Mustasukkaisuuksissani tutkin miehen puhelimen

Huono omatunto

Olin tapaillut miestä noin vuoden ajan, mutta suhde ei ollut edennyt varsinaiselle seurusteluasteelle. Teimme monta kertaa vuoden aikana päätöksen, että lopetamme satunnaisen tapailun, joka sisälsi lähes joka kerta seksiä. Jokin minua vetosi hänessä ja en osannut päästää irti tai luopua hänestä. Luotin häneen, että hänellä ei ollut muita naisia. Olimme keskustelleet asiasta ja hän vakuutti minut monesti siitä, että muita kuviossa ei ollut. Harrastimme aina suojaamatonta seksiä.

Viimeisimmän "päätöksen" jälkeen meni 3 viikkoa kun jälleen olimme sängyssä. Aamulla varhain katsoin kelloa hänen puhelimestaan, hänen vielä nukkuessa. Hetken mielijohteesta avasin viestikansion ja tilaisuus teki minusta roiston. Luin hänen tekstiviestejään ja sain selville, että en suinkaan ollut ainoa nainen, ketä hän tapaili tai oli tapaillut viimeisen vuoden aikana. Hän heräsi ja huomasi minut hänen puhelin kädessään. Alkoi huutamien ja sättiminen. Lähdin raivon vallassa ovet paukkuen hänen luotaan. Olin mustasukkainen ja pettynyt, koska olin luottanut häneen.

Hän oli aivan raivona, tottakai. Olin tehnyt alhaisen teon, että kajosin hänen puhelimeensa! Asiasta on kulunut vasta vähän aikaa ja soimaan itseäni siitä, että olen alentunut tuollaiseen toimintaan. Hän ei ollut seurustelukumppanini, aviomiehestä puhumattakaan. Minulla ei olisi ollut mitään oikeutta.

Siitä huolimatta olen tyytyväinen. En osannut irroittaa otetta hänestä, mutta tekstiviestien lukemisen jälkeen mielikuvani hänestä muuttui ja luottamus katosi samantien. Nyt pääsen irti tunnevankilasta ja voin jatkaa elämääni, enkä roiku hänessä.

Onko kukaan tehnyt mitään vastaavanlaista? Ja nimenomaan niin, että kyseessä ei ole ollut parisuhde, vaan enemmänkin seksisuhde? Tuntuu pahalta, että olen tehnyt jotain tuollaista, mutta toisaalta hyvältä, koska hän ei ollutkaan niin puhtoinen ja rehellinen kuin olin kuvitellut. Itselläni on hyvin ristiriitaiset ajatukset ja siksi kuulisin mielelläni teidän mielipiteitänne.

296

16501

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kanssasisar

      Turhaan huonoa omatuntoa ko. asiasta podet. Olet aistinut etteivät asiat ole kunnossa. Et nähtävästi ole mustasukkaista sorttia, mutta tilanne on vienyt tuohon. (En osaa oikein osaa selittää tarkemmin mitä tarkoitan.)
      Koska kyseessä ei ole ollut parisuhde, vaan enemmänkin seksisuhde, ette ole keskustelleet tarpeeksi. Ette myöskään ole tehneet yhdessä todennäköisesti mitään muuta kuin sänkyhommia? Luulempa, että sinä olisit halunnut muutakin...

      Itse olen ollut vastaavanlaisessa tilanteessa, tosin aikaa kului n. kolme vuotta. Kunnes tekstiviesti tuli vieraalta naiselta yöllä. Näin viestin. Olin jo kauemman aikaa epäillyt, ja pidin itseäni jopa tyhmänä jne.

      Nyt sinun on päätettävä, jatkatko leikkiä vai et. Oletko tarpeeksi vahva tulevaisuudessa näkemään muutakin kuin nuo viestit?

      Jos haluat vakaan, tasapainoisen, toisiaan kunnioittavan suhteen, et sitä tuosta miehestä saa. Valitan, mutta näin se menee.

      Tsemppiä Sinulle!

      • huono omatunto

        Kiitos kanssasisar kommenteistasi :) Totta, että aistin asioita jo pitkään, mutta uskoin vakuutteluihinsa ja olin jollain tavalla riippuvainen hänestä, että kerta kerran jälkeen löysin itseni hänen luotaan. Ja totta sekin, että itse halusin paljon enemmän, mutta tyydyin siihen mitä tarjolla oli. Emme tehneet mitään arkisia tai juhlaviakaan asioita yhdessä, pelkästään harrastimme seksiä, olkoonkin, että meillä oli myös mukavia juttuhetkiä ja huumori yhdisti meitä.

        Nyt tiedän totuuden, vaikka se ei hyvältä tunnukaan. Ihminen, johon luottaa ja uskoo, onkin todellisuudessa jotain muuta. Hän ei tietenkään myönnä mitään, vaan väittää kuvitelmieni karkaavan käsistä. Mutta en voi häneen enää luottaa, enkä kunnioittaa millään tapaa. Joten sitä myöten on selvää, että en jatka leikkiä enää.

        Hyvää kevättä myös Sinulle!


      • kanssasisar
        huono omatunto kirjoitti:

        Kiitos kanssasisar kommenteistasi :) Totta, että aistin asioita jo pitkään, mutta uskoin vakuutteluihinsa ja olin jollain tavalla riippuvainen hänestä, että kerta kerran jälkeen löysin itseni hänen luotaan. Ja totta sekin, että itse halusin paljon enemmän, mutta tyydyin siihen mitä tarjolla oli. Emme tehneet mitään arkisia tai juhlaviakaan asioita yhdessä, pelkästään harrastimme seksiä, olkoonkin, että meillä oli myös mukavia juttuhetkiä ja huumori yhdisti meitä.

        Nyt tiedän totuuden, vaikka se ei hyvältä tunnukaan. Ihminen, johon luottaa ja uskoo, onkin todellisuudessa jotain muuta. Hän ei tietenkään myönnä mitään, vaan väittää kuvitelmieni karkaavan käsistä. Mutta en voi häneen enää luottaa, enkä kunnioittaa millään tapaa. Joten sitä myöten on selvää, että en jatka leikkiä enää.

        Hyvää kevättä myös Sinulle!

        Kiitos paljon. On pakko kommentoida vielä. Kirjoitit aivan kuten minä ajattelin/ajattelen.

        Kuulehan, meillä kummallakin on vielä paljon annettavaa sellaiselle ihmiselle, joka arvostaa meitä myös ihmisenä eikä arvosta pelkkää ulkokuorta. Joskus sitä vain elämän varrella sekaantuu vääränlaisiin ihmisiin. Sitä vain yksinäisyydessään ns. takertuu, eikä tajua/muista, että parempaakin on olemassa. Mutta jos jäämme tuollaiseen suhteeseen, sitten me vasta yksinäisiä ollaan. Itse en edes vilkaissut tai tutustunut muihin miehiin vakavasti, koska kuvittelin pettäväni. Ketä petän, kun en edes seurustele?

        On tullut tunne, että tällä tuntemallani miehellä ei ole elämässään selvää tavoitetta ihmissuhde puolella. Ei hän varmaan ihmissuhteita kaipaakaan, eihän hänellä ole edes miespuolisia ystäviä. Säälin osittain häntä.

        Tähänkin siis voisi sopia sanonta; ”Ei ole katastrofi, jos kaikki tavoitteet eivät toteudu. Mutta se on katastrofi, jos ei ole tavoitteita joihin pyrkiä.”
        Voimahalit Sinulle!


      • huono omatunto
        kanssasisar kirjoitti:

        Kiitos paljon. On pakko kommentoida vielä. Kirjoitit aivan kuten minä ajattelin/ajattelen.

        Kuulehan, meillä kummallakin on vielä paljon annettavaa sellaiselle ihmiselle, joka arvostaa meitä myös ihmisenä eikä arvosta pelkkää ulkokuorta. Joskus sitä vain elämän varrella sekaantuu vääränlaisiin ihmisiin. Sitä vain yksinäisyydessään ns. takertuu, eikä tajua/muista, että parempaakin on olemassa. Mutta jos jäämme tuollaiseen suhteeseen, sitten me vasta yksinäisiä ollaan. Itse en edes vilkaissut tai tutustunut muihin miehiin vakavasti, koska kuvittelin pettäväni. Ketä petän, kun en edes seurustele?

        On tullut tunne, että tällä tuntemallani miehellä ei ole elämässään selvää tavoitetta ihmissuhde puolella. Ei hän varmaan ihmissuhteita kaipaakaan, eihän hänellä ole edes miespuolisia ystäviä. Säälin osittain häntä.

        Tähänkin siis voisi sopia sanonta; ”Ei ole katastrofi, jos kaikki tavoitteet eivät toteudu. Mutta se on katastrofi, jos ei ole tavoitteita joihin pyrkiä.”
        Voimahalit Sinulle!

        Aivan juuri noin! Minäkin ajattelin, että petän häntä jos olen muiden kanssa! Aivan naurettavaa näin jälkeenpäin mietittynä. Itse kyllä tapailin kymmeniäkin miehiä samanaikaisesti, mutta en puolen tunnin kahvihetkistä edennyt heidän kanssaan mihinkään, koska tunteet olivat muualla.

        Loistavasti sanottu tuo viimeinen lauseesi. Tavoitteita pitää aina olla ja niitä kohti mennä. Ihanaa, että on kevät ja aurinko paistaa. Kyllä tämä tästä iloksi muuttuu meille molemmille :)

        Voimahalit myös Sinulle!


      • leidi 48

        toisen puhelimen selailu ei kuulu hyviin tapoihin.se on yksityisyyden penkomista.en minä mene pankkitilillesikään tonkimaan onko sulla rahhaa.jos tuo suhde on pelkkä pano niinkuin sanoit se on vain pano.imaset pussukat kassit tyhjäks ja se on siinä.ei toisen puhelin tai rahapussin tonkiminen kuulu asiaan.tyhjentele vaan pussit ja kassit ja ole kuin omena posket punaset ja siemenet kodassa.


      • Laura Forte
        huono omatunto kirjoitti:

        Aivan juuri noin! Minäkin ajattelin, että petän häntä jos olen muiden kanssa! Aivan naurettavaa näin jälkeenpäin mietittynä. Itse kyllä tapailin kymmeniäkin miehiä samanaikaisesti, mutta en puolen tunnin kahvihetkistä edennyt heidän kanssaan mihinkään, koska tunteet olivat muualla.

        Loistavasti sanottu tuo viimeinen lauseesi. Tavoitteita pitää aina olla ja niitä kohti mennä. Ihanaa, että on kevät ja aurinko paistaa. Kyllä tämä tästä iloksi muuttuu meille molemmille :)

        Voimahalit myös Sinulle!

        Kannattaa laittaa vielä yksityisetsivä seuraamaan sitä tyyppiä ja lukea kaikki sen kirjeet, niin saat varmasti tietää millainen sika se todellisuudessa on.

        Voimahalit myös tältä suunnalta, molemmat siskot!


      • JRnen
        leidi 48 kirjoitti:

        toisen puhelimen selailu ei kuulu hyviin tapoihin.se on yksityisyyden penkomista.en minä mene pankkitilillesikään tonkimaan onko sulla rahhaa.jos tuo suhde on pelkkä pano niinkuin sanoit se on vain pano.imaset pussukat kassit tyhjäks ja se on siinä.ei toisen puhelin tai rahapussin tonkiminen kuulu asiaan.tyhjentele vaan pussit ja kassit ja ole kuin omena posket punaset ja siemenet kodassa.

        Suomen Laki on tässä asiassa hyvin jyrkkä!

        Olet selvästi syyllistynyt puhelinsalaisuuden rikkomiseen ja siitä ei selviä pelkällä "oho-anteeks" -kuittauksella. Jos menet penkomaan toisen puhelintietoja luvatta, syyllistyt rikokseen, josta voit saada jopa linnatuomion! Sakkoja tulee, että räpsähtää, mikäli puhelimen omistaja vie asian käräjille. Sulla ei ole MITÄÄN OIKEUTTA mennä ronkkimaan luvatta muuta kuin omaa kännykkääsi!

        Sillä ei ole mitään väliä, olkoonpa täysivaltainen puhelimen omistaja kuinka "rakas" tahansa. Jos tämä tekee rikosilmon virkavallalle, olisi parasta valmistautua kalsarinvaihtoon! Nämä samat lakipykälät suojaavat kenen tahansa puhelimen omistajan/käyttäjän yksityisyyttä. Myös kirjesalaisuus on samalla tavalla rikkumaton. Siitäkin tulee putkaa-linnaa-vankeutta-ja-sakkoja, mikäli luvattomasti saatuja tietoja ilmaisee tai/ja käyttää hyödykseen!

        Esimerkiksi puhelinoperaattorit ovat työntekijöilleen ehdottomia. Puhelinsalaisuuden rikkomisesta tulee lopputili että paukahtaa! Sen lisäksi on virkavalta koputtelemassa potkaistun ovea, ennenkuin tämä ennättää "sanomaan kissaa" !

        Poliisillekaan ei puhelintietoja luovuteta kuin vasta käräjäoikeuden ao. erikseen antamalla tuomiolla! Vain nimetyillä henkilöillä on työnsä tekemiseen erikseen henkilökohtainen lupa siihen, että he voivat selvittää yksittäisestä numerosta soitettuja puhelintietoja. Puheluista saadaan antaa vain ajankohta ja soitettu numero. Puhelun tai tekstarin sisältöä operaattorikaan EI SAA ILMAISTA, EIKÄ MYÖSKÄÄN TALLENTAA ! !


      • nöffe

        Varokaa Miehet!
        Naista uteliaampi on vain huumekoira.


      • 22
        Laura Forte kirjoitti:

        Kannattaa laittaa vielä yksityisetsivä seuraamaan sitä tyyppiä ja lukea kaikki sen kirjeet, niin saat varmasti tietää millainen sika se todellisuudessa on.

        Voimahalit myös tältä suunnalta, molemmat siskot!

        Olette varmasti kaikki aika nuoria naisia:
        Naiset usein kuvittelevat suhteen olevan ns. vakavampi, ei vain satunnaista tapailua ja seksiä.
        Miehet taas tyytyvät siihen, eivät välttämättä halua mitään muuta, mikäli nainen ei painosta tiiviimpään suhteeseen.
        Ketään ei silti saisi vakoilla, jokaisella on oikeus yksityiselämään parisuhteessakin.
        Toisten viestien lukeminen on aina rikos.


      • katotaako jo lahjahe
        JRnen kirjoitti:

        Suomen Laki on tässä asiassa hyvin jyrkkä!

        Olet selvästi syyllistynyt puhelinsalaisuuden rikkomiseen ja siitä ei selviä pelkällä "oho-anteeks" -kuittauksella. Jos menet penkomaan toisen puhelintietoja luvatta, syyllistyt rikokseen, josta voit saada jopa linnatuomion! Sakkoja tulee, että räpsähtää, mikäli puhelimen omistaja vie asian käräjille. Sulla ei ole MITÄÄN OIKEUTTA mennä ronkkimaan luvatta muuta kuin omaa kännykkääsi!

        Sillä ei ole mitään väliä, olkoonpa täysivaltainen puhelimen omistaja kuinka "rakas" tahansa. Jos tämä tekee rikosilmon virkavallalle, olisi parasta valmistautua kalsarinvaihtoon! Nämä samat lakipykälät suojaavat kenen tahansa puhelimen omistajan/käyttäjän yksityisyyttä. Myös kirjesalaisuus on samalla tavalla rikkumaton. Siitäkin tulee putkaa-linnaa-vankeutta-ja-sakkoja, mikäli luvattomasti saatuja tietoja ilmaisee tai/ja käyttää hyödykseen!

        Esimerkiksi puhelinoperaattorit ovat työntekijöilleen ehdottomia. Puhelinsalaisuuden rikkomisesta tulee lopputili että paukahtaa! Sen lisäksi on virkavalta koputtelemassa potkaistun ovea, ennenkuin tämä ennättää "sanomaan kissaa" !

        Poliisillekaan ei puhelintietoja luovuteta kuin vasta käräjäoikeuden ao. erikseen antamalla tuomiolla! Vain nimetyillä henkilöillä on työnsä tekemiseen erikseen henkilökohtainen lupa siihen, että he voivat selvittää yksittäisestä numerosta soitettuja puhelintietoja. Puheluista saadaan antaa vain ajankohta ja soitettu numero. Puhelun tai tekstarin sisältöä operaattorikaan EI SAA ILMAISTA, EIKÄ MYÖSKÄÄN TALLENTAA ! !

        unohdat sellaisen seikana että kyllä nainne voi ja saa..häntä ei sido mitkään lait,moraali tai edes hyvät tavat..varsinkin jos saa voimhaleja kanssasisariltaan :)
        tässä koettaa nyt muija olla parempi kuin muut..hakea oikeutusta omalle käytökselleen..vaikea on hyväksyä käsite..hyväksikäyttävä/käytetty hölmö.


      • 22 kirjoitti:

        Olette varmasti kaikki aika nuoria naisia:
        Naiset usein kuvittelevat suhteen olevan ns. vakavampi, ei vain satunnaista tapailua ja seksiä.
        Miehet taas tyytyvät siihen, eivät välttämättä halua mitään muuta, mikäli nainen ei painosta tiiviimpään suhteeseen.
        Ketään ei silti saisi vakoilla, jokaisella on oikeus yksityiselämään parisuhteessakin.
        Toisten viestien lukeminen on aina rikos.

        Jokaisella pitäisi olla oikeus yksityiselämään myös omassa kehossaan, ja valita itse haluaako sen altistaa taudeille vai ei.
        Minä, joka tätä 'kuvittelen', olen 38 vuotias.


      • BhääOmpaLammasMukava

        OSTA LAMMAS, EI VIKISE EIKÄ VINGU, AJOITTAISTA MÄÄKIMISTÄ, HILJENEE HEINÄLLÄ!
        SAAPPAAT KAUPAN PÄÄLLE!!!
        www.kaalimato.com/catalog/Puhallettavat_c_149.html


      • JRnen
        katotaako jo lahjahe kirjoitti:

        unohdat sellaisen seikana että kyllä nainne voi ja saa..häntä ei sido mitkään lait,moraali tai edes hyvät tavat..varsinkin jos saa voimhaleja kanssasisariltaan :)
        tässä koettaa nyt muija olla parempi kuin muut..hakea oikeutusta omalle käytökselleen..vaikea on hyväksyä käsite..hyväksikäyttävä/käytetty hölmö.

        HAHAHAHAHAHAAA_AAAA_AAA_A!
        Jos olis nyt joku "penkoja" mun kännykällä, niin , niin eipä olisi mun kännyyn sillä koskemista! Ihan varmasti käräyttäisin. Jos kerran ei ole lupaa, niin ei sitten ol...

