Hotelli Gaivota

Abu3

Onko kellään kokemuksia hotelli Gaivotasta. On Aurinkomatkojen listoilla, aamupala, huoneet, rauhallisuus? Entä aurinkomatkojen retket, onko kukaan käynyt? Kiittäen ja niiaen etukäteen!

5

320

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aurinkomatkat aloitti valmismatkojen myynnin Azoreille viime vuonna. Kun kausi oli 2kk pitkä, kokemuksia kertyi todennäköisesti niukasti. Muiden matkailijoiden kommentteja Gaivotasta (joka tarkoittaa lokkia) voi lukea esim. Booking.com -varaussivustolta, http://www.booking.com/hotel/pt/apartamentos-gaivota.html?aid=311098;label=slhr_apartamentos-gaivota-r5cgI6xYPqS3YY9h7iidxwS2868796007;sid=8b9e7b9033327746ddbb7ba9f5c78278;dcid=1&lang=fi&ppcref=1#hash-blockdisplay4

Gaivota sijaitsee Ponta Delgadan rantakadun (Avenida Infante Dom Henrique) itäpäässä. Rantakatu on suhteellisen vilkkaasti liikennöity. Vieressä on Solmar Avenida Center -niminen kauppakeskus. Kauppakeskuksessa on mm. supermarket, josta matkailija löytänee kaiken välttämättömän. Gaivotaa vastapäätä meren puolella on Portas do Marin satamakeskus matkustajaterminaaleineen ja ravintoloineen. Etualalla on venesatama.

Olen käynyt parissa hotelli Gaivotan huoneistossa pari.kolme vuotta sitten. Kuten joissakin Booking-comin kommentteissa todetaan, huoneistot vaikuttivat tummanpuhuvilta. Muutamissa kommentteissa huomautetaan lisäksi äänieristyksen riittämättömyydestä, eräissä todetaan aamiainen vaatimattomaksi, ainakin yhdessä huomautetaan parkkitilan puutteesta. Hotellissa on sekä huoneistoja että ymmärtääkseni myös tavanomaisia hotellihuoneita.

Kaikkien matkanjärjestäjien retkikohteet São Miguelilla ovat samoja. Ero tulee järjestelyistä ja oppaan paikallistuntemuksesta, ulosannista ja vuorovaikutustaidoista. Minulla on sellainen vaikutelma, että tämän kauden varsinaiset oppaat olisivat olleet täällä Ponta Delgadassa myös viime kesänä, joten heidän ei tarvitse aloittaa alusta, mikä luonnollisesti tekee retket sujuvammiksi.

.

• Satunnainenlentelijä

Tripadvisorissa (joka on muuten paras paikka hotelliarvosteluiden tutkimiseen) pelkkiä kehuja. Varmaan hyvä hotelli. Hotel Marina Atlantico sen sijaan oli iso pettymys! Sitä ei voi suositella.

• tupu123

Palasimme juuri Ponta Delgadasta ja yövyimme hotelli Gaivotassa. Hotelli on mukavan pieni ja ainakin näin keväällä vielä rauhallinen. Aamupalalla oli kolmea erilaista sämpylää ja paahtoleipää. Muroja, kolmea-neljää erilaista juustoa, kinkkua. Lämpimiä pieniä nakkeja, munakasta ja pekonia. Hedelmiä ja hedelmäsalaattia sekä jogurttia. Kahvi- ja mehuautomaatit. Viikonloppuisin oli pieniä pannukakkuja ja joskus makeita leivoksia. Salaattiia ym jäimme kaipaamaan. Meillä oli kaksio ylimmästä kerroksesta, mistä upea näköala satamaan. Laivojen lähtöjä ja saapumisia oli mukava seurata. Parveke oli kapea ja pulut viihtyivät siellä, eivät kuitenkaan häiriöksi asti. Huoneet olivat tilavia samoin kylpyhuone. Ruokaa olisi pystynyt hyvin tekemään ja astioita oli mielestäni riittävästi. Siivoojat kävivät päivittäin ja tiskasivat astiatkin. Tieltä kuuluvat äänet saattavat häiritä herkempiä. Viikonloppuna satamassa järjestettiin skeitti-tapahtuma ja muutakin ohjelmaa. Itse vuokrasimme auton päiväksi, tiet hyviä ja (ainakin silloin) vähäliikenteisiä. Upean vehreä saari!

• grfffggf

• grfffggf kirjoitti:

Siellä on parikin Gaivotaa. Tämä apartemento on hyvä. http://bit.ly/I1aUeZ

Mikähän mahtaa olla se toinen Gaivota Ponta Delgadassa, kun kirjoitat että "Siellä on parikin Gaivotaa"? Me paikalliset asukkaat tunnemme yleisesti vain sen Gaivotan, joka linkistäsi avautuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2463
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1648
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1386
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      160
      1223
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      129
      1165
    6. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1125
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1064
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1061
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      939
    10. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      109
      904
    Aihe