Pian aukeaa taas pakkahuone. Viime syksynä tuli tällä palstalle esille muutamia arvosteluita/ehdotuksia toiminnan kehittämiseksi (tai saattamiseksi edellisen pitäjän tasolle). Olisiko ne syytä kaivaa esiin ja huomioida alkavana kesäkautena?
Pakkahuone
40
990
Vastaukset
- nice energy
Munkkeja voisi tehdä kahta kokoa (ja kahden hintaisia)... muutaman kerran jäi pakkikselle menemättä kun tiesi ettei niin isoa munkkia saa kuitenkaan alas. Eli tehkää myös normikokoista munkkirinkulaa, tai myykää puolikkaita munkkeja puoleen hintaan. Kiitos.
- Lounli-Raideri..
Jos ei Pakkahuoneen nykyistä, inflaation kärsinyttä munkkia, jaksa kerralla syödä,niin silloin pitänee tyytyä ottamaan joku keksi kahvin kanssa. Ja jos ei todellakaan jaksa sitä munkkia syödä, niin voi tehdä päivän hyvän työn (eläinsuojelullisesti arvostetun) ja jättää se puolikas munkista varpusten syötäväksi. Mietipä nyt miten tuo vaatimaton, muilta jääneillä muruilla elämään tottunut pieni lintu ilahtuu, kun saa kerrankin munkkia kunnolla. Ja sinä saat siitä hyvän mielen siinä samalla.Pitäisi aina välillä osata ajatella vähempi-osaisia olivatpa ne sitten lintuja tai kierrätyksen nurkilla pyöriviä itäisen naapurin edustajia.
- noponpuunaama
Lounli-Raideri.. kirjoitti:
Jos ei Pakkahuoneen nykyistä, inflaation kärsinyttä munkkia, jaksa kerralla syödä,niin silloin pitänee tyytyä ottamaan joku keksi kahvin kanssa. Ja jos ei todellakaan jaksa sitä munkkia syödä, niin voi tehdä päivän hyvän työn (eläinsuojelullisesti arvostetun) ja jättää se puolikas munkista varpusten syötäväksi. Mietipä nyt miten tuo vaatimaton, muilta jääneillä muruilla elämään tottunut pieni lintu ilahtuu, kun saa kerrankin munkkia kunnolla. Ja sinä saat siitä hyvän mielen siinä samalla.Pitäisi aina välillä osata ajatella vähempi-osaisia olivatpa ne sitten lintuja tai kierrätyksen nurkilla pyöriviä itäisen naapurin edustajia.
Sinulle Lounli. Ei niitä lintuja saa ruokkia, tulevat vain entistä ahneimmiksi ja runsaslukuisemmiksi. Pakkiksella on myös kyltti jossa kielletään lintujen ruokkiminen, sinäkin olisit nähnyt sen jos joskus siellä kävisit.
Olisiko se sinusta kivaa, jos olisit juuri munkin hakenut... ja lintu riekkuisi pöydässäsi munkkia himoiten, ja ehkä sitä nokkaisten. Ja kakkaisi ehkä puserollesi tai kahviisi. Ei minun mielestä kiva juttu ollenkaan.
Ruokkiminen ei ole hyväksi linnuilekaan, koska munkki nyt ei esim poikasille ole kovin ravintorikas ateria, aikana jolloin he tarvitsisivat proteeinipitoista ruokaa kehittyäkseen täysivoimaisiksi varpusiksi. Munkkilintu ei syksyllä etelään jaksa lentää.
- pihi oot
Itse pihinä miehenä ostat kuitenkin Lidlistä keksejä, ja salakuljetat ne talouspaperin sisässä pakkiksen pöytään, jossa sitten kahvin kanssa niitä syöt. Niin kuin muka olisit ne paikan päältä ostanut. Sinut on nähty, koskaan et ole sieltä munkkia ostanut.
