Hamstrini ei tajua juoda!!!!!!!!!

eeeeeeeeeeeeiiiiiiii

Hamsterini ei tajua juoda sen vesipullosta!Olen antanut sille vesikupin jos se siitä tajuaisi juoda,toki sillä vesipullo on!Miten saan hamsterini ymärtämään että sen kuuluisi imeä vesipullosta vetää eikä jyrsiä sitä kuin orava!Miten saan hamsterini ymärtämään että sen pitäisi imeä vesipullosta vettä?

11

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eeeeeeeeeeeeiiiiiiii

      onko ehotuksia miten saan sen ymärtää,apua!!!!!!!!!!!

    • dfsdfsdfsd

      Hamsterisi juo aivan varmasti, sinä en vain huomaa sitä eli se käy juomassa öisin, kun nukut. En ole vielä ikinä kuullut hamsterista, joka ei muka osaisi pullosta juoda. Ja kyllä sen huomaa tosi nopeaa, jos hamsteri ei mitään joisi eli se menee huonoon kuntoon.

    • monisilmäinen

      juu mulla sama tilanne et tuntuu et se ei juo mut kyl se öisin aina käy juomas..

    • the hamsters

      Joo no kyllä ne käy juomassa öisin ja itellä on nyt niinku 2 vuotta ja 4 kk vanha vaari , se juo kyllä aivan hirveesti et se juo tavallista enemmän :D Voiko pitkä ikä johtua siitä että se juo tarpeeks ettei kuivu ? ku se on kokenu ties minkälaista ku on ollu karkuteillä ja nii edellee :D mut se juo niin hyvin kupista tai pullosta ! toivottavasti nekin alkaa juomaan hyvin :-)

    • eeeeeeeeeeeeiiiiiii

      en oo tajunnu sit varmaan kattoo rt juoko se?

    • Hamsuvaavi

      Mun hamsu on reilu 5 viikkoa, milloin voin ottaa vesikupin pois että se joisi vesipullosta mikä sillä on koko ajan tarjolla?

      • 12

        Mikset laittanut sille heti vesipulloa? Jos se on koko lyhyen elämänsä ajan oppinut juomaan kupista niin miten se oppii juomaan pullosta?


      • 12
        12 kirjoitti:

        Mikset laittanut sille heti vesipulloa? Jos se on koko lyhyen elämänsä ajan oppinut juomaan kupista niin miten se oppii juomaan pullosta?

        Siis tarkoitin sanoa PELKKÄÄ vesipulloa


    • gkhfjkhjkhfgugysih

      se näyttää ehkä siltä että hän jyrsii sitä mutta todelisuudessa vesi pullon sisällä on kuula joka pyörii ja antaa riittävän määrän vettä:D

    • Anonyymi

      Pikkusiskoni sai joululahjaksi hamsterin eikä näyttänyt osaavan juoda pullosta joten annoimme sille kupin ja siitä se osaa juoda erittäin hyvin. Mutta olen lukenut netistä, että pullo pitää antaa hamsterin eteen ja tiputtaa pullon suuttimesta vettä niin, että hamsteri näkee, sitten vesitipat pitäisi ohjata jotenkin hamsterin suulle ja silloin se voisi oppia jotenkin juomaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9209
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3839
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2690
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2504
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1783
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1612
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe