Google kromi

dfdfr

Miksei tuolla selaimella toimi esim, joku iltalehden video?
Mutta muilla selaimilla kyllä toimii.

10

264

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sama vika mulla.

Iltalehden videot ei näy, käyttis windows7 / chrome. Kumma homma silti että toisella koneella toimii, jossa käyttis windows xp / chrome.
      Mikä lie yhteensopivuusongelma tuon seiskan kanssa. Lisäosista ei ainakaan johdu, sillä olen kokeillut myös ilman lisäosia.
      Toivottavasti chromen seuraavalla päivityksellä korjaantuu.

• dfdfr

Nojoo aloin epäilemään jo tuota Kromi selainta mutta jos ei toimi chromellakaan niin varmaankin tuo windows 7 ei sitten noille jotenkin käy kuten muille selaimille.

• Sama vika mulla.
        dfdfr kirjoitti:

Nojoo aloin epäilemään jo tuota Kromi selainta mutta jos ei toimi chromellakaan niin varmaankin tuo windows 7 ei sitten noille jotenkin käy kuten muille selaimille.

Pikku vinkki. Poista kromi ja lataa opera, niin alkaa sivut toimimaan. Minulla laajennuksina wot ja adblock.

• Kyllä se minulla toimii.
      Oletkohan asentanut flash palyerin nimenomaan cromelle.

• viestin aloittaja

Juu kyllä tuo flash player joka oli myös chromelle, on asennettuna mutta ei vaan toimi.

• 12
        viestin aloittaja kirjoitti:

Juu kyllä tuo flash player joka oli myös chromelle, on asennettuna mutta ei vaan toimi.

Auttaako, jos poistaa toisen käytöstä http://SCREEN.casi.im/Q5ay18G ?

• viestin aloittaja
        12 kirjoitti:

Auttaako, jos poistaa toisen käytöstä http://SCREEN.casi.im/Q5ay18G ?

Ai Hitto, poistin Kromin ja videot toimii nyt Chromellakin, on se vaan joskus kummallisia nää jutut!

Kiitos hyvästä vinkistä!

• 12
        viestin aloittaja kirjoitti:

Ai Hitto, poistin Kromin ja videot toimii nyt Chromellakin, on se vaan joskus kummallisia nää jutut!

Kiitos hyvästä vinkistä!

Hyvä, että auttoi.
        Tarkoitin kuitenkin toisen Flash-pluggarin poistoa käytöstä, Chromessa kun on omasta takaa.

• viestin aloittaja
        12 kirjoitti:

Hyvä, että auttoi.
        Tarkoitin kuitenkin toisen Flash-pluggarin poistoa käytöstä, Chromessa kun on omasta takaa.

Täytyy vielä ilmoitella että tuo videoitten toimivuus on kuitenkin silloin tällöin toimivaa, joku kummallinen häikkä tässä vieläkin on, poistin tuon flash playerinkin mutta ei auta toimii milloin sattuu.

• takkari

Hyvin näkyi. Minulla MPC Kromi, joka on periaatteessa sama kuin Chrome ilman Googlen vakoilua

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      149
      1737
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1571
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      29
      1196
    4. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      193
      1131
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      83
      991
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      951
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      351
      923
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      61
      798
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      771
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50