        Lainataan edellisiä, mikäli sinulla sattuu olemaan LUKI-HÄRÖ: : "...ei ole MITÄÄN OIKEUTTA mennä ronkkimaan luvatta muuta kuin omaa kännykkää.... ...Sillä ei ole mitään väliä, olkoonpa täysivaltainen puhelimen omistaja kuinka "rakas" tahansa.... "


      • plaahtar
        BhääOmpaLammasMukava kirjoitti:

        OSTA LAMMAS, EI VIKISE EIKÄ VINGU, AJOITTAISTA MÄÄKIMISTÄ, HILJENEE HEINÄLLÄ!
        SAAPPAAT KAUPAN PÄÄLLE!!!
        www.kaalimato.com/catalog/Puhallettavat_c_149.html

        Mikäs siinä. Saappailla kävellään pzgasa ja lampahan olisin pitäny just pässiäiseksi lihooksi. Hyvää on lammaskaali ja mikä ettei fiulukin maistu. Se on vaan BSE:n takia nykyysin laitettava teurasauton kautta lahtarille. Ennen hoiethin hommat ihan itte. Krwstä kalloon, vereet toruust mäkee ja koiwest roikkuun. :-)) Nam!


      • misukka 26
        huono omatunto kirjoitti:

        Kiitos kanssasisar kommenteistasi :) Totta, että aistin asioita jo pitkään, mutta uskoin vakuutteluihinsa ja olin jollain tavalla riippuvainen hänestä, että kerta kerran jälkeen löysin itseni hänen luotaan. Ja totta sekin, että itse halusin paljon enemmän, mutta tyydyin siihen mitä tarjolla oli. Emme tehneet mitään arkisia tai juhlaviakaan asioita yhdessä, pelkästään harrastimme seksiä, olkoonkin, että meillä oli myös mukavia juttuhetkiä ja huumori yhdisti meitä.

        Nyt tiedän totuuden, vaikka se ei hyvältä tunnukaan. Ihminen, johon luottaa ja uskoo, onkin todellisuudessa jotain muuta. Hän ei tietenkään myönnä mitään, vaan väittää kuvitelmieni karkaavan käsistä. Mutta en voi häneen enää luottaa, enkä kunnioittaa millään tapaa. Joten sitä myöten on selvää, että en jatka leikkiä enää.

        Hyvää kevättä myös Sinulle!

        jos tuo kuvailemasi suhde on pelkkää panoa.ootteko niin tyhmiä ja luulette miehen yhteen panoon tyytyvän.mies pystyy kolme neljä naista saman päivän aikana panemaa.jos hormoonit on kunnossa kulkuset latautuu uuteen panoon jo kahden tunnin välein.jotta pankaa vaan minkä kerkiätte ettei typsyköitten olla puutteessa.en ole nähnyt yhtään mirriä jossa lukee minä kävin jo täällä joko sinä kävit.vehkeet on panemista varten jotta pankaa ennenkuin isä jumala ottaa pois minkä on teille antanut.hyviä panoja kaikille ja nauttikaa siitä suurella ilolla


      • Anonyymi
        leidi 48 kirjoitti:

        toisen puhelimen selailu ei kuulu hyviin tapoihin.se on yksityisyyden penkomista.en minä mene pankkitilillesikään tonkimaan onko sulla rahhaa.jos tuo suhde on pelkkä pano niinkuin sanoit se on vain pano.imaset pussukat kassit tyhjäks ja se on siinä.ei toisen puhelin tai rahapussin tonkiminen kuulu asiaan.tyhjentele vaan pussit ja kassit ja ole kuin omena posket punaset ja siemenet kodassa.

        Sain lopetettua yhden seksisuhteen,kun katsoin miehen puhelinta hänen nukkuessa. Siellä oli viestejä muille ja nimeni oli Paras ystävä nimellä ja epäilenpä,että hänellä on entisen vaimon kanssa vielä juttua,vaikka asuu erillään. Oli helppo jättää hänet,kun näin puhelimestaan juttuja😁 On minulla nyt uusi säätö.


    • Lukasc

      Turhaan huono omatunto sinulla ! Niinhän se menee että tilaisuus tekee varkaan , Miehellähän tässä se huono omatunto olla pitäisi .. ainakin minun mielestäni. Koetahan jaksaa ! (:

      • lopi 2369

        liekö itsetuntoa ja omaa tuntoa ollenkaan . Luulosairaita olette
        mitä se kuuluu kenelekkään mihin toinen soittelee ..


    • istumaan
    • hunningolla_nainen

      a) mies on tyhmä kun on jättänyt puhelimen siihen auki.
      b) niin minäkin olisin tehnyt ja lukenut jos mahdollista.
      c) minulla eri miehiltä tekstareita n. 2000 kpl tallennettu ...ja kukaan ei koske minun puhelimeen Se on esim. öisin suljettu.
      d) en luota kehenkään mieheen..
      e)kokoa itsesi. Elä sen kanssa ja hae uusi mies..niitä löytyy kyllä

      • dddddddddddddddddd

        Ei ihme että olet hunningolla


      • 8+2

        Laittakaa höpönassut näppäinlukitus puhelimeenne. Löytyy ohjekirjasta. Näin ei ulkopuolisille tule edes hinkua tonkia puhelintanne.


      • 22

        Hunningolla
        olen minäkin, mutta ei silti tulisi mieleenikään tutkia oman mieheni tekstailua, enkä usko, että hänkään tutkii, kenen kanssa minä viestittelen.
        Luottamus, yksityisyys, sovitut normit, kai jokaisessa suhteessa on jotain pelisääntöjä...


      • 22 kirjoitti:

        Hunningolla
        olen minäkin, mutta ei silti tulisi mieleenikään tutkia oman mieheni tekstailua, enkä usko, että hänkään tutkii, kenen kanssa minä viestittelen.
        Luottamus, yksityisyys, sovitut normit, kai jokaisessa suhteessa on jotain pelisääntöjä...

        Mieshän rikkoi niitä alusta alkaen..


      • ARP-NMT-GSM
        8+2 kirjoitti:

        Laittakaa höpönassut näppäinlukitus puhelimeenne. Löytyy ohjekirjasta. Näin ei ulkopuolisille tule edes hinkua tonkia puhelintanne.

        Näppäinlukko salasanalla mulla on ollut jo noin kymmenen vuotta.
        Se kenen kanssa silloin seurustelin veti herneet nenäänsä,kun huomasi,ettei enää näekään mun puhelimesta kuin kellonajan.
        Eihän se ole epäluottamusta seurustelukumppania kohtaan,vaan varotoimenpide siihen,ettei sitä varas voi käyttää ainakaan ihan heti,eikä kaverit vaihda arabiankielisiä asetuksia jos baarissa käyt kusella. =)

        Mikä siinä on vaikeeta pyytää sitä luuria siltä kumppanilta rehellisesti?
        Kyllä se vastaus kertoo jo paljon..


      • svensk35
        22 kirjoitti:

        Hunningolla
        olen minäkin, mutta ei silti tulisi mieleenikään tutkia oman mieheni tekstailua, enkä usko, että hänkään tutkii, kenen kanssa minä viestittelen.
        Luottamus, yksityisyys, sovitut normit, kai jokaisessa suhteessa on jotain pelisääntöjä...

        Minulla ja miehelläni on ainakin niin että puhelin on aina äänellä eikä laiteta mitään näppäinlukkoja puhelimeen. 8vuoden seurustelin jälkeen olen sitä mieltä että jos salaisuuksia ei ole niin silloin ei myös haittaa jos toinen käy puhelinta läpi. Mies ei suuttunut siitä että kävit viestejä läpi,hän suuttui nimenomaan siitä että hän jäi kiinni valehtelusta. AP-nyt vaan uutta kalaa pyydystämään.


    • hippujippu

      Juu kirjesalaisuuden rikkominen ja erittäin alhainen teko. Kaltaisesi ihmiset ovat pohjasakkaa. Toivottavasti saat paljon unettomia öitä ja jonkun ikävän seksitaudin. Vähin mitä ansaitset.

      • ei muuta

        Idiootti.


    • n.o.m.

      Törkeää,jos joku lukisi minun puhelintani luvatta ei ainakaa niillä sormilla selaisi ikinä enää mitään vaikka sitten istusin linnassakin se on varma .

    • Ukkeli09

      Mutta varmaan poliisit naurais äijälle päin naamaa jos tuommoisesta menis rikosilmotusta tekemään. Milläs todistat että viesti on luettu, eikä poliiseilla ole edes aikaa kaikenmaailman parisuhdesotkuja selvitellä kun murhiakin tapahtuu.

      • Rikos mikä rikos

        Eivät varmalla nauraisi. Luultavasti ainakin puhuttelisivat toisen puhelinta tutkinutta osapuolta. Mutta tämä tyyppihän ei jäänyt kiinni. Harvinaistahan se onkin, että tosta kiinni jää. Rikos se silti on. Ei poliisikaan niin vaan saa lupaa tutkia puhelintietoja!! Vielä vähemmän tyttökaverit ja poikakaverit, ei edes vanhemmat ja puolisot!


      • Ei muuten kiinnosta
        Rikos mikä rikos kirjoitti:

        Eivät varmalla nauraisi. Luultavasti ainakin puhuttelisivat toisen puhelinta tutkinutta osapuolta. Mutta tämä tyyppihän ei jäänyt kiinni. Harvinaistahan se onkin, että tosta kiinni jää. Rikos se silti on. Ei poliisikaan niin vaan saa lupaa tutkia puhelintietoja!! Vielä vähemmän tyttökaverit ja poikakaverit, ei edes vanhemmat ja puolisot!

        Eivät nauraisi mutta mihinkään toimenpiteisiin tuo ei johtaisi. Ehkä joskus parin viikon päästä joku saattaisi soitella perään ja siinähän kun toteat ettet tiedä asiasta mitään ja että katkera ex keksi kaiken niin mitään seuraamuksia ei ole.

        Soittokaan ei ole varma. Jos rike on noin pieni, siitä ei ole ollut vahinkoa kenellekään eikä todisteita ole niin luuletko oikeasti että poliiseja kiinnostaa?


      • 22
        Rikos mikä rikos kirjoitti:

        Eivät varmalla nauraisi. Luultavasti ainakin puhuttelisivat toisen puhelinta tutkinutta osapuolta. Mutta tämä tyyppihän ei jäänyt kiinni. Harvinaistahan se onkin, että tosta kiinni jää. Rikos se silti on. Ei poliisikaan niin vaan saa lupaa tutkia puhelintietoja!! Vielä vähemmän tyttökaverit ja poikakaverit, ei edes vanhemmat ja puolisot!

        Rikos on rikos,
        totta. Valitettavasti jää usein tutkimatta.


      • Näin
        Rikos mikä rikos kirjoitti:

        Eivät varmalla nauraisi. Luultavasti ainakin puhuttelisivat toisen puhelinta tutkinutta osapuolta. Mutta tämä tyyppihän ei jäänyt kiinni. Harvinaistahan se onkin, että tosta kiinni jää. Rikos se silti on. Ei poliisikaan niin vaan saa lupaa tutkia puhelintietoja!! Vielä vähemmän tyttökaverit ja poikakaverit, ei edes vanhemmat ja puolisot!

        Korjaus, vanhemmat/huoltaja saa tutkia alaikäsen lapsen puhelinta jos vanhemmat epäilee et jotain hämärää on menossa!


      • Ei muuten kiinnosta
        Näin kirjoitti:

        Korjaus, vanhemmat/huoltaja saa tutkia alaikäsen lapsen puhelinta jos vanhemmat epäilee et jotain hämärää on menossa!

        Ei muuten saa. Yksityisyyden suoja koskee myös lasta.

        Vanhempi voi tietenkin laittaa puhelimen käytön ehdoksi luvan tsekata viestit silloin tällöin koska vanhempi maksaa laskut. Mutta luvatta puhelinta ei saa tutkia.


    • eksä

      Puhelinsalaisuus on yhtäkuin kirjesalaisuus. En koskaan lukenut lasteni isälle tulleita kirjeitä enkä myöskään tekstiviestejä. Nämä asiat opetimme myös lapsillemme.

    • Porvoosta, päivää

      Pidä se sika !

    • baboom

      Etpä varmaan itse tykkäisi että joku availisi postisi tai tonkisi laatikoitasi. Aika samanlaista törkeyttä. Joku akka tai jätkä lukis mun tekstiviestejä luvatta ja saisin kiinni niin kyllä tekisin jotain melkosen arvaamatonta.

    • MillaMagia

      Tekosi on sekä moraaliton että laiton. Aikuinen ihminen pystyy tekemään asiat selväksi ilman teinimeininkiä. Todella lapsellista mennä lukemaan viestit syystä " en osannut irrottaa otetta hänestä". Hyvän itsetunnon omaava ihminen ei roiku kenessäkään ja irtautuu silloin kun tuntuu siltä, ettei asiat etene tai ettei ole ainut yms. Pelkässä seksisuhteessa en edes kannata odottaa olevansa ainoa.

      • ei muuta

        Idiootti.


    • minulla on ollut ihan sama kohtalo. Ei lopeta sitä koskaan!

      • mkihj569

        Miksi olet noin lapsellinen mitä helvettiä se sinulle kuuluu kenelle joku toinen on soittanut `` sairasta``


    • kilo908

      Minusta se ei vaan kuulu kenelekkäään urkkia toisen puhelin tietoja se joka urkkii toisen puhelinteitoja on itse jotenkin ``sairas``
      En ihmettele ollenkaan jos se jonka puhelintietoja urkitaan salaa suuttuu . Minäkin suuttuisin jopa niin että voisin vetää lättyyn :)
      Ei kuuluu kellekkäään toisten puhelintiedot , yksityisyys kunniaan

      • ei muuta

        Idiootti.


    • teit.oikein

      Heippa alottaja!

      Älä todellakaan kanna huonoa omatuntoa. Mies suuttui kun jäi kiinni valehtelustaan.

      Itsellä oli vähän samanlainen juttu. Parisuhteessa en lukenut ikinä Hänen viestejään, mutta kun erottuamme päädyimme melkein sänkyyn, päädyin jotenkin lukemaan Hänen viestinsä ja selvisi, että sama valehteleva rotta on kuin suhteessa. Minä pääsin asiasta yli ja asia on käsitelty. Ei kaduta. Toivoisin, että olisin suhteessakin lukenut hänen viestinsä niin olisin säästynyt monelta harmilta. :)

      • Herrevi

        Idioottien touhua todella. Kaksonaismoralististä ääliöiden puuhaa.

        Syyllistytte myös RIKOKSEEN, mutta sitähän idiootit eivät mitenkään ymmärrä.

        Poliisi teitä tuskin koskaan rankaisee, mutta jonain päivänä nämä tekopyhät ääliöt törmäävät varmasti valitettavasti nyrkkiin kun jäävät kiinni. Ansionne mukaan tulette saamaan.


      • Lukekaa aina

        Juuri näin. Minä luen aina miehen kuin miehen kännykät niistä selviää aika nopeasti minkälaisen miehen on kekannu:)
        Eikä oo huono omatunto ollenkaan, päinvastoin on aivan oikein että nää uskottomat paskiaiset jää kiinni jotta ei tartte enää niitten valheita kuunnella.

        Minullekin soitteli salarakas sitten että onpa se vain kamalaa että olet lukenut silloisen mieheni viestit, joissa tämä salarakas paljastui.
        No onhan se harmillista kun ketkut paljastuvat, nuo paskiaiset ne niitä rikollisia ovat, petollisia valehtelevia paskiaisia.

        Lukekaa heti kun vain tilaisuus tulee partnerinne kännykät, niin säästytte paljolta valehtelulta ja piinalta.
        Jos ei niissä ole mitään salattavaa, niin miksi niin kamala älämölö?
        HAHAHAHAHAH, jäätte paskiaiset kiinni ja mölyätte, voi vitu----t.


      • 22
        Lukekaa aina kirjoitti:

        Juuri näin. Minä luen aina miehen kuin miehen kännykät niistä selviää aika nopeasti minkälaisen miehen on kekannu:)
        Eikä oo huono omatunto ollenkaan, päinvastoin on aivan oikein että nää uskottomat paskiaiset jää kiinni jotta ei tartte enää niitten valheita kuunnella.

        Minullekin soitteli salarakas sitten että onpa se vain kamalaa että olet lukenut silloisen mieheni viestit, joissa tämä salarakas paljastui.
        No onhan se harmillista kun ketkut paljastuvat, nuo paskiaiset ne niitä rikollisia ovat, petollisia valehtelevia paskiaisia.

        Lukekaa heti kun vain tilaisuus tulee partnerinne kännykät, niin säästytte paljolta valehtelulta ja piinalta.
        Jos ei niissä ole mitään salattavaa, niin miksi niin kamala älämölö?
        HAHAHAHAHAH, jäätte paskiaiset kiinni ja mölyätte, voi vitu----t.

        Millaista tyydytystä saat tekemällä rikoksia? Tutkimalla ihmisten henkilökohtaisia tietoja? Mikäli et puhumalla pysty partnerisi kanssa kommunikoimaan, otan osaa.


      • Suurta nautintoa HA!
        22 kirjoitti:

        Millaista tyydytystä saat tekemällä rikoksia? Tutkimalla ihmisten henkilökohtaisia tietoja? Mikäli et puhumalla pysty partnerisi kanssa kommunikoimaan, otan osaa.

        Älä naurata, pikkupoju.
        Kyllä täti tietää mitä tekee, ja hyvin on menny. Kaikki uskottomat ja valehtelevat paskiaset on saatu käräytettyä, eipä tartte niistä enää kärsiä.
        Uskomattoman helppoa, miehet ovat niin huolimattomia.
        Minä haluan miehen, joka antaa lukea kännykkäänsä ihan vapaasti, jos niin hauan. Haluan REHELLISEN, USKOLLISEN miehen, en mitään valehtelevaa häntäheikkiä .
        Kyllä minä pystyn kommunikoimaan, mutta nää kierot petturit eivät pysty rehelliseen avoimeen kommunikointiin ja siksi heidän tekemisiänsä joutuu selvittämään muilla keinoin, esim tutkimalla sikojen kännykät.
        Minulle tuottaa todellakin syvää tyydytystä näitten valhteljoitten ja pettäjien käräyttäminen, HAAHAHAHAHAHAAAAA!


      • sama se on akoissa
        Suurta nautintoa HA! kirjoitti:

        Älä naurata, pikkupoju.
        Kyllä täti tietää mitä tekee, ja hyvin on menny. Kaikki uskottomat ja valehtelevat paskiaset on saatu käräytettyä, eipä tartte niistä enää kärsiä.
        Uskomattoman helppoa, miehet ovat niin huolimattomia.
        Minä haluan miehen, joka antaa lukea kännykkäänsä ihan vapaasti, jos niin hauan. Haluan REHELLISEN, USKOLLISEN miehen, en mitään valehtelevaa häntäheikkiä .
        Kyllä minä pystyn kommunikoimaan, mutta nää kierot petturit eivät pysty rehelliseen avoimeen kommunikointiin ja siksi heidän tekemisiänsä joutuu selvittämään muilla keinoin, esim tutkimalla sikojen kännykät.
        Minulle tuottaa todellakin syvää tyydytystä näitten valhteljoitten ja pettäjien käräyttäminen, HAAHAHAHAHAHAAAAA!

        samahan pätee myös nais sukupuolen pettureihi, lorttoihin ja muihin bimboihin.
        Valehtelevia ämmiä, jotka eivät osaa puhua totta, pakkohan ne puhelimet on tutkia ja usein narahtaa horatsu siinä vaiheessa.


