.
      Sitten käy niin, että kaikki ennustukset menevät sekaisin. Enpä noita sitten enempää muistele. Varsinkin, jos huonoa lupaavat, niin lieneekin parempi että unohtaa sellaiset ennustukset.

Aloittaja kysyy, että mitä kuuluu? Itse hän rimpuilee sidoksistaan ja hyvä niin. Ei ihmisen ole hyvä olla sidoksissa, ei ainakaan sellaisissa, missä on paha olla.

Minulle ihan hyvää kuuluu. Sidoksissa on hyvä olla ja jopa ihan onnellista.
      Päivä kerrallaan tässä etiä päin mennään ja kesää odotellaan.

• Aloittajana hiukan

nauratti tulkintasi, sillä ihmiset. lähipiirini ja
        ystäväpiirini, ne ovat ehdottoman lujat sidokset minulla,
        tänäänkin olen tavannut.

Tämä netti kaikkineen,
        fb mukaanluettuna taisi eniten olla mielessäni.

Tulen maksamaan laskuja, saan pinkan valmiiksi,
        ja hups! olenkin täällä, lueskelen, ja hiukan paha olo
        alkaa vallata mielen.

Sidonnaisuukdia ja riippuvuuksia ei minulla muuten ole.
        Olen lopettanut ruuan kanssa otettavan 1 dl punaviini-
        lasin käytön, koska uudet tutkimukset paljastivat sen
        terveellisyysvaikutuksen olemattomaksi.

Tai oikeastaan niin päin, että muutenkin hyvin
        itsensä hoitavat juovat vain sen,
        ja he ovat siis terveempiä muista syistä.
        Näin uusi tutkimus siis paljasti.

Hyvää lauantai-iltaa!

:)

• meikäman

...Ja ruisleivästä Severi ei vähällä erkane, sanoi Esa Pakarinen sr muinoin. Viime vuonna hänen syntymästään tuli kuluneeksi 100v.

Olisi kuulemma hyvä ja tärkeä tehdä tuo kysymys kanssaeläjilleen silloin tällöin.

Oma terveys ikään suhteutettuna kohtuullinen. Seuraa saisi olla joskus enemmänkin, mutta seuramieheksi meikästä on harvoin.

• poristaan taas, moi

Eipä kuulu kummempia, vanhuus tulee vaihdilla kuluneitten nivelten särkiessä vähä joka paikkaa,

ei voittanu taaskaa lotossa, joten ensiviikolla yritän uudelleen.

auto on yltäpäätä rapakossa, ku kadut on märkiä lumen suaessa,
      eikä kannata käydä pesulassa koska se sotkeentuisi saman tien paluumatkalla, joten oottelen kuivempia kelejä.

ei oo puhekaveria, enkä viitti itte olla aktiivinen yhteydenotoissa,
      joten tulen koneelle katteleen kuinka teillä hurisee.

• Onpa hyvä ketju! Voiko palstalta löytyä näin asiallista syhtautumista muihin ja itseensä?

Minähän lähes asun täällä ja yritän löytää saman- tai tai vastakkaishenkisiä. Väliäkö tuolla jos pysytään asiallisina ja ystävällisinä.

Minunkin autoni on vähän kurassa. Miksikö vain vähän? Koska se on niin pieni, vain kahdelle hengelle tarkoitettu. Viatkaan ei siinä voi olla suuria kun moottorin tilavuuskin on vain 0,7 litraa.

Tuo maininta pienistä vioista on peräisin Neil Hardwikin testeistä, muistattehan.

Nukkukaa hyvin!

• Ruuneperi kirjoitti:

Onpa hyvä ketju! Voiko palstalta löytyä näin asiallista syhtautumista muihin ja itseensä?

Minähän lähes asun täällä ja yritän löytää saman- tai tai vastakkaishenkisiä. Väliäkö tuolla jos pysytään asiallisina ja ystävällisinä.

Minunkin autoni on vähän kurassa. Miksikö vain vähän? Koska se on niin pieni, vain kahdelle hengelle tarkoitettu. Viatkaan ei siinä voi olla suuria kun moottorin tilavuuskin on vain 0,7 litraa.

Tuo maininta pienistä vioista on peräisin Neil Hardwikin testeistä, muistattehan.

Nukkukaa hyvin!

"Tankki täyteen" oli ohjelman nimi.

• Atolfia

Aloittajalle terveisiä ja tietysti kaikille muillekin. Taisin tulkita tavallani tuota riippuvaisluonnetta. Onhan niitä meillä kaikenlaisia.

Minulla esim. tuo jumpissa juoksu, se on melkein pakkomielle. Olen ainoa tätä ikäluokkaa kun siellä mukana pyristelee. Vielä kuitenkin olen jaksanut, vaikka joskus olen aivan poikki, kun tulen kotiin. Mieli kuitenkin virkistyy ja se on tärkeä asia.

Tuota punaviiniä en ole pitänyt tapanani juoda. Joskus, kuten juhla-aterioilla, se tulee kysymykseen, vaikka silloinkin otan mieluummin valkoviiniä.

Sanoit, että perhe on läheinen. Niin minullekin ja eipä oikeastaan hirveän paljon ole muita tosiystäviä. Entisiä työtovereitani joskus tapailen ja tietysti naapureita. Tuo aviosiippa lienee minun paras ystäväni enkä ole juuri muita kaivannut.

Tuolla edellä joku oli hiemaan pahoillaan, kun ei lottovoittoa tullut. Minäpä en ole edes katsonut. Tiedä häntä, vaikka siellä voittopotti odottaisi. Toivossa on aina hyvö elää.

"Poristaan taas" sanoi, ettei puhekaveria ole. Täältähän niitä löytyy ja sieltä Chat-kanavalta voi löytyä vielä puheliaimpia kavereita. Ei ole tapanani siellä aikailla, mutta kertovat ne, jotka siellä käyvät.

Minulla on paha tapa puhella yksinäni, joskus ihan säikähdän, kun tuolla kävellessänikin saatan huomioitani jutella, eikä ole ketään vieressä.

Onneksi on tuo nykyinen puhelinkulttuuri. Olen huomannut, että yksi ja toinen kulkiessaan pajattaa. Niillä kun on nuo handsfree-laitteet mukana, niin ei edes puhelinta näy. Joten minäkin voin haastella ihan rauhassa, sehän on muotia.

• vain.minä

Muistelen lukeneeni, että kesäapulaiset saavat laatia horoskooppeja yhtenä työnään lehdissä.
      Liekö totta tai tarua, en tiedä?
      Eiköhän ne ole yhtä päteviä, kuin kenen tahansa laatimat, lehtihoroskoopit?

Toteutuvathan ennustukset, kun jotkut alkavat elämäänsä niiden mukaan.

• vaki puska,,

ennen oliki hauskoja ohjelmia TV:ssä, kuten esm. " tankki täyteen "

tänä iltana oli tosi huonoa ohjelmaa, katsoin yhden poliisisrjan eipä siellä muuta mukavaa tullukkaan
      kuin huonoja uutisia ,
      meinaavat vararahston EU:ssa kasvattaa valtavasti, inhottaa oikein toi Rehn ku on niin EU:n puolesta puhuja, viis veisaa oman maan huolista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      85
      2429
    2. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      482
      2421
    3. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      21
      1531
    4. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1502
    5. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1450
    6. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      67
      1343
    7. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      35
      1270
    8. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      26
      1240
    9. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      274
      1145
    10. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      87
      1113
    Aihe