Näyttäs olevan.
Mullapuolestaan hyvä päivä.
Tänään on kohdattu vain iloisia ja ystävällisii ihmisii.
Paljon touhuttu ja naurettu.Aikaankin jotain saatu.
Ny vois vaik katsoo formulat josvain jostain näkis ;)
Yhdellä kompiksella on synttärit, paljon onne hälle ;)
Niin se ikä vaan karttuu ;) mut hyvässä mieles...
Ettäs semmosta...Kohta on kesä ;)
Synkkiä sunnuntaijuttuja?
26
108
Vastaukset
Jep. Hyvä päivä minullakin. Hyvä ystävä oli yökylässä ja tänään kävin ostamassa skeittilaudan.
anja_ninja kirjoitti:
Meinaat alkaa skeittaan? Oikeestikko?
Vai oliko se pojalle ;)))Pojalle tietysti. En todellakaan laita mitään hyrriä jalkoihini. Vauhtia minun täytyy kyllä noissa minun päivissäni pitää, mutta liika on jo liikaa. Pakko riittää vielä tää ihan tavallinen kipittely. Ai niin, mies voisi sitä kyllä lainata jos joutuu polvileikkaukseen, huomenna sen kuulee, täytyypä ehdottaa.
Ja kauheeta jos siitä tulee pitkäksi aikaa sellainen keppiukko ja jos minä joudun sitä sit passaamaan, apua.miljoona kirjoitti:
Pojalle tietysti. En todellakaan laita mitään hyrriä jalkoihini. Vauhtia minun täytyy kyllä noissa minun päivissäni pitää, mutta liika on jo liikaa. Pakko riittää vielä tää ihan tavallinen kipittely. Ai niin, mies voisi sitä kyllä lainata jos joutuu polvileikkaukseen, huomenna sen kuulee, täytyypä ehdottaa.
Ja kauheeta jos siitä tulee pitkäksi aikaa sellainen keppiukko ja jos minä joudun sitä sit passaamaan, apua.Ukkokulta vois vaiks istuskella sen laudan päällä.Pääasia et sillä on jonkinlaiset rullat alla. ;)))
Mut muistaakseni polvileikkauksesta pitää nousta aika nopeesti jaloilleen.Keppien kaa tietty.
Mitä enemmän liikkuu, sen nopeempaa paranee.
Mut mulla ainakin oli ekan kuukauden, sellanen joku sähkö/hermovika polves,se saatto mennä alta yhtäkkiä.
Täys kaks vuotta meni ennekuin pystyi meneen polvilleen lattialle, muistamatta että jalkaa piti hiukka varoo...
Älä passaa, sanot vaan et nopeemmin paranet jos itte haet .....;))))anja_ninja kirjoitti:
Ukkokulta vois vaiks istuskella sen laudan päällä.Pääasia et sillä on jonkinlaiset rullat alla. ;)))
Mut muistaakseni polvileikkauksesta pitää nousta aika nopeesti jaloilleen.Keppien kaa tietty.
Mitä enemmän liikkuu, sen nopeempaa paranee.
Mut mulla ainakin oli ekan kuukauden, sellanen joku sähkö/hermovika polves,se saatto mennä alta yhtäkkiä.
Täys kaks vuotta meni ennekuin pystyi meneen polvilleen lattialle, muistamatta että jalkaa piti hiukka varoo...
Älä passaa, sanot vaan et nopeemmin paranet jos itte haet .....;))))Juu, hikeä pukkaa jo pelkkä ajatuskin.
- Hei kun keikuskelen
miljoona kirjoitti:
Juu, hikeä pukkaa jo pelkkä ajatuskin.
Eiku onhan se Mukavaa joskus vähä passatakin.
Sitte voi vähä passuuttaa ittiäki, ku on sillä tuulella, että "Emmmmmmäääää jaksa, viitti, huvita" :) Hei kun keikuskelen kirjoitti:
Eiku onhan se Mukavaa joskus vähä passatakin.
