Koska haluan

ujo hymy

Mä hymyilen sulle kuitenkin sitten sanot mitä sanot tai ole sanomatta. Hymyilen kuitenkin.

23

458

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miinukset sun

teiniäpärän irveelles

• p.e. ohitettu ? :DD

olipa fiksusti sanottu, huomaa että olet iloton, katkera vanhus

• ......

Niin minäkin. Ihan joka tapauksessa ja aina. On hyvä olla luonasi..

• hymyillään vaan :)

hyvä! liikaa totisia norsun v.ittunaamoja tässä maassa. Mäkin hymyilen ja naureskelen joskus ilman mitää syytäkään :DD

• Ei se hymy hyydy

täälläkään. Mitä ny joskus meinaa tulla tippa linssiin, herkkis kun oon. Kyllä hymynassuja kattelee mieluummin kun hapannaamoja.

• sananparsija

älä lannistu ap..ujo hymy on kaunista katsottavaa,,tää ei varmaan koske sua, mutta hymy kaunistaa rumemmankin naaman :)

• ap

Näytän kuulemma hymyilessäni irvi- kissalta. en tiedä onko sitten totta...

• Herkässä on

Itselleni parhainta huumoria on omat tilannemokani ja yhdistettynä vílkkaaseen mielikuvitukseen. Herrajumala, kylllä siinä väkisinkin suupielet nousee korviin ja välillä suorastaan hirnun itselleni. Sitten tapaa niitä mukavia, ihania ihmisiä joita ajatellessa myös hymyyn käypi suu. Erästä nytkin ajattelen. Lämpimästi.

• kadotin sen taidon

mä en enää osaa hymyillä.

• Hymynaama...

valloittaa, ja saa hymyn myös katsojan naamalle.Tarttuvaahan se on :) olin aikoinani palvelualalla töissä, ja kun asiakkaaksi tuli semmonen "tosikko ruttunaama" mulla oli sellainen tavoite...että pakko saada hymyilemään, tosin piti hieman houkutella, mutta sieltä se hymy löyty viimeinkin, ja näin sain itse samalla hyvän mielen.

• hymy on kiva

varmaan sai se asiakaskin, ehkä muistaa tapahtuman vieläkin, niinku säkin :)

• Hymynaama...
        hymy on kiva kirjoitti:

varmaan sai se asiakaskin, ehkä muistaa tapahtuman vieläkin, niinku säkin :)

varmaan muistaa, olen nähnyt häntä tämän jälkeen kerran toisaalla, ja tämä iäkkäämpi rouvashenkilö hymyili minulle.Kyseisellä henkilöllä oli noihin aikoihin sellainen virka jossa harvemmin hymyä näki, ilmeisesti asiakkaani virkailme oli päällä asioidessa kanssani.Kun näin tätä rouvaa myöhemmin, nautti hän jo eläkepäivistään.Mutta muistipas kuitenkin.

• ed
        Hymynaama... kirjoitti:

varmaan muistaa, olen nähnyt häntä tämän jälkeen kerran toisaalla, ja tämä iäkkäämpi rouvashenkilö hymyili minulle.Kyseisellä henkilöllä oli noihin aikoihin sellainen virka jossa harvemmin hymyä näki, ilmeisesti asiakkaani virkailme oli päällä asioidessa kanssani.Kun näin tätä rouvaa myöhemmin, nautti hän jo eläkepäivistään.Mutta muistipas kuitenkin.

:), hieno homma

• lyckylips

Aina hymyilevää ihmistä on mukavampi katsoa, kuin totista tai itkevää. Tärkeintä on kuitenkin aitous eli näyttää tunteensa sellaisina, kuin ne kulloinkin tuntee.

ja kun hymyilet ihastuksellesi, hän saattaa parhaassa tapauksessa hoksata, että hymyilet juuri hänelle erityisen herttaisesti. Tai sitten hän ajattelee, että hymyilet kaikille samalla lailla.

Joten hymyn lisäksi olisi paras antaa vielä sanallistakin vinkkiä, niin viestisi menisi varmimmin perille:)!

• ap

Jaahas, mitähän sanallista vinkkiä tarkoittanet,noin niinkuin tarkalleen? :)

• lyckylips
        ap kirjoitti:

Jaahas, mitähän sanallista vinkkiä tarkoittanet,noin niinkuin tarkalleen? :)

Ihan mitä vain, mistä putkiaivoisempikin mies tajuaa, mitä arvoituksellinen nainen tarkoittaa. Siis tilanteen mukaan:)!

• Hymyile vaan

anna auringon loistaa.

• hihiheellihhi

joku sitruunan syönyt miinustelee, v.ituttaakohan sitä meidän virnuilut :D

• Messevä hymy

Ihanaa on tää elämä. Hymyillen ja lymyillen.

• miinus

jotenkin näyttäis,että moni on jäänyt ilman,tänä viikonloppuna,paljon vihaisia ja katkeria viestejä joka puolella.

• :(

Sä et ole koskaan mulle hymyillyt. Ainoastaan naureskellut pirullisesti..

• hahahahahahahahahaha

HYMYILE;JA MAAILMA PITÄÄ SINUA IDIOOTTINA!

• ap

Ei taida sullakaan olla kauheen tasonen elämä...hymyilen silloin kun siltä tuntuu ja varsinkin silloin kun siihen on syytä, pitäkööt vaikka minkälaisena; oma murheensa, mutta sen sanon että hymyä en vaihda mihinkään...itseasiassa mulla on hymykuopat joten on vielä mukavampi syy hymyillä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      28
      4038
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      45
      2075
    3. Kun kohtaat jotain ainutlaatuista

ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö
      Ikävä
      43
      1313
    4. Minkälaisessa asunnossa

haluaisit kaivattusi kanssa asua?
      Ikävä
      82
      1185
    5. Mua ahdistaa

Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi
      Ikävä
      38
      1128
    6. Ei tämä enää tervettä oo

Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.
      Ikävä
      25
      1106
    7. Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista

Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä
      Savonlinna
      49
      1037
    8. Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!

Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin
      Kaste
      161
      925
    9. Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!

Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os
      Maailman menoa
      173
      861
    10. Mikä siinä on että sinkku yrittää varattua?

Siis ihan aina yrittävät muiden puolisoita.
      Sinkut
      57
      845
    Aihe