Varsova

Tahtoo hän

Tarkoitus olisi lähteä keväällä varsovaan ja nyt tiedustelisinkin hyviä (halpoja?) vaatekauppoja/kauppakeskuksia? Onko siellä? Hintataso näyttäs olevan hieman alempi kuin täällä Suomessa vai onko jo vanhentunutta tietoa?
Löytyykö lapsille (110 - 134) vaatetta ja kuinka luotettavia nuo koot on?
Kiitos jo etukäteen tiedoista!

4

738

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viime keväänä

Aivan keskustassa Metropol hotellia vastapäätä on iso monikerroksinen ostospaikka. Itse tein kivoja puserolöytöjä. Lastenvaatteista en osaa valitettavasti sanoa. Kannattaa käydä.

• Karolus51

Niin että löytyykö? Paremminkin voisi kysyä, mitä ei löydy, Helsinki on Varsovaan verrattuna kehitysaluetta varsinkin lastenvaatteissa. Lasten koot ovat täysin vertailukelpoisia. Ydinkeskustaa pidemmälle ei tarvitse tosiaankaan lähteä, mutta jos haluatte vierailla mukavassa ja ihmisen kokoisessa kauppakeskuksessa, semmoinen on Klif muutaman ratikkapysäkin päässä Jerozolimskie-kadulta.

• Helmikuussa kävin

Kun yövytte jossakin keskustan hotellissa (esimerksi Polonia Palace), niin kävelymatkan sisällä on runsaat määrät liikkeitä ja muutama kauppakeskuskin. Nimiä en muista, mutta jokaiselle jotakin. Myös näitä tuttuja jättiläisiä (C&A, H&M).

Hintataso on joka liikkeessä halvempi kuin Suomessa.

• Sieltä löytyy ihan varmasti kauppoja joka lähtöön, itse shoppailin yllättävän paljon Varsovassa. Luulin nimittäin ettei sieltä oikein mitään ostettavaa löytyisin ennen kuin lähdin matkaan mutta olin todella väärässä. Hinnat olivat myös todella kivoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      84
      1686
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      271
      1584
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      285
      1343
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      1282
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      57
      905
    6. 66
      874
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      66
      863
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      46
      861
    9. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      841
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      48
      818
    Aihe