Olen 20vuotias, opiskelujaan lopetteleva tyttö Kuopiosta ja etsin lastenhoitotöitä. Olen valmis tekemään töitä mihin vuorokauden aikaan tahansa, myös esim. yön ylihoidoista kokemusta ja nekin onnistuvat. Mikäli etsit kokopäiväistä/joka viikkoista lastenhoitajaa niin ota myös rohkeasti yhteyttä! Valmistun ylioppilaaksi keväällä 2012, mutta kouluni on jo loppunut, eli olen käytettävissä heti, lyhyelläkin varoitusajalla :)
Olen käynyt MLLn lastenhoitajakoulutuksen vuonna 2009, jonka kautta olen tehnyt paljon lastenhoitotöitä perheissä, 2kkn ikäisistä lapsista aina kouluikäisiin saakka. Työskentelen yksityisissä perheissä lastenhoitajana myös Kuopion erityisneuvolan kautta, joten kokemusta myös erityislapsista.
Olen rehellinen, tunnollinen, leikkivä ja huolehtiva lapsenvahti! Ota yhteyttä :)
[email protected]
Lastenhoitaja Kuopiossa
emmi92kuopio
2
209
Vastaukset
- emmikuopio
Moi! Sähköpostilaattikoni täyttyessä huomasin että vahingossa poistui myös viestit joita olitte lähettäneet, ennenkuin kerkesin kaikille vastata. Mikäli ette ole vastausta saaneet ja hoitoapua edelleen tarvitsisitte, viitsisittekö laittaa uudestaan viestiä ja vaikka puhelinnumeroa niin otan yhteyttä :)
- emmikuopio
nostelen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko851827- 431439
Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.871202- 671007
- 59971
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!44967Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20920- 35887
- 47876
- 37809