Sitte voi vähä passuuttaa ittiäki, ku on sillä tuulella, että "Emmmmmmäääää jaksa, viitti, huvita" :)Niin, oikeesti minua ei näy päivisin ku oon töissä ja iltaisin on niitä omia menoja, lapsenhoitoa ja muuta anopinhoitoa. Eniten ärsyttää jos minä joudun kaikki tekeen ite siivous ja kaupassakäynti ja ruuanlaitto....huh huh
Toivotaan ettei ne aio mitään isompaa tehdä, et mä pärjään.miljoona kirjoitti:
Niin, oikeesti minua ei näy päivisin ku oon töissä ja iltaisin on niitä omia menoja, lapsenhoitoa ja muuta anopinhoitoa. Eniten ärsyttää jos minä joudun kaikki tekeen ite siivous ja kaupassakäynti ja ruuanlaitto....huh huh
Toivotaan ettei ne aio mitään isompaa tehdä, et mä pärjään.Ei se yhden polven leikkuu, ihan rampaa tee.Ukkos pystyy kyllä, kun varaa hiukak aikaa ;)
Voi olla hällekin se uus kokemus.Kinttujaan arvostaa ihan uudella lailla kun ne on hetken pois pelistä...
- Hei kun keikuskelen
Jahas, napsuttelin tekstinpätkän ja eipä se mihinkään lähtenyt. Yritti lähettää-lähettää ja lähettää. Sinne män. Menkööt.
Uusi yritys. Harmillista olis, jos multa tulis kaks viestiä, jos edellinen on Matti-myöhäinen. Ans kattoo.
Joo, että tulin kotiin Harmaapäisenä. Hirveän näköinen muori oon. Kului jotain kaks tuntia tai vähä yli, ku punaiset hiukset muutti väriä. Kamala pelkotila, ettei ne ehdi tiistaihin mennes vaihtamaan väriä takaasi. Töihin ei olis kiva mennä tämän näköisenä.
Sain pojaltani kuivahiivapakkauksen syntymäpäivälahjaksi. Olin jännittynyt ja koska tiedän poikani kepposet, kurkistin kuivahiivapakkauksen sisään ja uusi kännykkähän sielä oli. Vanha kännykkäni on sellainen, että kaikki nauravat, kun sen näkevät. Nuoremmat ihmiset katsovat sitä suorastaan halveksien:))
Noh, aloin opiskelemaan sen käyttöä ja voin vakuuttaa, että kyseinen toimenpide on inhottavaa puuhaa. En inhoa Mitään Muuta niin paljon, kuin tommosten kännyköiden opettelemisia. Voi jee. Tästä syystä hiukseni vaihtoivat väriä.
Pelkoni on se, että huomenna oon jo unohtanut kaikki monimutkaiset erilaisuudet, joita yritin tänään opiskella:(
Ainut hyvä puoli tos kännykäs on, nimittäin se, että siinä on kamera ja voin ruveta ottamaan tosta-noin-vaan kivoja tilannekuvia.
Jahas, nyt lähetän tän viestin, saa nähdä tuleeko tämäkään. Jos ei tuu, niin haistattelen liirumlaarumit ja suljen koneen.
Aurinkoinen päivä ollut. Silmät sirrillään on saanut ympäristöä kattella. Kesä se taitaa tulla.Kylläpä tärähti, koko näyttö kun viestis pätkähti ruutuun ;) Eli perille tuli.
Mutta kuule muori, kyllä vanhakin viel uusia temppuja oppii ;) niinku sä kännys ;)
Aikaahan se vaan....vie ;)
Mut joo, noi kamerat on kivoja.Kun känny on aina mukana, niin on kamerakin.
Mutta koitappa muistaa aina ottaa mukaan erillinen kamera....ei ikinä ole kun tarttis!- Hei kun keikuskelen
anja_ninja kirjoitti:
Kylläpä tärähti, koko näyttö kun viestis pätkähti ruutuun ;) Eli perille tuli.
Mutta kuule muori, kyllä vanhakin viel uusia temppuja oppii ;) niinku sä kännys ;)
Aikaahan se vaan....vie ;)
Mut joo, noi kamerat on kivoja.Kun känny on aina mukana, niin on kamerakin.