      • ei muuta
        sama se on akoissa kirjoitti:

        samahan pätee myös nais sukupuolen pettureihi, lorttoihin ja muihin bimboihin.
        Valehtelevia ämmiä, jotka eivät osaa puhua totta, pakkohan ne puhelimet on tutkia ja usein narahtaa horatsu siinä vaiheessa.

        No onneksi olkoon vain sulle miessukupolven edustaja, joka olet noin onnekkaasti saanut tulosta naisesi kännykän tutkimuksista.
        Vaikka mulla on kyllä semmonen olo ettei sulla ole naistakaan:)


    • eräs n

      Miehen toiminta on törkeää kun tapailee useita, seksi mielessään vain. En osaa muuta sanoa. Siinä monen elämä menee pilalle pelimiehen kanssa.
      Ehkä parempi että paljastui, naisten pitäisi olla valppaita ja kuunnella itseään onko joku pielessä.

      • ei pahalla, mutta...

        Kyllä seksi on aina se perimmäinen syy. Jos nainen muuta luulee niin se on pahimman luokan itsepetos.


      • jaa.
        ei pahalla, mutta... kirjoitti:

        Kyllä seksi on aina se perimmäinen syy. Jos nainen muuta luulee niin se on pahimman luokan itsepetos.

        Eivät nuoret naiset pakosti edes tiedä, että miehet voivat harrastaa tätä. Naisia ei pidä syyttää, vaan sitä joka tekee naisille niin. Naisilla on usein luottamusta miehiin ja hyvä sydän.


      • ja kun nainen tapailee useaa miestä se on ihan ok.


      • horatsu ralli
        jaa. kirjoitti:

        Eivät nuoret naiset pakosti edes tiedä, että miehet voivat harrastaa tätä. Naisia ei pidä syyttää, vaan sitä joka tekee naisille niin. Naisilla on usein luottamusta miehiin ja hyvä sydän.

        Ja mitäs jos se pettäjä onkin se nainen?
        Huoria kaikki tyynni..


      • miehet ylimielisiä
        horatsu ralli kirjoitti:

        Ja mitäs jos se pettäjä onkin se nainen?
        Huoria kaikki tyynni..

        Sama pätee miehiin ja naisiin tässä asiassa, miehet vain ovat niin laiskoja ja välinpitämättömiä naisensa suhteen, etteivät välitä eivätkä viitsi vaivautua katteleen, mitä naisen kännykkä sisältää:)


    • pojdfupdfg+9

      olet syyllistynyt rikokseen josta on määrätty rangaistus !

      • yksi erehtynyt

        Nyt puhutaan vaan kun nainen lukee viestejä entäs kun ukkomiehelle tulee viestejä toiselta naiselta se luetaan ja lähetetään tämän miehelle että tälläisiä vaimosi kirjoittaa .Mitenkäs rikos se on kun perhehajoaa yksien harmittojen viestijen takia.Ja riita on valtava.Toivotellaan toisilleen hyvää yötä ja haluaisin nukkua kainalossasi ja koskaan ei olla nukuttu.Toiset osa puolet ei usko ja riitaa on vuosi tolkulla.Naiset on niin pirullisia toisilleen että sitä ei usko kukaan, ainaskii jos toinen on vetävämmän näköinen kuin itse.Mutta me viestitellään, mutta nyt on opittu että viestit poistetaan heti.Ja puhelin on äänettömällä ja ajat koska passaa viestittää.


      • ei muuta

        Idiootti.


      • Fags rule the world!

        And you dude, are total FAG!


      • Mä kuolen nauruuun:O

        HAHAHAHAHAHAH, ota kiinnni, HAHAHAHAH, onk sulla joku pakkoneuroosi vai, HAHAHAHAHAH, kaikki vaan vankilaan kele HAHAHAHAHAH


    • Ei voi olla totta.

      Onko sinunlaisia vielä olemassa? Toivottavasti et saa tervettä parisuhdetta itsellesi luotua ikinä.

    • Radaradar

      Miehet HUOOOH!

    • Höylääjä pate

      Ei se että antaa toosaa oikeuta ketään loukkamaan kenekään yksityisyyttä. Naiset luulevat, että toosan jakaminen oikeuttaa kaikkeen, jopa avioliittoon ja lapselle uuden isän.

      • oot naurettava pelle

        Kuka susta nyt isää lapselleen toivois, niin että ole ihan huoletta vaan vit-un höylääjäpate:O Höylää puuta hahahahah


    • v**u mikä ämmä

      Se ei ole moraalisesti eikä lainkaan puitteissa oikein. Puhelinsalaisuus toimii myös kännykkäaikana. Poliisitkaan eivät toisten puhelimia tutki, jos eivät epäile rikoksesta.

    • normi "jantterit"

      Minua huolestuttaa tässä eniten se että sinun käsittämäsi normaali elämä saattaa olla erillainen kuin minun.

      Internetissä on minulle täysin tuntemattomia ihmisiä mutta emmeköhän me saa täällä jonkinlaisen yhteisen normin rakennettua aikaan.

      Mielestäni teidän suhteenne ei ole vielä niin vakava että voisit vaatia häntä olemaan vain sinun kanssasi. Mutta osittain sinun täytyy syyttää siitä myös itseäsi koska et ole uskaltanut sellaiseen suhteeseen hänen kanssaan alkaa.

      Kun omistaudutte enemmän vain toisillenne niin sitten voitte myös vaatia enemmän toisiltanne ja yksityisyytenne rajat rikkoutuvat sitä mukaan.

      Tältä pohjalta minä lähtisin rakentamaan tätä kyseistä asiaa.

    • Grow up!

      Jos suhde ei ole vuoden aikana kehittynyt mihinkään muuhun kuin kerran kuussa tapahtuvan satunnaisen paneskelun asteelle, niin kyllä siitä pitäisi aikuisen ihmisen osata vetää johtopäätökset ilman puhelimen urkkimistakin.

      Toisen ihmisen henkilökohtaisten viestien lukeminen ilman lupaa on sekä moraalitonta, laitonta, epärehellistä että muutenkin vastenmielistä. Sitä varten lakikin sen kieltää.

      Täällä näkyy olevan muutamia, jotka ovat tästä asiasta eri mieltä, mutta he varmaan sitten antavat kaikkien ulkopuolisten urkkia omat yksityisviestinsä, vai mitä?

      • Kyttätyö kannattaa:)

        Kaikken ulkopuolisten? Tässähän on kyseessä vain jonkunnäköisessä suhteessa olevat ja kun varsinkin vakipartnerista on kyse, niin ei muut kuin tutkimaan puhelimia vaan ja nettisivuja kanssa. Tiedä vaikka olisitte naimississa tai suhteessa pedofiiliin, ja kyllähän asiat selviää kun vähän salapoliisityötä tekee.
        Vain epärehalliset ketkut ne on kauhuissaan kun jäävät kiini paskiaiset. Ihan vit--un oikein niille.
        Miksi ne on niin tyhmiä että jättävät viestit ja puhelintiedot kännykkäänsä, nehän voi ottaa pois, tyhmyydestä sakotetaan, ja oikein onkin. Helv---etin oikein.
        Pettäminen ja valehtelu on paljon pahempaa kuin kännnykkätietojen salaa katselu.
        Ei muut ku kytätkää, niin saatte selville ajoissa salasuhteet ja pettämiset.
        Kokemusta on.


      • fck off fag!

        BALAbalaZIPAPPADUIDAzipappaduidaULILILIJABLALEIJAAulililijablaleijaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        ............../??/)............(\?`\
        ............/....//..............\\....\
        .........../....//................\\....\
        ...../??/..../??\.........../?`\....\?`\
        .././.../..../..../.|_......_|.\....\....\...\.\
        (..(....(....(..../.)..)......(..(.\....)....)....)
        .\................\/.../....\...\/................/
        ..\................. /........\................../
        ....\..............(............)............../


      • vai hermoko romahti?
        fck off fag! kirjoitti:

        BALAbalaZIPAPPADUIDAzipappaduidaULILILIJABLALEIJAAulililijablaleijaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        ............../??/)............(\?`\
        ............/....//..............\\....\
        .........../....//................\\....\
        ...../??/..../??\.........../?`\....\?`\
        .././.../..../..../.|_......_|.\....\....\...\.\
        (..(....(....(..../.)..)......(..(.\....)....)....)
        .\................\/.../....\...\/................/
        ..\................. /........\................../
        ....\..............(............)............../

        Kielilläkö puhumisen lahja yllätti?


      • varmuuskopio
        Kyttätyö kannattaa:) kirjoitti:

        Kaikken ulkopuolisten? Tässähän on kyseessä vain jonkunnäköisessä suhteessa olevat ja kun varsinkin vakipartnerista on kyse, niin ei muut kuin tutkimaan puhelimia vaan ja nettisivuja kanssa. Tiedä vaikka olisitte naimississa tai suhteessa pedofiiliin, ja kyllähän asiat selviää kun vähän salapoliisityötä tekee.
        Vain epärehalliset ketkut ne on kauhuissaan kun jäävät kiini paskiaiset. Ihan vit--un oikein niille.
        Miksi ne on niin tyhmiä että jättävät viestit ja puhelintiedot kännykkäänsä, nehän voi ottaa pois, tyhmyydestä sakotetaan, ja oikein onkin. Helv---etin oikein.
        Pettäminen ja valehtelu on paljon pahempaa kuin kännnykkätietojen salaa katselu.
        Ei muut ku kytätkää, niin saatte selville ajoissa salasuhteet ja pettämiset.
        Kokemusta on.

        Se on niin että jos rakastaa toista ei ole mitään syytä salata kännyviestejään.
        Olen sanonut avomiehelleni että lukee viestit mitä tulee.Itse olen laiska räpläämään kännyjä.


    • Ei salattavaa

      Mun ja vaimon puhelimet ovat keittiön pöydällä vierekkäin ellei ole taskussa ja aina auki joten ihan vapaasti kumpi tahansa voi lukea viestejä jos niin tahtoo. Tosin eipä ole ollut kiinnostusta toisen puhelimeen kajota.
      Sähköpostin tunnukset ja salasanat ovat myös molempien tiedossa. Kumpi sattuu olemaan tietokoneella niin tarkastaa molempien sähköpostit onko tullut uusia. Eipä ole tullut mieleen että noiden kanssa olisi jotain kumppanilta tai lapsilta salattavaa.

      • 456

        Rehellisillä ei ole toisiltaan mitään salattavaa. Petollisilla sitä vastoin on.


      • Vähän eri asia

        avioliitto on vissiin pikkuisen eri asia, kuin aloituksesssa kuvailtu panosuhde, jossa päädytään ehkä kerran kuussa (baari-illan jälkeen?) heiluttamaan peittoa ilman mitään ääneen lausuttuja sitoumuksia.


      • 22

        Vaikkei olisi mitään salattavaa,
        silti henkilökohtaiset viestit ovat henkilökohtaisia.
        On tietysti parisuhteen tasosta kiinni, mikäli on tarve esitellä kaikki työpostia myöten toiselle, todistaa ( katso nyt, en ole käynyt vieraissa).
        Mielestäni outoa.


      • idiootit
        Vähän eri asia kirjoitti:

        avioliitto on vissiin pikkuisen eri asia, kuin aloituksesssa kuvailtu panosuhde, jossa päädytään ehkä kerran kuussa (baari-illan jälkeen?) heiluttamaan peittoa ilman mitään ääneen lausuttuja sitoumuksia.

        Ei nämä puupäät näe mitään eroa, koska ovat aina aloittajan puolella.


    • sitä saa mitä tilaa

      Mietippä miltä tuntuis jos joku penkois sun käsilaukkusi lupaa kysymättä. Jos minun kännykkäni tutkisit ilman lupaa, niin ei tarttis näyttää naamaa mun ovella sen jälkeen. Noh...sentään sulla ilmeisesti on omatunto.

      • Onnellinen jos jään

        No ei sitä lupaa pettäjiltä saa, salaa se täytyy tehdä, ja vieläpä kun julkistan tulokset miehelleni, niin viimisenä hän siitä poliisille ilmoittais, on helv---etin onnellinen jos vielä jään sen luo valehtelun ja pettämisen jälkeen.


    • kati54

      Olen itse sinkku, mulla on ollut erinäisiä suhteita vastakkaiseen sukupuooleen. Jos et välitä miehestä muuta kuin seksiobjektina niin häiritseekö sinua jos hänellä muitakin naisia.? mulla itsellä on ollut vastaavanlainen tilanne että käytin miestä vain kun tarvitsin seksiä. mulla ei ollut palaneen puupennin vertaa kiinnostusta että miten hän muun aikansa käytti. elikkä ei mua kiinnostanut hänen puhelin tietonsa. Hän kylläkin hoksas mun systeemini ja se loppui kun kanan lento. No se siitä. joten mun mielestä kyllä sinä voit katsoa.

    • ja se siitä

      Aivan oikein teit. Jos mies ei ollut rehellinen, miksi sinunkaan pitäisi?
      Kenekään puhelimiahan ei tietenkään saisi tutkia - mutta....
      Ellet olisi tutkinut, roikkuisit epämääräisessä suhteessa sitoutumiskammoisen miehen kanssa.

    • Rikos ei kannata

      Availitko kaverin muutkin kirjeet mitä posti toi? Roistot rikkoo lakia. Miten oisit selittänyt tilanteen jos kaverilla oisikin ollut puhtaat jauhot pussissa ja polttanut pinnan jo lain kuuliaisuuden takia?

      • Ei puhtaat jauhot

        Mutta eipä ollut kaverilla puhtaat jauhot ja jos ois ollu niin ei ois varmasti suuttunut kovinkaan pajon. Ois sanonu että kattele vaan jos haluat:)


    • Nuija mikä nuija!

      Siis mä en nyt tajua.. Te ette seurustelleet. Te vaan panitte toisianne. Ja sä vedät raivarit kun sun panokaverilla on ollu samaan aikaan muitakin hutsuja. Ööööö??!

      Mun käsityksen mukaan panokaverit on just sitä varten, että saa harrastaa seksiä ILMAN SITOUMUKSIA! Mut nyt sit sä olitkin sitä mieltä, että se mies petti sun luottamuksen ku paneskeli muitakin.. Voi herranlettas.

      Sulla ei selkeestikään oo mitään käsitystä mitä eroo on hoidolla ja seurustelukumppanilla. Kasva eka aikuiseks ennen ku jakelet sitä haisevaa toosaas!

      • Haloooo...

        Sulla näkyy olevansa kovasti tilaa kasvaa......


      • fuck off fag!

        ............../??/)............(\?`\
        ............/....//..............\\....\
        .........../....//................\\....\
        ...../??/..../??\.........../?`\....\?`\
        .././.../..../..../.|_......_|.\....\....\...\.\
        (..(....(....(..../.)..)......(..(.\....)....)....)
        .\................\/.../....\...\/................/
        ..\................. /........\................../
        ....\..............(............)............../


      • Haloooo
        fuck off fag! kirjoitti:

        ............../??/)............(\?`\
        ............/....//..............\\....\
        .........../....//................\\....\
        ...../??/..../??\.........../?`\....\?`\
        .././.../..../..../.|_......_|.\....\....\...\.\
        (..(....(....(..../.)..)......(..(.\....)....)....)
        .\................\/.../....\...\/................/
        ..\................. /........\................../
        ....\..............(............)............../

        Ha-ha-ha-ha-ha-ha......


    • Mies "tuomarina"

      Tuomari (siis laki- sellainen) ei varmaan kiittelisi, mutta pakko ymmärtää tuo halusi tarkistella vähän faktoja. Kun ette ole kunnon parisuhteessa olleet, epäily on suvaittamampaa ja ymmärrettävämpää. Tilaisuus ja hetken mielijohde, jotka käytit hyväksi. Kun paljastit valehtelijan - saat anteeksi. Jos se valehtelija olisikin ollut rehellinen, niin olisit kyllä tosi karmea tyyppi ja jätkän räyhääminen olisi melko ymmärrettävääi. Nyt saat kuitenkin ehdottomasti synninpäästön!

    • normaali ihminen

      Syyllistyit rikokseen .. toivottavasti mies vie asian eteenpäin.
      Jos ette kerran seurustellut edes niin wittuako menit penkomaan tosen yksityisyyttä.

      • ei muuta

        Idiootti.


    • yöks

      On törkeää kajota toisen yksityisyyteen millään tavalla ja siihen kuuluu myös puhelin. Ihan yököttävää!!

      • salat julki

        Mitähän sun kännykässäs mahtaa olla?


      • hgfdsdfgh
        salat julki kirjoitti:

        Mitähän sun kännykässäs mahtaa olla?

        Mitä se sinulle kuuluu, psyko?


    • Olet suojellut itseäsi, se on tietenkin vähintä mitä voit itsesi hyväksi tehdä ja erityisesti nyt, kun olet saanut sitä kautta selville oikean tilanteen. Huomaapa sellainen tosiasia, että mikäli hän olisi ollut sinulle rehellinen, hän todennäköisesti ei olisi nostanutkaan asiasta mitään äläkkää, eihän hänellä olisi ollut siihen syytä.

      Olet joutunut petoksen uhriksi ja sinulla on mielestäni ollut kaikki oikeus toimia niinkuin toimit ja erityisesti nyt, kun on jälkiviisautta. Tilannetta voidaan verrata, että joku käy kimppuusi vahingoittamistarkoituksessa ja koska olet sitä mieltä, että on väärin lyödä toista, et torjukkaan häntä, vaan annat vahingoittaa itseäsi. Tilanne on aivan sama, ehkä vieläkin vakavampi henkisellä tasolla. Tsemppiä.

      • aihetta-raivoon-oli

        " hän todennäköisesti ei olisi nostanutkaan asiasta mitään äläkkää, eihän hänellä olisi ollut siihen syytä."

        Totta helvetissä olisi suurella todennäköisyydellä nostanut ja täydellä syyllä! Etkö sinäkään saakelin lehmä tajua, että toisen puhelimen tutkiminen on RIKOS?

        Sinne tänne hässimiseen ei tuomioistuimella ole mitään sanottavaa, mutta puhelimen penkomisesta tulee vähintään sakkoa.


      • Sika jätetään
        aihetta-raivoon-oli kirjoitti:

        " hän todennäköisesti ei olisi nostanutkaan asiasta mitään äläkkää, eihän hänellä olisi ollut siihen syytä."

        Totta helvetissä olisi suurella todennäköisyydellä nostanut ja täydellä syyllä! Etkö sinäkään saakelin lehmä tajua, että toisen puhelimen tutkiminen on RIKOS?

