Kylterinaiset

ei kylteri

Hei,

Olen muutama vuosi sitten valmistunut DI ja hyväpalkkaisessa työssä. Haluaisin itselleni naisystävän, ja päädyin kauppakorkean naisiin:
1. Hyvännäköisiä ja arvostavat laatua
2. Eivät ole vielä työelämässä, joten raha on bonusta (myöhemmin ehkä vaativat muitakin asioita)

Mistä kauppiksen naiset löytää?

12

1346

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Todella asiantunteva

Kauppakorkeasta valmistuvat neitokaiset kelpuuttavat rinnalleen vain:

- Toisen ekonomin
      - Oikeustieteilijän
      - Lääkärin

DI ei vain yksinkertaisesti ole tarpeeksi seksikäs ammatti kauppakorkeakoulun laatu-lihalle.... Yksinkertaisesti ei kostu kun kerrot olevasi jonkun "lämpöaaltotekniikan" mestari. Sanat kirurgi, meklari, lakimies ja rahoitusjohtaja saavat jalkovälin kuulemani mukaan helposti märäksi.

• retos-etos

Mitä edelliseen kommentoijaan tulee, voin vahvistaa että ainakin stadissa teekkareilla ja dippainsseillä on kylterien keskuudessa vähän kyseenalainen maine johtuen Aalto-yliopiston ylioppilaskuntaan liittyvästä sekoilusta ja oikeusprosessista...

Kaikkiaan kylterit ovat varsin laatutietoisia sukupuoleen katsomatta. Ja pakko muistuttaa, että niin moni tekee duunia opiskelujen ohessa, ettei pelkällä rahalla ketään isommalti houkuteta...

• ei kylteri

Tarkoituksena oli häivyttää tuota DI:tä taka-alalle ja sanon työskenteleväni liiketoiminnan kehityksen johtotehtävissä.

Oisko muita proflloitumisvinkkejä?

• näinseonkai

No varmin tapa on varmaanki viedä kuvasi ja hienosti suunniteltu deitti-ilmoituksesi yliopistolle, mieluiten useita ja useisiin paikkoihin.
      En kehota mainitsemaan DI opintoja, vaan mielummin pelkän palkan.

• plimu

samanlainen p i llu näytti noilla viimeeks olevan. Ja kauppiksen miehillä on muuten pieni. Molemmat kokeiltu.

• Kaisa QuiQui ;)

Riippuu pääaineesta, kookkaimmat pensselit olen tavannut laskentatoimen lukijoilla (kova pääaine, kova muna). Sellaiset isottelijat ja pikku-lerput taas olen tavannut markkinoinnin haihattelijoilla (huuhaa-pääaine).

Pilluista en osaa sanoa, itse olen oikiksessa oleva tyttö... ja oma pilluni on ainakin melko ruma. Tosin hienompi kuin kauppaa lukevalla kaverillani (isommat häppärit).

• hemmodude

Excel 2010:ssä "pensseli" tunnetaan muotoilusiveltimenä.

T. Laskiksen lukija.

• Bwahahaa

Kauppakorkeassa opiskelleena ja empiiristä kokemusta omaavana:
      1. Hyvännäköisiä, mutta samalla koppavia ja rahalle persoja
      2. Raha ja asema ratkaisee, eli varaudu siihen että tilaisuuden koittaessa naikkonen päivittää "parempaan"
      3. Suurin osa puhki poljettuja kanssaopiskelijoiden ja vähän muidenkin toimesta.
      4. Onnea valitsemallasi tiellä! ^^

• teekkarikylteri

Itse olen etsinyt kurssikavereitani tuolta sihteeriopistosta. Kumma etten ole löytänyt. Ovat sen näköisiä ja luonteisia että voisivat ihan hyvin olla pikku "sivuduunissa". Ehkä ovat niin tyhmiä etteivät tajua ilmoitella siellä. DI:lle vinkiksi että osta näitä kyltereitä rahalla, ja hanki vakimuijaksi joku lempeä ja alistuva, mitähän näitä olisi, teekkarityttö...

ps. (Nyt kun olen vaihtanut kauppikseen, nuo suomi24 robottilaskutehtävätkin meinaa olla liian vaikeita...)

• Akylteri

itse en ikinä ottais kauppiksesta muijaa. mieluummin oikkis

• TSE se on

Muutama seksipakkaus oli juuri tenttiä vääntämässä tuossa Turun "kauppiksen" OP-Pohjola-salissa eli juhlasalissa. Viimeiset lähtevät näillä hetkeillä kotiin.

• creepyy

stalk much?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3027
    2. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      2991
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2377
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1873
    5. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      81
      1763
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1729
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1586
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      78
      1294
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1260
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79