Mutta koitappa muistaa aina ottaa mukaan erillinen kamera....ei ikinä ole kun tarttis!Nimenomaan juuri näin, että kun kohdalle sattuu joku otokseen kelpaava kohde, niin milläs otat, kun kamera on kotona. Nyt on sitten sekin asia hoidettu, kännykkä mukana ja kamera siinä kyljessä. Jippii. Toooosi hyvä juttu. Ja arvelen, että tolla kääykkäkameralla saattaa tulla ihan hyviäkin kuvia.
Toinen asia, josta mielistyin on se, että siinä on navigaattori. MINÄ jos kuka tarvitsen sellaisen. Oon ihan kamalan kova eksyilemään, jos autolla lähden vieraammille maisemille. Muista sit että opettelet sen kaiuttimen käytön, ettei käy ku mulle. Kun mä sain uuden kännykän löin bussissa vahingossa kaiuttimen päälle jus silloin ku mies soitti mulle ja puhui hieman jotai pikkutuhmaa...enkä osannut sitä edes sammuttaa heti.
Hei kun keikuskelen kirjoitti:
Nimenomaan juuri näin, että kun kohdalle sattuu joku otokseen kelpaava kohde, niin milläs otat, kun kamera on kotona. Nyt on sitten sekin asia hoidettu, kännykkä mukana ja kamera siinä kyljessä. Jippii. Toooosi hyvä juttu. Ja arvelen, että tolla kääykkäkameralla saattaa tulla ihan hyviäkin kuvia.
Toinen asia, josta mielistyin on se, että siinä on navigaattori. MINÄ jos kuka tarvitsen sellaisen. Oon ihan kamalan kova eksyilemään, jos autolla lähden vieraammille maisemille.Navi on nyvä, mut ikävä kyllä, siinä kännyssä se on niin pieni, että oot jo risteyksen ohi, ku se näyttää että käänny ;)))
Mullaon ny uus hieno navi ihan erikseen ;)
Harjottele muuten yökuvan laitto päälle, ennenkuin joudut tilanteeseen, nii ettei tuu liian hätä...- Hei kun keikuskelen
anja_ninja kirjoitti:
Navi on nyvä, mut ikävä kyllä, siinä kännyssä se on niin pieni, että oot jo risteyksen ohi, ku se näyttää että käänny ;)))
Harjottele muuten yökuvan laitto päälle, ennenkuin joudut tilanteeseen, nii ettei tuu liian hätä...Ai jaa, onko noin. Kysyin asiaa mun pojalta, että sanooko se navi hyvissä ajoin, että KÄÄNNY Oikealle 200 metrin kuluttua ja poika sanoi, että joo sanoo se. Hmmmm.... pitäisköhän kokeilla, että mitä se sanoo. Pahinta olis jos se alkais huutamaan, että tee UUUU-käännös, tee UUUU-käänös:)
Oikeasti olen eksyilijä-tyyppi. Hei kun keikuskelen kirjoitti:
Ai jaa, onko noin. Kysyin asiaa mun pojalta, että sanooko se navi hyvissä ajoin, että KÄÄNNY Oikealle 200 metrin kuluttua ja poika sanoi, että joo sanoo se. Hmmmm.... pitäisköhän kokeilla, että mitä se sanoo. Pahinta olis jos se alkais huutamaan, että tee UUUU-käännös, tee UUUU-käänös:)
Oikeasti olen eksyilijä-tyyppi.Joo, jos se osaa puhua ni hyvä niin ;)
Muistan yhdenmatkan kun navigaattori nalkutti kuin paraskin vaimo....
Sille ei mahtunut kaaliin et Imatralla oli tietyö ja mistä olis pitäny mennä, ni siitä ny ei vaan kertakaikkiaan päässy ;))))
Tosi kakkoskuski.
Muista sit panna poika päivittäänne kartat ainaskin kerta vuoteen ;)anja_ninja kirjoitti:
Navi on nyvä, mut ikävä kyllä, siinä kännyssä se on niin pieni, että oot jo risteyksen ohi, ku se näyttää että käänny ;)))
Harjottele muuten yökuvan laitto päälle, ennenkuin joudut tilanteeseen, nii ettei tuu liian hätä...Hei minua alkoi myös toi navigaattori kiinnostaan, niin tiedätkö voiko sellaista puhuvaa navia käyttää kävellessä tai pyöräillessä kaupungilla, minä ku oon niin huono suunnistamaan, vai onko autolla ajoon vaan. Miten se sen vauhdin mittais? Tarkoitan vaan et en näe lukee mitään pikkukarttaa, ja se ääni olis tärkee. Vähän noloo kun en tiedä niistä navigaattoreista mitään.
