skootterit vakiona.

tyttö

ooon ostamassa kesällä skootterin, niin kertoisitteko että mikä olisi hyvä merkki, ja mikä kulkee eniten vakiona ym?(:

18

1995

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • efewg

Speed Fight 3, jos rahahasta on kiinni ni SF2 on kans hyvä. siskolla oli kulki sen 55vakiona, riippuen painosta, sisko paino joku päälle 40.

• dvdv

Sori aivan unohdin Siis peugeot on merkki :P nuo ovat sitten malleja

• tyttö
      Skooterit vakio nopeus ei saa ylittä 55/km h,jos menee on kevari silloin ja kevyt pyörä luvan hankkiminen on edessä,huono tilanne vielä voi saada sakotpääliseksi.

• mopo-aake

Voi olla että virkaintoinen lainvalvoja ilmoittaa AKE:lle yli 55 km/h, mutta käytännössä AKE verottaa 65 km/h ja sitä kovemmpaa kulkevat, sitä kun ei poliisit päätä.

• tyttö

ja sitte että onko 2 tahtinen vai 4 tahtinen skootteri parempi?=)

• mopoilija

2-tahti

• tyttö
        Nelitahti on parempi, on hiukan edullisempi ajokin,2 tahtisessa maksaa vielä polttoaineen voiteluseskin enemmän kuin pelkkä bensiini.
        Valitsisin nelitahti menijän.
        Mopo skooderi oli minulla 5vuotta ajelin työmatkan huippunopeus oli 81/km h.
        talvi nasta renkaalla varustettu,keväällä sitten normaali rengas.

• sinä ite sanoit
        kuulija1 kirjoitti:

tyttö
        Nelitahti on parempi, on hiukan edullisempi ajokin,2 tahtisessa maksaa vielä polttoaineen voiteluseskin enemmän kuin pelkkä bensiini.
        Valitsisin nelitahti menijän.
        Mopo skooderi oli minulla 5vuotta ajelin työmatkan huippunopeus oli 81/km h.
        talvi nasta renkaalla varustettu,keväällä sitten normaali rengas.

kuulija1
        Skooterit vakio nopeus ei saa ylittä 55/km h,jos menee on kevari silloin ja kevyt pyörä luvan hankkiminen on edessä,huono tilanne vielä voi saada sakotpääliseksi.

• sinä ite sanoit kirjoitti:

kuulija1

sinä ite sanoit
        Niin sanoinkin,mutta skoodereita on sekä mopo että kyevymootoripyörä,siinä vain pieni ero joka on huomioitava.
        Minulla oleva skooderi oli se kevyt moottoripyörä oma paino 85 kg muistaakseni,vähän painavampi kuin mopo skooderi.

• sinä ite sanoit
        kuulija1 kirjoitti:

sinä ite sanoit
        Niin sanoinkin,mutta skoodereita on sekä mopo että kyevymootoripyörä,siinä vain pieni ero joka on huomioitava.
        Minulla oleva skooderi oli se kevyt moottoripyörä oma paino 85 kg muistaakseni,vähän painavampi kuin mopo skooderi.

Jahas:

kuulija1: "Mopo skooderi oli minulla 5vuotta ajelin työmatkan huippunopeus oli 81/km h"

• sinä ite sanoit kirjoitti:

Jahas:

kuulija1: "Mopo skooderi oli minulla 5vuotta ajelin työmatkan huippunopeus oli 81/km h"

Jahas
        Sattuu sitä,soodereita kun on kahta luokka sekä mopona että kevyt moottoripyöränä,tänä viimeksi maintulla ajelin viisivuotta,sen huippu nopeus,81/km h.
        Kevyt moottoripypörälupa tarvii olla.

• blöä

miten muuten peugeot kisbee rs kulkee vakiona?=)

• sdgsdg

Kisbeessä ottaa rajotin siinä 45km vauhdissa eli 45km/h Mutta kaverin faija on poliisi, ja sen tytön mopo kulki päälle 50 jotain 55. kysy asemalla, mut sanottiin että ei sais kulkea yli 45km, mut sitä ei voi mitenkään allkaa kuristamaan siitä.

• assd

onkos mitään semmosta skootteria missä ei ota rajotin heti 45 km/h vastaan?=)

• Kaigas

Poliisi ratsaa itse ajaen, jos yli 63 km/h niin sitten vievät pois ja alkaa lompakko keventyä, vakuutuspetos, ajokortitta ajo, rekisteröimättömällä kevarilla ajo jne..

Muutamia mopoja on jotka jostain syystä jo kaupasta ulos ajettaessa yli 50 kulkevat, nyt ei muista mutta perässä ajettu ja tosi on. Ostaa sellaisen minkä saa helposti kulkemaan kuskin kera 55 km/h niin pysyy taajamissa autojen kanssa jotenkin samoilla nopeuksilla, on meinaan melkoisesti turvallisempaa kuin tien tukkona reilu 40 lasissa.

• NRG Power DD

Meidän Piaggiolla 55 GPS:ällä mitattuna, niin pysyy autojen vauhdissa 60 km/h alueella kevyesti, koska autojen mittarit valehtelevat.

• Highway666

Fude Classic vm.2005 kulkee vakio osilla 90kmh ja Kymco Super Fever 2002 kulkee ehkä enemmän vakio osilla.

• Huoleton suora

tsihihihi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      263
      3281
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      20
      1819
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      24
      1485
    4. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      81
      1324
    5. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      137
      1028
    6. Miksi et vain uskalla!?

On niin ikävä...
      Ikävä
      81
      974
    7. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      61
      778
    8. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      86
      726
    9. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      60
      658
    10. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      50
      616
    Aihe