Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔 keho on siitä tietoinen eikä selvästi lämpene ilman anteeksipyyntöä.Sun ylpeys ei siihen pysty selvästi etkä uskalla.
Mieti miten paljon yritin
41
1347
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
On totta etten uskalla enää ja kait siinä ylpeyden kolohduksessakin jotain perää on mutta enemmän minua jännittää ja hävettää jos tulen taas loukatuksi. On ollut upea ele sinulta yrittää löytää yhteyttä uudelleen ja kyllä sitä vähän mielestäni on tullutkin... Ikävää jos olet kärsinyt tilanteesta niin myös minä. Vaikken sitä kasvokkain uskalla sanoakaan niin sanon tänne anteeksi. Minun reaktio väärinymmärryksen jälkeen oli ylimitoitettu ja loukkaava siitä olen aidosti pahoillani. Aina sua silti rakastan ❤️
- AnonyymiUUSI
Olen koittanut tuoda ilmi, etten usko minkään asian vähentävän rakkauttani sinua kohtaan. Ehkä saan sen sinulle joskus sanoa myös kasvotusten. Sait anteeksi jo ennen kuin pyysit. Anteeksi haluan myös minä pyytää. En aina oikein osaa.
- AnonyymiUUSI
Jos toista rakastaa, ei anna toisen kärsiä yhtään ylimääräistä hetkeä. Sivusta
- AnonyymiUUSI
Onko näissä aloittajaäijän luomissa vuoropuheluissa jonkun yksilön mielestä mitään logiikkaa? Kertokaa toki miten tarinallisuus menee tai mitä skeidaa täältä ny etsittekään
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen koittanut tuoda ilmi, etten usko minkään asian vähentävän rakkauttani sinua kohtaan. Ehkä saan sen sinulle joskus sanoa myös kasvotusten. Sait anteeksi jo ennen kuin pyysit. Anteeksi haluan myös minä pyytää. En aina oikein osaa.
Tämä sivusta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
❤️❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
❤️❤️
"Tupeelta toiselle terve isiä" t. unottomat yössä
-sivustaseuraaja
- AnonyymiUUSI
No olipa kerrassaan kehotietoinen pläjäys, naisena esiintyvä setä. Jotenkin on rivien välistä luettavissa, ettet ole paljoa naisten ihoille tai kehoille päässyt. T naiselta
- AnonyymiUUSI
En valitettavasti tiedä mitä olet niin paljon tehnyt. Loukkaannuin sinuun ja ajauduin taustalle.
- AnonyymiUUSI
En voi pyytää anteeksi jos en tiedä toimineeni väärin.
- AnonyymiUUSI
Sitten on varmaan vakavan itsetutkiskelun paikka. Suosittelen myös asettumaan toisen asemaan!
Sivusta - AnonyymiUUSI
Kannattaa varmaan elää näitä johonkin osallisuuden elämyksiä muutenkin kuin tekemällä itsestään hölmön vastailemalla tälle äijälle. Kovasti yrität luoda naisesta päähäsi tällaista tiettyä yksinkertaisen ja epävakaan kuvaa, mutta se kertoo ihan vain sinusta se
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sitten on varmaan vakavan itsetutkiskelun paikka. Suosittelen myös asettumaan toisen asemaan!
SivustaEhkä sinua ei ole satutettu vaan olet omien puutteidesi vuoksi loukkaantunut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä sinua ei ole satutettu vaan olet omien puutteidesi vuoksi loukkaantunut.
Vttu mikä tietäjä taas...huh huh!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä sinua ei ole satutettu vaan olet omien puutteidesi vuoksi loukkaantunut.
Ei voi olla enää todellista mitä skeidaa tälle palstasedälle suollat🤦♀️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi olla enää todellista mitä skeidaa tälle palstasedälle suollat🤦♀️
Että pistää vihaksi tämä uuvatti…
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Että pistää vihaksi tämä uuvatti…
Taitaa totuus sattua niitä, jotka luulevat ajatuksenluvun olevan miesten velvollisuus.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa totuus sattua niitä, jotka luulevat ajatuksenluvun olevan miesten velvollisuus.
Voi kuule, ei taida olla sinun vahvuus ollenkaan tämä ajattelu, varsinkaan meidän naisten puolesta. Reaalissa tämä tällainen ylikävely ei ihan toimi. T naiselta
- AnonyymiUUSI
Et vaivautunut edes kertomaan miten asiat oikessti on. Mitä siitä olisi pitänyt ymmärtää?
