Voi ei, mitä mä teen?

tyttörukka

Olen ihan älyttömän ujo tyttö. Olen muuten tosi sosiaallinen mut sitten kun alan tuntea vastakkaista osapuolee kohtaan jotain niin olen äärettömän ujo! En voi mitään sille. Muutun iloisesta läpän heittäjästä araksi pikku tytöksi. Tällä hetkellä olen ihastunut työkaveriini ja hän ihmettelee miksi en enään puhu hänelle kuin enne. En uskalla katsoa häntä suoraan silmiin edes. OLEN NIIN UJO! Vihaan tätä itsessäni. Se tässä on vielä naurettavaa on, aina kun hän yrittää saada muhu katse kontaktia käännän pääni. Hän luule varmaan et aloin vihata häntä tai hän tietää jo lapsellisen ihastumiseni. Mitä teen? :(

7

570

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 457457

Ajattelet liikaa. Lopeta ajattelu ja vain ole.

• Totuus.

Lopetat olemasta teini ja aikuistut.

• depe___

Jos se on niin hullu ongelma, niin mene puhumaan siitä jollekin auttajalle!!
      Tai keskustele ystäviesi kanssa (parasta terapiaa) ja huomaat että et ole ainoa jännittäjä ja epäilijä. He voivat kertoa mitä itse tekevät samassa tilanteessa.

Mut hei pliis, älä nyt ihmeessä karkota sitä miestä luotas tommosella ihme pakoilulla! Ajattelet sitä miestä vaikka vain kaverina alkuun, etkä minään Suuren rakkautena.
      Tsemppii.

• 15523
      • 12+12

Miten voi olla, ettei tuota ilmiötä vieläkään "ole olemassa" suomenkielellä? Itse olen sosiaalisesti arka, mutta en panikoi näkyvästi. Ihastumiset ovat kuitenkin aina olleet asia erikseen. Joutuessani ihastukseni kanssa samaan tilaan menen täysin kipsiin. En pysty ajattelemaan tai puhumaan, punastun, hikoan ja haluan vain paeta. Voisin treffailla sujuvasti "yhdentekevien" miesten kanssa, jotka eivät herätä tunteita. Ongelma voi kuulostaa naurettavan teinimäiseltä, mutta on todella rampauttava siitä kärsivälle, koska se estää mahdollisuuden parisuhteisiin. Toivottavasti ap:lle ei käy näin. Hänen kannattaa hakea ammattiapua vaivaansa.

• 47

Vanha totuus :älä sekaannu työkavereihin , sillä eron jälkeen kohtaat hänet kuitenkin joka päivä.

• Mello4

Tuttu juttu!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      40
      2304
    2. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      293
      1904
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      20
      1730
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      24
      1555
    5. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      23
      1384
    6. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1289
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      41
      1262
    8. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      139
      1225
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      35
      972
    10. Voi rakas sinua

Ei mikään helpoin reissu eikö. Koita jaksella 😘
      Ikävä
      9