Hotelli Gaivota

Abu3

Onko kellään kokemuksia hotelli Gaivotasta. On Aurinkomatkojen listoilla, aamupala, huoneet, rauhallisuus? Entä aurinkomatkojen retket, onko kukaan käynyt? Kiittäen ja niiaen etukäteen!

5

367

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aurinkomatkat aloitti valmismatkojen myynnin Azoreille viime vuonna. Kun kausi oli 2kk pitkä, kokemuksia kertyi todennäköisesti niukasti. Muiden matkailijoiden kommentteja Gaivotasta (joka tarkoittaa lokkia) voi lukea esim. Booking.com -varaussivustolta, http://www.booking.com/hotel/pt/apartamentos-gaivota.html?aid=311098;label=slhr_apartamentos-gaivota-r5cgI6xYPqS3YY9h7iidxwS2868796007;sid=8b9e7b9033327746ddbb7ba9f5c78278;dcid=1&lang=fi&ppcref=1#hash-blockdisplay4

Gaivota sijaitsee Ponta Delgadan rantakadun (Avenida Infante Dom Henrique) itäpäässä. Rantakatu on suhteellisen vilkkaasti liikennöity. Vieressä on Solmar Avenida Center -niminen kauppakeskus. Kauppakeskuksessa on mm. supermarket, josta matkailija löytänee kaiken välttämättömän. Gaivotaa vastapäätä meren puolella on Portas do Marin satamakeskus matkustajaterminaaleineen ja ravintoloineen. Etualalla on venesatama.

Olen käynyt parissa hotelli Gaivotan huoneistossa pari.kolme vuotta sitten. Kuten joissakin Booking-comin kommentteissa todetaan, huoneistot vaikuttivat tummanpuhuvilta. Muutamissa kommentteissa huomautetaan lisäksi äänieristyksen riittämättömyydestä, eräissä todetaan aamiainen vaatimattomaksi, ainakin yhdessä huomautetaan parkkitilan puutteesta. Hotellissa on sekä huoneistoja että ymmärtääkseni myös tavanomaisia hotellihuoneita.

Kaikkien matkanjärjestäjien retkikohteet São Miguelilla ovat samoja. Ero tulee järjestelyistä ja oppaan paikallistuntemuksesta, ulosannista ja vuorovaikutustaidoista. Minulla on sellainen vaikutelma, että tämän kauden varsinaiset oppaat olisivat olleet täällä Ponta Delgadassa myös viime kesänä, joten heidän ei tarvitse aloittaa alusta, mikä luonnollisesti tekee retket sujuvammiksi.

.

• Satunnainenlentelijä

Tripadvisorissa (joka on muuten paras paikka hotelliarvosteluiden tutkimiseen) pelkkiä kehuja. Varmaan hyvä hotelli. Hotel Marina Atlantico sen sijaan oli iso pettymys! Sitä ei voi suositella.

• tupu123

Palasimme juuri Ponta Delgadasta ja yövyimme hotelli Gaivotassa. Hotelli on mukavan pieni ja ainakin näin keväällä vielä rauhallinen. Aamupalalla oli kolmea erilaista sämpylää ja paahtoleipää. Muroja, kolmea-neljää erilaista juustoa, kinkkua. Lämpimiä pieniä nakkeja, munakasta ja pekonia. Hedelmiä ja hedelmäsalaattia sekä jogurttia. Kahvi- ja mehuautomaatit. Viikonloppuisin oli pieniä pannukakkuja ja joskus makeita leivoksia. Salaattiia ym jäimme kaipaamaan. Meillä oli kaksio ylimmästä kerroksesta, mistä upea näköala satamaan. Laivojen lähtöjä ja saapumisia oli mukava seurata. Parveke oli kapea ja pulut viihtyivät siellä, eivät kuitenkaan häiriöksi asti. Huoneet olivat tilavia samoin kylpyhuone. Ruokaa olisi pystynyt hyvin tekemään ja astioita oli mielestäni riittävästi. Siivoojat kävivät päivittäin ja tiskasivat astiatkin. Tieltä kuuluvat äänet saattavat häiritä herkempiä. Viikonloppuna satamassa järjestettiin skeitti-tapahtuma ja muutakin ohjelmaa. Itse vuokrasimme auton päiväksi, tiet hyviä ja (ainakin silloin) vähäliikenteisiä. Upean vehreä saari!

• grfffggf

• grfffggf kirjoitti:

Siellä on parikin Gaivotaa. Tämä apartemento on hyvä. http://bit.ly/I1aUeZ

Mikähän mahtaa olla se toinen Gaivota Ponta Delgadassa, kun kirjoitat että "Siellä on parikin Gaivotaa"? Me paikalliset asukkaat tunnemme yleisesti vain sen Gaivotan, joka linkistäsi avautuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      132
      1873
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      877
    3. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      156
      862
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      60
      810
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      782
    6. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      47
      722
    7. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      73
      681
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      276
      679
    9. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      44
      667
    10. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      34
      602
    Aihe