Miksi blondi tuli iloiseksi kun sai palapelin täyteen kuukaudessa? Kun se luki et siinä lukee 2-5 vuotta.- Hei kun keikuskelen
anja_ninja kirjoitti:
Joo, jos se osaa puhua ni hyvä niin ;)
Muistan yhdenmatkan kun navigaattori nalkutti kuin paraskin vaimo....
Sille ei mahtunut kaaliin et Imatralla oli tietyö ja mistä olis pitäny mennä, ni siitä ny ei vaan kertakaikkiaan päässy ;))))
Tosi kakkoskuski.
Muista sit panna poika päivittäänne kartat ainaskin kerta vuoteen ;)Joo, jotain poika päivittämisestä mainitsikin, mutta emme laisinkaan perehtyneet siihen navigaattoriin, koska rajansa nyt sentäs munkin aivojen vastaanottokyvyssä on:) Perehdyn sitten tuonnempana.
Toinen suorastaan vänkäys-juttu pojan kanssa oli se, että tahdoin säädöt sillä tavalla, että voin kirjoittaa tekstiviestin samoin, kuin normaalissa kännykässä. Pojan mielestä mun pitäis ruveta käyttämään näppäimistöä, koska onhan se tooooooosi paljon nopeampi ja kätevämpi (hänen mielestään siis).
SIIS. Tällä tietokoneen näppäimistöllä kirjotan NIIN nopeaan, että tarttee vähän hidastella, ettei palohälytin ala piippaamaan. Jos nopian vaihteen pistän, niin johan nousoo savu:)
Noh, täs kännykäs on niin helevetin pienet kirjaimet siinä näppäimistöllä, että en kykene käyttämään Kaikkia sormiani. Poika sanoo, että pitäis peukaloilla naputtaa. Noh, kokeilin. Ei ei ei ei ei, en Löydä kirjaimia, koska kuka hullu nyt osaa kirjoittaa vain peukaloilla. Kokeile vaikka. Mun sormeni täs näppäimistössä etsiskelee ihan itse, tottuneessa tavassaan, kirjaimet. En edes tällä vehkeellä löytäisi nopiaan oikeita kirjaimia, jos tökkisin peukaloilla. Ja ettei nyt väkeä ala naurattamaan, niin kokeilkaas etsiskellä peukalolla esim. K, S P, Ö, W ja B-kirjaimia. Ei onnaa ei. - Hei kun keikuskelen
miljoona kirjoitti:
Hei minua alkoi myös toi navigaattori kiinnostaan, niin tiedätkö voiko sellaista puhuvaa navia käyttää kävellessä tai pyöräillessä kaupungilla, minä ku oon niin huono suunnistamaan, vai onko autolla ajoon vaan. Miten se sen vauhdin mittais? Tarkoitan vaan et en näe lukee mitään pikkukarttaa, ja se ääni olis tärkee. Vähän noloo kun en tiedä niistä navigaattoreista mitään.
Miksi blondi tuli iloiseksi kun sai palapelin täyteen kuukaudessa? Kun se luki et siinä lukee 2-5 vuotta.Kirjoituksesi loppuosaan: Heh
Alkuosaan vastaan, että arvelen sitä voivan käyttää myös esim. pyöräillessä. Kuten aikasemmas viestissäni sanoin, en ole vielä perehtynyt navigaattorin saloihin muutoin, kuin kuunnellut pojan nopiatempoista esitelmää, josta yl puolet valui päästä veks.
Palajan asiaan, kun kysyn näitä asioita tarkemmin.