Seuraavalla kerralla salakuljetat kai pöytään kahvinkin jossain pienessä termoksessa. - noponpuunaama
Kannatan pienempiä munkkivaihtoehtoja. Nykyiset ovat järjettömän suuria esim. ruuan jälkeen nautittavaksi. Mikäli tuollaisen ison munkin, vaikka hyviä ovatkin, syö väkisin niin siitä saattaa saada ällön olon, eikä sen jälkeen välttämättä tule käytyä pakkiksella kahteen viikoon.
- smunkkia
Minä kannatan jätti munkkeja. Tyyliin perhemenkki - ryhmämunkki - joukkuemunkki - komppaniamunkki. Jo tulisi väki kaukaa katsomaan kuinka komppaniamunkkia vedetään uunista ulos!
- Lounli-Raideri..
Kyllä varpunenkin tarvitsee välillä munkkia. Ei se lentosuoritusta merkittävästi heikennä, koska pääosinhan ne joutuvat tyytymään proteiinipitoisiin hyönteisiin, jyviin ja siemeniin. Ja pitää muistaa, että kun puhutaan Pakkahuoneesta, niin puhutaan samalla U:gilaisuudesta. Hyvin harva täällä jättää mitään munkin puolikasta, josko palaakaan, pöytään lähtiessään. Kyllä ne kääritään siihen kassalta mukaan otettuun serviettiin ja syödään kylmän maidon kanssa kotona kun kattellaan muijan kanssa Kymmenen Uutisia. Ei täällä törsäillä, varsinkaan turistikauden ulkopuolella. Sitten kun turistit on paikalla, niin voidaan joskus ihan hulvattomasti tilata rantakuppilassa se toinenkin iso tuoppi, ottamatta välillä omasta taskumatista. Mutta senpä takia täällä ajellaankin uusilla Octavioilla ja Audeilla. Kun säästetään arkimenoissa.
- tietoa kehiin
Tietääx kukaan aukioloaikoja 21.4 kevätmessujen aikaan.
- se on nykyaikaa
maidoton vaihtoehtomunkki tai edes JOKU pulla niille, jotka eivät siedä maitoa!!!
- minävaan123456
Pakkis oli ainakin tänään auki. Munkit olivat pienempiä kuin viime vuonna.
- markkinapete
Ne kuulivat purnauksenne siitä, että munkit liian isoja. Nyt toiveenne toteutui, koko pieneni, hinta nousi. Eiköhän olisi kannattanut antaa olla tuo koko ihan ennallaan ja ottaa vaikka se pala mitä ei jaksa siellä syödä, mukaan servietin sisällä kotiin. Mutta nyt kun munkki on pienempi, niin Pakkahuone tuotta paremmin voittoa.
- Saatan joskus käydä
Totta. Koko pieneni ja hinta nousi. On niin tyyristä, etten enää käy siellä niin usein kuin ennen. Pienempi koko olisi riittänyt, sillä olisi voinut korvata nousseen hinnan. Mutta. Ahneus iskee sinnekin. Ei ole Pakkahuone enää entisensä.
Valitettavasti. - Lounli-Raideri..
Saatan joskus käydä kirjoitti:
Totta. Koko pieneni ja hinta nousi. On niin tyyristä, etten enää käy siellä niin usein kuin ennen. Pienempi koko olisi riittänyt, sillä olisi voinut korvata nousseen hinnan. Mutta. Ahneus iskee sinnekin. Ei ole Pakkahuone enää entisensä.
Valitettavasti.Kyllä minunkin mielestäni olisi pitänyt pitää munkin koko ja hinta ennallaan. Pakkahuoneella munkkikahveilla käynnin tarkoitus on ainakin minulle aina ollut saada mukavan turvallinen sokeri/rasva/kofeiini "humala". Silloin elämä näyttää ja tuntuu ainakin hetkisen auvoisen ruususelta ja sadepäivästäkin tuntuu tulevan kirkkaampi, vaikkei pilvipeite rakoilisikaan.
