Nykänen

Joku tolkku

Matti Nykästä hyysätään...tekee mitä vain niin osa tyhmää kansaa palvoo...Vankila keikka oli kuin lomaa ja vielä aikasi pois pääsi hu hu...Ei vois olla typerämpää kuin oma tv ohjelma ! Mitähän äijä tekee jotta todella tajutaan tyypin älyttömyys !

7

579

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kk

Se äijä on kaikkien aikojen maailman paras mäkihyppääjä ja muutenkin hänen urheilumenestys on ollu sitä mihinkä kovin harva suomalainen tähään päivään mennes on pystynyt. Sä oot ilmeisesti niitä idiootteja jotka lukee seiskaa ja uskot kaikki mitä kirjoitetaan ja teet sen kautta omat johtopäätökset!

• Reijanne

Olen samaa mieltä KKn kanssa että Matti on kaikkien aikojen paras mäkyhyppääjä eikä siihen näköjään muut suomalaiset urheilijat vielä ole pystyneet ja tuskin kukaan pystyy! Tälläiset turhanpäiväiset kateelliset haukkujat eivät edes ymmärrä mistä on kyse. Satun tuntemaan Matin ja voin sanoa että hän on
        edelleen urheilijakunnossa johon nämä turhat suunsoittajat eivät koskaan yllä.
        Matti on kohtelias ja ystävällinen, onnellinen mies, annetaan hänelle vihdoin se kunnia ja rauha jonka hän ansaitsee! Hän on maksanut nuoruuden hölmöyksistä joihin hänet johdettiin!

• tossun alla

Mattihan alkaa olla ihan vaimonsa näköinen. Tukka on föönattu kuin naisilla ikään.

• Toscaana

En ole koskaan tykänny Masa Nykäsestä, enkä tykkää. En käsitä näitä, jotka edelleen ihailevat Masaa kuin olisi just tehny jotain, ja ehdottavat jotain rauhaa ja kunnioitusta hänen elämälleen. Eiköhän se ole Masa itse joka lööpeissä haluu näkyä. Taisi tulla vieroitusoireita kun julkisuus hetkeksi loppui, Tapolasta eron jälkeen. Olen kuunnellut ja katsellut pari jaksoa Nykäs ohjelmasta, ja voi vain todeta, kun Nykäsen puhetta kuuntelee että vanha j....ohan se siinä selittää asioitaan.

• Anonyymi

Muatti Nykaenen.

• Anonyymi

Hyssss!

• Anonyymi

Vanha alotus eikö näitä saada pois🤔

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      109
      6676
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      88
      4311
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      45
      3629
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      13
      3030
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      626
      1630
    6. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      66
      1048
    7. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      55
      1023
    8. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      199
      1004
    9. teemu samuli

käykäähän lukemassa uusin alibi lehti 3/26 mitä tämä ihmissaasta satuilee..
      Suomussalmi
      9
      999
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      47
      969
    Aihe