- AnonyymiUUSI
Yksinkertaisesti on ollut vaan liikaa ihmisiä "yrittämässä" ja pahinta on, etten ole päässyt selville heidän motiiveistaan ts. onko hyvän vai pahantahtoista.
- AnonyymiUUSI
Siis mitä yrittämässä?
Sivusta - AnonyymiUUSI
Sinuna olisin katsonut siihen hyvin lähelle!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinuna olisin katsonut siihen hyvin lähelle!
Olis pitänyt tulla treenaamaan ulos? Olitko pupuna pää puskassa?
- AnonyymiUUSI
Oisko jo aika heittää lusikka nurkkaan naiswannabe, miten sä kestät edes itse itsees
- AnonyymiUUSI
Varmaan juuri rämän fantasiamaailman avulla kestää jotenki olla siellä peräkammarissaan, itelleen tämä äijä tätä haavetta tuottaa eniten nämä puupäät hääräämässä on bonus tietenkin tälle huomionkipeälle äijälle. Kertoo muuten ilmapiiristä että on esiinnyttävä naisena saadakseen huomiota eikä mitään hyvää sellaista tietenkään. Tunkkainen paikka
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan juuri rämän fantasiamaailman avulla kestää jotenki olla siellä peräkammarissaan, itelleen tämä äijä tätä haavetta tuottaa eniten nämä puupäät hääräämässä on bonus tietenkin tälle huomionkipeälle äijälle. Kertoo muuten ilmapiiristä että on esiinnyttävä naisena saadakseen huomiota eikä mitään hyvää sellaista tietenkään. Tunkkainen paikka
Naisperformanssit oma lukunsa, ikävä kyllä tämä bipolaarinen itseään vihaava maminpoika taantuu myös lasten tasolle ja yrittää saada eri pelialustoilla kuvia alaikäisiltä. Ei kovin fiksu mato sitten kuitenkaan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Naisperformanssit oma lukunsa, ikävä kyllä tämä bipolaarinen itseään vihaava maminpoika taantuu myös lasten tasolle ja yrittää saada eri pelialustoilla kuvia alaikäisiltä. Ei kovin fiksu mato sitten kuitenkaan
Niin palstasetä on tätä miestyyppiä mikä kokee olevansa jotenkin kuolematon ns
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näihän se on , itseään vihaava mammanpoika. Esiintyy muille menevänä ja sanavalmiina, mutta yksityisesti pieni ja pelokas, lippuineen pikkupoika vaan.
- AnonyymiUUSI
TÄÄLLÄKÖ te pyytelette anteeksi? Ja nimettöminä..?🙄
- AnonyymiUUSI
Kyllä ne niin tekee, nää on niin neroja!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne niin tekee, nää on niin neroja!
Otatkohan tämä palstasedän kellariteatterin kenties inasen liian raskaasti? Millä oikeutuksella olet muuten alkanut tätä nk radiolähetystä pitää?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Otatkohan tämä palstasedän kellariteatterin kenties inasen liian raskaasti? Millä oikeutuksella olet muuten alkanut tätä nk radiolähetystä pitää?
Pari jaksoa kuunnelleena ei jatkoon ohoi
- AnonyymiUUSI
Tarkastelen asiaa, jos oikea henkilö kontaktoi. Palstahorinat on juuri sitä itseään, piilossa huutelevien leikkikenttä.
- AnonyymiUUSI
Niinhän sinäkin olet jo vuosia jankuttanut näissä palstasedän naisleikeissä. Luovuta jo..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän sinäkin olet jo vuosia jankuttanut näissä palstasedän naisleikeissä. Luovuta jo..
Olen jo luovuttanut. Leikkikööt keskenään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen jo luovuttanut. Leikkikööt keskenään.
Aika erikoinen kommentti, mutta kuhan pistät pillit pussiin👍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aika erikoinen kommentti, mutta kuhan pistät pillit pussiin👍
Mitäpä tässä muutakaan... pelikenttä on auki taas.
- AnonyymiUUSI
Haluaisin vieläkin olla väleissä.
- AnonyymiUUSI
Mikä estää?
- AnonyymiUUSI
Röllit kirjoittelee toisilleen, ei kait kukaan usko. 🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Jorinoita, ohi!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu5142585Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu882491Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211571Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771522Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101460- 691384
Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔411347- 271278
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut2881200Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun891144