Kreikassa ollessani olisin toden-totta tarvinnut navigaattoria. Eksyin kaupungissa totaalisesti ja monen tunnin kävelemisen jälkeen silmiini tuli pilkahdus erään kaupan ikkunan päällä olevasta markiisikankaasta. Jippii, se tuntui tutuhkolta ja säntäsin sinne. Ja vaude, se oli "oikea" kauppa, eli siitä ei ollut hotellille pitkääkään matkaa. Hei kun keikuskelen kirjoitti:
Joo, jotain poika päivittämisestä mainitsikin, mutta emme laisinkaan perehtyneet siihen navigaattoriin, koska rajansa nyt sentäs munkin aivojen vastaanottokyvyssä on:) Perehdyn sitten tuonnempana.
Toinen suorastaan vänkäys-juttu pojan kanssa oli se, että tahdoin säädöt sillä tavalla, että voin kirjoittaa tekstiviestin samoin, kuin normaalissa kännykässä. Pojan mielestä mun pitäis ruveta käyttämään näppäimistöä, koska onhan se tooooooosi paljon nopeampi ja kätevämpi (hänen mielestään siis).
SIIS. Tällä tietokoneen näppäimistöllä kirjotan NIIN nopeaan, että tarttee vähän hidastella, ettei palohälytin ala piippaamaan. Jos nopian vaihteen pistän, niin johan nousoo savu:)
Noh, täs kännykäs on niin helevetin pienet kirjaimet siinä näppäimistöllä, että en kykene käyttämään Kaikkia sormiani. Poika sanoo, että pitäis peukaloilla naputtaa. Noh, kokeilin. Ei ei ei ei ei, en Löydä kirjaimia, koska kuka hullu nyt osaa kirjoittaa vain peukaloilla. Kokeile vaikka. Mun sormeni täs näppäimistössä etsiskelee ihan itse, tottuneessa tavassaan, kirjaimet. En edes tällä vehkeellä löytäisi nopiaan oikeita kirjaimia, jos tökkisin peukaloilla. Ja ettei nyt väkeä ala naurattamaan, niin kokeilkaas etsiskellä peukalolla esim. K, S P, Ö, W ja B-kirjaimia. Ei onnaa ei.Böö kirjaimia? E...e....ei löydy...munkaan kännyst ;)))
No joo, kaikki uus vaatii aikans opiskeluu...kaikessa rauhassa vaan ;)
Heh, hauskinta olisi jos vois näpytellä koneen näppiksel ne viestit...piuha vaan kii ja siita hurlumpsis ;)
Mut näppiksellinenkänny on kyl ihan kivaHei kun keikuskelen kirjoitti:
Kirjoituksesi loppuosaan: Heh
Alkuosaan vastaan, että arvelen sitä voivan käyttää myös esim. pyöräillessä. Kuten aikasemmas viestissäni sanoin, en ole vielä perehtynyt navigaattorin saloihin muutoin, kuin kuunnellut pojan nopiatempoista esitelmää, josta yl puolet valui päästä veks.
Palajan asiaan, kun kysyn näitä asioita tarkemmin.
Kreikassa ollessani olisin toden-totta tarvinnut navigaattoria. Eksyin kaupungissa totaalisesti ja monen tunnin kävelemisen jälkeen silmiini tuli pilkahdus erään kaupan ikkunan päällä olevasta markiisikankaasta. Jippii, se tuntui tutuhkolta ja säntäsin sinne. Ja vaude, se oli "oikea" kauppa, eli siitä ei ollut hotellille pitkääkään matkaa.Jep. Kerro sit tarkemmin ku osaat. Ja taidat olla blondien sukua sinäkin. Minä en tiedä suuntavaistoista enkä ilmansuunnista yhtään mitään. Ja karttaakaan en meinaa osata lukea, ku tuntuu et sitä pitää pyörittää välillä ylösalaskin. Ja ihan pikkumatkakin on aivan outo jos sen on kulkenut vain yhteen suuntaan...Siksi mun täytyy joskus kun opettelen jotain pikkureittiä tai oikaisua, katsoa välillä aina taaksenipäin ja painaa mieleen miltä se näyttää sillaipäin...ihan blondi puuhaa...
