Olen ihan älyttömän ujo tyttö. Olen muuten tosi sosiaallinen mut sitten kun alan tuntea vastakkaista osapuolee kohtaan jotain niin olen äärettömän ujo! En voi mitään sille. Muutun iloisesta läpän heittäjästä araksi pikku tytöksi. Tällä hetkellä olen ihastunut työkaveriini ja hän ihmettelee miksi en enään puhu hänelle kuin enne. En uskalla katsoa häntä suoraan silmiin edes. OLEN NIIN UJO! Vihaan tätä itsessäni. Se tässä on vielä naurettavaa on, aina kun hän yrittää saada muhu katse kontaktia käännän pääni. Hän luule varmaan et aloin vihata häntä tai hän tietää jo lapsellisen ihastumiseni. Mitä teen? :(
Voi ei, mitä mä teen?
7
570
Vastaukset
- 457457
Ajattelet liikaa. Lopeta ajattelu ja vain ole.
- Totuus.
Lopetat olemasta teini ja aikuistut.
- depe___
Jos se on niin hullu ongelma, niin mene puhumaan siitä jollekin auttajalle!!
Tai keskustele ystäviesi kanssa (parasta terapiaa) ja huomaat että et ole ainoa jännittäjä ja epäilijä. He voivat kertoa mitä itse tekevät samassa tilanteessa.
Mut hei pliis, älä nyt ihmeessä karkota sitä miestä luotas tommosella ihme pakoilulla! Ajattelet sitä miestä vaikka vain kaverina alkuun, etkä minään Suuren rakkautena.
Tsemppii. - 15523
Ongelmalla on nimikin, love-shyness. Lue tämä.
http://books.google.fi/books?id=nKZtaZ6g3IcC&pg- 12+12
Miten voi olla, ettei tuota ilmiötä vieläkään "ole olemassa" suomenkielellä? Itse olen sosiaalisesti arka, mutta en panikoi näkyvästi. Ihastumiset ovat kuitenkin aina olleet asia erikseen. Joutuessani ihastukseni kanssa samaan tilaan menen täysin kipsiin. En pysty ajattelemaan tai puhumaan, punastun, hikoan ja haluan vain paeta. Voisin treffailla sujuvasti "yhdentekevien" miesten kanssa, jotka eivät herätä tunteita. Ongelma voi kuulostaa naurettavan teinimäiseltä, mutta on todella rampauttava siitä kärsivälle, koska se estää mahdollisuuden parisuhteisiin. Toivottavasti ap:lle ei käy näin. Hänen kannattaa hakea ammattiapua vaivaansa.
- 47
Vanha totuus :älä sekaannu työkavereihin , sillä eron jälkeen kohtaat hänet kuitenkin joka päivä.
- Mello4
Tuttu juttu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh402304Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422931904- 201730
- 241555
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘231384- 1001289
- 411262
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391225- 35972
- 9918