Oikutteleva rapumies

skorpparinainen

Olen tutustunut erääseen rapumieheen, joka on paljastunut varsin vaikeaksi tapaukseksi. Ensin hän piiritti minua noin kuukauden ja pyysi minua heille. Suostuin tapaamiseen ja vietimme ihanaa aikaa. Sain häneltä paljon lämpöä ja hellyyttä. Sen jälkeen piiritys jatkui. Tapasimme vielä kaksi kertaa, jolloin saimme taas nauttia toistemme läheisyydestä. Sitten yhtäkkiä viestittely loppui rapumieheltä kuin seinään. En kuullut hänestä hetkeen mitään ja päätin itse kysyä hänen kuulumisiaan jolloin hän ehdotti tapaamista. Kun sovittu päivä tuli ja kysyin että no nähdäänkö, hän kuitenkin peruutti. Hän on aikaisemminkin saattanut yhtäkkiä perua ja on muutenkin hyvin ailahteleva, joka tekee tapaamisten sopimisesta vaikeaa. Nyt en taas ole kuullut hänestä mitään. Pelkään että olen ollut liian innokas, vaikka nimenomaan olen yrittänyt olla hieman etäinen. Ja ongelma on että minulla on aivan järjetön ikävä hänen kosketustaan ja lämpöään. Pelästyykö hän jos laitan hänelle viestin jossa kerron ikävöiväni? Vai mitä minun kannattaisi tehdä?

5

518

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rapumies343

      Älä kerro ikävästäsi mutta sano että haluat tavata ja että haluat jutella hänen kanssaan.
      Ota selvää ensin mitä hän ajattelee sinusta ja jos näyttää hyvältä niin kerro mitkä on aikeesi häntä kohtaan.
      Sanoisin että siinä kohtaa on hyvä tehdä selvemmäksi mitä haluat hänestä.
      Siinä voi käydä kuinka vain mutta ainakin saisit selväksi mihin olet menossa.

    • 7+17

      itse en tykkää rapumiehistä yhtään..

      • rmies066

        Sellaisi me ravut olemme.

        Odota kun näet raputanssin.

        Jala sulaa siinä, katsojalta


      • rmies066

        Sellaisi me ravut olemme.

        Odota kun näet raputanssin.

        Jala sulaa siinä, katsojalta


    • Oinasnainen83

      itse tutustuin reilu kuukausi sitten rapumieheen enkä todellakaan ota selvää tästä tyypistä, en edes että missä mennään. Tapasimme baarissa, mutta kumpikaan meistä ei ollut kovinkaan paljon humaltunut. Baarin jälkeen kohtasimme miehen kanssa baarin edessä kadulla sattumalta. Olin ystäväni kanssa jatkamassa matkaa vielä toiseen baariin ja mies ystävänsä kanssa lähti yllättäen meidän mukaamme, vaikka olivat jo kotiin lähdössä. yhteistä keskustelunaihetta oli, sillä ihan alkuillasta oli jo selvinnyt, että mies on sisareni tuttu (heillä ei ole koskaan ollut suhdetta eikä säpinää). baarin jälkeen ystäväni lähti omaan kotiinsa, odottelimme hänelle porukalla taksia ja kun häelle tuli auto ja ilmoitin itse lähteväni kotiin (kävelymatka, parisataa metriä), mies sanoo että eiku lähdet mun mukaan. No niin sitten menimme miehen luo ja nukuimme sen yön samassa sängyssä, peiton alla, ilman seksiä (mies kuitenkin kietoi minut kainaloonsa koska tiesi että minua paleli). aamulla herättyäni herätin miehen lähtiessäni ja kerroin että täytyy mennä.

      Myöhemmin samana päivänä mies lisäsi minut facebookissa ystäväkseen ja lähetti puhelinnnumeronsa siellä. ilmoitin hänelle oman numeroni ja siitä alkoi lähes päivittäinen tekstailu ja yhteydenpito. välillä saattaa mennä 2-3 päivää, ettei mitään kuulu ja sitten häneltä tulee viesti minulle, jossa kysyy kuulumisia ja kertoo omia kuulumisiaan. emme ole puhuneet sen kummemmin mistään, yleistä kevyttä läpänheittoa ja pientä kiusoittelua puoliin ja toisiin runsailla hymiöillä. Mies teki selväksi, että haluaisi tavata minut toistekin, sovittiin kahvittelevamme kunhan sopivaa aikaa löytyy kummaltakin. Välissä hän tekstaili, jos tiesi minun olleen viihteellä viikonloppuna ja kyseli illan sujumisesta ym.

