Eli...Olen nyt viimeiset 2 viikkoa potenut ko oireita. Hengen ahdistus on melkein jatkuvaa (Käytän astma lääkitystä mutta ei siitä tunnu olevan hyötyä) Nuhaa ollut siis kirjaimellisesti koko 2 viikkoa. Korvakipua esiintyy silloin tällöin.
Ja hemmetin pahoja päänsärkyjä ollut.
Mikähän mahtaa olla?Joku kiertävä tauti vain? Vai onko syytä epäillä jotain vakavampaakin ? Mykoplasmaa? Tai tuberkuloosia?
Kuumetta en ole kertaakaan mitannut koska olo ei ole varsinaisesti ollut kuumeinen..
Jatkuva hengen ahdistus,nuha ja korvakipu
marmatta
1
383
Vastaukset
- mulla astma
Sulla voi olla poskiontelotulehdus,,korvatulehdus tai keuhkoputkentulehdus ..tai en kaikki! Mun ystävälläni on just kuuri menossa noihin vaivoihin..Olethan tuplannut hoitavan astmalääkkeen myös?--Lääkäriin siitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086917- 954431
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483826Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 513508
- 1883455
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242959- 672664
- 462501
- 131884