Heipä hei
Olen nuori mies tampereen seudulta ja etsin, mistä löytyisi retkicompanion. Olen kiltti ja hyväntuulinen, hauska mies. Voitaisiin vaellella täällä järvenjäällä ja puhua mukavia.
Naisseuraa retkelle
14
315
Vastaukset
- Terhi Suomesta
Ei kuulosta kovin mukavalta, tuollainen jäällä tallustaminen.
Minä kyllä lähtisin vaeltamaan moniksi päiviksi erämaahan. Siltä pohjalta voitaisiin neuvotella sopiva paketti.- Erämaan tarzan
Mahtaisikohan sinun kuntosi piisata?
- Terhi Suomesta
Minun kunto kyllä kestää, homma on kiinni vaan kestääkö sinun perse?
persaukisten kanssa en ala mihinkään.- Erämaan tarzan
Aivan varmaan kestää. Tiäksää? Nuo eurot ei kyllä auta yhtään erämaassa. Senteistä saattaisi olla apuja oikeana hetkenä ja niitä kyllä löytyy oikeasta paikasta riittävästi allekirjoittaneelta. Mahtasikko muuten tulla toimeen ilman nykyajantekniikkaa?
- Erämaan tarzan
Niin ja rahaa kyllä löytyy ihan riittävästi. Ja muutakin pääomaa on.
Onkos varmaa tuo jaksamispuoli...ettei tarttis kantaa välillä...no sekin kyllä onnistuu olosuhteissa kuin olosuhteissa. - Terhi Suomesta
Hyvä että varoja löytyy, koska tämä tyttö ei ihan halvalla lähde.
Mutta jos päästään hinnasta sopimukseen ja sovittu hinta ilmaan tilille, ennen lähtöä, niin tulet saamaan ainutlaatuisen matkan, sinun mieskunto siinä kovilla on.- Erämaan tarzan
Oisko ihan varma ettet rupeis vikisemään heti alkumatkasta? Mitähän luokkaa tuo hintataso ois, mitähän sopimus pitäisi sisällään? Melkoisen "kiiihkeäluontoinen" luontoihminen tunnut olevan? Ettethän ole vaan mikään ikäloppu, Terhi?
- Erämaan tarzan
Erämaan tarzan kirjoitti:
Oisko ihan varma ettet rupeis vikisemään heti alkumatkasta? Mitähän luokkaa tuo hintataso ois, mitähän sopimus pitäisi sisällään? Melkoisen "kiiihkeäluontoinen" luontoihminen tunnut olevan? Ettethän ole vaan mikään ikäloppu, Terhi?
Kyllä tässä valmiutta olis...
- Terhi Suomesta
Koska erämaassa ei näitä tarjoomuksia ole juurikaan saatavilla, niin kolmekertaa normaalitaksa, mitä sivistyneissä oloissa velotetaan. Sitten tulee vielä päivävuokra jokaiselta päivältä. Jos ollaan vaikka viikko matkalla, niin otan sen huomioon, saat vatkutusta kaupan päälle.
Jos katsotaan noin pyöreästi, niin matkan seura olisi 7000€ ja palvelut sitten mieskunnon mukaan, sellainen 600€/ kerta. Vatkuttekut ilmaiseksi. muista mieltymyksistä voidaan sopia erikseen.
Ikää minulla on riittävästi. - Erämaan tarzan
Eihän tuo hinta mahdottomalta tunnu; täytyy kyllä olla laadukasta seuraa; kroppasi timmissä kunnossako? Mihis haarukkaan tuo ikä menee...suurinpiirtein edes? Käytössäkö 24/7? Kestääkö paikkas?
- Terhi Suomesta
Ammatti-ihminen kyllä paikat on pidetty kunnussa, alta viidenkympin ja paikat kestää, sentään sillä leipä tienattu. kyllä ukko on aina ennen kuivunu, kun multa paikat pettäny.
- Erämaan tarzan
Entä toi 24/7? Blondiko...vai? Vähäsen epäilyttää paikkojesi kunto; 1. ja 2.pesä (vrt.ikääsi)? Kuis järeet "kannusi" on?
- Mitä ihmettä???
Kivasti torpedoitu mukava aloitus. Noh, näköjään suomi24 -laatu yltää jo tällaiselle mukavien ihmisten(?) palstallekin.
Ja jäällä käveleminen ja talvisissa saarissa käyminen ja evästäminen ON kivaa! Kuten lämpimämpien vuodenaikojenkin retkeily ja eräily. - Erämaan tarzan
Vieläkö Terhi Suomesta löytyy täältä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389