17-vuotiaana raskaaksi?

asderfgthyujikol

Kertokaas minkälaisia oireita teillä on ollut alkuraskauden aikana? Itse olen alkanut pikku hiljaa epäilemään, että jos mahassa olisikin uusi asukas,

Itsellä kuukautisia ei ole ollut vähään aikaan, mutta sen olen laittanut sen piikkiin kun juuri tein kunnon ruokaremontin ja paino on jonkin verran tippunut.
Nyt on muutamana aamuna ollut 'heikotusta' ei varsinaista oksentelua ole ollut,mutta suuhun meinaa maha hapot aamuisin tulla. Ja alavatsassa on välillä tuntunut jonkinlaisia kramppeja,saman tyylisiä kuin silloin jos on kivuliaat kuukautiset. Testillähän se selviäisi,mutta haluaisin vain jonkinlaisia suuntaa antavia tietoja että 'voisiko se olla?'

3

251

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuori äiti

Kyllä tuo voi siihenkin viitata. Itsellä ollut oikeastaan oireita juuri ollenkaan, tuli vaan sellainen tunne, että olisin raskaana. Kyllä se testi kannattaa tehdä niin saa varmuuden asiaan.

• teiniäiti

Itsellä oli menkat viikon myöhässä, joten aloin epäilemään raskauden mahdollisuutta. Mittasin huvikseen lämmön, ja se oli vähän reilu 37 astetta, eli pikkasen normaalia korkeemmalla (joillekin nousee pikkasen lämpöö). Sitten tein testin ja plussahan sieltä tuli :) Myöhemmin tuli väsymys ja pahoinvointi :)

• Nöe

Raskaustesti ei paljoa maksa :) Sitten ei tarvitse enää miettiä ollako vai eikö olla. Minulla ei ollut muita merkkejä kuin kuukautisten poisjääminen, eikä pahoinvointia ym. ilmaantunutkaan ennenkuin olin noin viikolla 10 raskaana jo. Eli ei kannata jäädä odottelemaan, tee vaan testi niin saat rauhan :) Toivottavasti tulos on toivottu, kummin päin vaan nyt sit menee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      328
      2737
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      78
      2475
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      55
      2222
    4. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      77
      1913
    5. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      125
      1692
    6. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      59
      1554
    7. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      140
      1492
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      73
      1338
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      89
      1172
    10. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      77
      1134
    Aihe