Olen 20vuotias, opiskelujaan lopetteleva tyttö Kuopiosta ja etsin lastenhoitotöitä. Olen valmis tekemään töitä mihin vuorokauden aikaan tahansa, myös esim. yön ylihoidoista kokemusta ja nekin onnistuvat. Mikäli etsit kokopäiväistä/joka viikkoista lastenhoitajaa niin ota myös rohkeasti yhteyttä! Valmistun ylioppilaaksi keväällä 2012, mutta kouluni on jo loppunut, eli olen käytettävissä heti, lyhyelläkin varoitusajalla :)
Olen käynyt MLLn lastenhoitajakoulutuksen vuonna 2009, jonka kautta olen tehnyt paljon lastenhoitotöitä perheissä, 2kkn ikäisistä lapsista aina kouluikäisiin saakka. Työskentelen yksityisissä perheissä lastenhoitajana myös Kuopion erityisneuvolan kautta, joten kokemusta myös erityislapsista.
Olen rehellinen, tunnollinen, leikkivä ja huolehtiva lapsenvahti! Ota yhteyttä :)
[email protected]
Lastenhoitaja Kuopiossa
emmi92kuopio
2
213
Vastaukset
- emmikuopio
Moi! Sähköpostilaattikoni täyttyessä huomasin että vahingossa poistui myös viestit joita olitte lähettäneet, ennenkuin kerkesin kaikille vastata. Mikäli ette ole vastausta saaneet ja hoitoapua edelleen tarvitsisitte, viitsisittekö laittaa uudestaan viestiä ja vaikka puhelinnumeroa niin otan yhteyttä :)
- emmikuopio
nostelen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu322790- 1332461
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti142041Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151863- 161376
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731327- 1061294
- 931007
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks144985Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon20923