Naisseuraa retkelle

tamperreenmies

Heipä hei

Olen nuori mies tampereen seudulta ja etsin, mistä löytyisi retkicompanion. Olen kiltti ja hyväntuulinen, hauska mies. Voitaisiin vaellella täällä järvenjäällä ja puhua mukavia.

14

295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Terhi Suomesta

      Ei kuulosta kovin mukavalta, tuollainen jäällä tallustaminen.
      Minä kyllä lähtisin vaeltamaan moniksi päiviksi erämaahan. Siltä pohjalta voitaisiin neuvotella sopiva paketti.

      • Erämaan tarzan

        Mahtaisikohan sinun kuntosi piisata?


    • Terhi Suomesta

      Minun kunto kyllä kestää, homma on kiinni vaan kestääkö sinun perse?
      persaukisten kanssa en ala mihinkään.

      • Erämaan tarzan

        Aivan varmaan kestää. Tiäksää? Nuo eurot ei kyllä auta yhtään erämaassa. Senteistä saattaisi olla apuja oikeana hetkenä ja niitä kyllä löytyy oikeasta paikasta riittävästi allekirjoittaneelta. Mahtasikko muuten tulla toimeen ilman nykyajantekniikkaa?


    • Erämaan tarzan

      Niin ja rahaa kyllä löytyy ihan riittävästi. Ja muutakin pääomaa on.
      Onkos varmaa tuo jaksamispuoli...ettei tarttis kantaa välillä...no sekin kyllä onnistuu olosuhteissa kuin olosuhteissa.

    • Terhi Suomesta

      Hyvä että varoja löytyy, koska tämä tyttö ei ihan halvalla lähde.
      Mutta jos päästään hinnasta sopimukseen ja sovittu hinta ilmaan tilille, ennen lähtöä, niin tulet saamaan ainutlaatuisen matkan, sinun mieskunto siinä kovilla on.

      • Erämaan tarzan

        Oisko ihan varma ettet rupeis vikisemään heti alkumatkasta? Mitähän luokkaa tuo hintataso ois, mitähän sopimus pitäisi sisällään? Melkoisen "kiiihkeäluontoinen" luontoihminen tunnut olevan? Ettethän ole vaan mikään ikäloppu, Terhi?


      • Erämaan tarzan
        Erämaan tarzan kirjoitti:

        Oisko ihan varma ettet rupeis vikisemään heti alkumatkasta? Mitähän luokkaa tuo hintataso ois, mitähän sopimus pitäisi sisällään? Melkoisen "kiiihkeäluontoinen" luontoihminen tunnut olevan? Ettethän ole vaan mikään ikäloppu, Terhi?

        Kyllä tässä valmiutta olis...


    • Terhi Suomesta

      Koska erämaassa ei näitä tarjoomuksia ole juurikaan saatavilla, niin kolmekertaa normaalitaksa, mitä sivistyneissä oloissa velotetaan. Sitten tulee vielä päivävuokra jokaiselta päivältä. Jos ollaan vaikka viikko matkalla, niin otan sen huomioon, saat vatkutusta kaupan päälle.
      Jos katsotaan noin pyöreästi, niin matkan seura olisi 7000€ ja palvelut sitten mieskunnon mukaan, sellainen 600€/ kerta. Vatkuttekut ilmaiseksi. muista mieltymyksistä voidaan sopia erikseen.
      Ikää minulla on riittävästi.

    • Erämaan tarzan

      Eihän tuo hinta mahdottomalta tunnu; täytyy kyllä olla laadukasta seuraa; kroppasi timmissä kunnossako? Mihis haarukkaan tuo ikä menee...suurinpiirtein edes? Käytössäkö 24/7? Kestääkö paikkas?

    • Terhi Suomesta

      Ammatti-ihminen kyllä paikat on pidetty kunnussa, alta viidenkympin ja paikat kestää, sentään sillä leipä tienattu. kyllä ukko on aina ennen kuivunu, kun multa paikat pettäny.

      • Erämaan tarzan

        Entä toi 24/7? Blondiko...vai? Vähäsen epäilyttää paikkojesi kunto; 1. ja 2.pesä (vrt.ikääsi)? Kuis järeet "kannusi" on?


    • Mitä ihmettä???

      Kivasti torpedoitu mukava aloitus. Noh, näköjään suomi24 -laatu yltää jo tällaiselle mukavien ihmisten(?) palstallekin.

      Ja jäällä käveleminen ja talvisissa saarissa käyminen ja evästäminen ON kivaa! Kuten lämpimämpien vuodenaikojenkin retkeily ja eräily.

    • Erämaan tarzan

      Vieläkö Terhi Suomesta löytyy täältä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 189
      2246
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      54
      2074
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      168
      1854
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      168
      1679
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1344
    6. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      19
      1305
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1257
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1195
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1178
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      14
      1178
    Aihe