        Sinne tänne hässimiseen ei tuomioistuimella ole mitään sanottavaa, mutta puhelimen penkomisesta tulee vähintään sakkoa.

        Tottakait petetty nainen on aivan oikeassa kun kattelee kännykän ja saa äijän kiinni niin ettei tartte enää tuon äijän perään itkeä.
        Ja aivan toisin se asia menee jos ei ole mitään uskottomuuteen viittaavaa kännykässä, sellainen rehellinen mies ei suutu, usko minua, kokemusta on.
        Vain syylliset suuttuvat silmittömästi koska heillä on siinä menetys tiedossa, nainen jättää hänet.


    • baarimikko79

      Toisen ihmisen puhelimen penkominen tai sähköpostien lukeminen on aina anteeksiantamatonta. Jonkilaista kunnioitusta ja luottamusta sentään. Itse en tekisi niin koskaan.

    • raivoon-aihetta-oli

      En ota kantaa noihin suhdekysymyksiin. Tekstiviestien lukemiseen kylläkin: sinulla on todellakin aihetta huonoon omatuntoon ja katumukseen, sillä tekosi (toisen puhelimen tutkiminen) ei ollut pelkästään huonoa käytöstä vaan RIKOS!

      Suomen Perustuslain mukaan puhelinsalaisuus on loukkaamaton (paitsi tietyissä laisssa määritellyissä erikoistapauksissa, joissa aina on tutkivana osapuolena viranomainen virkatehtävissään) ja sen loukkaamisesta säädetään Rikoslaissa rangaistukseksi sakkoa tai enintään vuosi vankeutta (törkeässä tekomuodossa max. kolme vuotta, mutta sitä en osaa itse sanoa, tulkitaanko tekstareiden luku törkeäksi). Toisin sanoen tässä ei ole todellakaan kyse mistään pikku "lipsahduksesta" tai 'vähän väärin toimimisesta", vaan vakavasta rikoksesta.

      Painakaa nyt tämä lujasti niihin paksuihin kalloihinne, mustasukkaiset miehet ja naiset: kumppanin puhelinta EI TUTKITA IKINÄ!

      • Riskitöntä se on

        Kyllä tutkitaan ja sinä et voi sille yhtikäs mittään, HAHAHAHA!
        Miten sinä voit todistaa että olen lukenut viestejäsi vaikka kännykkä olisikin ollut kädessäni kun heräät, olenhan vain katsonut kelloa, HAHAHAH!
        Katos kaikki pitää todistaa nääs.
        Ja vaikka kertoisin äijälle mitä siellä viestissä luki, niin eihän hän missää oikeudessa voi todistaa että näin tein, HAHAHAHA!
        Sanon vaan että en toki.
        Ja se on siinä: sana sanaa vastaan, HAHAHAHA!


      • Haloooo

        Sinä se oikea paksukalloinen oletki!


      • ookko nä tyhmä?
        Haloooo kirjoitti:

        Sinä se oikea paksukalloinen oletki!

        Ja sä oo vähä tyhmä, HA!


      • Haloooo
        ookko nä tyhmä? kirjoitti:

        Ja sä oo vähä tyhmä, HA!

        NO VOI,sä ihan sairas tai joku puuaivo!


    • Jaahas..

      Mies on valehdellut aloittajalle (todennäköisesti) vuoden verran, mutta siitä ei saisi suuttua? Sen ovat nämä moraalinvartijat useimmiten unohtaneet.

      Ja vaikka en toisten taskuja, puhelimia tms ikinä tutkikaan, en halua niin tehdä, niin mielestäni tässä tapauksessa kusettajaukko on se suurempi kriminaali --> jatkuvasti ja tietoisesti toiselle valehdellen. Se vaatii jo sitkeyttä sinällään.

      Parempi kun ei olisi herännyt, niin aloittaja olisi voinut informoida muitakin ukkonsa uhreja.

      • Pettäjät.com?

        Eikö ole olemassa jokin sivusto, jonne moiset tyypit voi merkata?


    • unohda

      Minusta hän petti sua suuremmin valehteluilaan. Taisi ottaa vaan päähän, että jäi kiinni valehteluistaan.

      • Nauti käräytyksestä

        TIetenki miestä vi--tutti suuresti että jäi kiinni, nauti siitä täysin siemauksin.
        Oikein teit ja mies sai ansionsa mukaan!


    • Normaali myös

      Ehkä se mies ei viitsi tehdä itsestään pelleä. Ymmärrät varmaan miten naurettavalta joku kännykkä juttun eteenpäin vieminen kuulostaa, jos on ensin puhunut paskaa toiselle. Eihän suhdetta minkään lakikijran varaan rakenneta (eihän se mikään rikos ole panneskella ympäriinsä ja valehdella toiselle siitä, mutta ei varmasti moni sallisi sitä suhteessa).

      • normaali myös

        Tämä oli tarkoitettu vastaukseksi nimimerkille "normaali ihminen"


      • 22

        Rikoksen ilmoittaminen poliisille ja jutun prosessaaminen tuomioistuimessa ei milloinkaan ole naurettavaa.


      • normaali myös
        22 kirjoitti:

        Rikoksen ilmoittaminen poliisille ja jutun prosessaaminen tuomioistuimessa ei milloinkaan ole naurettavaa.

        Ei ehkä sinusta, mutta minusta olisi tässä tapauksessa. Vaikka nainen teki laillisesti vaarin, niin kyllä näkisin tuollaisen miehen varsinaisena pellenä jos viellä menisi tekemään jonkun ilmoituksen. Onneksi sentään nainen ei saannut sukupuoli tautia, (olisihan se nyt jo jotain, että mies puhuu paskaa ettei ole muiden kanssa, nainen saa sukupuoli taudin, ja sitten viellä sakot päällä).


      • Maksaa ei muuta,ha!
        22 kirjoitti:

        Rikoksen ilmoittaminen poliisille ja jutun prosessaaminen tuomioistuimessa ei milloinkaan ole naurettavaa.

        Joo ja mitään et voi todistaa, vaan saat maksaa kummankin oikeuskulut, typerä petturi, HA!


      • 17
        normaali myös kirjoitti:

        Ei ehkä sinusta, mutta minusta olisi tässä tapauksessa. Vaikka nainen teki laillisesti vaarin, niin kyllä näkisin tuollaisen miehen varsinaisena pellenä jos viellä menisi tekemään jonkun ilmoituksen. Onneksi sentään nainen ei saannut sukupuoli tautia, (olisihan se nyt jo jotain, että mies puhuu paskaa ettei ole muiden kanssa, nainen saa sukupuoli taudin, ja sitten viellä sakot päällä).

        Nainen olisi todellakin ansainnut jonkin taudin rangaistuksena kusipäisyydestään.


    • todella...

      Ironista että te naiset aina valitatte että mies haluaa aina seksiä, mutta sitten kun mies todella haluaakin vain seksiä, niin te naiset loukkaannutte.

    • phyi.........

      Oletpa matalaotsainen. Tuosta pitäisi antaa pari vuotta linnaa tietosuojarikoksesta.

    • Pientä rajaa hei ...

      Koko kysymyksenasettelu on väärä. Tekstiviestien avaaminen toisen puhelimesta on yksiselitteisesti rikos, jonka nimi on viestintäsalaisuuden loukkaaminen.

      Rikoslaki sanoo asiasta näin:

      "3 § (9.6.2000/531)
      Viestintäsalaisuuden loukkaus

      Joka oikeudettomasti

      1) avaa toiselle osoitetun kirjeen tai muun suljetun viestin taikka suojauksen murtaen hankkii tiedon sähköisesti tai muulla vastaavalla teknisellä keinolla tallennetusta, ulkopuoliselta suojatusta viestistä taikka

      2) hankkii tiedon televerkossa välitettävänä olevan puhelun, sähkeen, tekstin-, kuvan- tai datasiirron taikka muun vastaavan televiestin sisällöstä taikka tällaisen viestin lähettämisestä tai vastaanottamisesta,

      on tuomittava viestintäsalaisuuden loukkauksesta sakkoon tai vankeuteen enintään yhdeksi vuodeksi.

      Yritys on rangaistava."

      Päivän selvää on myös se, että poliisi ei naura asialle, josta on säädetty rangaistukseksi maksimissaan vuosi vankeutta.

      Todella uskomatonta on se, miten täälläkin moni kirjoittelee, että "teit ihan oikein". Mistä alkaen rikokseen syyllistyminen on oikein?

      • Todistamisvelvote ha

        Todistusvelvollisuus on silti ja miten todistat että olen LUKENUT viestisi.
        Olen vain katsonut kelloa, HAHAHAHAHAHAHAHAHA!
        Ja että uskoton sikajätkä vielä menis poliisille juoruileen omista seksijutuistaan, hei kuule, ookko nä vähä jälkeenjääny?


      • 22

        Hienoa,
        ensimmäinen asiallinen vastaus (mikäli lainauksesi Suomen laista on oikea, en jaksa tarkistaa, uskon aina luotettaviin ihmisiin).


      • Haloooo

        Kasvaa PENNU !


    • rakastava sisaresi

      Tunnusta tekosi poliisille ja kärsi tuomiosi (1 vuosi), niin sitten voit aloittaa taas puhtaalla omallatunnolla uudestaan. Muuten asia vaivaa sinua loppuelämäsi.

      • Ei muuta

        Idiootti.


      • niinpä niin
        Ei muuta kirjoitti:

        Idiootti.

        Kriminaali.


    • 69696969

      Mutta kuuleppa kanssakumppani. Minullakin on ollut ja on suhde mieheen, joka vain on mies.
      Ei sen enempää, sillä vaan on muna, joka käy minulle ja on tuttu.

      Helppoa kuin heinänkeitto, kun sen omaksuu oikein. Mutta, joskus vaan tulee se vaihde, että haluaisi muuta, niin kuin sinä teit.

      Kuule on helpompaa etsiä uusi varsinkin jos oot vielä suhteellisen nuori ihminen.

      Älä jää notkumaan hyvän panon taakse. OTA ELÄMÄ HALTUUN!

    • Labra....

      Käy testeissä, jos kerran olet harrastanut suojaamatonta seksiä.
      Varmista, ettet ole saanut mitään tartuntaa.

    • rikos sekin

      no onhan tässä tapauksessa mieskin matalaotsainen ollut..kun huijasi..

      • Haloooo

        Niin,tässä tapauksessa mies oli RIKOLLINEN.Nainen teki oikein!


      • 21
        Haloooo kirjoitti:

        Niin,tässä tapauksessa mies oli RIKOLLINEN.Nainen teki oikein!

        haista paska. Mies ei ollut rikollinen, sillä "vieraissakäyminen" ei ole rikos. Rikoksia ovat vain ne asiat, jotka laissa on sellaisiksi määritelty.


    • Nainen..

      Empä voi muuta sanoa kuin että en luottaisi pätkääkään sellaiseen ihmiseen joka tutkii puhelintani, penkoo kaappejani tai kirjeitäni jne..
      Olkoon ihminen millaisessa uskomuksessa ettei ole toiselle ainoa, on todella typerää ja vastoin moraalili käsityksiä tai sääntöjä mennä toisen puhelimen tietoihin.
      Olin parisuhteessa yli 20 vuotta ja tiesin että mieheni oli löytänyt toisen (vaistosin sen) mutten koskaan kajonnut hänen puhelimeensa tai tutkinut sitä.
      Olisin miettinyt lopun ikääni voiko KUKAAN JA KOSKAAN LUOTTAA MINUUN jos teen sellaista.

      • Ei ku kimppuun vain

        Ois kannattanu tutkia se puhelin heti kun aloit epäillä ja sitten räkästä tietosi päin äijän pärstää. Sanonu vaan että oot kuullu tällaista ja jos mies ois jatkanut valehtelua niin ei ku puhelin esiin ja näyttö ja todiste. Ja jos ei lopettais niin ero.
        Kyllä puhelin kannattaa käydä tarkasti läpi kun alkaa epäillä, lompsat ja taskut kanssa. Miehet ovat todella huolimattomia.


    • Joku kunnioitus

      jaa luottamus pitäisi seksisuhteissakin olla.
      Se älähtää johon kalikka kalahtaa.

      Mun puhelimen saa tutkia kuka vaan ja koska vaan, ei ole mitään salattavaa!

      Eikö sen pitäisi olla lähtökohta?

      • 10

        "Mun puhelimen saa tutkia kuka vaan ja koska vaan, ei ole mitään salattavaa!
        Eikö sen pitäisi olla lähtökohta? "

        Ei. Puhelin- ja kirjesalaisuudessa on kyse niin ehdottoman tärkeästä yksityisyysasiasta, ettei sitä pidä millään lailla horjuttaa. Siitä tinkiminen on samanlainen asia kuin jos suostuisit siihen, että sinut joukkoraiskataan torilla julkisesti joka torstai klo 12.00.


      • Lähtökohtana
        10 kirjoitti:

        "Mun puhelimen saa tutkia kuka vaan ja koska vaan, ei ole mitään salattavaa!
        Eikö sen pitäisi olla lähtökohta? "

        Ei. Puhelin- ja kirjesalaisuudessa on kyse niin ehdottoman tärkeästä yksityisyysasiasta, ettei sitä pidä millään lailla horjuttaa. Siitä tinkiminen on samanlainen asia kuin jos suostuisit siihen, että sinut joukkoraiskataan torilla julkisesti joka torstai klo 12.00.

        se, ettei ole mitään salattavaa.

        Puhtaalla omallatunnolla ei tarvitse salailla, eikä ottaa hernettä nenään.

        Missä vaiheessa ihmissuhteet ovat muuttuneet niin, että kaikki huruttaminen on sallittua? Toivoisitko sellaista itsellesi?


      • Pientä rajaa hei...

        Kyllä tässä tapauksessa se on rikoslaki, joka sanoo, mikä on lähtökohta. Kumma miten toisen ihmisen yksityisyys ei muka ole mitään.


      • Sama mielipide

        Just näin, antaa parnerin vaan tutkia, jos ei oo salattavaa, niin mitäs se haittaa jos tutkii. Ei mitään.


      • 22
        10 kirjoitti:

        "Mun puhelimen saa tutkia kuka vaan ja koska vaan, ei ole mitään salattavaa!
        Eikö sen pitäisi olla lähtökohta? "

        Ei. Puhelin- ja kirjesalaisuudessa on kyse niin ehdottoman tärkeästä yksityisyysasiasta, ettei sitä pidä millään lailla horjuttaa. Siitä tinkiminen on samanlainen asia kuin jos suostuisit siihen, että sinut joukkoraiskataan torilla julkisesti joka torstai klo 12.00.

        Kiitos nimimerkki 10,
        järkevimpiä (ja konkreettisimmin, ehkä hieman brutaalisti ilmaistu) kommentteja 31tässä keskustelussa.


      • 10,22 ja mitä vielä
        22 kirjoitti:

        Kiitos nimimerkki 10,
        järkevimpiä (ja konkreettisimmin, ehkä hieman brutaalisti ilmaistu) kommentteja 31tässä keskustelussa.

        Taijat kehua itteesi:))


      • Osta aivot
        10 kirjoitti:

        "Mun puhelimen saa tutkia kuka vaan ja koska vaan, ei ole mitään salattavaa!
        Eikö sen pitäisi olla lähtökohta? "

        Ei. Puhelin- ja kirjesalaisuudessa on kyse niin ehdottoman tärkeästä yksityisyysasiasta, ettei sitä pidä millään lailla horjuttaa. Siitä tinkiminen on samanlainen asia kuin jos suostuisit siihen, että sinut joukkoraiskataan torilla julkisesti joka torstai klo 12.00.

        Sä nostat jo kuule mun verenpainetta, kait sitä nyt helv-etti saa tutkia toisen puhelimen jos tämä itse antaa siihen luvan. Oot tyhmä ööööööööööööööööö....


      • viiksireiska
        Osta aivot kirjoitti:

        Sä nostat jo kuule mun verenpainetta, kait sitä nyt helv-etti saa tutkia toisen puhelimen jos tämä itse antaa siihen luvan. Oot tyhmä ööööööööööööööööö....

        Saat tutkia kalsarini edestä ja takaa.


    • Oikein teit kun luit

      Taisi pääasia unohtua. Mies valehtelee, ettei muita ole, ja harrastaa suojaamatonta seksiä. Minusta se on paljon suurempi ongelma kuin joku puhelimen tutkiminen. Äijähän on oikea emäsika. Ei tuollaisilla tyypeillä pitäisikään olla mitään puhelinsalaisuussuojaa!!!

      • lukekaa edes

        No pääasiahan tässä on se, että mitään suhdetta ei edes ollut. Sekstailivat vaan ajankuluksi.


    • zanne

      en jaksanut lukea tuota skeidaa mutta huomauttaisin suomi 24 ylläpitoa että keksisi vetoavia aloituksia hieman mielikuvitusta kiihottaen, sama juttu kumpusi jo viime joulukuussa täältä ja taisi olla moderaattorin aloitus taaskin , yritys lisätä liikuntaa osiossa täällä. luuletteko että meillä on näin lyhyt muisti?
      en viitsi osallistua ylläpidon aloittamiin keskusteluihin täällä enää, luultavasti tämä kirjoutus poistetaan aika nopeasti, seuraan tilannetta ja otan yhteyttä tarvittaessa.

    • Urpo 2

      On se väärin. Se on petollista. Se on epäreilua. Jos itse tekisin saman, minua pidettäisiin epäluotettavana kelminä.

    • kirjesalaisuus

      Rikoslaki 38 luku 3 §
      "Joka oikeudettomasti hankkii tiedon televerkossa välitettävänä olevan puhelun, sähkeen, tekstin-, kuvan- tai datasiirron taikka muun vastaavan televiestin sisällöstä taikka tällaisen viestin lähettämisestä tai vastaanottamisesta,
      on tuomittava viestintäsalaisuuden loukkauksesta sakkoon tai vankeuteen enintään yhdeksi vuodeksi."

      • Siat säkkiin vaan

        Älä uho , kukaan ei voi todistaa mitään jos en itse tunnusta ja sitähän en tee.Onko sulla jotaki vaikeutta ymmärtää sitä, että kaikki pitää todistaa.
        Ja uskottomat jätkät ei ikinä mee minnekään ilmottelemaan mitään, miksi menisivät, hehän pettävät ja valehtelevat ja nussivat ympäri kaupunkia, enemmän hävettävää kuin joku puhelinluenta.
        Onks sulla jotenki arvot hukassa, siis että mikä on pahinta, pettäminen ja siitä valehtelu on paljon pahempaa kuin joku puhelimentarkastelu.


