Voi ei, mitä mä teen?

tyttörukka

Olen ihan älyttömän ujo tyttö. Olen muuten tosi sosiaallinen mut sitten kun alan tuntea vastakkaista osapuolee kohtaan jotain niin olen äärettömän ujo! En voi mitään sille. Muutun iloisesta läpän heittäjästä araksi pikku tytöksi. Tällä hetkellä olen ihastunut työkaveriini ja hän ihmettelee miksi en enään puhu hänelle kuin enne. En uskalla katsoa häntä suoraan silmiin edes. OLEN NIIN UJO! Vihaan tätä itsessäni. Se tässä on vielä naurettavaa on, aina kun hän yrittää saada muhu katse kontaktia käännän pääni. Hän luule varmaan et aloin vihata häntä tai hän tietää jo lapsellisen ihastumiseni. Mitä teen? :(

7

565

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 457457

Ajattelet liikaa. Lopeta ajattelu ja vain ole.

• Totuus.

Lopetat olemasta teini ja aikuistut.

• depe___

Jos se on niin hullu ongelma, niin mene puhumaan siitä jollekin auttajalle!!
      Tai keskustele ystäviesi kanssa (parasta terapiaa) ja huomaat että et ole ainoa jännittäjä ja epäilijä. He voivat kertoa mitä itse tekevät samassa tilanteessa.

Mut hei pliis, älä nyt ihmeessä karkota sitä miestä luotas tommosella ihme pakoilulla! Ajattelet sitä miestä vaikka vain kaverina alkuun, etkä minään Suuren rakkautena.
      Tsemppii.

• 15523
      • 12+12

Miten voi olla, ettei tuota ilmiötä vieläkään "ole olemassa" suomenkielellä? Itse olen sosiaalisesti arka, mutta en panikoi näkyvästi. Ihastumiset ovat kuitenkin aina olleet asia erikseen. Joutuessani ihastukseni kanssa samaan tilaan menen täysin kipsiin. En pysty ajattelemaan tai puhumaan, punastun, hikoan ja haluan vain paeta. Voisin treffailla sujuvasti "yhdentekevien" miesten kanssa, jotka eivät herätä tunteita. Ongelma voi kuulostaa naurettavan teinimäiseltä, mutta on todella rampauttava siitä kärsivälle, koska se estää mahdollisuuden parisuhteisiin. Toivottavasti ap:lle ei käy näin. Hänen kannattaa hakea ammattiapua vaivaansa.

• 47

Vanha totuus :älä sekaannu työkavereihin , sillä eron jälkeen kohtaat hänet kuitenkin joka päivä.

• Mello4

Tuttu juttu!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      74
      5113
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      108
      3561
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      40
      3436
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      51
      3014
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2748
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2269
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      24
      2091
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      199
      1990
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      408
      1610
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1548
    Aihe