- Hei kun keikuskelen
miljoona kirjoitti:
Jep. Kerro sit tarkemmin ku osaat. Ja taidat olla blondien sukua sinäkin. Minä en tiedä suuntavaistoista enkä ilmansuunnista yhtään mitään. Ja karttaakaan en meinaa osata lukea, ku tuntuu et sitä pitää pyörittää välillä ylösalaskin. Ja ihan pikkumatkakin on aivan outo jos sen on kulkenut vain yhteen suuntaan...Siksi mun täytyy joskus kun opettelen jotain pikkureittiä tai oikaisua, katsoa välillä aina taaksenipäin ja painaa mieleen miltä se näyttää sillaipäin...ihan blondi puuhaa...
No ei oo blondin puuhaa, ei ei. Se on Järkevyyttä katsahtaa taakseen, että miltä se maisema näyttää siltä suunnasta. Jos koko ajan eteenpäin porhaltaa, niin muistiin jää vain siitä suunnasta oleva maisema. Sitte ku takaasi päin lähtee, niin kaikkihan on päinvastoin, ihan tuiki vierasta maisemaa.
Oon mä vähän oppinut suunnistelemaan, kun leskenä on ollut pakko. Mieheni eläessä, minun ei tarvinnut kuin seurata:) Hän oli todellakin kävelevä kompassi. Koskaan, ikinä en tajua, miten hän keskellä mettää (monen tunnin talsimisen jälkeen) ilmoitti, että tonne suuntaan niin ja niin pitkästi ja sitten tullaan sen ja sen pellon laitaan ja siitä sitte ylitte vasempaan ja siinä on auto. Oikeesti ihan käsittämätöntä. Hei kun keikuskelen kirjoitti:
No ei oo blondin puuhaa, ei ei. Se on Järkevyyttä katsahtaa taakseen, että miltä se maisema näyttää siltä suunnasta. Jos koko ajan eteenpäin porhaltaa, niin muistiin jää vain siitä suunnasta oleva maisema. Sitte ku takaasi päin lähtee, niin kaikkihan on päinvastoin, ihan tuiki vierasta maisemaa.
Oon mä vähän oppinut suunnistelemaan, kun leskenä on ollut pakko. Mieheni eläessä, minun ei tarvinnut kuin seurata:) Hän oli todellakin kävelevä kompassi. Koskaan, ikinä en tajua, miten hän keskellä mettää (monen tunnin talsimisen jälkeen) ilmoitti, että tonne suuntaan niin ja niin pitkästi ja sitten tullaan sen ja sen pellon laitaan ja siitä sitte ylitte vasempaan ja siinä on auto. Oikeesti ihan käsittämätöntä.No on se joskus noloa kun joutuu kääntyyn välillä. Mä joudun joskus yllättäen työnpuolesta yhtäkkiä jonnekin uusiin paikkoihin isossa kaupungissa ja bussilla kuljen ja monen moista karttaa oon joutunut tulostaan ja iso pinkka bussiaikatauluja kulkee työkassissa. Ja olishan se kiva jos joku sellainen miellyttävä-ääninen mies puhelisi rauhallisesti taskusta, et käänny nyt oikealle, nyt vasemmalle. Mä tykkäisin kyllä, vaikka voishan se joku taas ihmetellä mun puuhiani.
- Hei kun keikuskelen
miljoona kirjoitti:
No on se joskus noloa kun joutuu kääntyyn välillä. Mä joudun joskus yllättäen työnpuolesta yhtäkkiä jonnekin uusiin paikkoihin isossa kaupungissa ja bussilla kuljen ja monen moista karttaa oon joutunut tulostaan ja iso pinkka bussiaikatauluja kulkee työkassissa. Ja olishan se kiva jos joku sellainen miellyttävä-ääninen mies puhelisi rauhallisesti taskusta, et käänny nyt oikealle, nyt vasemmalle. Mä tykkäisin kyllä, vaikka voishan se joku taas ihmetellä mun puuhiani.
Joo, noi on naurettavia juttuja, kun joku kertoo tai kirjoittaa:) Mut oikeesti ymmärrän sua. Ymmärrän jopa niin hyvin, että jos yhdessä lähtisin sinun kanssasi jonnekin vieraaseen paikkaan, niin en totta totisesti tuntisi itseäni turvalliseksi. (Kuten et sinäkään mun kans:))
Mun hyvä ystävä, jonka kanssa ollaan reissattu paljon, niin hän on prikulleen, kuin sinä ja minä. Hänen kanssaan ollaan eksyilty tämän tästä.
