Mitä eroa seuroissa Tampereella?

xsssoso

Olen ajatellut aloittaa pitkästä aikaa kamppailulajin, ja mielessä olisi thai nyrkkeily/muay thai. Mitä eroa on Tampereen seuroilla aloittelijan kannalta, niitä ainakin 4 salia näyttä tarjoavan, etenkin nuo Chitalada ja TaTBC näyttäisi olevan ok? Eli osaako joku sanoa onko eroa mihin näistä menisi ja/tai onko porukka joka reenaa eri tyylistä??

Kiitoksia!

9

3230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tAMPERE HARRASTAJAT

      mEE KUNGFUA HARRASTAAN KOSKA TAMPEREEN THAI BOXING TOIMINTA ON HULVATTELUA.oLEKS ENNUSTAJA EUKKO,UKKO KUN LUULET TIETÄVÄSI MOISISTA ASIOISTA??

    • tpl67686

      Chitaladalle ääni täältä pk seudulta, 1parhaista sueroista Suomessa ja tosi hyvää valmennusta

    • ETIKETTIVIRHE HKI

      VaRMAAN olet salin yksi parhaista harrastajista??SAIKS ILMAISEN HARRASTEVUODEN VIEestistÄSI?

    • tpk676766868

      Heh, enpäs olekkaan harrastaja ;) Enkä muuten jostain syystä pidä salin omistajastakaan erityisesti.. Mut eipähän tuo poista sitä että Pertsa tekee h....n hyvää työtä nimenomaan Kilpailijoiden kanssa, mm Milja Heino ;) Lisäksi kyseisellä salilla taitaa tällä hetkellä olla eniten ammattilais otteluita ottanutta porukkaa treenaamassa..

    • Reinhard B

      Tosi kovaa hommaa tämä thainyrkkeily. Voi tulla ammattilaisten maailmanmestariksi aloittamalla harjoittelun 20 - 25 ja toimia siinä sivussa vaikka trukki kuskina. Ilves sai hopeaa naisten jääkiekossa tänä vuonna, mutta ketä kiinnostaa.

    • ilveskissat mensa

      Niinpä niin tää aihe tuli varmasti jo käsiteltyä koska ihmisillä ei näytä olevan mitään oikeaa sanottavaa.Suomalainen amatööri thainyrkkeily on muuhun maailmaan nähden surkealla tasolla.Mutta hyvä kun ihmiset harrastaa ja paukuttaa toista pääkoppaan niin ainakin viisastuu,vai viisastuuko?

    • Mtklkkl

      Ilveskissat.. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että nimenomaan amatööritoiminta on Suomessa hyvillä kantimilla.. Tästä todisteena vaikkapa se että joka vuosi arvokisamitaleja tulee Suomeen vaikka harrastajaluvuilla ollaan selvästi jäljessä useita maita..

      Sen sijaan millon Suomesta on tullut kovan tason ammattilaisottelijoita? Suurin osa seuroista opettaa Suomessa thainyrkkeilyä nimenomaan tuolle amatöörityylille sopivaksi, Mikä taas ei toimi ammattilaisotteluissa..

    • vastataan vaan

      Juu mutta aloittaja ei kysynytkään missä voisi aloittaa "ammattilaisuransa", harrastuspaikkaa näemmä kyseli.

      • myllyä

        Viikonloppuna oli stand up war tapahtuma ja siellä pärjäsi tän seuran kaverit todella hyvin. Oli muistakseni 5ottelijaa ja voittivat kaikki matsit. http://mmateam300.fi/uutiset.php


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3116
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2846
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2228
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      22
      1782
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1519
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1484
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1397
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      80
      1320
    Aihe