Ei ole ollut pitkään aikaan. Näinhän minä totuuden jo kauan sitten mutta ehkä en vaan halunnut myöntää sitä.
Vie aina aikansa että oppii ymmärtämään ja hyväksymään ja ennenkaikkea näkemään totuuden.
Se totuuden näkeminen ja ymmärtäminen otti kauan aikaa, se sattui, sattui niin kovin.
Mutta vuosikausia jatkuessaan on pakko uskoa.
Pakko uskoa että halpahintaiset hauskanpidot menivät minun / meidän edelle.
Niiden hintana oli kahden ihmisen yhteys.
Mutta jokainen aikuinen ihminen varmasti ymmärtää mitä tekee kun tekee kaiken omasta halustaan ja ottaa huomioon myös seuraukset.
Eihän sitä
enää ole ..
3
242
Vastaukset
- Tosi on
joskus vie kauan ymmärtää ja käsittää, niin vei mullakin. Totuus konkretisoitui hitaasti, hyvin hitaasti.
Jokainen aikuinen kantaa seuraukset omista toimistaan, aina, selityksittä. - varmaan vaikeinta
onkin juuri sen totuuden myöntäminen itselleen, että toinen ei vastannutkaan odotuksia.
- Joskus käy niin
Joskus maksaa kovan hinnan hetken ( ? ) hauskanpidosta. Yleensä sen ymmärtäminen tulee viiveellä mutta jossakin vaiheessa ollaan tosipaikan edessä,
hän on mennyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671222- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574