Ei ole ollut pitkään aikaan. Näinhän minä totuuden jo kauan sitten mutta ehkä en vaan halunnut myöntää sitä.
Vie aina aikansa että oppii ymmärtämään ja hyväksymään ja ennenkaikkea näkemään totuuden.
Se totuuden näkeminen ja ymmärtäminen otti kauan aikaa, se sattui, sattui niin kovin.
Mutta vuosikausia jatkuessaan on pakko uskoa.
Pakko uskoa että halpahintaiset hauskanpidot menivät minun / meidän edelle.
Niiden hintana oli kahden ihmisen yhteys.
Mutta jokainen aikuinen ihminen varmasti ymmärtää mitä tekee kun tekee kaiken omasta halustaan ja ottaa huomioon myös seuraukset.
Eihän sitä
enää ole ..
3
204
Vastaukset
- Tosi on
joskus vie kauan ymmärtää ja käsittää, niin vei mullakin. Totuus konkretisoitui hitaasti, hyvin hitaasti.
Jokainen aikuinen kantaa seuraukset omista toimistaan, aina, selityksittä. - varmaan vaikeinta
onkin juuri sen totuuden myöntäminen itselleen, että toinen ei vastannutkaan odotuksia.
- Joskus käy niin
Joskus maksaa kovan hinnan hetken ( ? ) hauskanpidosta. Yleensä sen ymmärtäminen tulee viiveellä mutta jossakin vaiheessa ollaan tosipaikan edessä,
hän on mennyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713075
- 922855
- 512095
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201555- 151339
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51318Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131291Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131263- 181230
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241222