Suositelkaapa hyviä (tai kertokaa huonoista) hierojia, osteopaatteja tai kiropraktikoita Oulusta, joilta voisi saada apua jatkuvaan jännityspäänsärkyyn ja hartiaseudun kipuihin.
Hieroja, osteopaatti, kiropraktikko?
Vaivaisen luu
5
1724
Vastaukset
- Kir
Itse olen saanut apua Ulla Eerikäiseltä. Viime käynnistä on tosin vuosia, joten en tiedä ottaako enää vastaan asiakkaita - luultavasti.
- oireet alaselästä jo
Napropaatit on ihan urhia. Ihan turhaa diipa-daapaa...
Kokeile selkäkippiä! - seonjämpti
Jäälin Hierontakamari sinne vaan aikaa varaamaan.. on hyvä
- Menkää kävelylle
Napropatia on oman kokemukseni perusteella turhaa, eikä siitä saa Kela-korvausta.
Liikunta parasta lääkettä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaisten kannatus enää 12,9%
Perussuomalaisten kannatus laskee edelleen kuntavaaleissa. Kannatus sulaa kuin kevälumi auringossa. Onkos tuo ihme, kun53618211Varo sisältöpaljastuksia! Tämän naisen bachelor-Joonas valitsi - Oliko valittu Monica vai Vivianna?
Joonaksella on kaksi naista jäljellä. Mutta valitsiko bachelor kahdesta naisesta Monican vai Viviannan? Oliko mielestäsi482193Trump - otan Gasan haltuun nyt
USA miehittää Gazan alueen ja rakentaa siitä uuden upean alueen aurikoiseen Israeliin. Väkivaltainen alkuperäisväestö h3381665Ensio tunkee jo tyttärensäkin telkkariin!
Eikö kaljulle ex-stripparille mikään ole pyhää?? https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011013742.html On tuo härski2821613Runebergin tortut
Hyviä huomenia ja mukavaa päivyliä. 😊 Nyt kahvetta tippumaan. Harmi ettei ole torttua. 😊☕✨❄️❤️2671164- 1101153
- 541113
Bachelor-Joonas sekstasi toisen naisen kanssa - Tästä syystä valitsi kuitenkin Monican: "Nyt mun..."
Bachelor Suomi -realityssä koitti lopullisen valinnan hetki. Paljon onnea ja lykkyä rakkauteen Joonas ja Monica! Lue l191036- 38908
- 67879