...ostettua 72 (tai muita) tunnin matkailija korttia tai mikä sen nimi nyt Berliinissä? Vai pitääkö ensin päästä kentältä jonnekin turistipisteeseen? Entä löytyykö sieltä jotain karttaa metroreiteistä kun vaikuttivat niin....
Vastaukset 1
- Marlene 555
Kyllä saa, näitä kortteja saa kentällä. Uloskäynnin sivulla on myyntipiste, joka on välillä auki sisätiloihin päin ja välillä ulos. Sieltä saa myös metrokartan, tai isommankin kaikilla liikennevälineiden reiteillä varustetun maksullisen (ehkä 2 €) kartan.
Tämän uloskäynnin lähellä ovat myös bussipysäkit. Yritän saada tähän linkin kentän kartasta, jossa lippupiste on merkitty "BVG", keltaisella värillä.
BVG-Umgebungsplan Flughafen Tegel (pdf
Ei tainnut onnistua, googlaa itse!
Hyvää matkaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493