Cisco epc3825 salasana hukassa

saarisentimppa

Minulla on Cisco epc3825 kaapelimodeemi, joka ei suostu resetoitumaan tehdasasetuksille. Asetusten muokkaamiseen tarvittava salasana on päässyt unohtumaan ja ainut vaihtoehto olisi saada resetoitua laite tehdasasetuksille. Käyttöohjeen mukaan pitäisi reset-nappia pitää pohjassa 15 sek, mutta ainut asia minkä modeemi tekee on buuttaus, samanlainen kuin vain laittaisi virrat päälle ja pois. Ei auta vaikka nappi on pohjassa 15sek tai pitempään...

Onko vinkkejä kuinka toi resetointi toimisi, että pääsisi taas asetuksiin käsiksi?

4

9561

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samavehje

Ohjeen mukaan 10 sekuntia reset-nappia ja salasana sekä käyttäjätunnus pitäisi toimia tyhjinä. Jos ei onnaa, soita palveluntarjoajallesi, modeemireiskahan ei silloin toimi.
      Salasanoja ei kannata vaihdella, jos ei niitä pane jhnkn ylös.
      Itse sain saman laitteen pari viikkoa sitten ja olen toistaiseksi tyytyväinen, kertaakaan ei ole vielä pätkäissyt yhteyttä.

• saarisentimppa

Nyt toimii. En tehnyt mitään eri tavalla, mutta nyt vain jostain syystä tuo resetointi onnistui. Eilen yritin samaa varmaan kymmenen kertaa ja modeemi vain buuttasi, mutta ei resetoinut itseään. Salasanan piti olla mukamas helppo, mutta kun ei ollut vähään aikaan asetuksia rassannut, niin eihän tuota enää muistanut. Nyt pitää jättää kokonaan tyhjäksi tai kirjoittaa muistiin...

• tupla7

apua mulla ei eens buuttaa kun yritän pinaa nappia

• Sisko283825

Tossa mallissa on wireless setup-painike hämäävän lähellä reset-tekstiä. Reset pitää painaa sieltä kolosta jollain terävällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      130
      1854
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      877
    3. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      151
      850
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      60
      810
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      772
    6. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      47
      712
    7. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      73
      681
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      274
      672
    9. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      44
      667
    10. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      34
      602
    Aihe