17-vuotiaana raskaaksi?

asderfgthyujikol

Kertokaas minkälaisia oireita teillä on ollut alkuraskauden aikana? Itse olen alkanut pikku hiljaa epäilemään, että jos mahassa olisikin uusi asukas,

Itsellä kuukautisia ei ole ollut vähään aikaan, mutta sen olen laittanut sen piikkiin kun juuri tein kunnon ruokaremontin ja paino on jonkin verran tippunut.
Nyt on muutamana aamuna ollut 'heikotusta' ei varsinaista oksentelua ole ollut,mutta suuhun meinaa maha hapot aamuisin tulla. Ja alavatsassa on välillä tuntunut jonkinlaisia kramppeja,saman tyylisiä kuin silloin jos on kivuliaat kuukautiset. Testillähän se selviäisi,mutta haluaisin vain jonkinlaisia suuntaa antavia tietoja että 'voisiko se olla?'

3

244

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuori äiti

Kyllä tuo voi siihenkin viitata. Itsellä ollut oikeastaan oireita juuri ollenkaan, tuli vaan sellainen tunne, että olisin raskaana. Kyllä se testi kannattaa tehdä niin saa varmuuden asiaan.

• teiniäiti

Itsellä oli menkat viikon myöhässä, joten aloin epäilemään raskauden mahdollisuutta. Mittasin huvikseen lämmön, ja se oli vähän reilu 37 astetta, eli pikkasen normaalia korkeemmalla (joillekin nousee pikkasen lämpöö). Sitten tein testin ja plussahan sieltä tuli :) Myöhemmin tuli väsymys ja pahoinvointi :)

• Nöe

Raskaustesti ei paljoa maksa :) Sitten ei tarvitse enää miettiä ollako vai eikö olla. Minulla ei ollut muita merkkejä kuin kuukautisten poisjääminen, eikä pahoinvointia ym. ilmaantunutkaan ennenkuin olin noin viikolla 10 raskaana jo. Eli ei kannata jäädä odottelemaan, tee vaan testi niin saat rauhan :) Toivottavasti tulos on toivottu, kummin päin vaan nyt sit menee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6082
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      347
      5470
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2737
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      102
      1982
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1738
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1601
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1573
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1474
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1433
    Aihe