Kertokaas minkälaisia oireita teillä on ollut alkuraskauden aikana? Itse olen alkanut pikku hiljaa epäilemään, että jos mahassa olisikin uusi asukas,
Itsellä kuukautisia ei ole ollut vähään aikaan, mutta sen olen laittanut sen piikkiin kun juuri tein kunnon ruokaremontin ja paino on jonkin verran tippunut.
Nyt on muutamana aamuna ollut 'heikotusta' ei varsinaista oksentelua ole ollut,mutta suuhun meinaa maha hapot aamuisin tulla. Ja alavatsassa on välillä tuntunut jonkinlaisia kramppeja,saman tyylisiä kuin silloin jos on kivuliaat kuukautiset. Testillähän se selviäisi,mutta haluaisin vain jonkinlaisia suuntaa antavia tietoja että 'voisiko se olla?'
17-vuotiaana raskaaksi?
3
157
Vastaukset
- nuori äiti
Kyllä tuo voi siihenkin viitata. Itsellä ollut oikeastaan oireita juuri ollenkaan, tuli vaan sellainen tunne, että olisin raskaana. Kyllä se testi kannattaa tehdä niin saa varmuuden asiaan.
- teiniäiti
Itsellä oli menkat viikon myöhässä, joten aloin epäilemään raskauden mahdollisuutta. Mittasin huvikseen lämmön, ja se oli vähän reilu 37 astetta, eli pikkasen normaalia korkeemmalla (joillekin nousee pikkasen lämpöö). Sitten tein testin ja plussahan sieltä tuli :) Myöhemmin tuli väsymys ja pahoinvointi :)
- Nöe
Raskaustesti ei paljoa maksa :) Sitten ei tarvitse enää miettiä ollako vai eikö olla. Minulla ei ollut muita merkkejä kuin kuukautisten poisjääminen, eikä pahoinvointia ym. ilmaantunutkaan ennenkuin olin noin viikolla 10 raskaana jo. Eli ei kannata jäädä odottelemaan, tee vaan testi niin saat rauhan :) Toivottavasti tulos on toivottu, kummin päin vaan nyt sit menee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990