- fvnxjsod
Kyllä minunkin mielestäni olisi pitänyt pitää munkin koko ja hinta ennallaan. Pakkahuoneella munkkikahveilla käynnin tarkoitus on ainakin minulle aina ollut saada mukavan turvallinen sokeri/rasva/kofeiini "humala". Silloin elämä näyttää ja tuntuu ainakin hetkisen auvoisen ruususelta ja sadepäivästäkin tuntuu tulevan kirkkaampi, vaikkei pilvipeite rakoilisikaan.
Yhdyn ylempään viestiin. Tuli tänään käytyä ja järkytyin munkkien koosta kun odotin saavani perinteisen pakkiksen jättimunkin. ;(
- Hejjco
fvnxjsod kirjoitti:
Yhdyn ylempään viestiin. Tuli tänään käytyä ja järkytyin munkkien koosta kun odotin saavani perinteisen pakkiksen jättimunkin. ;(
No kyllä maar mullekin se juju siinä munkkikahveessa on ollut aiemmin juur se munkin riittävä koko. Nyt ovat kyllä väärällä tiellä kun sitä lähtivät pienentämään. Ja ei saisi laittaa vielä niit korkeampia "turisti-hintoja " päälle. paikkakuntalaiset kun jättävät silloin käymättä. ainakin meidän rempparyhmä katsoo hiukan mitä kahvittelu maksaa ja mitä sillä rahalla saa. Siirrytään pian jonneen muualle, jos ei munkki palaa kooltaan ja hinnaltaan ennalleen. Turistit nyt maksavat mitä pyydetään. Ja niin teen tietty itsekin kun jossain lomareisulla ollaan muijan kanssa muualla. Mutta täällä pitää vähän puntaroida mihen arki-rahat käyttää...
- Lounli-Raideri..
Hejjco kirjoitti:
No kyllä maar mullekin se juju siinä munkkikahveessa on ollut aiemmin juur se munkin riittävä koko. Nyt ovat kyllä väärällä tiellä kun sitä lähtivät pienentämään. Ja ei saisi laittaa vielä niit korkeampia "turisti-hintoja " päälle. paikkakuntalaiset kun jättävät silloin käymättä. ainakin meidän rempparyhmä katsoo hiukan mitä kahvittelu maksaa ja mitä sillä rahalla saa. Siirrytään pian jonneen muualle, jos ei munkki palaa kooltaan ja hinnaltaan ennalleen. Turistit nyt maksavat mitä pyydetään. Ja niin teen tietty itsekin kun jossain lomareisulla ollaan muijan kanssa muualla. Mutta täällä pitää vähän puntaroida mihen arki-rahat käyttää...
Suunnitelmissa on ottaa tästedes omat munkit mukaan Pakkikselle. Ostan vain kahvin ja mussuttelen munkkia, jonka koko on reilu ja hinta kohdillaan. Ei siitä kai porttikieltoa voida antaa, vai voidaanko?
- mökkiläinen
Kun tätä lukee niin tulee mieleen kannattaako Pakkahuoneelle vaivautua ollenkaan? Minkätakia mennä jos kaikki on niin vastenmielistä? Kyllä kaupungista löytyy muitakin kahviloita..niistä ei puhuta täällä mitään, on varmaan pullat oikeen kokosia sit.
Itse käytän Pakkahuonetta jatkossakin, mut olenki turisti joka voi maksaa turistihintoja :)- rampe54
Mökkiläinen kirjoittaa asiaa, ei sinne pakkikselle tosiaan ole pakko tulla kahville jos kaikki siellä tuntuu vastenmieliseltä hintojen suhteen, kannattaa sitten tosiaan etsiä viikonloppuisin ja iltaisin kaupungilta jokin toinen kahvio minne menee, varmaan maksaa samanverran ja ympäristö ei nyt Ukin kahviot tuntevana oli erikoinen eikä viihtyisä, pakkiksella kuitenkin voit sään sallies nauttia kahvista ja muusta kauniissa ympäristössä, itse ainakin aion käydä pakkiksella jatkossa ja käyttää heidän palvelujaan ja nauttia kesän illoista ja aamuista.
