kissan aamukäytös -herää jo n. klo 4 lehden kolahdukseen APUA

KÄÄKKK

kissani ja siten myös minä omistajana olemme kovin aamuvirkkuja =(. kissa herää lehden kolahdukseen postiluukusta. Mikä avuksi? entä kun kissa on kova pelletin peittäjä ja ilmoittaa aina minulle vessan siivoamisesta =) auttaisiko pellettivessan hankkiminen Ongelmaan? kissat ei kai niin paljon peittele kun kostea vessamuru hupenee alalaatikkoon...

6

124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan tuttua!

      Korvatulpat korviin yöksi ellet saa makuuhuoneen ovea suljettua ja siten ehkä kissan aiheuttamaa ääntä vaiennettua.

    • H

      Suosittelen pellettivessan sijasta hyvää mikrohiekkaa. Kissa kun peittää jätöksensä mikrohiekalla, ei hajuja tule juuri ollenkaan, uudet mikrohiekat imee hajun melkein tyystin. Ei kissan sitten tarvitse ilmoittaa, että vessa haisee ja se pitää siivota;)

      Yökukkuminen nyt sattuu vaan olemaan kissan juttu, kun yöeläin on. Korvatulpat auttaa sinua nukkumaan, ja kissakin ajan kanssa oppii ettei edes melskaamalla saa sinua herätettyä! Ja sitten nämä tutut konstit saattaa auttaa kissaa nukkumaan vähän pidemmät yöunet; eli leikki, temppuilu ja/tai ulkoilu kunnolla ennen yöpuulle menoa, ja aktiviteetin jälkeen makoisa iltapala:)

      Kissalle voi järjestää myös aamuyön tunneille jotain omaa kivaa, vaikka aktivointipalloon piilotettuja nameja, kissanminttua ja kiipeilypuita, pingispalloja....

      • 2 aamuvirkun om.

        Juurikin noin!!


    • ssss

      Minä ja kissani olemme myös aamuvirkkuja, tosin joskus se on aamuvirkkujen aamuvirkuin, yrittää kyllä riehunnalla herätellä minua, mutta kääntelen kylkeä ja nousen normaaliaikaan klo 6. , jatkaa vähän aikaa ja menee myös itse koisimaan.

    • kissa oppii

      Myös minun kissa herätti aikaisin aamulla ja jopa yöllä. Nousin ja kävin juomassa vettä tai vessassa mutta en kiinnittänyt mitään huomiota kissaan, en silitellyt en puhunut mitään, menin takaisin sänkyyn ja tämä harjoitus jatkui aika kauan kunnes kissa oppi niin ettei enää välitä vaikka itse käyn keittiössä tai vessassa, jatkaa vain uniaan. Myös pidän säännölliset ulkoilu ajat niin naukuminen on ihan minimaalista kun päivä rytmi pysyy samanlaisena.

      • victoria.l

        Hei, olen täysin samaa mieltä kanssasi. Sama juttu oli meidänkin kissan kanssa. teimme juuri samalla tavalla katsomatta siitä että se maukuu varhaisaamulla ulos.Nyt se pyytää ulos vasta sitten kun joku kotona on herännyt.
        T. victoria


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      260
      2832
    2. 197
      2822
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      67
      2395
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      207
      1886
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1364
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1348
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1307
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      23
      1275
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      49
      1245
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      159
      1162
    Aihe