Hei Kissalepakko! Tuossa ennen minua on joku jo kysynyt sinulta ja sain siitä idean omaani. Vastaa ensin hänelle.
Kysyisin, mitä tämä kevät toisi rakkauden suhteen minulle vaalealle naiselle? Näin viime yönä lempeän unen, jossa esiintyi yks mies menneisyydestäni. Voisiko sillä olla jokin merkitys, olisiko mahdollista tavata jälleen? Tai mitä muuta näkyy rakkauselämääni? Olisi kiva taas saada sydämentykytyksiä ;)
Kissalepakolle myös
6
76
Vastaukset
- ....
No,ääliö ei se katso kuin rahasta..
- ap
Sinulta ei oo kysytty yhtään mitään toosi äää....
Odotan Kissalepakkoa, ihana sanakin kirjoittaa ;)
uni ei tuo häntä takaisin kertoo vain kaipauksesta. ja jostain asiasta joka ei ole viellä käyty läpi. eli kaipauden tunteet on tuonut hänet sinun uniisi.
perhoset odotaa viellä tulemista et ole valmis uuteen. ennen sitä tulee lastari joka muutaa ja muovaa sinua uuteen suuntaan.se voi sattuakin henkisesti.- ap
Kiitos vastauksestasi! Niin varmaan uneni kertoo siitä, että hän on yhä ajatuksissani. Mutta sitten tuo laastari. Olen niin periaatteen ihminen, että en mitenkään suostu ottamaan ketään laastariksi itselleni. Olen siihen liian rehellinen ja empaattinen. Toivottavasti olen myös tarpeeksi tarkkasilmäinen, etten suostu kenenkään laastariksi. Sellaista kaipaavia on kyllä vaikka miten.
Hyvää, onnellista kevättä sinulle Kissalepakko!
olet oikeassa laastariksi joutuminen tai saa itse jonkun itseleen sen huomaa vasta jälkeen päin. onneksi se on kivuista pienin.
- ap
Nyt sait minut miettimään. Vastauksesi saa minut entistä tarkemmaksi. Laastariksi en nyt vain aio suostua. Kun on rehellinen itselleen ja muille, välttää laastarit. Elämä ei saa olla ajautumista. Laastariksi joutuvat mielestäni ne, jotka eivät uskalla olla rehellisiä, eivät uskalla toivoa itselleen parasta. Ja laastareita ottavat ne, jotka eivät arvosta toista ihmistä kovin paljon, joille nautinto tulee ennen vastuullisuutta. Minuun nämä luonnehdinnat eivät päde. Enkelien varjelusta toivoen. Hyvää ja onnekasta kevättä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .623802Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493010Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312931Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3682003- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101151Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101136Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27959- 47931
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että109930