Eli...Olen nyt viimeiset 2 viikkoa potenut ko oireita. Hengen ahdistus on melkein jatkuvaa (Käytän astma lääkitystä mutta ei siitä tunnu olevan hyötyä) Nuhaa ollut siis kirjaimellisesti koko 2 viikkoa. Korvakipua esiintyy silloin tällöin.
Ja hemmetin pahoja päänsärkyjä ollut.
Mikähän mahtaa olla?Joku kiertävä tauti vain? Vai onko syytä epäillä jotain vakavampaakin ? Mykoplasmaa? Tai tuberkuloosia?
Kuumetta en ole kertaakaan mitannut koska olo ei ole varsinaisesti ollut kuumeinen..
Jatkuva hengen ahdistus,nuha ja korvakipu
marmatta
1
454
Vastaukset
- mulla astma
Sulla voi olla poskiontelotulehdus,,korvatulehdus tai keuhkoputkentulehdus ..tai en kaikki! Mun ystävälläni on just kuuri menossa noihin vaivoihin..Olethan tuplannut hoitavan astmalääkkeen myös?--Lääkäriin siitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11566Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras921475Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221041Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva196935- 123832
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2787Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29750Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42741- 7714
- 60693