Minulla on Cisco epc3825 kaapelimodeemi, joka ei suostu resetoitumaan tehdasasetuksille. Asetusten muokkaamiseen tarvittava salasana on päässyt unohtumaan ja ainut vaihtoehto olisi saada resetoitua laite tehdasasetuksille. Käyttöohjeen mukaan pitäisi reset-nappia pitää pohjassa 15 sek, mutta ainut asia minkä modeemi tekee on buuttaus, samanlainen kuin vain laittaisi virrat päälle ja pois. Ei auta vaikka nappi on pohjassa 15sek tai pitempään...
Onko vinkkejä kuinka toi resetointi toimisi, että pääsisi taas asetuksiin käsiksi?
Cisco epc3825 salasana hukassa
4
9318
Vastaukset
- samavehje
Ohjeen mukaan 10 sekuntia reset-nappia ja salasana sekä käyttäjätunnus pitäisi toimia tyhjinä. Jos ei onnaa, soita palveluntarjoajallesi, modeemireiskahan ei silloin toimi.
Salasanoja ei kannata vaihdella, jos ei niitä pane jhnkn ylös.
Itse sain saman laitteen pari viikkoa sitten ja olen toistaiseksi tyytyväinen, kertaakaan ei ole vielä pätkäissyt yhteyttä.- saarisentimppa
Nyt toimii. En tehnyt mitään eri tavalla, mutta nyt vain jostain syystä tuo resetointi onnistui. Eilen yritin samaa varmaan kymmenen kertaa ja modeemi vain buuttasi, mutta ei resetoinut itseään. Salasanan piti olla mukamas helppo, mutta kun ei ollut vähään aikaan asetuksia rassannut, niin eihän tuota enää muistanut. Nyt pitää jättää kokonaan tyhjäksi tai kirjoittaa muistiin...
- tupla7
apua mulla ei eens buuttaa kun yritän pinaa nappia
- Sisko283825
Tossa mallissa on wireless setup-painike hämäävän lähellä reset-tekstiä. Reset pitää painaa sieltä kolosta jollain terävällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1686827
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes552235- 562108
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se601219- 551211
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3521210Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141091Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79960Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384948Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14947