- sirri laiturin alt
rampe54 kirjoitti:
Mökkiläinen kirjoittaa asiaa, ei sinne pakkikselle tosiaan ole pakko tulla kahville jos kaikki siellä tuntuu vastenmieliseltä hintojen suhteen, kannattaa sitten tosiaan etsiä viikonloppuisin ja iltaisin kaupungilta jokin toinen kahvio minne menee, varmaan maksaa samanverran ja ympäristö ei nyt Ukin kahviot tuntevana oli erikoinen eikä viihtyisä, pakkiksella kuitenkin voit sään sallies nauttia kahvista ja muusta kauniissa ympäristössä, itse ainakin aion käydä pakkiksella jatkossa ja käyttää heidän palvelujaan ja nauttia kesän illoista ja aamuista.
Rampe=Pakkiksen omistaja
- kysynpähän vaan
sirri laiturin alt kirjoitti:
Rampe=Pakkiksen omistaja
Ja kuka Sirri sitt on?
- ketjun aloittaja
rampe54 kirjoitti:
Ole hyvä vaan. Kaupungilla saa munkin ja pienen kupin kahvia 1,40. Että silleen. Aika paljon joutuu maisemasta maksamaan jos juo 3 euron kahvit pakkahuoneella.
- imagokysymys
Tuota noin, mitenkähän suuren osan se lisäjauho muodostaisi hiukan isomman munkin hintaan?
Luulisi niiden munkkikustannusten koostuvan ennen kaikkea ihan muista kuluista kuten työstä ja tiloista - jotka lienevat ihan samat munkin koosta riippumatta.
Paistoöljyäkään tuskin kuluu mitenkään merkittävästi enempää... vaikka enhän minä näistä tietenkään mitään tiedä, amatööri kun olen...- Hillosilmä-Munck
Vehnäjauho ja paistinrasva ovat niin tavattoman halpoja raaka-aineita, ettei luulisi olevan munkin koon niistä kiinni. Itse työurani leipomo-alalla työskennelleenä voinenkin todeta, että tässä tapauksessa Pakkahuoneen omistajan olisi otettava yleisön toiveista vaari ja palautettava munkin koko ennalleen. Voisipa sisäänveto mainoksena/houkutteena käyttää termiä, entistäkin suuremmat munkit.
Jos mennään tuohon pienentämis suuntaukseen, niin pian on havaittavissa aivan varmasti kävijämäärän vähentyminen. Ei se maisema merkitse ihmisille aivan kaikkea. Kun munkkikahville tullaan, niin rahalle pitää saada kunnon vastine. - Rinkuliin
Hillosilmä-Munck kirjoitti:
Vehnäjauho ja paistinrasva ovat niin tavattoman halpoja raaka-aineita, ettei luulisi olevan munkin koon niistä kiinni. Itse työurani leipomo-alalla työskennelleenä voinenkin todeta, että tässä tapauksessa Pakkahuoneen omistajan olisi otettava yleisön toiveista vaari ja palautettava munkin koko ennalleen. Voisipa sisäänveto mainoksena/houkutteena käyttää termiä, entistäkin suuremmat munkit.
Jos mennään tuohon pienentämis suuntaukseen, niin pian on havaittavissa aivan varmasti kävijämäärän vähentyminen. Ei se maisema merkitse ihmisille aivan kaikkea. Kun munkkikahville tullaan, niin rahalle pitää saada kunnon vastine.Tuli testattua täältä lukemani väitteet ja toteamukset. Kyllä se paikkansa pitää, että munkit ovat pienentyneet. Nyt vain toivomaan, että hieman kokoa tulisi munkkeihin lisää, hinnan silti nousematta. Kahvi oli ihan hyvää ja kuppikin sopivan kokoinen.
