... oikeudenkäynti alkaa? Pidetäänköhän se suljetuin ovin?
Ja mitaan ette voi...
Milloin Jouni Kataisen ....
14
295
Vastaukset
Nyt olet sopivasti asiasta edellä
- gfmbhuk,kj
Syyttäjä Antti Hyvärinen osannee vastata sinulle.
Pistä tietoa sitten tännekin. Taidatpa, Ada-kulta, vieläkin elätellä turhia toiveita siitä, että Jyrki-boy pomppaisi jotenkin näkyviin.
Älä turhaan. Jos viranomaiset ovat juuri niin ketkuja kuin uskot, kyllä nyt yksi pääministeri on tähän mennessä taatusti luudittu näkymättömiin kuin Winkkarin biljoonaomaisuus.- Lainataan tännekin
ps. Muuten eräs jäsen kysyi Hannulta, että oliko se Jyrki Katainen mukana Wincapitasta, niin yllätys yllätys Hannu avautui asista, johon hän ei ole pitkään aikaan kommentoinut mitään?
Hän sanoi, että hän ei väitä varmaksi ministerimme olevan mukana, mutta Siilinjärven osoitteesta oli mukana Jyrki Katainen ja suomessa on toinenkin Jyrki Katainen, mutta osoite ei ole Siilinjärvellä.
Myös Jouni Kataisen tarkempikin käsitys on monien jäsenten tiedossa, mutta toistaiseksi Jouni ei halua kaapista ulos, olisiko valttikortti käytettävissä, niin jäämme seuraamaan.
Kertoipa hän muitakin merkittäviä jäseniä olleen mukan, mutta riittäköön tämä tänne.- hiljaa on jouni?
Hmmm? Jounilla saattaisi olla tuossa pieni puristuksen paikka?
- 1+20
Ja kuulemma eräs jäsen oli kertonut, että Hannu oli sanonut, että Tiina puhui, että mukana oli myös Venäjän presidentti.
Oli lukenut nimen kevään jäsenrekisteristä, mutta tietoturvasyistä Hannu dumppasi harmiksemme tuon koko tietokannan eikä ollut sijoittanut miljoonyritykseensä sen vertaa, että virtuaalipalvelinpakettiin olisi kuulunut varokopiot.
Ei ole täällä jutut muuttuneet vuoteen yhtään miksikään :D
- suurin hämäys
Hei Ada, ole vain aktiivinen asiassasi liittyen käteiseen, niin saat sinäkin jotakin oikein ja kunnolla oikein. Näin se vaan menee.;)
Capitassa on liikaa sekoomukselaisia ja he tukahduttavat asian.
Sisäisen Gallupinkin jälkeen toiseksi suurin puolueTuntuu välillä niin härkeleen turhauttavalta painiskella raskaassa sarjassa, mutta periksi en anna. Haluan Jyrki Kataisen kertovan koko kansalle omin sanoin, jotta oliko hän mukana WinCapitassa, tai oliko hänen läheisensä (vaimo, lapset) mukana uunotuksessa. Mulle ei riitä, että Jyrtsän avustaja sanoo sitä ja tätä, eikä mulle riitä KRP:n kertomakaan. Jyrkin pitää itse sanoa kansalle, jotta oliko mukana, eli ei.
Ja mitaan ette voi...
- 77777777777777777
mitähän väliä sillä on onko ollut mukana vai ei, capitalaisten mieli on ihmeellinen asia he luulevat, että jyrkin olo wincapitassa jotenki muuttais suhtautumista heihin tai capitan epärehellisyyteen. Toki kun capitalaiset ovat murheen murtamina nytten niin pelkkä ajatuskin riittää lievittämään kieroituneita mieliä siitä, että empäs ollut tyhmä kun jyrkikin on sijoittanut. ei mitään merkitystä.
eikä jyrki tule tuohon vastaaman yhtään mitään olen saanut kokoomukselta e-mailii vastauksen tuosta ja se minulle riittääpi- ota pamia
sä olet kyllä niin v*itun tyhmä ja lääkkeiden kuluttama
Kyllä sillä on vaan niin perkeleen paljon väliä, jotta onko Jyrki Katainen, tai hänen läheisensä (vaimo, lapset) olleet mukana uunotuksessa. Silläkin on ihan sikana väliä, jotta miksi Jyrki Katainen ei voi itse kertoa, jotta oliko mukana vaiko ei.
Ja mitaan ette voi...- Treidaaja
RailiSuominen kirjoitti:
Kyllä sillä on vaan niin perkeleen paljon väliä, jotta onko Jyrki Katainen, tai hänen läheisensä (vaimo, lapset) olleet mukana uunotuksessa. Silläkin on ihan sikana väliä, jotta miksi Jyrki Katainen ei voi itse kertoa, jotta oliko mukana vaiko ei.
Ja mitaan ette voi...No nyt olet Raili oikealla asialla...ei muuta kuin totuus esiin tuostakin asiasta! Taitaa olla kiero pääministeri meillä kun ei uskalla kertoa totuutta missään asiassa!
- 777777777777777777
ei noin korkea tasonen ihminen vastaile tälläsiin tyhjänpäiväsiin asioihin
- Kiltti poliisi
Sinä v*tun ääliö mene itkemään muualle.
Byäääh, kiltti poliisi, annetaan tämä asia psykiatreille. Minä olen hullu ja sen takia teen hulluja asioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️622150Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381803Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711410Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣211404Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬211044Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.70995Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä84949Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost132874En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9872- 70838