Kertokaas minkälaisia oireita teillä on ollut alkuraskauden aikana? Itse olen alkanut pikku hiljaa epäilemään, että jos mahassa olisikin uusi asukas,
Itsellä kuukautisia ei ole ollut vähään aikaan, mutta sen olen laittanut sen piikkiin kun juuri tein kunnon ruokaremontin ja paino on jonkin verran tippunut.
Nyt on muutamana aamuna ollut 'heikotusta' ei varsinaista oksentelua ole ollut,mutta suuhun meinaa maha hapot aamuisin tulla. Ja alavatsassa on välillä tuntunut jonkinlaisia kramppeja,saman tyylisiä kuin silloin jos on kivuliaat kuukautiset. Testillähän se selviäisi,mutta haluaisin vain jonkinlaisia suuntaa antavia tietoja että 'voisiko se olla?'
17-vuotiaana raskaaksi?
3
217
Vastaukset
- nuori äiti
Kyllä tuo voi siihenkin viitata. Itsellä ollut oikeastaan oireita juuri ollenkaan, tuli vaan sellainen tunne, että olisin raskaana. Kyllä se testi kannattaa tehdä niin saa varmuuden asiaan.
- teiniäiti
Itsellä oli menkat viikon myöhässä, joten aloin epäilemään raskauden mahdollisuutta. Mittasin huvikseen lämmön, ja se oli vähän reilu 37 astetta, eli pikkasen normaalia korkeemmalla (joillekin nousee pikkasen lämpöö). Sitten tein testin ja plussahan sieltä tuli :) Myöhemmin tuli väsymys ja pahoinvointi :)
- Nöe
Raskaustesti ei paljoa maksa :) Sitten ei tarvitse enää miettiä ollako vai eikö olla. Minulla ei ollut muita merkkejä kuin kuukautisten poisjääminen, eikä pahoinvointia ym. ilmaantunutkaan ennenkuin olin noin viikolla 10 raskaana jo. Eli ei kannata jäädä odottelemaan, tee vaan testi niin saat rauhan :) Toivottavasti tulos on toivottu, kummin päin vaan nyt sit menee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2802554Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3001374- 1081251
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831241Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi971188Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581185- 441042
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi71946Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22890- 33797