Cisco epc3825 salasana hukassa

saarisentimppa

Minulla on Cisco epc3825 kaapelimodeemi, joka ei suostu resetoitumaan tehdasasetuksille. Asetusten muokkaamiseen tarvittava salasana on päässyt unohtumaan ja ainut vaihtoehto olisi saada resetoitua laite tehdasasetuksille. Käyttöohjeen mukaan pitäisi reset-nappia pitää pohjassa 15 sek, mutta ainut asia minkä modeemi tekee on buuttaus, samanlainen kuin vain laittaisi virrat päälle ja pois. Ei auta vaikka nappi on pohjassa 15sek tai pitempään...

Onko vinkkejä kuinka toi resetointi toimisi, että pääsisi taas asetuksiin käsiksi?

4

9318

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samavehje

Ohjeen mukaan 10 sekuntia reset-nappia ja salasana sekä käyttäjätunnus pitäisi toimia tyhjinä. Jos ei onnaa, soita palveluntarjoajallesi, modeemireiskahan ei silloin toimi.
      Salasanoja ei kannata vaihdella, jos ei niitä pane jhnkn ylös.
      Itse sain saman laitteen pari viikkoa sitten ja olen toistaiseksi tyytyväinen, kertaakaan ei ole vielä pätkäissyt yhteyttä.

• saarisentimppa

Nyt toimii. En tehnyt mitään eri tavalla, mutta nyt vain jostain syystä tuo resetointi onnistui. Eilen yritin samaa varmaan kymmenen kertaa ja modeemi vain buuttasi, mutta ei resetoinut itseään. Salasanan piti olla mukamas helppo, mutta kun ei ollut vähään aikaan asetuksia rassannut, niin eihän tuota enää muistanut. Nyt pitää jättää kokonaan tyhjäksi tai kirjoittaa muistiin...

• tupla7

apua mulla ei eens buuttaa kun yritän pinaa nappia

• Sisko283825

Tossa mallissa on wireless setup-painike hämäävän lähellä reset-tekstiä. Reset pitää painaa sieltä kolosta jollain terävällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      168
      6827
    2. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      55
      2235
    3. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      56
      2108
    4. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      60
      1219
    5. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      55
      1211
    6. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      352
      1210
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      14
      1091
    8. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      960
    9. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      948
    10. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      947
    Aihe