Miksei tuolla selaimella toimi esim, joku iltalehden video?
Mutta muilla selaimilla kyllä toimii.
Google kromi
10
250
Vastaukset
- Sama vika mulla.
Iltalehden videot ei näy, käyttis windows7 / chrome. Kumma homma silti että toisella koneella toimii, jossa käyttis windows xp / chrome.
Mikä lie yhteensopivuusongelma tuon seiskan kanssa. Lisäosista ei ainakaan johdu, sillä olen kokeillut myös ilman lisäosia.
Toivottavasti chromen seuraavalla päivityksellä korjaantuu.- dfdfr
Nojoo aloin epäilemään jo tuota Kromi selainta mutta jos ei toimi chromellakaan niin varmaankin tuo windows 7 ei sitten noille jotenkin käy kuten muille selaimille.
- Sama vika mulla.
dfdfr kirjoitti:
Nojoo aloin epäilemään jo tuota Kromi selainta mutta jos ei toimi chromellakaan niin varmaankin tuo windows 7 ei sitten noille jotenkin käy kuten muille selaimille.
Pikku vinkki. Poista kromi ja lataa opera, niin alkaa sivut toimimaan. Minulla laajennuksina wot ja adblock.
Kyllä se minulla toimii.
Oletkohan asentanut flash palyerin nimenomaan cromelle.- viestin aloittaja
Juu kyllä tuo flash player joka oli myös chromelle, on asennettuna mutta ei vaan toimi.
- 12
viestin aloittaja kirjoitti:
Juu kyllä tuo flash player joka oli myös chromelle, on asennettuna mutta ei vaan toimi.
Auttaako, jos poistaa toisen käytöstä http://SCREEN.casi.im/Q5ay18G ?
- viestin aloittaja
12 kirjoitti:
Auttaako, jos poistaa toisen käytöstä http://SCREEN.casi.im/Q5ay18G ?
Ai Hitto, poistin Kromin ja videot toimii nyt Chromellakin, on se vaan joskus kummallisia nää jutut!
Kiitos hyvästä vinkistä! - 12
viestin aloittaja kirjoitti:
Ai Hitto, poistin Kromin ja videot toimii nyt Chromellakin, on se vaan joskus kummallisia nää jutut!
Kiitos hyvästä vinkistä!Hyvä, että auttoi.
Tarkoitin kuitenkin toisen Flash-pluggarin poistoa käytöstä, Chromessa kun on omasta takaa. - viestin aloittaja
12 kirjoitti:
Hyvä, että auttoi.
Tarkoitin kuitenkin toisen Flash-pluggarin poistoa käytöstä, Chromessa kun on omasta takaa.Täytyy vielä ilmoitella että tuo videoitten toimivuus on kuitenkin silloin tällöin toimivaa, joku kummallinen häikkä tässä vieläkin on, poistin tuon flash playerinkin mutta ei auta toimii milloin sattuu.
- takkari
Hyvin näkyi. Minulla MPC Kromi, joka on periaatteessa sama kuin Chrome ilman Googlen vakoilua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi684321Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D913878- 503416
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul222663Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!242498Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa562353- 432197
- 471848
- 361810
- 301616