myydä/ vaihtaa autoa viallisena. Viimmekesänä tapahtui kuolemaan johtanut onnettomuus, auto oli teknisesti ajokelvoton. Minä itse korjaan tai korjautan autoni teknisesti kuntoon jotta sillä on turvallista ajella, jos myyn tai vaihdan autoa pidän huolen siitä että, auto on teknisesti turvallisessa kunnossa. Kuulee paljon juttuja, möin autoni pois kun siinnä oli paljon vikoja. Sanoisin törkeää ja vastuutonta touhua.
Vastaukset 3
- autonero
Ei siinä mitään vastuutonta ole, jos kertoo vioista. Ostajankin pitää koeajaa ja tutkia auto ostettaessa. Hengenvaarallista on ostaa auto tutkimatta sitä. Sinunkin autossasi voi olla juuri tulossa vikaa vaikkapa ohjaukseen, etkä sinä tiedä siitä mitään. Siksi ostaessa non rääkättävä autoa aivan sairaasti, jotta mahdolliset heikot kohdat paljastuvat.
Koeajolla ajetaan täysiä isoon monttuun, ajetaan pitkä matka kakkosella kaasu pohjassa, vedätetään kävelyvauhdista vitosella, automaatilla pumpataan kassua ja vauhtia järjettömästi, tehdään raivojarrutuksia huippunopeudesta, ajetaan 10 kilometriä tiukkaa ympyrää kumpaankin suuntaan parkkiksella ja muuta sellaista. Jos auto sen kestää se on ehjä.- heh,heh...
Sinun koeajon jälkeen EI VOI OLLA EHJÄ......
- ostajainkeri
Hyvät ohjeet ja juuri ajoissa, kun olen menossa ostamaan auton yksityiseltä Kyöstiltä. Kiitos paljon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131403
- 45921
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r133704- 70676
- 67626
- 53607
- 55565
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.114525Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20500Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e101485Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32478- 34477
- 5468
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118466- 54465
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 49447
- 52413
- 42410