Juup tollasta vähä katellu jos hommais et jos kokemuksia löytyy niin kuuntelen hartaasti. Kulkupuoli, kalliit huollot, kulutus, miten on kestäny jne.?
kokemuksia A3 2.0 FSI
7
500
Vastaukset
- autonero
Perushuollot on tollasta 500-600 euroa ja jakopääreissu sitten 1500 euroa. Näitten lisäksi pajalla käydään joka huoltovälillä pari kertaa ja jos tomaatin haluat, se vaihdetaan aina 150 000 km:n välein.
Öljyä lisäilet koneeseen joka toisella tankkauskerralla.
Sellaista premiumia.- provoilia
Mistä näitä valopäitä riittää.Aina samat typerät kommentit joka Audin mallin,moottorin ja vaihteiston kohdalla.Hanki elämä.
- autonero
On jo elämä. Ottakaa te varteen Audin todellinen laatu ja lakatkaa tirisemästä.
- poingo
Sinulla vissiin Toyota?Katkera,kun on niin surkea ajettava tuo kottero.Eikä häävi luotettavuus ole siinäkään.Mulla ollu 2 Audia,ilman ainuttakaan ongelmaa.
- Ö6
Ajelitko vai piditkö vain tallissa...?
- autonero
Nimimerkkini mukaisesti ajelen Mersulla. En huolisi mitään mukapremiumia edes parkkiin pihalleni.
- poingo
E-mersu varmaan?Ovat paskimpia autoja mitä on tehty.Varsinkin vm-95-2003.Sulla varmaan tälläinen premium?Ovat läpimätiä.Vanha mersupomo nääs halusi täyden hinnan bulkkilaadulla.Uusi pomo pisti ajattelutavan uusiksi.Juttua voit lukea autolehdistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad641216- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 99613
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56574