Hei onko täällä muita odottavia joilla suonenvedoista on koitunut univaikeuksia?
Itselläni joka öinen ongelma välillä jopa päivisin tulee ja pahenemaan päin tuntuu olevan. Jalat ja kädet jatkuvasti kipeät. Magnesiumit olivat alhaalla kun kävin labrassa ottamassa, mutta muut (suolat yms.) olivat aivan kunnossa.
Joten kysynpä onko täällä neuvoja miten suonenvetoja saisi vähennettyä sillä lämpimänä pitäminen ei auta eikä myöskään lisä magnesiumista ole ollut apua. Juon monta litraa päivässä joten tuskin nestehukastakaan johtuu.
Suonenvedot
5
119
Vastaukset
- helppi mulla
Kokeile kylmää suihkua jaloille juuri ennen nukkumaan menoa.
Lisää kalsiumia ruokavaliosi tai syö kalsiumtabletteja. Kalsiumin puute aiheuttaa just tota suonenvetoa, ja raskaana ollessaan kalsiumintarve kasvaa sitä mukaan mitä pitemmällä olet.
- Sattuu, joo
Joo, mulla ihan sama homma. Itku tulee öisin kun pohkeet on niin kipeät. Rupesin syömään myös magnesiumia ja kävelemään lenkkejä, jollain noi on saatava kuriin... Neuvolan täti tosin sanoi, että "eipä sille mitään voi".
- sarkkkuli10
Täällä kans yks joka kärsii ko. vaivasta. Neuvolalääkäri sanoi et tukisukista vois olla apua jos vaiva johtuu heikentyneestä laskimoverenkierrosta. Ja kuulemma myös rauta saattaa auttaa.
- jotain vinkkiä
riittävä vesi
riittävä magnesium (sitraattimuoto imeytyy parhaiten)
suolan puute (merisuola parhainta tai ruususuola)
Riittävä kalsium, josta ei yleensä ole puutetta (ruoka riittää)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk754071Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n232195Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj341980Olen parasta a-luokkaa
Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge361304- 271229
Se mua jotenkin harmittaa
Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et111043Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.43889Shakki ja matti
Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit73881Peuran liikenne ajovaloissa
Haittaako se jos bussit on romuja ja käyttökiellossa? https://www.ilkkapohjalainen.fi/avi-loysi-kahdeksan-puutetta-kaup28752- 40751