Nimim Jeesus on tie kirjoittaa; Harhojaan yrittäneet todistella näillä uskovien palstoillakin. Mikä sellainen palsta on, ??
Onko harhassa, harhoista kirjoittava.?
Mitä ovat erilestadiolalisuudet? Julkisuudessa ei ole maine kummoinenkaan. Olisiko kilven kiilloitukseen aihetta?
pois riita?
pois tora
pois panettelu?
pois pahansuopa?
Niitä on yksi isoliike, 120t jäsentä Eli vahoillislestadiolaisuus,
Pienempiä liikkeitä el.
Uusheränneet,
Rauhansanaisuus?
ym
Eikös tämä ole; keskustele lestadiolaisuudestapalsta.? mietin,,
6
92
Vastaukset 6
- Jumala ompi linnamme
Kyllä on ikävää tuollainen sormella osoittelu...
toivotaan, että hänessä olisi miestä jatkossa kirjoittamaan VAIN YHDELLÄ nimimerkillä ja olemaan rehellinen itselleen ja lähimmäisilleen...
Hänelle itselleenkin tulisi parempi mieli...
Siunausta ja iloa päivään jokaiselle...- huk,,,,
itse olen uskova, mutten kirjoittele tänne uskovana, vaan uteliaana perinneliikkeisiin ja tapoihin.
- RTFEU
huk,,,, kirjoitti:
itse olen uskova, mutten kirjoittele tänne uskovana, vaan uteliaana perinneliikkeisiin ja tapoihin.
''MEILLÄ 'T'ÄÄLLÄ PALS'T'ALLA ON ASIA'T'' H'Y'VIN SILLÄ
ME 'T'IEDÄMME MI'T'Ä MEIL'T'Ä O'T'E'T'AAN JA MIKSI .
''ME OLEMME E's/(''LES'T'OJA JO'T'KA OVA'T' PÄÄASILLISES'T'I PAS'T'A'N KIRJOI'T''T'AJIA
MULLA ON ''JOKU VIKA KONEESSA , EN VIIRTFSI SIRTFÄ
JAKA RTFAPAUKSESSA POISRTFAAKKAAN KUN JUURI
OLEN KIRJORTFRTFANUYJRTF' SE LUY'Ö' KOKO AIKA
'RTF KUN LUYJÖN 'T' KUN POISRTFAN NIIRTFÄ JÄÄ
UYJLÄ MERKKI , LUULEN ERTFRTFÄ SUYJUYJ LÖÄUYJRTFUYJUYJ HUONOIHIN KIEJOIRTFUKSIIN .. - vc.d-w-
RTFEU kirjoitti:
''MEILLÄ 'T'ÄÄLLÄ PALS'T'ALLA ON ASIA'T'' H'Y'VIN SILLÄ
ME 'T'IEDÄMME MI'T'Ä MEIL'T'Ä O'T'E'T'AAN JA MIKSI .
''ME OLEMME E's/(''LES'T'OJA JO'T'KA OVA'T' PÄÄASILLISES'T'I PAS'T'A'N KIRJOI'T''T'AJIA
MULLA ON ''JOKU VIKA KONEESSA , EN VIIRTFSI SIRTFÄ
JAKA RTFAPAUKSESSA POISRTFAAKKAAN KUN JUURI
OLEN KIRJORTFRTFANUYJRTF' SE LUY'Ö' KOKO AIKA
'RTF KUN LUYJÖN 'T' KUN POISRTFAN NIIRTFÄ JÄÄ
UYJLÄ MERKKI , LUULEN ERTFRTFÄ SUYJUYJ LÖÄUYJRTFUYJUYJ HUONOIHIN KIEJOIRTFUKSIIN ..Kävin lenkillä, löysin ruuvin jonka joku oli pudottanut; päästään!!!
- su
Hei, se on minun!
- e.c.sp
ei oo... se haisi hevoselle... tai aasille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t71920Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää227813Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️67748- 49664
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien59568Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh26533- 46507
Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞26504Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä29489- 35489