Seat Cordoba.
Starttimoottori vaihdettu, pakoputken keski- ja takaosa vaihdettu, jarruneste vaihdettu, öljy suodatin vaihdettu, jarruvaijeri vaihdettu, jarrukengät uusittu, toinen takajarrusylinteri hiottu, etujarrupalat uusittu.1040Eur. Onko mielestänne ok?
Mitä mieltä hinnasta?
7
252
Vastaukset
- metsänhoitaja
On ok.
Miksi vaihdettu starttimoottori? Minä vaihdan vain hiilet kun entiset kuluu loppuun. Hiilet maksoi viime kesänä 9 euroa tarvikeliikkeessä.
Miksi vaihdettu jarruneste? Minulla se vaihtuu luontojaan silloin kun jarrusylinterit muusta syystä avaan. Eli aika monen vuoden välein.
Jarrukengät kestää ainakin 400 000 km jos ei muun vian takia kulu.
Itse tekemällä säästää. Pitää vain osata, mutta siitähän se aina on kiinni. Tai laiskuudesta...- itsehoitolääkäri
Vastaa siihen mitä kysytään. Olen 72-vuotis mummo ja käteni vapisevat aika paljon. Ei enää jakari pysy oikein kädessä.
- sitroen.
itsehoitolääkäri kirjoitti:
Vastaa siihen mitä kysytään. Olen 72-vuotis mummo ja käteni vapisevat aika paljon. Ei enää jakari pysy oikein kädessä.
Minä olen neljä vuotta nuorempi eivätkä käteni vapise vielä. Ikänäön takia silmien tarkennusalue on kutistunut ja työskentelylasit alkavat olla tarpeen.
Tuntematta kyseisen automallin tarkkaa tekniikkaa, varaosahintoja, vikojen ja laskutuksen yksityiskohtia en alussa olevaan kysymykseen pysty tyhjentävästi vastaamaan. Tuskin pystyy muutkaan. - melookone mestari
shitikka mies tietää. Startimoottori voi hajota ja kulua muualtakin osin kuin hiilistä
Jarrunesteetkin voi mennä huonoksi ennen jarruremonttia.
Jarrukengätkin voi kulua huomattavasti nopeamminkin riippuen kuskista.
Kaikki ei aja noin vanhoilla romuilla kuin sinä, eikä kaikki viitsi paskastaa käsiään. - sitroen.
melookone mestari kirjoitti:
shitikka mies tietää. Startimoottori voi hajota ja kulua muualtakin osin kuin hiilistä
Jarrunesteetkin voi mennä huonoksi ennen jarruremonttia.
Jarrukengätkin voi kulua huomattavasti nopeamminkin riippuen kuskista.
Kaikki ei aja noin vanhoilla romuilla kuin sinä, eikä kaikki viitsi paskastaa käsiään.Oot sinä ite meloookone mestari!
Kyllä se starttimoottorin hajoaminen melkoisen epätodennäköistä on. Ei noin uudessa autossa kuitenkaan...
Jarrunesteitten vaihto on vain tyhmien kusetusta ja liikkeille "tuloksen tekemistä".
Jos jarruilla säädetään ajonopeutta, niin tottakai ne jarruhihnat kuluu. Tai jos jarrusylinterit on jumissa eikä asiaan puututa ajoissa...
Ei pojista puoletkaan osaa korjata ja huoltaa autoaan vaan joutuvat vaihtamaan linttansa toiseen linttaan ennen aikojaan. Varsinkin sellaiset, joilla on lippalakki väärin päin päässä. Ja suuta kuin variksenpojalla persettä.
Oletkos muuten koskaan nähnyt vastakuoriutunutta variksenpoikaa?
Käsien likaamisesta saa joskus melko mukavan tuntipalkan. Tietää se joka on kokeillut... Ja likaan pystyy vaikkapa mäntysuopa, mitä et tiennytkään!
Koeta kestää!
- Kariruuvari
"Sitroen" henkilö sanoo että "Jarrunesteitten vaihto on vain tyhmien kusetusta ja liikkeille "tuloksen tekemistä".
Jos jarruilla säädetään ajonopeutta, niin tottakai ne jarruhihnat kuluu. Tai jos jarrusylinterit on jumissa eikä asiaan puututa ajoissa...".No siinähän hän jo puhuu itsensä pussiin suuressa viisaudessaan sillä mikähän olisi suurin syy jarrusylintereiden jumiutumiseen......olisikohan likainen ja vetinen jarruneste? Ja jos AUTOJEN jarrunesteessä on liikaa vettä niin nestehän saattaa ruveta kiehumaan ja jarrut "häipyy"........no citikan nopeuksissa tätä ei vissiinkään tapahdu.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site515876Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers714595Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto464362SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun564141SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt913735Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä
Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään623283SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502453Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352349Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat422089En uskalla ees ajatella muru
Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha131219