Tullen ottamaan selvää kännykän navigaattorista, totta tosiaan. Hei kun keikuskelen kirjoitti:
Joo, noi on naurettavia juttuja, kun joku kertoo tai kirjoittaa:) Mut oikeesti ymmärrän sua. Ymmärrän jopa niin hyvin, että jos yhdessä lähtisin sinun kanssasi jonnekin vieraaseen paikkaan, niin en totta totisesti tuntisi itseäni turvalliseksi. (Kuten et sinäkään mun kans:))
Mun hyvä ystävä, jonka kanssa ollaan reissattu paljon, niin hän on prikulleen, kuin sinä ja minä. Hänen kanssaan ollaan eksyilty tämän tästä.
Tullen ottamaan selvää kännykän navigaattorista, totta tosiaan.Nyt vähän helpottaa kun sain sen silikoonisen linssin toiseen silmääni, mut toinen tartteis vielä vaihtaa, et aikamoista tuhertamista ollut toi karttojen lukeminen... ja talvisin tulee noista sähkövaloista sellainen halo-efekti. Nytkin mulla palaa suurennuslasisessa valaisemessa päivänvalolamppu netin yläpuolella, et ei halo häikäise....
- Hei kun keikuskelen
miljoona kirjoitti:
Hei minua alkoi myös toi navigaattori kiinnostaan, niin tiedätkö voiko sellaista puhuvaa navia käyttää kävellessä tai pyöräillessä kaupungilla, minä ku oon niin huono suunnistamaan, vai onko autolla ajoon vaan. Miten se sen vauhdin mittais? Tarkoitan vaan et en näe lukee mitään pikkukarttaa, ja se ääni olis tärkee. Vähän noloo kun en tiedä niistä navigaattoreista mitään.
Miksi blondi tuli iloiseksi kun sai palapelin täyteen kuukaudessa? Kun se luki et siinä lukee 2-5 vuotta.Miljoona miljoon miljoona ruuuusuuuuaaaaa....
Oho, hups, mä aloin vahingos laulamaan, vaikka piti vaan kirjoittaa sun nimimerkkis.
Vastauksia täältä paan tulemaan.
Kysyit voiko tolla kännyn navigaattorilla lähteä kävellen viipeltämään tai pyörällä ja miten se sit suun panoo.
Joo, voi käyttää kävellen tai pyörällä. Navigaattori puhuen käskee kiäntymään sinne tai tänne tai tuonne. Se valitsee lyhyimmän reitin. Elikkä jos meet kävellen/pyörällä, niin se ohjaa esim. pyöräteitä tai muita vastaavia reittejä. Jos taas autolla huristelee, niin sitten autoteitä pitkin.
En tiedä MITEN se vauhdin mittaa, mutta kuulemma mittaa. Hei kun keikuskelen kirjoitti:
Miljoona miljoon miljoona ruuuusuuuuaaaaa....
Oho, hups, mä aloin vahingos laulamaan, vaikka piti vaan kirjoittaa sun nimimerkkis.
Vastauksia täältä paan tulemaan.
Kysyit voiko tolla kännyn navigaattorilla lähteä kävellen viipeltämään tai pyörällä ja miten se sit suun panoo.
Joo, voi käyttää kävellen tai pyörällä. Navigaattori puhuen käskee kiäntymään sinne tai tänne tai tuonne. Se valitsee lyhyimmän reitin. Elikkä jos meet kävellen/pyörällä, niin se ohjaa esim. pyöräteitä tai muita vastaavia reittejä. Jos taas autolla huristelee, niin sitten autoteitä pitkin.
En tiedä MITEN se vauhdin mittaa, mutta kuulemma mittaa.Kiitos. Täytyypäs pistää hankintalistalle sellainen miellyttävä ääninen navi. Kiva sitten kun se sieltä taskusta opastaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3858478Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1722837- 131182
- 76998
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61903- 25896
- 55883
- 53848
- 64842
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72802