      • miettikää...
        Siat säkkiin vaan kirjoitti:

        Älä uho , kukaan ei voi todistaa mitään jos en itse tunnusta ja sitähän en tee.Onko sulla jotaki vaikeutta ymmärtää sitä, että kaikki pitää todistaa.
        Ja uskottomat jätkät ei ikinä mee minnekään ilmottelemaan mitään, miksi menisivät, hehän pettävät ja valehtelevat ja nussivat ympäri kaupunkia, enemmän hävettävää kuin joku puhelinluenta.
        Onks sulla jotenki arvot hukassa, siis että mikä on pahinta, pettäminen ja siitä valehtelu on paljon pahempaa kuin joku puhelimentarkastelu.

        Älä ole tyhmä. Helppo se on todistaa, jos tiedät jotakin mitä et ilman kyttäämistäsi tietäisi.


      • HAHAHAHAHAH:O
        miettikää... kirjoitti:

        Älä ole tyhmä. Helppo se on todistaa, jos tiedät jotakin mitä et ilman kyttäämistäsi tietäisi.

        Voi vinetto, no enhän minä sitä poliisille kertois, ookko nää täyshullu?
        Sanoisin vain etten oo tehny enkä oo sanonu j n e. Luulet sä tosissaan että kiltisti tunnustaisin , hölmö.
        Ja kukaan itseään kunnioittava mies ei valehtelun ja petturuuden ilmituloa edes unelmoisi viedä poliisille.
        "Nyyhnyyh, mun panokaveri katto mun kännykän, nyyh nyyh", näinkö?
        Täysidiootti ois jos noin pillittäis ku kiinni toisten paneskelusta ja valehtelusta jäis kiinni. Ja ei edes pystyis todistaan, että näin on tapahtunu.
        Sitte mä ainaki vielä tekisin kunnianloukkausilmoituksen tuosta nyyhkijästä, niin että sais maksaa mulle vähän kipurahaoja panoistaan ja valehtelusta, eli taitas tulla jätkälle vähän laskua laastarin sijaan,koska loukkaamun kunniaa syyttämällä mua jostakin jota ei voi todistaa ja mä KÄRSIN:))


    • Tässä taas näkee kuinka heikko itsetunto voi naisella olla ja sitä yritetään sitten pönkittää tommosella kieroiluilla. Eihän kenelläkään ole oikeutta lukea toisen viestejä tai muita posteja on hän sitten naisystävä/vaimo. Alkoipas taas ärsyttämään sen miehen puolesta kuka on joutunut tämän tunkeilevan naisen uhriksi..

      • pakseli

        Eihän se nainen ole kieroillut, vaan mies.

        Oikein paskasti kun käy, saa vielä jonkun taudin, tuskin se peluri muidenkaan kanssa kumia on käyttänyt, kun kaikki naisensa ovat olleet ainoita :(


    • HÄPEÄ ÄMMÄ

      SAISIT ÄMMÄ HÄVETÄ, HYVÄ JOS OMATUNTO KOLKUTTAA, SAATANA EI TOISEN VIESTEJÄ SAA MENNÄ LUKEMAAN, HÄPEE KURPPA VITUN HARPPU VOSU LÄSKI, MÄ OLISIN JUMALAUTA VETÄNY TOMMOSTA ÄMMÄ VIELÄ NYRKILLÄ TURPAAN NIIN ETTÄ SE OLIS LENTÄNY VOLTTIA TAAKSEPÄIN JA PÄIN TIILISEINÄÄ SAATANA, TOMMOSTA LUTKAA EN IKINÄ ITTELLENI HUOLIS, HÄPEÄ, SYLKÄSEN TOLLASTA PHYIH!!!!! KÄNNYKKÄVIESTIT ON KIRJESALAISUUTTA TOI ON NIINKUN OLISIT AVANNU MIEHELLE OSOTETUN KIRJEEN. RIKOIT KIRJESALAISUUTTA!!!!

      • ei oo sulle ongelma

        Tuskin sulla koskaan tulee naista olemaankaan tuolla asenteella, niin että voit vain uneksia siitä että joku vaivautuis lukeen sun viestejäs.


      • Haloooo

        No ohoo,täyttää huumoria vaan!Haa haa haa!Sulla on niin paljon salaisuuksia,että raivoon on aiheutta!Haa haa haa.....


    • vuosi hukkaan

      Puhelintietojen penkominen on tökeröä, mutta jos on jatkuvasti epävarma toisesta ja haluaa varmistua asiasta, niin silloin kannattaa selvittää asia jollain muulla tavalla. Aloittajaa varmaan harmittaa että hän ei tajunnut epäillä miestä aiemmin. Kokonainen vuosi elämästä meni hukkaan tunnevammaisen tyypin takia. Sinulla oli silti onnea. Mies ei ollut väkivaltainen eikä alkoholisti, vaan pelkkä tyhjiö. Onneksi teillä ei ole yhteisiä lapsia.
      Ihminenhän ei helposti huomaa sellaista ominaisuutta toisessa, mitä ei itse koskaan tekisi. Ei todellakaan ole järjen häivää pyörittää useampaa naista yhtä aikaa ja valehdella kaikille. Eihän miehelle jää koskaan mitään siinä vaiheessa, kun totuus paljastuu.

      • jhgfdfgn

        Kuka tässä on tunnevammainen? Kannattaa miettiä...


    • kaalipukki

      Miettikääpä muuten sitä että ei kumppanilla, ei edes seksi sellaisella, ole muka lupa tietää mitä se toinen tekee kun ei olla yhdessä. MUTTA yksityisetsivän saa palkata varjostamaan ja raportoimaan sen epäillyn puuhia, ja saa tietoonsa minuutin tarkkuudella missä epäilty liikkuu ja mitä tekee !!

    • Onnellinen Irina

      Juup, olen tehnyt samalla tavalla. Saman tyyppisesta satunnaisen vakituisesta suhteesta oli kyse, ei seurustelusta, mutta suojaamattomuus seksissä ja oletus ettei ole muita kuuluvat kuvioon. Juttu loppui siihen kun huomasin miehen kännyssä viestin toiselle naiselle, muistan että vietissä luki "RAKAS" - se riiti ja enempiä viestejä en lukenut. En jäänyt kiinni enkä antanut kunnon selitystä tapailujen lopettamiselle, mielestäni en ollut mitään selitystä velkaa kun varsinaisesta suhteesta ei ollut kyse.

      • jhgfdfgh

        Sehän tässä onkin typerää, että mistään suhteesta ei edes ole kysymys. Muutaman kerran käytiin paneskelemassa.


    • Suuri salailija

      Tässä yksi syy, miksi en säilytä vastaanotettuja/lähetettyjä viestejä puhelimessani. Tarvittaessa suljen puhelimeni jos jätän sen vartioimatta. Naiset kun ovat niin pahuksen uteliaita, eivätkä kunnioita miehen yksityisomaisuutta lainkaan.

      Ihme, että joku vielä uskaltaa jättää puhelimensa vartioimatta ja viestejä täyteen naisen seurassa.

      Toivottavasti otatte opiksenne. Puhelimet piiloon/pois päältä ja viestit pois.

      Ymmärrän täysin miehen suuttumuksen. Kas kun et varastanut pankkitunnuksiakin. Toivottavasti häpeät tekoasi.

      • No huh-huh

        Miten on verrattavissa pankkitunnuksiin?!

        Kunnioittiko mies naista valehtelemalla vuoden?

        Ukkoi vaan vit*ttaa kun ei voi vapaasti käydä siementämässä ympäriinsä. Se on selkeästi havaittavissa jokaisesta ketutusvastauksesta.


      • Suuri salailija
        No huh-huh kirjoitti:

        Miten on verrattavissa pankkitunnuksiin?!

        Kunnioittiko mies naista valehtelemalla vuoden?

        Ukkoi vaan vit*ttaa kun ei voi vapaasti käydä siementämässä ympäriinsä. Se on selkeästi havaittavissa jokaisesta ketutusvastauksesta.

        Naisella ei silti ollut oikeutta lukea miehen puhelimessa olevia henkilökohtaisia viestejä. Hän siis rikkoi tietoisesti kirjesalaisuutta ja periaatteessa olisi rikosoikeudellisessa vastuussa.

        En yhtään ihmettele vaikka olisi käyttänyt pankkitunnuksiakin hyväkseen ja lukenut miehen muita posteja.


      • just sitä itteesä

        Haist pas--skaa.


      • Suuri salailija
        just sitä itteesä kirjoitti:

        Haist pas--skaa.

        *Nuuh nuuh* Noniin... taasko sulla on kaljaripulit housuissa? Lopettaisit jo sen juomisen.


    • sama vika

      noh....oon siis mies ja tapailen erästä naista joka ei ikinä tekstaa takaisin tai kutsu omaan kotiinsa ja viettää iltoja ties missä.
      ollaan seurustelevinanne mutta itseänikin himottaisi lukea hänen viestit vain siksi että tietäisin tarkalleen missä mennään!!
      liikaa ahdistaa tämä epä tietoisuus omasta "kullasta" ja moraalisesti vaikka se onkin väärin ehkä mut jos mitään ei löydy nii saanpahan itselle mielen rauhan, ku hulluks tässä muuten tulee ja toinen saa toki suuttua mut minullapa on etulyönti asema, koska hän on jo pettänyt niin haluan vaan luottamuksen takaisin, mutta onnea sulle ja itse välitän tästä henkilöstä eniten eli haluun vaan tietää

      • Ei muut ku lue

        Lue ihmeessä mitä pikemmin niin saat tietää missä mennään.


    • erho

      -hide box -ohjelma android älyluuriin,kaikki ``sala``viestit ..puh.numerot..soitot.. tallentuu sinne lokeineen päivineen salasanan taakse.muut numerot näkyy puhelimen muistiossa ja näytöllä normaalisti.blokkaa autom. tulevat puhelut tekstarilla takasin soittajalle,jos on hankala paikka.pieni sininen piste näyttää saapuneesta tekstarista .ja homma toimii.ihan sama kuka käy luurin tietoihin käsiks kun loki ja muistio täynnä normaalia viestintää.ja hide boxin saa auki waan salasanalla,tää on tätä päivää.ilmaisohjelma kaiken lisäks.päivittäkää ihmeessä itsenne nykyaikaan,niin ei mustasukkaset tyttö-tai poika- ystävät tuu pahalle mielelle salaa luvatta tutkiessaan toisen luuria.

      • Jompsaaaaaa

        Loistava ajatus. Siihen vielä hälytysääni väärän salasanan syöttämisestä, joka lakkaa oikean salasanan syöttämisestä, niin hyvällä tuurilla urkkija jää rysän päältä kiinni :-)


      • erho
        Jompsaaaaaa kirjoitti:

        Loistava ajatus. Siihen vielä hälytysääni väärän salasanan syöttämisestä, joka lakkaa oikean salasanan syöttämisestä, niin hyvällä tuurilla urkkija jää rysän päältä kiinni :-)

        siin on hälytysääni mikäli joku tajuu edes kokeilla ...onneaan -boksin avaamiseen.


      • Jättäsin heti
        erho kirjoitti:

        siin on hälytysääni mikäli joku tajuu edes kokeilla ...onneaan -boksin avaamiseen.

        No onpa s teillä paljon salattavaa. Minä jättäisin tuommosen jolla ois tollanen systeemi käytössä heti siihen paikkaan.


      • Hyvä niin
        Jättäsin heti kirjoitti:

        No onpa s teillä paljon salattavaa. Minä jättäisin tuommosen jolla ois tollanen systeemi käytössä heti siihen paikkaan.

        Nimenomaan tuollainen systeemi pitää olla, kun naiset katsovat oikeudekseen tonkia miehien yksityisomaisuutta ja loukata kirjesalaisuutta lukemalla henkilökohtaisia tekstiviestejä.


      • Ilman jäisit
        Hyvä niin kirjoitti:

        Nimenomaan tuollainen systeemi pitää olla, kun naiset katsovat oikeudekseen tonkia miehien yksityisomaisuutta ja loukata kirjesalaisuutta lukemalla henkilökohtaisia tekstiviestejä.

        Tuollainen systeemi on ainoastan valehtelijalla ja petturilla, niin että tuo jo riittäis jättämiseen.


      • Hyvä niin
        Ilman jäisit kirjoitti:

        Tuollainen systeemi on ainoastan valehtelijalla ja petturilla, niin että tuo jo riittäis jättämiseen.

        Tuollainen systeemi on oman yksityisyytensä ja oikeutensa tuntevalle ihmiselle tarkoitettu. Sellaiset naiset saisivat mennäkin menojaan, jotka eivät ymmärtäisi tätä.


      • Haloooo

        Tykkääkö sinusta joku??


    • tottakai teit

      oikein, mikäli kanssasisaria on uskominen.
      Tämä naisten vertaistukiverkosto on todella huvittava.
      Kaikkeen löytyy ymmärrystä ja vika on aina miehessä.
      Jos nainen pettää miestä, on hän sen ansainnut.
      Näin siis mikäli kanssasisaria on uskominen.
      Jottei juttu kuulostaisi naisvihalta, olen itsekin nainen vm.-73.

    • pimpun--

      Luojalle kiitos, että on edes jokin keino olemassa näitä pettäjä paskoja saada kiinni toisten elämän tuhoamisesta!

      Älä nyt sitä viestien lukemista sure! Sure sitä, että sua kohdeltiin katoin ja elämä satutti sua noin syvästi, eli se mies kohteli sua kuin moskaa!

      Lukekaa kaikki jotka jotain epäilette. Mutta tehkää se salaa.

      • dlfdlskdf

        Keinot vähenee, mitä enemmän miehet ymmärtää suojata puhelimiaan naisten harjoittamalta yksityisyyden loukkaamiselta.


      • sekö ei ole
        dlfdlskdf kirjoitti:

        Keinot vähenee, mitä enemmän miehet ymmärtää suojata puhelimiaan naisten harjoittamalta yksityisyyden loukkaamiselta.

        naisen yksityisyyden loukkaamista, jos ensin uittaa vehkeitään ties missä, ja sen jälkeen tulee "ainoansa" luo?

        alan lesboksi jos kaikki äijät todella on noin urpoja, en halua olla tekemisissä enää yhdenkään kanssa!!


      • Vehkeen uittaja
        sekö ei ole kirjoitti:

        naisen yksityisyyden loukkaamista, jos ensin uittaa vehkeitään ties missä, ja sen jälkeen tulee "ainoansa" luo?

        alan lesboksi jos kaikki äijät todella on noin urpoja, en halua olla tekemisissä enää yhdenkään kanssa!!

        Toivotamme sinulle onnellisia lesbovuosia.


      • jäh jäh jäh
        sekö ei ole kirjoitti:

        naisen yksityisyyden loukkaamista, jos ensin uittaa vehkeitään ties missä, ja sen jälkeen tulee "ainoansa" luo?

        alan lesboksi jos kaikki äijät todella on noin urpoja, en halua olla tekemisissä enää yhdenkään kanssa!!

        Ei suinkaan. Se on vain vieraissa käyntiä :-)


      • Kalliiks tulee,HA!
        Vehkeen uittaja kirjoitti:

        Toivotamme sinulle onnellisia lesbovuosia.

        Ja sulle monta käräytystä ja paljon hävittyjä kalliita oikeudenkyntikuluja, HA!!


      • Vehkeen uittaja
        Kalliiks tulee,HA! kirjoitti:

        Ja sulle monta käräytystä ja paljon hävittyjä kalliita oikeudenkyntikuluja, HA!!

        Mitä käräytyksiä? Aikaisempien viestien mukaan pyrin turvaamaan yksityisyyteni, enkä ole menossa oikeuteen, jos ei ole tarvetta. HA!!


    • jos mies tekisi

      saman, olisi hän epäkelpo mulkku sika.
      Naisen tekemänä asiassa ei ole mitään pahaa niiiiiihhh!!!!

      • höpö-höpö

        ei tämä ole mikään nais/mies asia.

        mulkkuja on kumassakin sukupuolessa, tässä tapauksessa se on mies.
        (mutta on sanottava, että miehillä useimmiten se haaremi on, naiset kun tunteiltaan sitoutuu ja kiintyy yhteen, vaikka olisi vain seksikumppani)


    • Puhelin-exä

      Olen lukenut exän puhelinta useaan kertaan, ennen kihlausta ja sen aikana.
      Kihlaus onkin ohi silä puhelimessa olikin muiden naisten seksuaalisia viestejä sekä "outoja" puhelinnumeroita.

      Joten ei ihme että mies on exä.

    • miehet on

      sikoja
      T: kukkahatturynnäkkölehmä Irmeli

      • fffffffffff

        Niin on!

        T: Telaketjufemakko Tellu


      • 22
        fffffffffff kirjoitti:

        Niin on!

        T: Telaketjufemakko Tellu

        Kaikki ihmiset ovat eläimiä,
        vietteineen ja vaistoineen, se ei silti edellytä rikoksiin...


      • Käräyttäjä, HA!
        22 kirjoitti:

        Kaikki ihmiset ovat eläimiä,
        vietteineen ja vaistoineen, se ei silti edellytä rikoksiin...

        Joo, haasta mut oikeuteen, olen lukenut sun tekstarit, HÄHÄHÄHÄ!!!
        Mä käräytän joka äijän joka valehtelee, hähähähähä!


      • Käräyttäjä, HA!
        Käräyttäjä, HA! kirjoitti:

        Joo, haasta mut oikeuteen, olen lukenut sun tekstarit, HÄHÄHÄHÄ!!!
        Mä käräytän joka äijän joka valehtelee, hähähähähä!

        Anteeksi aikaisemmat sekavat kirjoitukseni. Olen nyt ottanut iltalääkkeet ja voin paremmin.


      • Käräyttäjä, HAHAHAH!
        Käräyttäjä, HA! kirjoitti:

        Anteeksi aikaisemmat sekavat kirjoitukseni. Olen nyt ottanut iltalääkkeet ja voin paremmin.

        Enpä usko että voit kovinkaan hyvin kun leikit että olet minä, HA! Tai sitten otit viereisen potilaan lääkkeet:) Sorry.


      • Käräyttäjä, HAHAHAH!
        Käräyttäjä, HAHAHAH! kirjoitti:

        Enpä usko että voit kovinkaan hyvin kun leikit että olet minä, HA! Tai sitten otit viereisen potilaan lääkkeet:) Sorry.

        Tänään en ota alkohoooolia ja lääkkeitä sekaisin. Tänään menen mäkkiin syömään HA!!

        http://www.youtube.com/watch?v=cBxsNOjXVEk


      • Aito Käräyttäjä HÄHÄ
        Käräyttäjä, HAHAHAH! kirjoitti:

        Tänään en ota alkohoooolia ja lääkkeitä sekaisin. Tänään menen mäkkiin syömään HA!!

        http://www.youtube.com/watch?v=cBxsNOjXVEk

        Näytit sinne menevän sinäkin:))))

        http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=OzaZWH97vPs&feature=fvwp


      • Aito Käräyttäjä HÄHÄ

    • EI se käytössä kulu

      Todella kiihottavaa että kelpaa muillekin! ! ! Mietipä josjakun kukaan ei huolisi. . . . . Huonosti menisi -> elieli OTA JA KÄYTÄ TÄTÄ MIESTÄ! ! ! Ei voi olla huono josjakun on muita naisia ja paljon! ! !

