Mieli yrmii selvästi kaikkea mustaa ainakin asusteissa. Väriterapeutit neuvovat, että etenkin nukkumapaikka ja asusteet kannattaa valita mielivärein.
Koko ikäni kurkun alueella on ollut jatkuvaa ongelmaa. Ventoline Diskus auttaa näissä jo paljon.
Punainen eri spektreissään kuuluu värimakuuni. Olen ollut huomaavinani, että punaisen kaulaliinan käyttö helpottaa hapensaantia.
Värillä on sittenkin väliä!
11
89
Vastaukset
Yön musta tummuus tai pigmentiltään värilliset ihmiset eivät ole ahdistavia. Näistä molemmista heijastuu myös valkoista, rauhoittavaa valoa.
Väri vaikuttaa kirjoitti:
Ei mitään uutta auringon alla!
http://www.coloria.net/kulttuurit/terapia.htmHyvä linkki. Jotain vastaavaa olen lukenut jostakin lehtiartikkeleista. Murrosikäisenä en uskaltanut käyttää värikkäitä asusteita, etten olisi 'erottunut' joukosta.
Kun väritelevisiot yleistyivät, oli väriaisteja hivelevää nähdä keskitalvella kirkkaita värejä.
- Väritulkitsija
Mieltymyksesi punaiseen väriin ilmentää sinussa olevaa kommunistista aspektia.
Sinun siis kannatta liittyä kommunistiseen puolueeseen, jonka väristä jo pidätkin.
Siellä saavutat elämäsi onnellisimmat hetket samanväristen keskuudessa. Olin viikon verran SKP:n jäsen 1975, huiman taistolaisbuumin aikana. Ensin pienen opiskeluryhmämme kokouksessa itse EJ Tennilä kävi lyttäämässä minut maan rakoon.
Sitten paikallisen jaoston puheenjohtaja totesi myöhemmin lakoonisesti meikään viitaten; "noihin kepulaisiin en luota palaneen puupennin vertaa".
Kotimatkalla pudotin punaisen jäsenkorttini sadeviemärin kannen raosta alas.
Olen nähnyt punaisia kravatteja, kaulaliinoja monilla julkisuuden henkilöillä ilman vasemmistolais taustaakin.
( sinua"väritulkitsija" vv pidän mätää kukkoakin arvottomampana)- Älä kanna kaunaa!
Olet siis sittenkin ollut SKP:n jäsen, sehän selittää täysin tuon punaisuutesi.
Kannattaisi palata juurilleen eli SKP:hen, siellä ovat juuresi ja värisi.
Onnetonta , että Tennilä lyttäsi sinut ja suutuit ja liityit armeijaan näyttääksesi Tennilälle olevasi "Suomen mies ja sotilas".
Tosin jätin SA-asut syksyllä 1958 ilman suurta haikeutta. Palvelusaika meni kai huonosti kun kertausharkat räiskittiin vielä Vekarajärjellä.
- Olet valehtelija
Et siis olekkaan kapteeni EVP, vaan palstan suurin valehtelija.
- iuguygouy
Olet valehtelija kirjoitti:
Ei kai cöpenick sellaista ole väittänytkään. Minä olen kapteeni EVP ja olen kirjoitellut palstalla vähän aikaa.
Olet valehtelija kirjoitti:
Olet vv, 'kanankasvattaja', Kouvolan Inkeroisista. Kirjallinen sössötyksesi jonkun valehtelemisesta menee jälleen kiville.
Inksa cityssä on kylläkin - ainoa lajissaan,sinun lepakkotarha ylisuuren hattusi alla
.
Voisit ulkoilluttaa vähitellen pääsi nahkasiipiä. Ja anteeksi se vertaukseni mätäkukkoon. Se on sentään loppuun asti herrasmies.
Se löyhkää hyvissä olosuhteissa vaan muutaman viikon - sinä vv olen pöllynnyt jo UKK-päivistä lähtien.- Naapurisi vv
capt.cöpenick kirjoitti:
Olet vv, 'kanankasvattaja', Kouvolan Inkeroisista. Kirjallinen sössötyksesi jonkun valehtelemisesta menee jälleen kiville.
Inksa cityssä on kylläkin - ainoa lajissaan,sinun lepakkotarha ylisuuren hattusi alla
.
Voisit ulkoilluttaa vähitellen pääsi nahkasiipiä. Ja anteeksi se vertaukseni mätäkukkoon. Se on sentään loppuun asti herrasmies.
Se löyhkää hyvissä olosuhteissa vaan muutaman viikon - sinä vv olen pöllynnyt jo UKK-päivistä lähtien.Kiitos capt.cöpenick kaikista näistä kauniista sanoista, vertauksista ja ylistyksistä, mitä minulle annoit!
Olet sinä capt.cöpenick aivan vailla vertaa oleva capteeni!
Asutko kenties tämän mädän kukon kanssa, koska haistan löyhkän ihan tänne palstalle asti?
Varo mätäkukko kaveri voi myös mädättää sinut!
P.S. En kuitenkaan kanna kaunaa.
Olen aina ystävällinen naapurisi vv
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2364135Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t472877Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401820- 1091757
Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus991711Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin161579Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e521540- 151490
Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1731457Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251272