      No, viime lauantaiyönä mies tekstaa sitten oman baarireissunsa jälkeen (miltei vesiselvänä, oli ollut huonohko ilta) ja ihmetteli kuinka olin hereillä kun hän kirjoitti (olin hereillä koska skypetin ulkomailla asuvan sisareni kanssa). Mies ehdotti, että menisin kahville hänen luokseen, ja minähän menin, koska mies asuu muutaman korttelin päässä ja pyysi parikin kertaa että tule nyt vaan kyllä mä tuun vastaan ja jaksan pysyä hereillä. Soitin miehelle pihalta, hän vastaa puhelimeen että "hei höppänä" ja sanoo tulevansa avaamaan oven.

      menimme sisälle, keitimme kahvit ja joimme parit kupilliset keskellä yötä jutellen niitä näitä, mies uteli mm. joulusuunnitelmistani ja kertoi omistaan.. kunnes miestä alkoi väsyttää ja itsellänikin alkoi jo olla jumi päällä. Mies sanoi taas, että voit jäädä yöksi, jos sulla ei oo heti aamusta mitään tärkeää huomenna. Sanoin että ei ole, ja niin taas nukuimme vierekkäin, samassa sängyssä saman peiton alla ilman seksiä.

      aamulla/päivällä heräsimme ja lähdin kotiin miltei heti... sinä iltana mieheltä tuli yksi viesti johon vastasin enkä saanut enää vastausta... seuraavaksi meni pari päivää, jolloin mies vastasi viestiini jonka hänelle laitoin... en kuitenkaan itse enää vastannut miehen hyvän yön toivotteluihin eilen... en tiedä tuntuuko minusta vaan vai onko miehen viestien sävy ja käytös muuttunut tuon viime lauantaiyön jälkeen... mies kyllä kertoi viestissään hukkuvansa ylitöihin (oli aiemminkin asiaa tuskaillut minulle) ja vain odottavansa reilun viikon päästä alkavaa lomaa...

      en todellakaan tiedä mitä tämä mies haluaa, sillä en ole rapumiesten kanssa aiemmin ollut koskaan tekemisissä. en ole saanut selvää, haluaako mies olla kanssani vain kaveri vai onko hänellä jotain muita tarkoitusperiä. tiedän että ravut ovat ujoja ja herkkiä ja erittäinkin vaikeaselkoisia ja haastavia, oikukkaita luonteita. tämäkin on tosi herkkis, katsoo usein syvälle silmiin.mutta yhtä useasti on saattanut jättää vastaamatta viestiinkin vaikka olisi itse viestittelyn aloittanut.

      itse olen oinasnainen ja meillä on ikäeroa kolme vuotta. kummallakaan ei ole suhdetta tällä hetkellä emmekä ole puhuneet aiheesta ollenkaan. enkä tiiä yhtään mitä tekisin. mies kyllä kiinnostaa minua, hän on niin salaperäisen oloinen että haluaisin tuntea paremminkin hänet. ( hän on kertoillut perheestään, sisaristaan, työstään, kavereistaan, elämästään, kuten myös minä hänelle omistani).

      jos täällä on joku, joka osaa tämän kirjoittamani perusteella vähääkään tulkita / tajuta jotain mitä itse en ole hoksannut, niin kertokaa ihmeessä. odotanko vain että mies tuo ilmi tarkoitusperänsä vai kysynkö suoraan missä mennään ja mitä hän haluaa? säikäyttääkö se herkän ravun ja sössinkö kaiken jos oinasnaisena kyselen hänen asioitaan? en toisaalta haluaisi nolata itseänikään, sillä jos mies ei olekaan kiinnostunut muusta kuin kaveruudesta niin olisihan se nolo kolaus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      163
      6863
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4067
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2055
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1999
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1839
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1666
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1583
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1581
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1555
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1408
    Aihe