    • mävaa..

      toisten tekstiviestien lukeminen on RIKOS, se on ihan laissa määritelty, nii se vaa menee....

      • Haloooo

        Toisen ihmisen(tässä tapauksessa naisen)hyväksikäyttö on RIKOS.Laissa määritelty!!!!!


    • norlll

      Ite luetaan tyttöystävän kaa meidän molempien kännyköiden viestit, meistä se on vaan hauskaa kattoo mitä kaverit on kirjotelleet ja sit nauretaan niille. :D aika tylsää jos joku on alkanu nipottaan semmosesta mutta ihmiset on kai sit erilaisia, musta se on vaan kummallista :P

    • 22

      Olet tehnyt lainsäädännön mukaan rikoksen.
      Mustasukkaisuudella parisuhteessa ei voi perustella rikollista toimintaa.
      Toisten ihmisten kirjeiden, sähköpostien, tekstiviestien lukeminen salaa ei ole laillista, vaikka kyseessä olisi oma aviomiehesi tai täysi-ikäinen lapsesi.
      Tuskin kukaan syytettä tuollaisesta nostaa, mutta itselleni ei tulisi mieleenkään vastaavanlainen toiminta.
      Tiedätkö mitä tarkoittaa moraali?
      Mieti itse, miten toimit jatkossa elämässäsi...

      • todista että luin:)

        Miten todistat että olen lukenut viestisi jos en edes kerro sitä sinulle?
        Ja vaikka kertoisinkin niin se on sana sanaa vastaan.
        Et taida oikein ymmärtää että asiat pitää todistaa.
        Ja kuka pirunmoinen häntäheikki viittis lähteä edes munaamaan itseään jonnekin poliisille.
        Oot sä vähä outo?
        Ja moraalitonta on todellakin eniten toisen pettäminen ja valehtelu kuin joku viestin lueskelu kännykästä, halloo!!


      • ihihihihihi:)
        todista että luin:) kirjoitti:

        Miten todistat että olen lukenut viestisi jos en edes kerro sitä sinulle?
        Ja vaikka kertoisinkin niin se on sana sanaa vastaan.
        Et taida oikein ymmärtää että asiat pitää todistaa.
        Ja kuka pirunmoinen häntäheikki viittis lähteä edes munaamaan itseään jonnekin poliisille.
        Oot sä vähä outo?
        Ja moraalitonta on todellakin eniten toisen pettäminen ja valehtelu kuin joku viestin lueskelu kännykästä, halloo!!

        Et sie pääse lukemaan kun älypuhelimiin saa softat jotka estävät sinunlaistesi moraalittomien rikollisten toiminnan. Halloo!!


      • En sun kaa,HA!
        ihihihihihi:) kirjoitti:

        Et sie pääse lukemaan kun älypuhelimiin saa softat jotka estävät sinunlaistesi moraalittomien rikollisten toiminnan. Halloo!!

        Sä käräytät itte ittes kun olet hankkinut tuollaiset estot, sehän on selvää että olet sitten tehnyt paljon salattavia tekoja tai oot paranoidi:)
        En alkais sun kanssa ollenkaan, eli jättäisin sut ennen alkua,HA!
        Multa ei salata mitään ja jos salataan niin jää siihen paikkaan, HA!


      • Haloooo
        ihihihihihi:) kirjoitti:

        Et sie pääse lukemaan kun älypuhelimiin saa softat jotka estävät sinunlaistesi moraalittomien rikollisten toiminnan. Halloo!!

        ihihihihihihihiin kanssa ei pitäisi olla missän tekemisissakaan.Holaa!


      • ihihihihihihi:)
        Haloooo kirjoitti:

        ihihihihihihihiin kanssa ei pitäisi olla missän tekemisissakaan.Holaa!

        Siinäpä se. Et voi tietää, vaikka olisit päivittäin tekemisissä kanssani. Hiiiiihaaaa!


      • ihihihihihihihi:)
        En sun kaa,HA! kirjoitti:

        Sä käräytät itte ittes kun olet hankkinut tuollaiset estot, sehän on selvää että olet sitten tehnyt paljon salattavia tekoja tai oot paranoidi:)
        En alkais sun kanssa ollenkaan, eli jättäisin sut ennen alkua,HA!
        Multa ei salata mitään ja jos salataan niin jää siihen paikkaan, HA!

        Mä jättäisin sut ennenkuin me ees tunnettais :) HA!


    • kuka mitä häh

      Pitäisi luottaa toisen. JOS luottamusta ei ole. EI voi kuitenkaan mennä lukemaan s.psti tai tekstareita yms.
      Sehän on rikos. Pitäisitkö itse jos sinun tekstariviestäjäsi kukaan ulkop. lukee??

      • Saa lukea

        Voi lukea. Ei oo mitään salattavaa.


    • Hyvä ihminen

      On moraalisesti väärin tonkia toisen omaa.

    • Pässi mikä pässi

      Syy raivoon ei ollut se, että satuit lukemaan tekstiviestejä, vaan se, että hänen kavaluutensa ja petturuutensa paljastui...Toki se loukkaa yksityisyyttä, mutta mielestäni tässä tapauksessa pääasia, että sait selville asioita, joita hän muuten olisi salannut ja jatkanut likaista peliään. Valheet paljastuvat aina ennemmin tai myöhemmin, parempi jos ennemmin, ennen kuin olisit ollut korvia myöten ihastuksissa, silloin vasta olisi kirpaissutkin. Yleensä jos suojelee puhelinta kuin se olisi jokin aarre, on merkki siitä, että on paljonkin salattavaa... Itselle kävi vahingossa tietokoneella samalla tavalla, kun avasin vain linkin, pam, meni suoraan sähköpostiin. Koska miehen käytös oli muuttunut tuohon aikaan todella merkilliseksi, niin paljastui yhtä sun toista, ja vedätti aika pitkän aikaa, oli itse sairaan mustasukkainen, vaikka itsellä oli suhde toisen naisen kanssa. En pitänyt tekoani mitenkään huonona ottaen huomioon, että mies jäi kymmeniä kertoja kiinni penkomasta käsilaukkuani ja tutkimassa puhelintani, muttei löytänyt sieltä mitään "todisteita", joita vainoharhaisesti etsi. On aika epämiellyttävää, jos tutkitaan toisen puhelinta, mutta vielä epämiellyttävämpää on jatkuva valehtelu ja kaksinaamaisuus suhteessa.

      • Taskut,lompakot myös

        Täysin samaa mieltä, ne juuri täälläkin uhoavat eniten joilla on salattavaa ja jotka pettävät ja valehtelevat tai ovat ainakin valmiita tekemään sitä.
        Ja tuo raivo tulee vain noilta pettäjiltä kun jäävät kiinni.
        Niin että ei muuta kuin tutkimaan äijän kännykköjä ja taskuja ja lompsia, niin et tarvii palkata kalliita yksityisetsiviä hommaan.


      • Vahtimestari-
        Taskut,lompakot myös kirjoitti:

        Täysin samaa mieltä, ne juuri täälläkin uhoavat eniten joilla on salattavaa ja jotka pettävät ja valehtelevat tai ovat ainakin valmiita tekemään sitä.
        Ja tuo raivo tulee vain noilta pettäjiltä kun jäävät kiinni.
        Niin että ei muuta kuin tutkimaan äijän kännykköjä ja taskuja ja lompsia, niin et tarvii palkata kalliita yksityisetsiviä hommaan.

        Täällä selkeästi kannustetaan rikolliseen toimintaan. Teen ilmoituksen ylläpidolle.


    • Mies kusetti naisen jatkamaan suojaamatonta suhdetta.
      Nainen kajosi puhelimeen joka on eittämättä väärin mutta kertaerehdys, mies kajosi naiseen suunnitellusti ja systemaattisesti, kauan. Onhan nämä nyt vähän eri mittaluokan asioita.
      Älä nyt ainakaan huonoa omaatuntoa pode!!!
      Ja käy testeissä jos et ole vielä käynyt. Inhottava jätkä, toivottavasti saa kupan.

    • Christina

      Ei ole moraalisesti oikein katsoa toisen viestejä... Mutta meneeköhän täällä joillain henkilöillä HIEMAN liiotteluksi toi solvaaminen. Kyllä sitä ollaan heti tuomitsemassa, kun joku tekee RIKOKSEN, jota ei itse ole tehnyt, mutta eiköhän näiltä tuomitsijoilta löydy kontoltaan pahempiakin juttuja kun kännykän viestien katselu. Ja mielestäni aika naurettavaa hokea tuota RIKOS-nimikettä, laki on aina miten se luetaan. Lakikirjaa jos hiukan katsotte, niin voitte vaan todeta että olette itsekin taatusti rikkoneet sitä. Laki on tehty ohjaamaan ihmisten käytöstä parempaan suuntaan, ja toki olisi toivottavaa, että kukaan ei lukisi toisen viestejä. Kuitenkaan tämänkään lain laatimisessa mukana olleet eivät varmasti kuvitelleet, että tätä lakia pilkulleen aina noudatetaan, ja että kaikki jotka eivät noudata tuomitaan TELKIEN TAAKSE. Jos asianosainen nyt ilmottaisi tästä karmeasta rikoksesta poliisille, niin poliisi ei taatusti lotkauttaisi korvaansakaan. On ehkä tärkeämpiäkin hommia hoidettavana, kuten vakavampien rikoksentekijöiden kiinniotto.

    • iivantiiraypykkä

      Sympatiat aloittajalle ja hänen kohtalontoverilleen. Tuossa kohtaa on voimassa "viidakon lait" ja paskanko väliä sillä on kuinka oikeutettua se on. Ihan yhtä oikeutettua olit sitten vaimo, avovaimo, tyttöystävä, tai mitä vaan.

      Jos suhteessa on aihetta toisen epäilemiseen, on siitä tietysti hyvä ottaa selvää tavalla tai toisella. Jos epäilyt osoittautuvat oikeiksi, voit vain onnitella itseäsi ja tehdä ratkaisusi olettamusten sijaan selvillä faktoilla. Jos et muuta voi pelastaa, pelasta edes itsesi.

    • askontyttö

      Asuinkumppanini otti puhelimestani numeroita, soitti exälleni, pomolleni yms. tutuille miehille. Kyllä sain hävetä. En koskaan lukenut hänen puhelintaan.
      Hänen uusi kumppaninsa luki hänen puhelimestaan minun numeroni ja alkoi lähetellä viestejä, voi elämän kevät.
      Nykyisen kumppanini puhelimen soidessa vien puhelimen hänelle, jos on toisessa huoneessa, enkä edes katso, kuka soittaa, mitä se minulle kuuluu.
      Ei minua kiinnosta kenenkään raha-asiatkaan, kiusaannun, jos kumppani yrittää näyttää jotain paperia, missä on rahasumma.
      Ollaanpa avoimia ja keskustellaan asioista, eikä nuuskita.
      Suojaamaton seksi auervaaran kanssa on iso riski, siihen kuoppaan astuin minäkin ja voi sitä pelkoa seuraamuksista.

      • hannaloore

        Tapauksessasi onkin kyse jo jostain aivan muusta, kuin varmistuksen hakemisesta peloilleen tai luuloilleen. On sairasta alkaa aiheuttamaan vahinkoa tiedoillaan ympäristölle kostomielessä.
        Jos siis paljastuu, että olet tullut petetyksi, osoita se mielenilmaisusi suoraan kohteelle, ei hänen läheisilleen, tai työnantajalleen. Siinä kohtaa kulkee raja, jossa on itselleen selvitettävä haluaako olla enää tekemisissä tuon ihmisen kanssa. Ja jos haluaa, niin pitää sitten mölyt mahassaan ja elää sen tietoisuuden kanssa ettei toiseen voi luottaa.
        Miesystäväni vaimo luki miehensä puhelimesta toisillemme osoitettuja viestejä ja tuli ns. lankoja pitkin minun kimppuuni ja otti yhteyttä myös läheisiini. Miehelleen tuskin uskalsi sanoa yhtään mitään. Jos ei hyväksy sitä, että miehellään on toinen nainen, niin siinä kohtaa pitäisi tehdä valinta jatkaako sen miehensä kanssa tietoisena siitä, että hänellä on toinen nainen, Ja jos ei halua, niin sitten vaan siirtyy hiljaa takavasemmalle ja miettii itsekseen mitä sellaista hän ei voinut miehelleen antaa, mitä tuo haki jostain muualta. Sillä siitähän loppupelissä on kyse. Ei kukaan lähde suhteestaan vieraisiin, jossa kaikki on kunnossa.


      • Häntäheikit häntii
        hannaloore kirjoitti:

        Tapauksessasi onkin kyse jo jostain aivan muusta, kuin varmistuksen hakemisesta peloilleen tai luuloilleen. On sairasta alkaa aiheuttamaan vahinkoa tiedoillaan ympäristölle kostomielessä.
        Jos siis paljastuu, että olet tullut petetyksi, osoita se mielenilmaisusi suoraan kohteelle, ei hänen läheisilleen, tai työnantajalleen. Siinä kohtaa kulkee raja, jossa on itselleen selvitettävä haluaako olla enää tekemisissä tuon ihmisen kanssa. Ja jos haluaa, niin pitää sitten mölyt mahassaan ja elää sen tietoisuuden kanssa ettei toiseen voi luottaa.
        Miesystäväni vaimo luki miehensä puhelimesta toisillemme osoitettuja viestejä ja tuli ns. lankoja pitkin minun kimppuuni ja otti yhteyttä myös läheisiini. Miehelleen tuskin uskalsi sanoa yhtään mitään. Jos ei hyväksy sitä, että miehellään on toinen nainen, niin siinä kohtaa pitäisi tehdä valinta jatkaako sen miehensä kanssa tietoisena siitä, että hänellä on toinen nainen, Ja jos ei halua, niin sitten vaan siirtyy hiljaa takavasemmalle ja miettii itsekseen mitä sellaista hän ei voinut miehelleen antaa, mitä tuo haki jostain muualta. Sillä siitähän loppupelissä on kyse. Ei kukaan lähde suhteestaan vieraisiin, jossa kaikki on kunnossa.

        Muuten hyvä kirjoitus, mutta kyllä nää häntäheikit kulkee vaikka missä sitä häntäänsä heiluttelemassa, vaikka ihan yhtä hyvää seksiä ois kotonaki, ne vaan on paskatyyppejä, valehtelevat ja nussivat muita naisia koko ikänsä, heti kun tilaisuuden saavat.Ja tavallisesti saavat.


      • hannaloore
        Häntäheikit häntii kirjoitti:

        Muuten hyvä kirjoitus, mutta kyllä nää häntäheikit kulkee vaikka missä sitä häntäänsä heiluttelemassa, vaikka ihan yhtä hyvää seksiä ois kotonaki, ne vaan on paskatyyppejä, valehtelevat ja nussivat muita naisia koko ikänsä, heti kun tilaisuuden saavat.Ja tavallisesti saavat.

        Häntäheikit juu, mutta ei myöskään pidä yleistää, että kaikki miehet sellaisia olisivat. Tämä minun ei ole. Ja kylllä, alusta asti olen ollut tietoinen hänen avioliitostaan, hyväksynyt sen kohdallani eläen sen tietoisuuden kanssa. En mene marisemaan hänen vaimolleen, että päästäisi menemään, tai kyseenalaista heidän suhdettaan. Sitten jos alkaa tuntua sitä etten jaksa tilanteessa, siirryn hiljaa sinne takavasemmalle. Elämä on valintoja.


    • yhmammatvikisee

      Uteliaiden kyylien vuoksi puhelimiin voikin laittaa suojauksen siinäpä koittakoot minimissään 5 numeron sarjaa näpytellä kun puhelin menee lukkoon muutaman yrityksen jälkeen, ei riitä pokka tulla kyselemään koodia ja huomaa tonkimisetkin jos puhelinta on yritetty sorkkia liikaa.

      Jos et helvetti luota toiseen edes sen vertaa niin perstuntuman perusteella soronoo ja that's it.
      Ei sitä tarvii silmät kiiluen kyylätä toisten puhelimia, koska siellä voi oikeasti olla tekstiä joka ei tasan sinulle kuulu ja ei en tarkoita muiden naisten viestejä vaan ihan yleisesti.

      Ja täälläkin taas kerran ah niin ihanat suoli24 palstan omat oprahit ja dr.philit jakelee mitätttömiä mielipiteitään, hyvähän se on siellä koneen takana päteä ja neuvoa sillä ei teiltä sieltä näe, ties vaikka olisittekin pelkkiä onnettomia ikisinkkuja joilla vituttaa ainainen yksinolo ja haette vähän lohtua siitä miten miehet on sikoja ja pettäjiä niin ei tarvitse olla niin perkeleen onneton ja voitte taas hyvillä mielin jatkaa seuraavaan aiheeseen jakamaan toisilta foorumeilta ongittuja parisuhdeneuvoja.
      On se vaan niin hienoa kun yhtä sukupuolta vaan täällä syytellään, itse tunnen enemmän toosaa jokaiselle hyvälle ehdokkaalle jakavia pettäjänaisia kuin miehiä.

      • Avoimuus, täh!

        Miten voi olla miehellä noin pajon salattavaa partneriltaan että pitää moninkertaiset suojakoodit hankkia?Todella epäilyttävää. Käräytys on tarpeetonta, koska tuolla tavalla olet jo käräyttänyt itse itsesi.


      • jhgfdsdfghj
        Avoimuus, täh! kirjoitti:

        Miten voi olla miehellä noin pajon salattavaa partneriltaan että pitää moninkertaiset suojakoodit hankkia?Todella epäilyttävää. Käräytys on tarpeetonta, koska tuolla tavalla olet jo käräyttänyt itse itsesi.

        Kyllä rikollisilta kannattaa suojautua.


      • ei voi mitään
        Avoimuus, täh! kirjoitti:

        Miten voi olla miehellä noin pajon salattavaa partneriltaan että pitää moninkertaiset suojakoodit hankkia?Todella epäilyttävää. Käräytys on tarpeetonta, koska tuolla tavalla olet jo käräyttänyt itse itsesi.

        Duunipuhelin ja työnantaja vaatii että se on suojattu. Hajoa mustasukkaukseen huora.


    • 15+1

      Sinun reaktiosi on ihan ymmärrettävä, ja kiukkusi syntyi siitä kun huomasit eläneesi valheessa. Tekosi ei ollut alhainen lainkaan, sillä sait selville tietoa joka oli totta, ja koska ihmiset valehtelevat niin se oli ainoa mahdollinen tapa.

      Olen mies, enkä nyt yhtään puolusta naisia enkä miehiä, jos olisit ollut mies niin olisin kirjoittanut saman. Ongelma on se että olemme oppineet tuohon jo lapsena, tai tarkemmin sanoen olemme oppineet ajatukset joiden mukaan on oikein esitellä teatteria, valhedella ja huijata, ja tämän takia emme onnistu rakentamaan aitoja suhteitakaan. Noita ajatuksia on syvällä tiedottomuudessa, ja ne vaikuttavat sieltä huomaamattamme, mutta kasvattamalla tietoisuutta itsestään nekin ajatukset löytyvät ja paljastuvat.

