Matti Nykästä hyysätään...tekee mitä vain niin osa tyhmää kansaa palvoo...Vankila keikka oli kuin lomaa ja vielä aikasi pois pääsi hu hu...Ei vois olla typerämpää kuin oma tv ohjelma ! Mitähän äijä tekee jotta todella tajutaan tyypin älyttömyys !
Nykänen
4
138
Vastaukset
- kk
Se äijä on kaikkien aikojen maailman paras mäkihyppääjä ja muutenkin hänen urheilumenestys on ollu sitä mihinkä kovin harva suomalainen tähään päivään mennes on pystynyt. Sä oot ilmeisesti niitä idiootteja jotka lukee seiskaa ja uskot kaikki mitä kirjoitetaan ja teet sen kautta omat johtopäätökset!
- Reijanne
Olen samaa mieltä KKn kanssa että Matti on kaikkien aikojen paras mäkyhyppääjä eikä siihen näköjään muut suomalaiset urheilijat vielä ole pystyneet ja tuskin kukaan pystyy! Tälläiset turhanpäiväiset kateelliset haukkujat eivät edes ymmärrä mistä on kyse. Satun tuntemaan Matin ja voin sanoa että hän on
edelleen urheilijakunnossa johon nämä turhat suunsoittajat eivät koskaan yllä.
Matti on kohtelias ja ystävällinen, onnellinen mies, annetaan hänelle vihdoin se kunnia ja rauha jonka hän ansaitsee! Hän on maksanut nuoruuden hölmöyksistä joihin hänet johdettiin!
- tossun alla
Mattihan alkaa olla ihan vaimonsa näköinen. Tukka on föönattu kuin naisilla ikään.
- Toscaana
En ole koskaan tykänny Masa Nykäsestä, enkä tykkää. En käsitä näitä, jotka edelleen ihailevat Masaa kuin olisi just tehny jotain, ja ehdottavat jotain rauhaa ja kunnioitusta hänen elämälleen. Eiköhän se ole Masa itse joka lööpeissä haluu näkyä. Taisi tulla vieroitusoireita kun julkisuus hetkeksi loppui, Tapolasta eron jälkeen. Olen kuunnellut ja katsellut pari jaksoa Nykäs ohjelmasta, ja voi vain todeta, kun Nykäsen puhetta kuuntelee että vanha j....ohan se siinä selittää asioitaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puhut olevasi hyvä ja kiltti ihminen
Mutta todellisuudessa oletkin itsekeskeinen ja omahyväinen. Kaiken pitää pyöriä sinun ympärilläsi, kuten esimerkiksi tää1491495- 421017
Olisin halunnut...
Olisin halunnut jutella kaikki asiat selväksi. Olen joskus kirjoittanut tänne huonossa mielentilassa ja todella ajattele861008Kimmo Kivelä mikä pösilö.
Kirkkoherra kehtaa kitistä saamastaan kunniamerkistä. Onpa törkee äijä. Ei niin pientä ojaa että meidän kirkkoherralla12980- 63829
No jos sulla on muitakin ottajia
niin siitäpä sitten vaan. Ehkä niitä on sitte helpompi lähestyä! Eikait tämmöistä vaikeaa ujoa tapausta hittovie kannata45778- 107776
Palasina edelleen ja paras pala hukassa loppuun asti
💞 Mä et ketään viereeni kaipaa Itselleni toistelen et kaikki hyvin on En tahdo et kukaan Perääni soittaa Helpompi on o113774Tänään on mun viimeinen päivä kanssas Sun
Tänään on mun viimeinen päivä Kanssas sun, täydellinen Ennenkuin mun mentävä on Kaihtimien välistä valo Tunkeutuu uniisi175731Nyt faktoja tiskiin mies
Kerro kaikki syyt miksi en kiinnosta. Arvaan jo joitain, mutta haluan kuulla ne sinulta.68721