Polveani on leikattu useampaan kertaan, eikä sitä enää kannata korjailla vaan jää kivuliaaksi ja vajaakuntoiseksi. Ortopedi kehoitti hakemaan eläkettä, menemään tk lääkärin luo, joka tekisi "koosteen" perussairauksistani (verenpainetauti, diabetes, fibro, masennus) sekä lisäksi tämä polvi juttu ja sen perusteella laittaisin eläkehakemuksen.
Riittääkö se? Eikö tarvitse erikseen sisätautilääkärin, psykiatrin ja ortopedin lausuntoja?
Eläkkeen hakeminen?
3
223
Vastaukset
- kipuileva pattipolvi
Kyllä ne kaikki on hyvä olla. Polvi sekoili mullakin.
Olin työssä, jouduin kaiken huipuksi kiusatuksi ja ajauduin sairauslomalle ja siitä ammattiauttajan kätösiin ja siitä psykiatrian tuoliin.
En saanut enään nukuttua ollenkaan.
Mulle tehtiin ensin anomus eläkkeelle, siinä oli psykiatrin ja sisätautilääkärin ja ortopedinlausunnot. Ensin tuli hylky, mutta sen jälkeen pistin toisen ja onnistui.
Tarkoittaako tk, terveyskeskuslääkäriä? Minusta terveyskeskuslääkäri vaan pahentaa asiaa, mulle tehtiin sairaalassa "kooste". Ne hyppii yli terveyskeskuslääkärin vaan nauraen.
Onnea sulle, noiden kaikkien vaivojesi vuoksi on tämänpäivän työelämässä kyllä aika karmeeta. - tarkistuksia
Ehdottomasti eläkettä hakemaan jos kerran on nuo taudit.Tämänvuoden alusta seurataan kaikkia sairaseläkkeellä olevia ihmisiä jotta saadaan niistä pois ne valesairaat.Silloin pääsee oikeasti sairaat eläkkeelle.Googlettamalla nimi löytyy paljon mielenkiintoista ja on se kumma jos selkävikanen sairaseläkeläinen vaikka jossain Everestillä hiippailee iloisena valokuvassa:=)
Tai masentunut kehuu jossakin saamaansa eläkettä jonka sai tuosta vain huijattua.- Aprilliä syö silliä
"Tämänvuoden alusta seurataan kaikkia sairaseläkkeellä olevia ihmisiä jotta saadaan niistä pois ne valesairaat."
Olipa huono aprillipila :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201797
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991608Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy491154Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?441020Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29939Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50866Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47856Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37800Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56788Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37770