Historia toistaa itseään. Teen samaa kuin sinä viime syksynä. Kerjään viestiä. Osat ovat vaihtuneet. Se on julmaa ja samalla jokseenkin oikeudenmukaista. Ikävä kyllä vastaanotto ei ole yhtä hyvä. Enkä ihmettele. Sä taidat olla meistä se joka pysyy päätöksissään. Harmittaa todella oma toiminta. Kaduttaa. Elämä on. Säästän sulta sen toteamiseen kuluvan energian.
No johan nyt on markkinat.
22
290
Vastaukset
- näyttääkö siltä?
Missä päätöksissä???
- ap.
Siltä näyttää. Sä teet päätöksen ja pysyt siinä. Se on ihailtavaa.
- missä--?
" No johan nyt on markkinat."
Missä ? Tykkäsin markkinarinkelistä, silloin lapsena, kun viimeiksi sain.
- Mitä nää nyt?
?????
- ?
Mikä tämä on? Viestejä täällä vai irl?
- Ole mies
Viestejä irl. Yksi pieni viesti, jossa sanotaan suorat sanat. Ole mies.
- ?
Ole mies kirjoitti:
Viestejä irl. Yksi pieni viesti, jossa sanotaan suorat sanat. Ole mies.
Kenelle suorat sanat? Sanon suorat sanat mieluiten kasvotusten en tekstarina.
- ap.
? kirjoitti:
Kenelle suorat sanat? Sanon suorat sanat mieluiten kasvotusten en tekstarina.
Ihan miten vaan. Otan suorat sanat mieluiten kasvotusten. Mies miehelle jos ei onnistu mies naiselle. Vai onko se tässä tapauksessa nainen naiselle?
- miesnaiselle
ap. kirjoitti:
Ihan miten vaan. Otan suorat sanat mieluiten kasvotusten. Mies miehelle jos ei onnistu mies naiselle. Vai onko se tässä tapauksessa nainen naiselle?
Mies naiselle.
Olet uskomattomin nainen mitä olen koskaan tavannut. Fiksu ja älykäs, empaattinen ja taiteellinen.
Haluan jatkaa sinun kanssasi yhteistä ja erillään olevaa matkaamme. Tie ei tule olemaan helppo, mutta yritetään yhdessä. Aina.
Ei tehdä mistään elämää suurempaa, koska tiedämme toisemme ja toistemme tavat, siksi on kaikki on toisaalta niin helppoa, eikä tarvitse selitellä mitään. :)
Ollaan vaan. Näin on hyvä. - Nainen miehelle
miesnaiselle kirjoitti:
Mies naiselle.
Olet uskomattomin nainen mitä olen koskaan tavannut. Fiksu ja älykäs, empaattinen ja taiteellinen.
Haluan jatkaa sinun kanssasi yhteistä ja erillään olevaa matkaamme. Tie ei tule olemaan helppo, mutta yritetään yhdessä. Aina.
Ei tehdä mistään elämää suurempaa, koska tiedämme toisemme ja toistemme tavat, siksi on kaikki on toisaalta niin helppoa, eikä tarvitse selitellä mitään. :)
Ollaan vaan. Näin on hyvä.Ei ole minulle. Pääsin pisteeseen jossa näin yhteisen tulevaisuuden. Hyvän yhteisen arjen. Yhteisen kodin ja perunamaan. Sinne päästyäni en palaa viime vuotiseen sekoiluun. Se on yhdessä, välillä omissa jutuissa, taas yhdessä. Toista kunnioittaen, rakastaen ja hellien. Huomioon ottaen ja tunteella.
- VeryHighFrequency
miesnaiselle kirjoitti:
Mies naiselle.
Ollaan vaan. Näin on hyvä.Mä olen kyllä taiteellinen, mutta muuten olen kyllä ihan blondi, kirjaimellisesti ja kuvaannollisestikin ;) En ole mikään ruudinkeksijä ja myönnän sen. Mä en tajua, jos mulle ei sanota suoraan... En usko, että "miesnaiselle" olis just Hän, jota kaipailen täällä, mutta vastasinpa nyt kuitenkin.
- Kuiskaukseni nyt
miesnaiselle kirjoitti:
Mies naiselle.
Ollaan vaan. Näin on hyvä.Jostain syystä vastaan"miesnaiselle", kun tuntuu niin tutulta. Nyt olisi sanoja mielessä, mutta tulen ne kuiskaamaan yllättäin, kun on sopiva aika. Nyt ne jää sydämeen ja ylimääräiset siirrän paperille. Tulee sitten kerralla kaikki ! Sekä sanat että kosketus.
Hän asuu täällä, kosketan sydäntäni - tuntuu lämpimältä, ihmeelliseltä.
Olen kiitollinen elämälle ihmisestä, joka tuottaa minulle suurta iloa olemalla olemassa, vaikka ajatuksissani juuri nyt. - <no reservations>
miesnaiselle kirjoitti:
Mies naiselle.
Ollaan vaan. Näin on hyvä.Yhteinen erillään oleva matka voi parhaimmillaan olla elämää suurempaa olemisen keveyttä, ja huonommillaan.. no sitä ei tarvinne tarkemmin selitellä. Kysymys on kai siitä millaisena kukin suhteensa näkee ja kokee.
- Pysäkin ohitus*
Miksi ruikutat toisen käytöksestä, jos itse olet käyttäytynyt huonosti. Kirjoita viesti jossa pyydät anteeksi. Johtaako se mihinkään, ei voi tietää, mutta olet kuitenkin tehnyt asian eteen sen mitä on tehtävissä, etkä pelkästään siirtänyt vastuuta toisen niskoille.
- Mäntsälä mielessäin
Olen pyytänyt. Jatka vain matkaasi.
- Pysäkin ohitus*
Mäntsälä mielessäin kirjoitti:
Olen pyytänyt. Jatka vain matkaasi.
Koirat haukkuvat, karavaani kulkee, ja odottavan aika voi olla pitkä.
- Viim. Ed
Pysäkin ohitus* kirjoitti:
Koirat haukkuvat, karavaani kulkee, ja odottavan aika voi olla pitkä.
Aika ei odota. Tämäkin karavaani lähtee liikkeelle. Eteenpäin. Pakki saa jäädä. Käsijarru on jo hajalla.
- Pysäkin ohitus*
Viim. Ed kirjoitti:
Aika ei odota. Tämäkin karavaani lähtee liikkeelle. Eteenpäin. Pakki saa jäädä. Käsijarru on jo hajalla.
Aika ei odota. Ihminen ehkä odottaa jos välittää tarpeeksi. Eteenpäin kulkee elämä, hyvistä ja huonoista päätöksistä huolimatta.
- tavallaaaan
Tavallaan kaikki on kuitenkin hyvin, mutta tavallaan ei kuitenkaan, kun tavallaan
kaikki on pielessä. Tavallaan tästä kuitenkin selvitään, tavallaan tai toisella.- ...
No ei sullakaan hyvin mene?
- tää on niin tätä
Siis oletko lähettänyt hänelle viestin ja odotat siihen vastausta. Jos täällä sitä viestiä kerjäät niin, onnea matkaan. Älkää antako ihmisten odottaa.
- tuli vaan mieleen
tehdäänpä näin. laita mun puhelimeen tuo sama viestinä , niin tiedän oletko se keneksi sua epäilen ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli642618Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.272514Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️151694- 1021407
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1271396- 981337
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?241173Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411106Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141083Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest59985