Hei onko täällä muita odottavia joilla suonenvedoista on koitunut univaikeuksia?
Itselläni joka öinen ongelma välillä jopa päivisin tulee ja pahenemaan päin tuntuu olevan. Jalat ja kädet jatkuvasti kipeät. Magnesiumit olivat alhaalla kun kävin labrassa ottamassa, mutta muut (suolat yms.) olivat aivan kunnossa.
Joten kysynpä onko täällä neuvoja miten suonenvetoja saisi vähennettyä sillä lämpimänä pitäminen ei auta eikä myöskään lisä magnesiumista ole ollut apua. Juon monta litraa päivässä joten tuskin nestehukastakaan johtuu.
Suonenvedot
5
116
Vastaukset
- helppi mulla
Kokeile kylmää suihkua jaloille juuri ennen nukkumaan menoa.
Lisää kalsiumia ruokavaliosi tai syö kalsiumtabletteja. Kalsiumin puute aiheuttaa just tota suonenvetoa, ja raskaana ollessaan kalsiumintarve kasvaa sitä mukaan mitä pitemmällä olet.
- Sattuu, joo
Joo, mulla ihan sama homma. Itku tulee öisin kun pohkeet on niin kipeät. Rupesin syömään myös magnesiumia ja kävelemään lenkkejä, jollain noi on saatava kuriin... Neuvolan täti tosin sanoi, että "eipä sille mitään voi".
- sarkkkuli10
Täällä kans yks joka kärsii ko. vaivasta. Neuvolalääkäri sanoi et tukisukista vois olla apua jos vaiva johtuu heikentyneestä laskimoverenkierrosta. Ja kuulemma myös rauta saattaa auttaa.
- jotain vinkkiä
riittävä vesi
riittävä magnesium (sitraattimuoto imeytyy parhaiten)
suolan puute (merisuola parhainta tai ruususuola)
Riittävä kalsium, josta ei yleensä ole puutetta (ruoka riittää)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202710Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442348Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262142Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o292064Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581728Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121262Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181259- 551110
- 651099
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?41075