- tyytyväinen mökkeili
Kyllähän se näin on... kaikki ei voi mielyttää. Ei kukaan normi kaveri oikeesti tarvikaan yhtään isompaa munkkia kuin mitä nykyään on tarjolla. Ketä nää jatkuvat valittajat on??? Vaihtakoot paikkaa, valinnan varaa kaupungista ilmeisesti löytyy ku o vara arvostella :)
- Otiin sukuloimassa
Porissa vapunaikana ja käytiin Sarpin leipomon myymälässä vappuaattona. Munkit isot 5 kpl 2€ Porin poika leipä 3kpl 3€ pullapitkot 2kpl 4€ tippaleivät 0.60 sent/kpl karjalapiirakat 0,35 sent/kpl lihapasteijat 0.75 sent/kpl
- ninskuliitti
Otiin sukuloimassa kirjoitti:
Porissa vapunaikana ja käytiin Sarpin leipomon myymälässä vappuaattona. Munkit isot 5 kpl 2€ Porin poika leipä 3kpl 3€ pullapitkot 2kpl 4€ tippaleivät 0.60 sent/kpl karjalapiirakat 0,35 sent/kpl lihapasteijat 0.75 sent/kpl
Ottakoot Pakkislaiset oppia Sarpista!
- hyvä paikka
ninskuliitti kirjoitti:
Ottakoot Pakkislaiset oppia Sarpista!
Selvyyden vuoksi Pakkahuone on kahvila. Sarpin tehtaanmyymälä on hiukka eri asia. Vertailuksi kelpaisi Sarpin kahvilan hinnat.
Jos Pakkahuoneen hinnat ovat jollekin ylipääsemättömän kalliit niin ostaa paketin kaffetta-laittaa termariin ja ostaa kaupasta munkin sekä lähtee retkelle Pasklahden rantaan.
Voi nauttia halvemmalla eikä tartte ruikuttaa hinnoista.
Itse käyn vain ja ainoastaan Pakkiksella .Hyvä palvelu ja mukava henkilökunta.Ja noi tulee bonuksena ilmatteex!
- s**tanan urpot
Kukaan ei perusta kahvilaa vain hyvän mielen vuoksi, tarkoitus on kuitenkin tehdä voittoa. Näin saadaan maksettua työntekijöiden palkka, jos pakkahuoneella myytäisiin munkit ja kahvit hintaan 1,40 uskonpa, että se tuottaisi tappiota. Raaka aineiden hinnat kuin muutkin ovat kasvussa joten on myös selvää, että hinnat nousevat. Munkki ja kahvi 3 eurolla on kuitenkin aika halpaa verrattuna useimpiin paikkoihin. Pakkahuoneelta saa sitä paitsi kolmen euron hintaan vielä hyvän mielen. Asiakaspalvelu on toimivaa ja luo mukavan tunnelman kahvilaan. Eläkeläiset rutkuttakoon nimittäin heidän ehdoillaan, ei kukaan pääsisi eläkkellee eläkkeen kera.
- ..tanan urpo
No nyt herkesi itse yrittäjäkin kommentoimaan asiaa. Tässä tuli nyt samalla lyhyt oppimäärä kauppatieteisiin. Tavallinen asiakas tuskin jaksaa miettiä saako munkista ja kahvista voittoa ja minkä verran. Loppupeleissähän homma menee niin, että kun munkkia pienennetään ja hintaa nostetaan, häviävät asiakkkaat. Muutama turisti nyt saattaa käydä, mutta hehän nyt maksavat vaikka tupalahinnan, kun kerran ovat lomalla ja ovat kahvilla ko.paikassa päättäneet käydä. Mutta me paikkakuntalaiset, nuukina tunnetut, emme veny ihan mihinkä hintoihin tahansa.Se pitää muistaa. Muutoin sitä saa seisoskella peukalot taikinassa ja katsoa kuinka asiakkaat menevät ohitse..
- Yli mainostettu
paikka kaikin puolin
- Lounli-Raideri..
Kyllä Pakkahuone on ollut ja on turisteille elämys jo pelkän upean sijaintinsa takia.
Kauniilla ilmalla kun siinä ulkopyödässä istuu voi melkein kuvitella olevansa jossain Ibizaa vastaavassa paikassa. Tarjoilijoilla ei tosin ole kaislahameita, mutta se annettakoon anteeksi. Kaislankorsia voisi mennä tarjoiltaviin herkkuihin ja se ei tottavie olisi mukavaa. Vaikka kuitu tärkeää ruaonsulatukselle onkin.
