Minulla on Cisco epc3825 kaapelimodeemi, joka ei suostu resetoitumaan tehdasasetuksille. Asetusten muokkaamiseen tarvittava salasana on päässyt unohtumaan ja ainut vaihtoehto olisi saada resetoitua laite tehdasasetuksille. Käyttöohjeen mukaan pitäisi reset-nappia pitää pohjassa 15 sek, mutta ainut asia minkä modeemi tekee on buuttaus, samanlainen kuin vain laittaisi virrat päälle ja pois. Ei auta vaikka nappi on pohjassa 15sek tai pitempään...
Onko vinkkejä kuinka toi resetointi toimisi, että pääsisi taas asetuksiin käsiksi?
Cisco epc3825 salasana hukassa
4
9523
Vastaukset
- samavehje
Ohjeen mukaan 10 sekuntia reset-nappia ja salasana sekä käyttäjätunnus pitäisi toimia tyhjinä. Jos ei onnaa, soita palveluntarjoajallesi, modeemireiskahan ei silloin toimi.
Salasanoja ei kannata vaihdella, jos ei niitä pane jhnkn ylös.
Itse sain saman laitteen pari viikkoa sitten ja olen toistaiseksi tyytyväinen, kertaakaan ei ole vielä pätkäissyt yhteyttä.- saarisentimppa
Nyt toimii. En tehnyt mitään eri tavalla, mutta nyt vain jostain syystä tuo resetointi onnistui. Eilen yritin samaa varmaan kymmenen kertaa ja modeemi vain buuttasi, mutta ei resetoinut itseään. Salasanan piti olla mukamas helppo, mutta kun ei ollut vähään aikaan asetuksia rassannut, niin eihän tuota enää muistanut. Nyt pitää jättää kokonaan tyhjäksi tai kirjoittaa muistiin...
- tupla7
apua mulla ei eens buuttaa kun yritän pinaa nappia
- Sisko283825
Tossa mallissa on wireless setup-painike hämäävän lähellä reset-tekstiä. Reset pitää painaa sieltä kolosta jollain terävällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain687574Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1242989- 1431813
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651679Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1221512Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1711461- 1321192
- 78879
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 53774