Ei auta TOR eikä anonyymiserveri.

Tarkkailussa.

Olen jo vuosia ollut S24:n mustalla listalla kirjoiteltuani aika usein aloituksia, jotka on poistettu ja jotka ovat herättäneet puljun huomion. Todennäköisesti S24 on ottanut yhteyttä jo ajat sitten operaattoriini ja saanut henkilötietoni sekä jatkuvasti päivittyvät tiedot siitä, millä dynaamisella IP-osoitteella kulloinkin kirjoitan, jotta voivat olla aina ajan tasalla siitä, mitä millekin palstalle milloinkin kirjoitan. Ainakin rekatun nimimerkkini profiilissa olleet keksityt tiedot oli muutama vuosi sitten oudolla tavalla muutettu vastaamaan oikeita tietojani.


Kun operaattorini Saunalahti otti käyttöön jaetun IP-osoitteen, olen ollut siitä asti bannissa. Olen sitten kirjoitellut tänne anonyymiserverien kautta, mutta sen jälkeen kun S24 äskettäin muutti käyttäjäehtojaan, ei sekään ole enää onnistunut - paitsi yhdellä selaimella. Ehtojen muutokseen oli ilmeisesti piilotettu entistä laajemmat oikeudet saada tietoa kirjoittajista ja hallita heidän kirjoitusoikeuksiaan sivustolla evästeiden tai koneelle asennettavan vakoiluohjelman avulla. TORiakin olen yrittänyt käyttää, aina silloin tällöin olen kokeillut TOR bundlen Firefox Auroraa, mutta vaikka TOR on viimeisen päälle oikein konfiguroitu, en ole koskaan päässyt kirjoittamaan sillä tänne. Ohjelma ei vain yhdistä S24:lle. Tässä täytyy sitten olla jo operattorillakin sormensa pelissä, kun edes TOR ei auta.

Käytössäni on 15 erilaista selainta, ja ainoastaan yhdellä niistä pääsen kirjoittamaan tänne, tosin vain anonyymiserverin kautta, sillä, jonka olen säätänyt oletusselaimeksi ja jota eniten olen käyttänyt jo monta vuotta. 14 muuta ei suostu päästämään kirjoittamaan, ei anonyymiserverin kautta eikä suoraan. Ei siis edes TORilla toimiva Firefox Aurora. Olisiko mahdollista, että operaattorini ja S24 olisivat säätäneet tälle yhdelle selaimelleni luvan päästä kirjoittamaan tänne, jotta voisivat tunnistaa sen ja tarkkailla toimiani? Miten S24 voi tunnistaa minut silloin, kun yhteys tulee anonyymiserverin kautta? Scriptit on päällä, ilman niitähän ei voi kirjoittaa, joten sekö on tunnistuskeino?

1

299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • XMAN

      Haiskahtaa pahasti vainoharhalta, kannattaa rauhoittua ennen kuin psykoosi iskee päälle.

      Suomi24.fi käyttää TOR-estoa, eli kaikki tunnetut TOR-ip:t on blokattu. Tämä ei tarkoita sitä ettei sivustolle pääsisi, koska TOR-verkkoon tulee koko ajan uusia koneita ja suurella osalla on dynaaminen ip, joka vaihtuu. Eli kannattaa vaihtaa TOR-verkon yhteyskoneita ja kokeilla uudelleen. Sitten tietenkin cookiesit, javascriptit ym. blokkaukseen.

      Ilman TOR:ia kannattaa varmistaa ettei kone ole reititetyn ADSL/kaapeli-modeemin päässä, jolloin ei tietenkään auta IP:n vaihtoyritykset. MAC-osoitetta vaihdettaessa esim. SMAC-ohjelmalla kone saa automaattisesti uuden IP-numeron. On aivan selvää ettei suomi24.fi blokkaa kaikkia Soneran/DNAn ym. operaattorien IP-numeroita. Muista kuitenkin poistaa evästeet ja on apua jos käytät Firefoxia ja siinä selaimen paljastamia tietoja estävää lusuketta. Tämä siis väärentää käyttöjärjestelmätiedot, selaintiedot, laajennustiedot, näytn kokotiedot ym. joita yhdistämällä selaaja voidaan identifioida helposti.

      Näitä kun noudatat niin voit edelleen kirjoittaa suomi24.fi-palveluun anonyymisti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      242
      2194
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      158
      1428
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1290
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1045
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1019
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      950
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      845
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      669
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      660
    Aihe