Mutta nyt Lepäisllle, koska tänne Ankkakujan asuntoon porottaa aurinko tosi kuumasti. Se on kesä nyt. - kerttuhoitsu
Kyllä Pakkahuone on ollut ja on turisteille elämys jo pelkän upean sijaintinsa takia.
Kauniilla ilmalla kun siinä ulkopyödässä istuu voi melkein kuvitella olevansa jossain Ibizaa vastaavassa paikassa. Tarjoilijoilla ei tosin ole kaislahameita, mutta se annettakoon anteeksi. Kaislankorsia voisi mennä tarjoiltaviin herkkuihin ja se ei tottavie olisi mukavaa. Vaikka kuitu tärkeää ruaonsulatukselle onkin.
Mutta nyt Lepäisllle, koska tänne Ankkakujan asuntoon porottaa aurinko tosi kuumasti. Se on kesä nyt.Siellähän raideri nuokkuu sombrero silmillä kulmapöydässä. Harva se päivä olen nähnyt herran siellä aikaansa tappamassa. Ja näkyy olleen rahaa siihen kahviin ja munkkiinkin vaikka täällä palstalla siitä älämölöä pitääkin
- Pasi Pietolasta
Ikinä ei ole raiderin näköistä hapsua pakkiksella ollut. Ainakaan samaan aikaan kuin minä. Ja minä olen usein, joksu 3 kertaa päivässä.
Kaikki nämä raiderin "näkijät ja asiakkaat" palstalla ovat raideri itse.- Paksukurki
Enpä ole minäkään nähnyt. En Pakkiksella enkä markettien parkkipaikoillakaan. Kyllä semmonen varmaan täällä liikkuu, kun jotkut kumminkin sen kanssa ovat jutelleet ja tikkaa heitelleet. Mutta ne sen jutut on kyllä 99% satua ja fiktiota, muuta en voi todeta.
- pyykkäri
Olisikohan mahdollista hankkia toinen pyykinpesukone? Tai voisiko mahdollisesti puhelimitse edeltäpäin varata pesuaajan?
Mokkilisenä turvaudun Pakkahuoneen koneeseen. Kuitenkin , se on usein jo käytossä ja ajan puutteen takia pyykit usein jää pesemättä.- veeranmieli
Koko Lonelyrider on pelkkää mielikuvitusta. Ei sellaista voi olla olemassa.En ainaskaan usko, ennenkuin kuin joku hänet minulle näyttää.
- Vuokrallakin
veeranmieli kirjoitti:
Koko Lonelyrider on pelkkää mielikuvitusta. Ei sellaista voi olla olemassa.En ainaskaan usko, ennenkuin kuin joku hänet minulle näyttää.
Ikävä kyllä on olemassa, asuu seuraavassa kerroksessa. No on täällä Ankkiksella muitakin omituisia asukkeja. Mutta työttömänä pakkoa asua täällä, kun muualle ei varaa.
- baar-baar
Vuokrallakin kirjoitti:
Ikävä kyllä on olemassa, asuu seuraavassa kerroksessa. No on täällä Ankkiksella muitakin omituisia asukkeja. Mutta työttömänä pakkoa asua täällä, kun muualle ei varaa.
Mut muut naapurit tykkää hänest?
- Vuokrallakin
baar-baar kirjoitti:
Mut muut naapurit tykkää hänest?
Osa tuntuu tykkäävän ja osa ei voi sietää. Talkooviikonloput on pahimpia, kun hän hommaa juotavia ylenmääräisesti. Seurauksethan tiedetään, kun suomalainen saa ilmaista viinaa. Lähdenkin sinä viikonloppuna yleensä serkun mökille.
Möliskööt rauhassa ketkä haluavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk662204Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921482Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621285Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701271- 1151149
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901000- 69989
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72943Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍81886Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise11862