      Jos haluat ymmärtää asian itse, niin suosittelen tutustumaan erääseen lukemaani kirjaan. Kirja kuvailee tämän todella tarkalla tavalla, ja siitä löytyvän tiedon varassa opit tarkastelemaan ajatuksiasi. Kun ajatus paljastuu, siitä tulee tietoiseksi, jolloin sen voi valita pois. Sitä ennen se vaikuttaa tiedottomuudesta, ja kuten jo mainitsin, ilman että sitä edes huomaa. Tätä työtä tehdessä mielessä olevat valhe-ajatukset karsiutuvat pois ja sitä mukaan tietoisuus aidosta itsestä kasvaa, ja sen myötä on mahdollistaa rakentaa myös aitoja suhteita. Kannattaa tutustua, sillä kirja todella toimii. Löysin sen täältä: www.alkuajatus.org

      • kj

        vai niin


    • xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

      xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

      • xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

        xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


    • katsokaakännytvaan

      Kyllä ainakin parisuhteessa olevat saavat toistensa txt viestejä /puh katsella!
      Jos toinen on tarkka siitä ettei puhelimeen saa koskea niin sekö vasta outoa on???!!!
      Kun ei ole salattavaa niin ei tarvii puhelinta piilotella!
      Ei mua ainakaan haittaa jos mies katsoo,mutta toki haitttaisi ja olisin tarkka jos siellä olisi viestejä muilta miehiltä!
      tottakai tämäkin mies jonka puhelinta katsottiin niin suuttui koska sen takia hänen salaisuutensa selvisivät että muita naisiakin on! joten ihan oikein tälle miehelle sitä sai mitä tilasi.
      Puhelin on nimenomaan helppo parisuhteen tilan selvittäjä jos saat katsoa puhelinta voit olla huoletta mikäli puhelin on tietyn ajan kiinni tai aina piilossa tai muuta ettei siihen pääse käsiksi niin silloin kumppanilla tod.näköisesti on toinen!

      • Näin on

        Näin on, yksi selvä merkki uskottomuudesta on juuri kännykän piilottelu ja muuten muuttunut kännykkäkäyttäytyminen, esim laitetaan ääni pois tietyisä tilanteissa, jottei oma partneri kuulisi salarakkaan soittoa.


    • molemmat tyhmiä

      Miten sinuun olisi ikinä voinut luottaa, jos kerran tilaisuus tekee varkaan?

      Mielestäni on hyvä että erositte, sinä olet alhainen kun et luota toiseen ja kajoat toisen omaisuuteen luvatta, miehen on parempi ilman sinua.

      Mies taas on selkeästi kusipää.

      Molemmat saisitte mennä itseenne.Naiseen ei voi luottaa, eikä mieheenkään.

    • -lilliputti69-

      Juuh, meillä ainakin kävi niin että satunnainen tapailu vakavoitui ja miehen mukaan oli ok jos minulla olisi ollut myös muita miehiä. Minusta se kuulosti oudolta. Ja hän siirtyi AINA puhelun saatuaan kauemmas juttelemaan tai sanoi vain soittavansa heti takaisin ja katosi johonkin. Minua ainakin alkoi asia kaivamaan.... kysyin ja ei ole mitään salattavaa ?? - onko minulla, hän kyseli?
      Minä en sitten enää saanut jutella yksin vieraille tai poistaa viestejä jne.

      Sitten minulta kärähti käämit miesystävän oudon käytöksen takia ja avasin hänen lokinsa. Hän ei olllut osannut poistaa sitä, vaikka oli kaikki muut poistanut.
      Tajusin oitis, että hän on varattu ja soitin hänen "rakkaalle " avokilleen.
      Mies kuvitteli ettei koskaan jää kiinni, mutta alkoi itse käyttäytyä niin erikoisesti, että ajattelin taustalla olevan jo jotain pahempaa.

      Mies heräsi ja laitoin viestin sovitusti hänen avokilleen, joka soitti minun puhelimeeni ja pyysi miestään puhelimeen. Kertoi vain tietävänsä ihan kaiken ja pyysi tulemaan hakemaan tavarat 5t kuluttua ovelta.
      -ja pyysi minut mukaan.. ja meninhän minä.
      Saatiin me naiset juoda kahvit ja mies pakata kamansa.
      Alkoi kivinen tie.... mutta ehkä me kaikki opimme jotain.
      Olemme nykyisin aviopari. Kävimme perheneuvolassa. Kesti 2 v saada luottamus- mutta se kannatti. Menneet on menneitä..

      Ja voihan ne reppanat, jotka ei edes harkitse kaksoiseloaan lopettaa - tehdä sen rikosilmoituksen. Siitä sitten jatkuu suhde hieman eritavoin.

      • Sikatappelu:))))))

        Taidat olla maailman typerin kanaeukko, käräytät miehen ja sitten vielä varastat tämän sian hänen kumppaniltaan!
        Siis olet vain typerä kakkonen joka käytti vain saadakseen sian itelleen.
        Hullujen hullu:o


    • Jenna S.

      Kyl mä ainakin luen aina mun miesten viestit. Jos siellä ei ole mitään salattavaa niin ei kai sitä tarvitse peitellä? Miehet tuntuu pettävän melkein aina kun silmä välttää.

      • homonomo

        Ei ihme että pettävät tuollaista hullua vakoojaämmää kun lukee toisten yksityisiä viestejä. Kyse ei ole siitä että tarvitsisi mitään peitelle. Mutta saattaapi olla jotain muita yksityisiä tai arkaluontoisia viestejä jotka eivät sinulle kuulu pätkääkään.

        Tuntuu vain muijille olevan liian vaikea käsite tämä. Mustasukkaisia hulluja olette.


    • Ratkaisu.

      Kaksois-SIM-puhelin.

      "Joillakin käyttäjillä on kaksi puhelinta, koska he eivät halua antaa henkilökohtaista numeroaan kaikille. Toisessa puhelimessa on esimerkiksi prepaid-liittymä, jonka numeroa annetaan tiettyihin tarkoituksiin. Kahden sim-kortin puhelin helpottaa tällaista tilannetta."

      Tekniikka on aina teitä uteliijoita edellä :D


      .

    • !!!!!

      Mistä sä tuollaisen nyhvedön olet löytänyt jonka puhelinta olet pääsyt tutkimaan, ei tainut kaveri olla sänkyssäkään kovinkaan kaksinen. Minulla on aina puhelin kiinni, kun tiedän että naiset kyttää ja kattelee kaiken mihin pääsee käsiksi. Et tainut edes sen kanssa orgasmeja saadaa, että kyllä sinulla huonosti menee.

    • moraalimies

      Koittakaa ämmät tajuta että jos siellä puhelimessa on vaikka ihan viaton viesti naispuoliselta ystävältä niin 90% teistä vetää siitä psyco vaihteen päälle.
      Ei semmosta jaksa ketään.

      3 entistä tyttöystävääni on tutkinut puhelimeni luvatta ja jokainen on saanut sen jälkeen lähteä pihalle vaikka kuinka pyytelivät anteeksi.

      Teko on alhainen moraaliton ja laiton.

      Suhteessa joko luotetaan toiseen tai ei. Jos ei voi luottaa ja on niin psyco että salaa lukee toisen viestejä niin lopettakaa semmoinen suhde helvetin hullut!

      Toivon teille hulluille toisten yksityisyyttä rikkoville nartuille visvasyyliä ja epäonnistuneita suhteita.

      peace out!

      • Et saa ketään:o

        Sulla mitään tytöystävää ole, HÄHÄHÄHÄ


    • jämti

      Olen tehnyt saman jutun.Viesteistä selvisi erään naisen viesti ja useita muita.
      Oltiin kihlauduttu uutena vuotena. Av.miehelläni oli vielä oma osake jonne hän
      muka meni laskujaan maksamaan.Paskan marjat soitin ja aloin kysyä missä viivyt.
      Vastasi puhelimeen nainen2. Nukkui kuulemma sammuneena sohvalla.Silloin tämäkin nainen tiesi ettei ollut ainut nainen.
      Et tällaisia p...... löytyy. Luottamus loppui tasan siihen.

    • jt

      Niin. Eihän se ole muuta kuin rikos toisen kännykkäviestien lukeminen. Itse ainakin nostaisin syytteen jos joku menee lukemaan viestejäni kännykästä tms.

      3 § (9.6.2000/531) Viestintäsalaisuuden loukkaus. Joka oikeudettomasti

      1. avaa toiselle osoitetun kirjeen tai muun suljetun viestin taikka suojauksen murtaen hankkii tiedon sähköisesti tai muulla vastaavalla teknisellä keinolla tallennetusta, ulkopuoliselta suojatusta viestistä taikka
      2. hankkii tiedon televerkossa välitettävänä olevan puhelun, sähkeen, tekstin-, kuvan- tai datasiirron taikka muun vastaavan televiestin sisällöstä taikka tällaisen viestin lähettämisestä tai vastaanottamisesta,

      • Ei kiinnosta ketään

        Saa-tana, tommonen saiverteleva jankuttaja mitään naista ikinä saa, sun kännykkääs ei kukaan kattelis maksustakaan, HÄHÄHÄHÄ


    • kummastelija

      Tää on uskomatonta! En tarkoita nyt sitä, tutkiiko joku puhelinta vai hässiikö joku monen naisen kanssa. Uskomatonta on se, että ilmeisellä enemmistöllä ei ole puhelimessa minkäänlaista salasanalukitusta päällä!!

      Nykyisten älypuhelinten ensimmäinen turvasääntö on pitää puhelimen salasanalukitus päällä. Itselläni on 6 numeroinen koodi, jota vaihtelen kahden viikon välein.

      Puhelinta käytetään sähköpostien (omien ja työ) lukemiseen, siellä on henkilökohtaisia tietoja, yms. Ja sellaisen te uskallatte jättää avoimeksi!! Ei tarvitse kuin hukata laitteensa ja joku pääsee paitsi soittelemaan, myös lukemaan työsähköpsotinne, kontaktitietonne, webselaimen cachen, jne.

      • Sakot tyhmyydestä

        Oletpa tyhmä, kun kännykkääs laitat kaikenlaista salattua tietoa.Sua pitäis sakottaa tyhmyydestä.


    • Kassup

      Teit tosi törkeän tempun senkin törppö.

    • Priva on kiva

      Toisen puhelin on toisen - ei sinun. Jos joku menee selailemaan minun puhelimen viestiejä - oli kysessä sexi tai mikä tahansa suhde - loppu tulee.
      En voi sietää ihmisiä jotka eivät ymmärrä mitä on yksityisyys.
      En minäkään selaa kenekään sähköposteja, teksiviestäja tai kirjeitä - ne eivät kuulu minulle.

    • totuuden torvi

      Mikäs tässä tilanteessa nyt on tehnyt miehestä syntipukin? Kyseessä ollut aivan normaali vakipano, jolle ei ole mitään velvollisuuksiakaan olla uskollinen. Mikäli joku minun hoidoistani alkaisi puhelintani penkomaan, saisi lähtöpassit alta momentin.

      Eri asia toki sitten kun ollaan vakavassa suhteessa.

      • pukin synti

        Syntipukkius tulee valehtelusta. Kun vastataan suoraan rehelliseen kysymykseen ettei ole toisia, ja sitten niitä kuitenkin on.


    • Juridisesti tekosi tosiaan on rikos, mutta olen itse sitä mieltä, että niin on valehtelu ja toisen harhaanjohtaminenekin ja sitähän tuo sika sinulle teki!

      Itse olen kokenut saman, eli mies uskotteli minulle olevani hänen ainoansa, eikä näin kuitenkaan ollutkaan. Kyllä siitä aika paska maku jää suuhun kun karu totuus paljastuu. Totuuden tietäminen helpottaa tunnetasolla irtipäästämistä, joten kyllä tekosi kaiketi kannatti.

      Itse olen ollut myös parissa sellaisessa suhteessa, joissa mies on ryhtynyt mustasukkaisuuksissaan tonkimaan minun puhelintani. Esimerkiksi tuo yllä maiitsemani petturisika teki niin. Itse olin uskollinen hänelle mutta hän epäili kaiken aikaa minua vaikka pyöritti melkoista haaremia ollessaan kanssani.

      Kuulemma ihminen syyttää tai epäilee usein toista sellaisesta, mitä tekee itse.

      • pate35

        ei hitto mikä idiootti!


    • Perusporari

      Nimimerkillä Huono omatunto on kieroutunut käsitys oikeudesta lukea toiselle tulevia viestejä. Ei se, että on toisen puoliso / avopuoliso / kumppani, anna oikeutta lukea toisen viestejä ! Ei todellakaan !!

      Mistä olet saanut moisen päähäsi ???

      Parisuhde perustuu luottamukseen - sitä joko on tai ei ole !!
      Siinä vaihtoehdot....

      Olet tehnyt todella alhaisen, tuomittavan ja kriminaalin teon !

      • Ei muuta

        Haista sie pask-at.


    • Hämmästynyt mies

      En edes suostu vastaamaan vaimoni puhelimeen tai katsomaan hänen tekstiviestejään ellei hän valmiiksi avattua viestiä tuo suoraan silmieni eteen.
      Minusta parasta luottamusta on luottaa itse.
      Toki tunnen naisen, joka on toisinaan jopa kolmen eri miehen kanssa sängyssä saman vuorokauden aikana. Minusta se on outoa käyttäytymistä. Ilmeisesti hänellä on poikkeuksellisia tarpeita. Ymmärrän kyllä niitä loveen lankeavia miehiäkin, eivät he ilmeisesti tiedä tilannetta, luuulevat olevansa itse nais-sankareita, siis ne kaksi päivällä käyvää, kun käyvät päivällä vierailla.
      Kuinkahan usein se loppujen lopuksi on niin päin, että nainen nykii naruista ja miehet juoksevat sen mukaan täyttämässä toiveita? Kumpi on oikeasti se pettävä sukupuoli? Molemmat kai.

    • oopN-85

      No juu, ymmärrän että ehkä olet tainut ihastua vähän syvemmin siihen sun panokaveriin kun aloit tutkimaan sen puhelinta. Mut kandee varmaan muistaa että tollasissa jutuissa voi vaan saada aika pahastikin siipeensä jos se vain on yksipuolista..eli ei muuta kuin seksiä.

    • mooses kotajärvi

      Heh.mulle tuo asia selvis päiväkirjasta.kyllä,2000 luvulla päiväkirjasta jos nyt jollakin käy mielessä.etsin taskulamppua sähkökatkon aikaan ja kirja lävähti eteeni.siinä sitten posket punaisina luin muijan lomaseikkailuista.oli siihen viikkoon mahtunut kolmekin ukkoa.olihan mulla tiedossa silloin että neidille muna maistuu mutten ihan lortoksi arvellut ennen tätä.toista vuotta oltiin seurusteltu,ja vielä tuonkin jälkeen vaikka kerroin asiasta.vaan eihän siitä enää mitään tullut kun oli hankaluuksia uskoa vakuutteluja "yhden miehen nainen".sitäpaitsi aloin olla jo niin vainoharhainen tuon vuoksi että tajusin lopettaa pelin kun se vielä suht tervejärkisten touhuina menee.mutta hänen ystäviensä mielestä minä olin se sika (mikä yllätys) kun olin päiväkirjaa noin lukenut.taitaapa täältäkin jäädä voimahalit saamatta.se on sitä tasa-arvoa.

      • naisihminen

        en voimahalailua harrasta, mutta jos niin olisi, sellaisen saisit.
        ei kuvaamasi käytös ole sopivaa kenellekään suhteessa olevalle, oli sukupuoli mikä hyvänsä.


    • straight up

      Exäni oli hankkinut kokonaan toisen kännykän, pre-paid numeron ja textaili sillä. Sika jäi kiinni, Onneksi tutkin puhelimen. Olisin muuten vieläkin suhteessa piilohomoon.

    • teit rikoksen

      Toisen ihmisen tekstiviestien lukeminen on Suomessa hyvin yksiselitteinen rikos. Juttu on niin, että tekstiviesti saa viestintäsalaisuuden suojan samalla tavalla kuin mikä tahansa henkilökohtainen kirje, sen lisäksi tekstiviestiä suojaa yksityisyydensuojalaki. Tekstiviestien lukeminen on rinnastettavissa tietomurtoon ja on oikeudessa tuomittaessa aina yksityisyydenloukkaus.

      3 § (9.6.2000/531) Viestintäsalaisuuden loukkaus. Joka oikeudettomasti

      1. avaa toiselle osoitetun kirjeen tai muun suljetun viestin taikka suojauksen murtaen hankkii tiedon sähköisesti tai muulla vastaavalla teknisellä keinolla tallennetusta, ulkopuoliselta suojatusta viestistä taikka
      2. hankkii tiedon televerkossa välitettävänä olevan puhelun, sähkeen, tekstin-, kuvan- tai datasiirron taikka muun vastaavan televiestin sisällöstä taikka tällaisen viestin lähettämisestä tai vastaanottamisesta.

      Miten jollakulla voi edes juolahtaa mieleen lukea toisen kännykän sisältöä luvatta? Säälittävää ja alhaista toimintaa. Ilmeisesti tämä Facebook aikakausi tekee sen, että ihmisillä on hämärtynyt käsitys yksityisyydestä ja siitä, että jokaisen kännykkä ja sähköpostiakin suojelee tässä maassa LAKI.

      • Kysyy hän

        Olisin kysynyt tarkennusta tähän.

        Entä kun puhelin on otettu eri henkilön nimiin kuin käyttäjä on. Onko rikos, jos tuo henkilö jonka nimiin puhelin on otettu lukee puhelimen käyttäjän lähettämiä tai käyttäjälle tulleita tekstiviestejä?


    • Näillä mennään

      No joopa joo! Mä sain tuosta semmosen käsityksen et teillä oli vaan seksisuhde, ei sen enempää (pannaanko nähdään)! Ettekö ikinä puhunu sen miehen kans tästä teidän jutusta et mihin päin tää on menossa
      a) jatketaanko tätä seksisuhdetta...
      b) vai aletaanko ihan vakavasti oleen yhessä..
      c) lopetetaan tää juttu..
      Niin tuossa teidän jutussa ei kumpikaan oo tilivelvollinen toiselle omista tekemisistä... Ja onhan se aika alentavaa tutkia toisen puhelinta...

    • Luottamus 110 %

      Minun luuria ei akat tai kukaan muukaan tutki.

      En minäkään kajoa toisen puhelimeen.

      Jos ei luottamus toimi,niin antaa olla. Laitan pitkin maantietä sellaiset morsiamet.

    • Tavallinen nainen

      Hyvässä parisuhteessaa ei ole mitään salattavaa toiselta ja näin ollen kaikki puhelut, tekstarit ja sähköpostit ovat vapaasti toisen luettavissa jos haluaa.

