Mitä eroja on ko. malleilla? vm.00-03,aj.alle 100tkm
Mitä tyyppivikoja on kummassakin ja missä vaiheessa ne tulevat esille (esim.kilometrimäärät)
Turvallisuus
käyttökustannukset
Arvo
X vai S-Type, kumpi onpi parempi
4
1333
Vastaukset
- jakke
Kun ei tieda mita ominaisuuksia autosta haet. X-type paljon halvempi ja jonkin verran pienempi. S-typessa loytyy Jaguarin omalta poydalta suunniteltu moottori. S-type ei kayttaydy kuin soutuvene aallokossa kun ajat mutkaista tieta. X-typessa tiemelu kuuluu sisalle paljon kovempana kuin S-typessa. Kumpaisessakin omat pienet tyyppiviat jos niita haet... Itse valitsin S-typen 4.0 V8 ja tyytyvainen olen ollut :)
-jakke- 4.0 V8
.. ei tuntunu kyllä kovin kummoiselta lastutetun diesel Audin jäljiltä kiihtyvyydeltään.
Kävin koeajamassa kaverini autoa pari kk sitten. En tiedä antako kone niitä tehoja joita olis pitäny. Yks toinen kaveri kokeili Jaggea Volvo T4:lla ajeltuaan ja valitteli ihan samaa.
Todella upea auto muuten. Nahkapenkkien laatu oli kyllä paras mitä oon missään nähny. Tuo auto oli tuotu USA:sta ja kuulemma parempilaatuinen kuin euroopassa myytävät. Moottorista en tiedä voiko sanoa samaa. - Joppe
4.0 V8 kirjoitti:
.. ei tuntunu kyllä kovin kummoiselta lastutetun diesel Audin jäljiltä kiihtyvyydeltään.
Kävin koeajamassa kaverini autoa pari kk sitten. En tiedä antako kone niitä tehoja joita olis pitäny. Yks toinen kaveri kokeili Jaggea Volvo T4:lla ajeltuaan ja valitteli ihan samaa.
Todella upea auto muuten. Nahkapenkkien laatu oli kyllä paras mitä oon missään nähny. Tuo auto oli tuotu USA:sta ja kuulemma parempilaatuinen kuin euroopassa myytävät. Moottorista en tiedä voiko sanoa samaa.Jos moottorin tehot ovat auton mitta, niin voipi olla että kannattaa pysyä lastu Audissa tai -Volvossa.
Milläs lailla "ohjelmoitu" Jaguarin laatikko oli käytössä noissa testiajoissa?
- <<<<
OLISI UPEAA AJAA JAGUAR S-TYPEA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017383
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?784893- 794789
- 1324208
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82998- 522629
- 402531
- 462176
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102171Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211810