Voi ei, mitä mä teen?

tyttörukka

Olen ihan älyttömän ujo tyttö. Olen muuten tosi sosiaallinen mut sitten kun alan tuntea vastakkaista osapuolee kohtaan jotain niin olen äärettömän ujo! En voi mitään sille. Muutun iloisesta läpän heittäjästä araksi pikku tytöksi. Tällä hetkellä olen ihastunut työkaveriini ja hän ihmettelee miksi en enään puhu hänelle kuin enne. En uskalla katsoa häntä suoraan silmiin edes. OLEN NIIN UJO! Vihaan tätä itsessäni. Se tässä on vielä naurettavaa on, aina kun hän yrittää saada muhu katse kontaktia käännän pääni. Hän luule varmaan et aloin vihata häntä tai hän tietää jo lapsellisen ihastumiseni. Mitä teen? :(

7

603

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 457457

Ajattelet liikaa. Lopeta ajattelu ja vain ole.

• Totuus.

Lopetat olemasta teini ja aikuistut.

• depe___

Jos se on niin hullu ongelma, niin mene puhumaan siitä jollekin auttajalle!!
      Tai keskustele ystäviesi kanssa (parasta terapiaa) ja huomaat että et ole ainoa jännittäjä ja epäilijä. He voivat kertoa mitä itse tekevät samassa tilanteessa.

Mut hei pliis, älä nyt ihmeessä karkota sitä miestä luotas tommosella ihme pakoilulla! Ajattelet sitä miestä vaikka vain kaverina alkuun, etkä minään Suuren rakkautena.
      Tsemppii.

• 15523
      • 12+12

Miten voi olla, ettei tuota ilmiötä vieläkään "ole olemassa" suomenkielellä? Itse olen sosiaalisesti arka, mutta en panikoi näkyvästi. Ihastumiset ovat kuitenkin aina olleet asia erikseen. Joutuessani ihastukseni kanssa samaan tilaan menen täysin kipsiin. En pysty ajattelemaan tai puhumaan, punastun, hikoan ja haluan vain paeta. Voisin treffailla sujuvasti "yhdentekevien" miesten kanssa, jotka eivät herätä tunteita. Ongelma voi kuulostaa naurettavan teinimäiseltä, mutta on todella rampauttava siitä kärsivälle, koska se estää mahdollisuuden parisuhteisiin. Toivottavasti ap:lle ei käy näin. Hänen kannattaa hakea ammattiapua vaivaansa.

• 47

Vanha totuus :älä sekaannu työkavereihin , sillä eron jälkeen kohtaat hänet kuitenkin joka päivä.

• Mello4

Tuttu juttu!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      127
      5715
    2. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      396
      2519
    3. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      132
      2426
    4. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      4
      2042
    5. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      12
      1093
    6. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      57
      1006
    7. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      8
      1002
    8. Mikä musta tekee

Oikein haluttavan sun silmissä? Mä en ymmärrä. Parasta aika mennyt ko ohi 😃
      Ikävä
      51
      892
    9. Millainen on

Ihanne kumppani
      Ikävä
      76
      805
    10. Temusta tilaamiseen tulee muutos

Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/
      Maailman menoa
      101
      775
    Aihe