      Sen sijaan jos on huono parisuhde ja mukana on "salarakkaita yms. tyrkkyjä/satunnaishoitoja", niin puhelinta jne. pitää varoa ja vahtia koko ajan ,ettei vaan paljastu, että pyörittää montaa samanaikaisesti.

      Tää juttu on kyllä vähän eri asia, kun ei ollut "kunnon" parisuhde. Olisi pitänyt miehen reilusti kertoa, että tapailee muitakin.

    • Oikein tehty

      Aina pitää suojella itseään ja ajatella vain itseään. Lue pois ja varmista voiko toiseen luottaa, se on hyväksi sinulle itsellesi. Mitä nopeammin saat tuollaisen ihmisen pois elämästäsi, sitä parempi.

      Hänkin valehteli sinulle, eikä siis ole minkään kunnioituksen arvoinen.

    • vakipano?

      hyvä pillu kiinnostaa. Varma saanti on aina varmaa. Kyllä sen verran pitäisi tietää,kun mies kulkee vain panemassa.Varmaan on muitakin naisia ja sinä tiesit sen!

    • mää vaa

      jos sää halut pelkkää seksiä ja saat sitä ni mitä sitä ny enää tekstareita täytyy urkkia. sitäpaitsi se on yksityisyyden rikkomista

    • hoito

      Suomalaiset ämmät voisivat ottaa miehensä tarpeet huomioon,niin ei tarvitsisi mennä vieraisiin.
      Luulevat kai että SE kuluu käytössä. Ei järvikään soutamalla kulu.
      Pihtarit.

      • Panomies on erimies

        Jos sä oisit hyvä panomies niin saisit, mutta kun et taia olla j os et saa ees omalta muijaltas, voevoevoe, ja vierailta et senkään vertoo, HÄHÄHÄHÄ....


      • ja haha
        Panomies on erimies kirjoitti:

        Jos sä oisit hyvä panomies niin saisit, mutta kun et taia olla j os et saa ees omalta muijaltas, voevoevoe, ja vierailta et senkään vertoo, HÄHÄHÄHÄ....

        Suomalaista ämmää ei paneminen kiinnosta.

        Ulkomailla ja vieraissa voi pari kertaa elämässään revitellä, kun tietää ettei tarvi ottaa tavaksi.


    • kerrankin

      >Minä menin katsomaan exän viestit ja turpaan tuli ,että taju lähti. Exä oli nainen mutta hän oli erittäin voimakas koska urheili jatkuvasti. Itse olen tälläinen tavallinen mies 70 kg. exä kerrankin kun oli suihkussa ajattelin ,etta avaan puhelimen ja katson keltä sille tulee jatkuvasti viestejä. Yllättäen exä oli selkäni takana mutta ehdin lukea monta viestiä. Muuta en muisttakaan kuin ,että exä huusi ,että mitä luet hänen viestejä ja seuraava muisti on 1,5 tunnin kuluttua ja päätä särkee kovasti. Menin lääkäriin ja he laittoivat tikit huuleen 7kpl ,joka oli halki.
      Lääkäri kysyi mikä kävi kerroin ,että kaaduin pyörällä.

      Onneksi exä lähti uuden miehen matkaan.

      • Naimisen taito:))))

        Opettele naimaan, niin ei ei seuraavakin lähe toisen mukkaan, HÄHÄHÄ...


    • ijghoinwrgo79

      TROROROROROLLOLOLOLOLLOLOLOLOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!! Ja jos tämä on todellinen juttu niin olet kyllä täydellinen ääliö....

    • TT_

      Mieluummin lukee toisen tekstarit ja tarkistaa että puhuuko totta vai naiko muitakin naisia(tai vaikka peräti toisia miehiä), kuin että jättää tarkistamatta ja mahdollisesti saa sukupuolitaudin, josta ei välttis pääse koskaan eroon. Joten mun mielestä ketjun aloittaja teki ihan oikein! Lisäksi on parempi unohtaa se kusipää mies.

      Toisekseen, kun jotkut täällä suu vaahdossa huutelee laeista, niin nekin on ihan ihmisten säätämiä, ei minkään jumalien. Joten laitkaan ei välttämättä aina toteuta sitä brutaalia oikeutta. Se, ken uskoo lakeihin, saa painua mun puolesta vaikka plutoon.

      • hohhoijakkaa

        Ei puhelimesta saa sukupuolitautia, tyhmä.

        Jumalia ei ole edes olemassa, tyhmä.

        Jos ei osaa noudattaa sääntöjä, niin voi vetää itsensä vaikka jojooon.


    • Haarrii

      Vain täydellinen kusiupää lukee toisen textarit tai katsoo muita tietoja toisen puhelimesta.

      • 91kf

        Joo, mutta miksi ihmeessä ei voisi lukea, mun parisuhteessa ei tarvitse salailla jotain tekstareita todellaakaan puolin eikä toisin, vaan jos on jotain salattavaa, niin silloinhan ei halua näyttää, pakkohan sen on olla niin... eikö?


      • hmonomo
        91kf kirjoitti:

        Joo, mutta miksi ihmeessä ei voisi lukea, mun parisuhteessa ei tarvitse salailla jotain tekstareita todellaakaan puolin eikä toisin, vaan jos on jotain salattavaa, niin silloinhan ei halua näyttää, pakkohan sen on olla niin... eikö?

        Ei todellakaan ole niin. Vaikka ei olisi salattavaa saattaa olla jotain muuta henkilökohtaista/kiusallista/yksityistä mitä ei halua muiden lukevan tai mikä ei kuulu edes omalle kumppanille.
        Hieman eri asia jos kysyisi lupaa mutta mielestäni sekin on hieman törkeää. Parisuhteessa tai ei.
        Ei se ole mitään luottamusta että lukee toisen viestejä salaa. Se on mustasukkaista vainoharhaisuutta.

        Ja lisäksi jos sattuu olemaan suht viaton viesti naispuoliselta ystävältä ja nainen lukee sen niin siitäpäs alkaakin 3kk kestävä mustasukkaisuus, kiukuttelu, psyco narttukausi. Sit ei oo kellään kivaa 8km säteellä.


      • Ei salattavaa
        91kf kirjoitti:

        Joo, mutta miksi ihmeessä ei voisi lukea, mun parisuhteessa ei tarvitse salailla jotain tekstareita todellaakaan puolin eikä toisin, vaan jos on jotain salattavaa, niin silloinhan ei halua näyttää, pakkohan sen on olla niin... eikö?

        Aivan, jos ei ole mitään salattavaa puolisoltaan tai tyttö- tai poikaystävältään, niin mitä sitten jos lukee.


      • ei salattavaa, mutta
        91kf kirjoitti:

        Joo, mutta miksi ihmeessä ei voisi lukea, mun parisuhteessa ei tarvitse salailla jotain tekstareita todellaakaan puolin eikä toisin, vaan jos on jotain salattavaa, niin silloinhan ei halua näyttää, pakkohan sen on olla niin... eikö?

        On eri asia lukea toisen viestejä tai antaa omansa toisen luettavaksi.

        En ole koskaan lukenut vaimoni viestejä, enkä usko että hänkään on lukenut minun viestejäni ilman lupaani. Joskus olen luvannut katsoa kun hän on kysynyt että voiko suorittaa ratsian :) Leikin varjolla, vaikka varmaan puoliksi tosissaan.

        Asia vaan nyt on niin että on rikos lukea luvatta toisen viestejä. Jos ette kykene luottamaan kumppaniinne, niin eläkää yksin.


    • Oma valinta

      Itsekkin olen "ajautunut" seksisuhteeseen. Joskus käy mielessä etten ole ainut jolta hän näitä "palveluita" hakee. En silti lukisi hänen viestejään, asiaa voi kysyä suoraan. (Ymmärrän kyllä houkutuksen). Jos on vahva tunne siitä, että ukko pelaa samaa peliä monen eri naisen kanssa, eikä hänen vastauksensa vakuuta. Kannattanee lopettaa itsensä satuttaminen ja eläminen siinä toivossa, että siitä vielä jotain enemmän syntyisi kuin seksisuhde. Jos on jo vuodenkin jatkunut tuollaisena....tai jos pää kestää, että homma on vain tuota, niin sitten siitä vaan! Mutta ei ole oikeutta lukea toisten viestejä, kuka sitä itselleenkään toivoisi, että toinen urkkisi viestejä tai muuta henkilökohtaista!? Ja jos homma toimii ja sitä haluat, käytä kondomia niin ei tarvitse tauteja pelätä..näillä mennään!?Uskollisuutta tuskin voi vaatia "seksisuhteelta"?

    • luottamaton mies

      Omalla kohdallani tapahtui samankaltainen juttu. Olen parisuhteessa, aloin epäilemään tyttöystäväni outoa käytöstä ja pientä kylmenemistä välillämme. Kysyin välillä mikä on ja mitä vikaa minussa on, ei tullut kunnon vastauksia. Yhtenä päivänä ajattelin lukea naiseni viestit ja hämmästyin todella kuinka paljon hän oli lähettänyt muille miehille "tuhmia" viestejä, jotka olivat mielestäni erittäin loukkaavia minuun nähden. Mietiskelin pari viikkoa asioita itsekseni, ennenkö uskalsin tyttöystävälle asiasta kertoa. Tunsin oloni todella petetyksi ja vihaiseksi enkä pystynyt ajattelemaan mitään muuta kuin noita viestejä. Kerroin naiselleni katsoneeni hänen viestejään. Myönsin tehneeni väärin ja hän yritti selitellä miksi oli viestejä laitellut. Halusin kuitenkin jatkaa suhdettamme vaikka naiseni sanoi, että jos itse olisin laitellut viestejä niin hän jättäisi. En enään pysty luottamaan tyttöystävääni, enkä juurikaan muihinkaan naisiin. Olen yrittänyt yhdessä olo ajan olla aina mukava, kiva ja ymmärtäväinen ja ottaa selvää mistä naiseni pitää ja toteuttaa hänen toiveitaan. Koskaan en varmaan tule pääsemään siihen luottamuksen määrään mitä se oli ennen viestien lukemista. Mielestäni se oli erittäin oikeutettua siinä tilanteessa. Tyttöystävä muutenkin välillä tahtoi valehdella. Itselläni ei ole mitään salattavaa ja olenkin sanonut hänelle että voi rauhassa tarkastella kaikki viestit yms. Nyt tuntuu mielestäni vähän samalta ja ehkä olisi tarpeen tarkistaa hänen viestinsä. Lupasi meinaan olla lähettämättä "tuhmia" viestejä muille miehille. Kuitenkin luotto puuttuu ja se harmittaa

      • HAHAHAHAHA

        Älä naurata, nynny:O


      • näin se vaan on
        HAHAHAHAHA kirjoitti:

        Älä naurata, nynny:O

        Joo, ei naiset tykkää kivoista miehistä. Muna vaan perseeseen, läpsy poskelle ja sykäisy suuhun, niin mimmi on ihan kuumana.


    • Nauti Elämästä

      Eroni jälkeen harrastin seksiä usean naisystävän kanssa ja harrastan edelleen yleensä suojaamatonta, tiedän siinä piilevän riskin. Eri yhteyksissä naisia tavatessa yleensä päädytään 'sänkyyn' mikä on normaalia osoittaa hellyyttä kumppanille..
      Poikkeuksetta kerron kysyttäessä että minulla on useita 'ystäviä', koska haluan nauttia elämästä, enkä halua sitoutua vielä tässävaiheessa. Muutamia poikkeuksia lukuunottamatta he ovat hyväksyneet kantani..

      Sallin myös ystävälle vapauden näissä asioissa ja usein myös keskustellaan avoimesti kokemuksista, mieltymyksistä, mikä vetää 'meitä' puoleensa.?

      Tätä on jatkunut jo vuosia, näin on syntynyt monta ns. vakisuhdetta..

      Koskaan en ole puhelintani piilotellut, toki äänettömälle sen laitan ainakin 'herkän hetken' ajaksi..

      Avoimmuus heti alusta poistaa tämän ns. 'salakatselun'

      Suosittelen aloittajalle avointa keskustelua ja pyrkiä ylittämään omistamisen tarpeen ja nauttimaan elämästä täysin siemauksin..

      nim.. "Kunnollinen Tullimies."

      • Tunnolline kullimies

        Tsemppiä kaveri tuossa kullinhuljuttelussa ilman suojausta, koskaan ei tiedä onko tuuria paljon vai vähän ja yhtäkkiä huomaakin että se päättyikin tähän: AIDS!!!!


    • 19+20

      Suosittelisin kaikille naisille harkintaa sekstailuihin.

      Tuleva "oikea" ei myöskään ole mielissään kirjavista panohistorioista.

      • Telaketjukeiju

        Siis vainko naisille suosittelet harkintaa sekstailuihin, aloittajan miesystävä joka harrasti sekstailua sinne sun tänne, oli miespuolinen!
        Suosittelen sulle tasa-arvoista asioittten tarkastelua.


    • Huohhh

      Pidän aina kännykässä "kiitos hyvästä panosta" -viestejä. Saa äkkiä selvää, että minkälaisen kieroilijan kanssa on yhdessä :D

      • May be äkkiloppu, ha

        Joo ja lähettäjän numero on sun omas, arvaapa onko sun mahdollinen uusi naisystävä varma siitä että on tekemisissä kokohulun tyypin kanssa hÄHÄHÄHÄHÄ...


      • hehhehehe

        Sama täällä, puhelimessa on ansana tuon kaltaisia viestejä ja lähetetty omasta prepaid liittymstä, sitten vaan odotetaan että joku soittaa siihen kokeillakseen kuka siihen vastaa tai että omasta puhelimesta tulee yllättäen tietämättäni eroviesti. Näin on käynyt :)


    • 12

      Diagnoosi aloittajalle ja KAIKILLE hänen tekemäänsä rikosta puolusteleville: teillä on hullun lehmän tauti. HÄVETKÄÄ, NAUDAT!

      • hyvät naurut:)

        tapa ittes vitun 12.Mikä luulet olevas saatana!


    • Mr.Aids

      AIDS AIDS PASKAAA

    • Aaamen .

      Toisen ihmisen puhelime tekstarien lukeminen on laitonta,samoin tietokoneen viestit.kirjesalaisuus. Jos asianomistaja tekee ilmoituksen poliisille ninn sakkoja tulee aivan varmasti.Minun nykyinen exäni luki.eli vakoili jospa sattuisi jotain löytymään.ei löytynyt.eikä voinutkaan löytyä sillä en ollut häntä koskaan pettänyt millään lailla.Tein asiasta rikosilmoituksen.sakkoja sai maksettavakseen.lähtö luotani tuli myös.Se joka kukee toiselle tarkoittua postia tekee sen taatusti uudelleen. .Tälläisen kohteeksi joutuneet ilmoittaqkaa asia suoraan poliisille. muuten ne eivät lopu.

    • kaikki sallittua

      kaikki on sallittua sodassa ja rakkaudessa, kuuluisa sananlasku neuvoo. Oliko se oikein Hiroshiman lapsia kohtaan että heidät murhasi joku amerikkalainen tiputtamalla vetypommin heidäm niskaansa? Oliko he ansainnet sen. Ei tietenkään. Mut jenkit kehuu tällä teollaan vielä tänäkin päivänä jase mies sai
      ansiomitalin murhistaan. On olemassa valtion laki, ja sitten on elämän laki. Elämänlain noudattajat ovat voittajia.

    • Tuo oli RIKOS

      Kaikki ämmät on samanlaisia, tuskin kukaan malttaa olla syynäämättä miehensä puhelinta, lompakkoa ja taskuja.

      Sinä olet se mätö joka teki rikoksen.

      Hakekaas muijat lakikirjasta viestintäsalaisuus ja yrittäkää ymmärtää mitä se tarkoittaa.

      Olen heittänyt pihalle jokaisen akan jonka olen saanut kiinni nuuskimasta tavaroitani. Puhelimessa on luonnollisesti pari ansaviestiä, jolla nuuskia saadaan kiinni.

      PS. Koskaan en ole jäänyt mistään kiinni, koksa en harrasta irto- enkä sivusuhteita.

      • miehiin kyllästynyt

        Olet joku vitun skitso idiootti.Naisella on oikeus tutkia äijän puhelin ja vaikka taskutkin.Turhaan sitä paskasuhteessa elelee.Hakee paremman tilalle kun ukko osoittautuu pettäjäksi niinkuin useimmat teistä on!Niin että siitä vaan arvon siskot, jatkakaa!:)


      • JabbabdabbaDuu

        Sinähän tunnut oikein ymmärtäväiseltä ja rakastavalta mieheltä. Onneksi ovat naiset päässee sinusta eroon :)


    • Rakkauden rikos ;)

      On oikeastaan aika hassua kuinka ihmiset hössöttää niin kovin omasta yksityisyydestään. Mulle on mm. ollut aina ihan sama lukeeko joku mun päiväkirjaa, tekstaria, yms... tietääpähän ainakin mitä asioita kelaan päässäni yms... Pakosta tuleekin mieleeni että ihmisillä tuntuu olevan kovasti salaisuuksia nykyään kun omaa oikeuttaan yksityisyyteen vaalitaan niin paljon. Pitkin maailmaa pariskunnat käy paskalla vessan ovi auki ja sitten itketään sitä kun joku lukee sulle lähetetyn tekstarin. Yksityisyys on koodinimi salailulle :P

      Jep, olen lukenut minäkin miehini viestejä salaa, hän on kun on yksi tuollaisia yksityisyyden toitottelijoita vaikka mielellään lukee minun viestejäni ja kirjoituksia kun tietää etten pane pahakseni. Tässä tapauksessa salapoliisin työllä on ollut positiivinen vaikutus. Luuri on ollut täynnä niin asiallisia viestejä ettei tohon mieheen voi kun luottaa. Nyt kun hän on testattu luotettavaksi, ei tartte enää luuria ja viestejä kyttäillä. So simple!

    • HuonoIhminen

      Mä kyllä olen sortunut samaan temppuun. Tutkin miehen viestikansion, koska en nyt niinkään ollut mustasukkanen vaan huolissani. Miehelläni on alle vuoden ikäinen lapsi exänsä kanssa. Oltiin muutama viikkoa aikaisemmin erottu ja oltiin sitten tavallaan lähennytty uudestaan. Arvelin, että exän kanssa oli jotain meneillään kun lähetteli mulle eron jälkeen tekstareitakin hänen puhelimesta, joissa kertoi harrastavansa seksiä exänsä kanssa. Viestien takia ehkä sorruin tekoon, olihan se kohtuutonta kun en itse ketään ulkopuolista ollut käynyt painamassa. Kun palattiin yhteen, mies vakuutteli ettei mitään ollut tapahtunut, mutta kyllä se jäi kalvamaan tietenkin. Mitään huolestuttavaa sieltä ei löytynyt ja tietenkin tekoni kaduttaa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5289
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3417
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1562
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      191
      1449
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      978
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      778
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    Aihe