Satunnaislöydös, hengästyn helposti, ei sydämen vajaatoimintaa, sydänj normaalin kokoinen.
En saa lähetettä eteenpäin, vaikka sekä radiologi että keuhkolääkäri myötävät sen voivan olla pahanlaatuinen.
Onko syy lähetteen puuttumiseen se, että olen nainen ja jo 65-v ja sairastan ms-tautia?
pleuraplakki
2
2180
Vastaukset
- vilmakissa
Kuinka helposti te muut saatte lähetteet?
Onko ainoa konsti mennä yksityiselle?
Pääseekö sitä kauttakaan mihinkään?
..Kun en jaksaisi enää vängätä, tämä 2 viikkoa on ollut ikuisuus, olen hermoraunio.
Mikä tie ja mikä koe(TT ..magneettikuvaus tai joku muu) antaa luotettavan ja ennenkaikkea nopean tuloksen?
Onko Koskiklinikka Tampereella pätevä paikka?
En ole tamperelainen, asun 60 km metsässä ja mulla alkaa paniikki nousta kestämättömäksi.
Auttavia puheenvuoroja KIITOS! - keäheinä
Olen saanut yleensä nopeasti lähetteen menemään, mutta hoitoihin / tutkimuksiin pääseminen sitten voi kestääkkin kauemmin..tosin pääasia, että tutkitaan kunnolla
eikä hutkita!!
En ymmärrä miksi lähetettä ei laiteta sinulta menemään, vaikka tilanne tuo!
Kyllä pitäisi ihan kenen tahansa lääkärin tuo lähete tehä / laittaa menemään eteenpäin..
VAADIT SEN!
Tsemppiä!!! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.973988Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j973337Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1312658Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2322115Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m921889Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä1001833Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.211819- 1151638
Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?11321- 571232