Hei,
Olen muutama vuosi sitten valmistunut DI ja hyväpalkkaisessa työssä. Haluaisin itselleni naisystävän, ja päädyin kauppakorkean naisiin:
1. Hyvännäköisiä ja arvostavat laatua
2. Eivät ole vielä työelämässä, joten raha on bonusta (myöhemmin ehkä vaativat muitakin asioita)
Mistä kauppiksen naiset löytää?
Kylterinaiset
12
1267
Vastaukset
- Todella asiantunteva
Kauppakorkeasta valmistuvat neitokaiset kelpuuttavat rinnalleen vain:
- Toisen ekonomin
- Oikeustieteilijän
- Lääkärin
DI ei vain yksinkertaisesti ole tarpeeksi seksikäs ammatti kauppakorkeakoulun laatu-lihalle.... Yksinkertaisesti ei kostu kun kerrot olevasi jonkun "lämpöaaltotekniikan" mestari. Sanat kirurgi, meklari, lakimies ja rahoitusjohtaja saavat jalkovälin kuulemani mukaan helposti märäksi. - retos-etos
Mitä edelliseen kommentoijaan tulee, voin vahvistaa että ainakin stadissa teekkareilla ja dippainsseillä on kylterien keskuudessa vähän kyseenalainen maine johtuen Aalto-yliopiston ylioppilaskuntaan liittyvästä sekoilusta ja oikeusprosessista...
Kaikkiaan kylterit ovat varsin laatutietoisia sukupuoleen katsomatta. Ja pakko muistuttaa, että niin moni tekee duunia opiskelujen ohessa, ettei pelkällä rahalla ketään isommalti houkuteta...- ei kylteri
Tarkoituksena oli häivyttää tuota DI:tä taka-alalle ja sanon työskenteleväni liiketoiminnan kehityksen johtotehtävissä.
Oisko muita proflloitumisvinkkejä?
- näinseonkai
No varmin tapa on varmaanki viedä kuvasi ja hienosti suunniteltu deitti-ilmoituksesi yliopistolle, mieluiten useita ja useisiin paikkoihin.
En kehota mainitsemaan DI opintoja, vaan mielummin pelkän palkan. - plimu
samanlainen p i llu näytti noilla viimeeks olevan. Ja kauppiksen miehillä on muuten pieni. Molemmat kokeiltu.
- Kaisa QuiQui ;)
Riippuu pääaineesta, kookkaimmat pensselit olen tavannut laskentatoimen lukijoilla (kova pääaine, kova muna). Sellaiset isottelijat ja pikku-lerput taas olen tavannut markkinoinnin haihattelijoilla (huuhaa-pääaine).
Pilluista en osaa sanoa, itse olen oikiksessa oleva tyttö... ja oma pilluni on ainakin melko ruma. Tosin hienompi kuin kauppaa lukevalla kaverillani (isommat häppärit). - hemmodude
Excel 2010:ssä "pensseli" tunnetaan muotoilusiveltimenä.
T. Laskiksen lukija. - Bwahahaa
Kauppakorkeassa opiskelleena ja empiiristä kokemusta omaavana:
1. Hyvännäköisiä, mutta samalla koppavia ja rahalle persoja
2. Raha ja asema ratkaisee, eli varaudu siihen että tilaisuuden koittaessa naikkonen päivittää "parempaan"
3. Suurin osa puhki poljettuja kanssaopiskelijoiden ja vähän muidenkin toimesta.
4. Onnea valitsemallasi tiellä! ^^ - teekkarikylteri
Itse olen etsinyt kurssikavereitani tuolta sihteeriopistosta. Kumma etten ole löytänyt. Ovat sen näköisiä ja luonteisia että voisivat ihan hyvin olla pikku "sivuduunissa". Ehkä ovat niin tyhmiä etteivät tajua ilmoitella siellä. DI:lle vinkiksi että osta näitä kyltereitä rahalla, ja hanki vakimuijaksi joku lempeä ja alistuva, mitähän näitä olisi, teekkarityttö...
ps. (Nyt kun olen vaihtanut kauppikseen, nuo suomi24 robottilaskutehtävätkin meinaa olla liian vaikeita...) - Akylteri
itse en ikinä ottais kauppiksesta muijaa. mieluummin oikkis
- TSE se on
Muutama seksipakkaus oli juuri tenttiä vääntämässä tuossa Turun "kauppiksen" OP-Pohjola-salissa eli juhlasalissa. Viimeiset lähtevät näillä hetkeillä kotiin.
- creepyy
stalk much?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575469- 914281
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3722540Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s701065Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3301028- 61833
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46806- 28793
Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102789Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52779