V*tuttaa ettei tästä puhuta koskaan missään ja hölmöt nuoret menevät ottamaan valtavia riskejä kautta maailman. Suosittelen perehtymään järjestelmään, ennenkuin allekirjoitat sen lainasopimuksen-> http://asuntokuplassa.blogspot.com/
Meidät huijataan ottamaan valtavia asuntolainoja
9
432
Vastaukset
- tuo on hyvä
kasa faktaa. Ensin meille myydään reilusti ylihinnoiteltuja asuntoja ja kiskotaan käsittämätöntä vuokraa. Sitten maksatetaan vielä euroopan ja lopulta suomenkin velalla yli varojen eläminen. Tämä on tulevaisuus.
"Sitten maksatetaan vielä euroopan ja lopulta suomenkin velalla yli varojen eläminen"
Ja miksi näin tehdään (oletko koskaan ihan aikuisten oikeasti miettinyt asiaa, ihan yksinäsi)?
Ainoa syy on suomen kansan valitsema kommnistinen ajattelumaaima, oikeasti porvarillisessa yhteiskunnassa asiat menevät huomattavasti oikeudenmukaisemmin!
Kerro minulle kolme syytä miksi minun pitäisi osallistua sinun elättämiseen, niin kerron sinulle kuusi syytä sihen miksi en halua siihen osallistua :)
- hmm...
Ostin ylihintaisen rivarin 2002 isäni mielestä. Silti olen siitä lähtien maksanut asumisesta 3-500 euroa kuukaudessa vähemmän. No itse päätät mitä asumisestasi haluta maksaa...
- Luki.
Käyppä suomi 24 asuntojen hinnat palstalla ja lue sieltä,sellainen karismaattinen henkilö nimeltään Luki kertoo jatkuvasti ihmisille tästä ongelmasta ja varoittaa ostamasta lainalla ja varsinkin suurilla lainoilla yhtään mitään.
Vastakkain asettelussa on muulit eli ikilainaiset velkaiset,he perustelevat ajoissa ostamisellaan ja saa kuulostamaan monen mielestä houkuttavalta.
Mutta Luki tiputtaa tasaisin väliajoin heidät maanpinnalle etenkin nyt kun taantuma on iskenyt koko eurooppaan ja aiheuttaa asuntojen hintojen laskun.
Käykääpä piruuttanne katsomassa. - Rommel peruttu
Asunnon osto velaksi on parasta bisnestä mitä voi olla. Varmaa tuottoa ilman veroja, saa vähennyksiä koroista ja bonuksena saa vielä asuakin siellä!
- Näin on
Vuokranantajana pidän asunnon vuokrausta hyvänä Bisneksenä vuokraan Lukin kaltaiselle huoneistojani.
- .Temes82.
Heh, sait kaikki velkavivulla sijoitusasuntoja ostaneet "nousukkaat" pillastumaan, kun levitit tuollaista tietoa. Hehän joutuvat konkurssiin kohta. Jaa linkkiä eteenpäin, tuollaista asuntomarkkinat ovat jo kaivanneet pitkään.
- Läskimpi Isäntä
Aivan niin. Yhteiskunnan pahimpia ongelmiahan on juuri vuokraisäntien köyhyys. Vaikka varakkaat vuokralaiset syytävät heille joka kuukausi rahaa, isännät eivät vain tule toimeen.
- Joppinen
Tätähän pitääkin levittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005167733- 2312682
- 262581
- 1611940
- 1141788
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?51502Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21376- 761203
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621178IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41155