Tarkoitus olisi lähteä keväällä varsovaan ja nyt tiedustelisinkin hyviä (halpoja?) vaatekauppoja/kauppakeskuksia? Onko siellä? Hintataso näyttäs olevan hieman alempi kuin täällä Suomessa vai onko jo vanhentunutta tietoa?
Löytyykö lapsille (110 - 134) vaatetta ja kuinka luotettavia nuo koot on?
Kiitos jo etukäteen tiedoista!
Varsova
4
729
Vastaukset
- viime keväänä
Aivan keskustassa Metropol hotellia vastapäätä on iso monikerroksinen ostospaikka. Itse tein kivoja puserolöytöjä. Lastenvaatteista en osaa valitettavasti sanoa. Kannattaa käydä.
- Karolus51
Niin että löytyykö? Paremminkin voisi kysyä, mitä ei löydy, Helsinki on Varsovaan verrattuna kehitysaluetta varsinkin lastenvaatteissa. Lasten koot ovat täysin vertailukelpoisia. Ydinkeskustaa pidemmälle ei tarvitse tosiaankaan lähteä, mutta jos haluatte vierailla mukavassa ja ihmisen kokoisessa kauppakeskuksessa, semmoinen on Klif muutaman ratikkapysäkin päässä Jerozolimskie-kadulta.
- Helmikuussa kävin
Kun yövytte jossakin keskustan hotellissa (esimerksi Polonia Palace), niin kävelymatkan sisällä on runsaat määrät liikkeitä ja muutama kauppakeskuskin. Nimiä en muista, mutta jokaiselle jotakin. Myös näitä tuttuja jättiläisiä (C&A, H&M).
Hintataso on joka liikkeessä halvempi kuin Suomessa. Sieltä löytyy ihan varmasti kauppoja joka lähtöön, itse shoppailin yllättävän paljon Varsovassa. Luulin nimittäin ettei sieltä oikein mitään ostettavaa löytyisin ennen kuin lähdin matkaan mutta olin todella väärässä. Hinnat olivat myös todella kivoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477715
- 334273
- 573745
- 503210
- 172906
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons682632- 642508
- 572444
- 402349
- 162296