On yks ihminen josta mä olen hullun mustasukkainen! Mä oon tuntenu sen pienestä pitäen, oltiin hyviä kavereita sillon. Nyt joku aika sitten meidän kaveruus etenikin vähän pidemmälle, mut ei sen suurempaan kun yhdenyön juttuun. Pari kertaa. No jokatapauksessa me ei siitä tehty mitään numeroa ja annettiin asioiden olla, ollaan jonkin verran oltu yhteyksissä... otettu kuppia samassa paikassa yms.
Ja vaikka mulla on paljon vientiä ja säätöä yms, niin silti herra ja herran naisasiat pyörii mielessä vähän väliä. Ja en tiiä, kyllä sekin aina mulle jaksaa muistuttaa mun miesasioista.. Ois siistiä vaan päästä menemään ja unohtaa koko ihminen mutta EI! ääääääää.
HULLUA.
1995hobo
0
99
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147274
- 594702
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434624- 753368
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161985- 301768
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261747Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411610- 341509
- 1431277