Peruin juuri treffit unelmanaiseni kanssa

Jari_85

Tunnen suurta helpotusta mutta samalla vihaan itseäni enemmän kuin koskaan.

Olen ennenkin jättänyt asioita tekemättä ujouteni takia, mutta tämä on tähän mennessä pohjanoteeraus

En vain kykene tapaamaan häntä ilman että ääneni alkaisi säristä, kylmä hiki nousta otsalle, sekä naamani muuttumista kauttaaltaan tulipunaiseksi.

Tämä kuulostaa varmasti aivan helvetin naurettavalta, mutta itsetuntoni on nuijittu kouluvuosina punastumisen takia niin nollaan, etten kestäisi sitä julkista nöyryytystä, kun punastelisin naisen seurassa koko illan.

Monet sanovat, että pieni puna poskilla on vain "söpöä", saattaahan se olla, mutta minun tapauksessani kasvoni helottavat kirkkaan punasina joka puolelta.

En tiedä miten monet yöunet tulen menettämään itsesäälissä kieriskellen kun päästin tämän tilaisuuden menemään vapaaehtoisesti. Vihaan itseäni niin saatanasti.

-JP-

18

1000

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • e457457

      En kyllä kehtaisi mennä nettiin kirjoittamaan, jos olisin tehnyt jotain yhtä tyhmää. Sen kun menet treffeille. Voiko käydä jotain nykyistä tilannettasi pahempaa?!??!

      • jdkkjfkf

        Ymmärrän kyllä sinua, Jari, mutta kyllä sinun on joskus pakko käydä treffeille jos naisen aiot hankkia. Jos nainen on hyvä, niin kyllä hän sinua ymmärtää. Tai voithan ehdottaa treffejä jossain privaatimmassa paikassa, niin pystyt selittämään mikset halua käydä hänen kanssaan julkisessa paikassa. Ei hän sinua voi inhotakaan koska hänhän on aiheuttanut tuon punastumisen, joten silloin hän tietää, että sinulla on tunteita häntä kohtaan.


    • ujo20v

      Kai sanoit naiselle rehellisen syyn? Jos keksit tekosyitä, romutat samalla naisen itsetunnon ja hän alkaa lopulta inhota sinua noiden tekosyiden vuoksi. Itsekin olen huonolla itsetunnolla varustettu nainen, ja voisin kuvitella tekeväni syvimmillä epätoivon hetkillä samanlailla kuin sinä.

    • Aikuinen mies

      Pari tanssi oli minun puhe ujouteni loppu. Tango valssi humppa, tai jos ei ole aavistustakaan menkää tanssikurssille. tai menet.
      Siellä on tavallisia naisia, eikä ne kenties punastuta,nehän opastaa..
      Voit kertoa heille ujoudesta..
      Minä meni suoraan hakemaan kun oli tungossta ja siitä se lähti..
      Se on hyvä, että olet ujo, sinulla on vahvoja tunteita, joita on aniharvalla..
      Kerro vaikka kirjessä, että kuinka kävi, kyllä jos tyttö on kiinnostunut hän ymmärtää..
      Menestystä seurusteluun.. :)

    • sunnuntaifilosofi

      Miksi ihmeessä et hae lääkäriltä apua? Ihan totaalisen turhaa kiusata itseään asialla, johon saisi heti arkipäivänä yleislääkäriltä beetasalpaajia.

      • ujo joskus

        Kyllä beetasalpaaja voi auttaa ettet punastele niin kirkkaanpunaiseksi mutta ei se välttämättä poista ko taipumusta.Kokeile vaikka Aprillikaupan peittävää meikkivoidetta(Grimas) josta punoitus ei näy..ehkä saisit isetvarmuutta ja voisit vaikka sitten jättää senkin käyttämättä..myöhemmiin.Nyt vaan uusille treffeille! :) Kyllä sinä pärjäät!


      • depe__
        ujo joskus kirjoitti:

        Kyllä beetasalpaaja voi auttaa ettet punastele niin kirkkaanpunaiseksi mutta ei se välttämättä poista ko taipumusta.Kokeile vaikka Aprillikaupan peittävää meikkivoidetta(Grimas) josta punoitus ei näy..ehkä saisit isetvarmuutta ja voisit vaikka sitten jättää senkin käyttämättä..myöhemmiin.Nyt vaan uusille treffeille! :) Kyllä sinä pärjäät!

        Mietin kans että joku meikkivoide voisi auttaa. Kyllä niitä nykyään miehetkin käyttää.....
        Laitat itsesi niin edustavaksi että voit olla itsevarma ja eikä ulkonäköä tarvitse koko ajan miettiä. :)
        Niin naisesikin tekee. EI hänkään tulisi treffeille meikittä ja hiuksia laittamatta.


    • J K

      NIINKÄÖ

    • lonelu one

      Mulle tulee punastelu äärimmäisen stressin ja väsymyksen hetkellä. Joudun tilanteisiin jossa tunnen olevani jotenkin heikommalla ja se nolous/ heikkous saa minut punastumaan. Punastus on minulle itselleni (en ajattele näin muista) heikkouden merkki ja saa minut surulliseksi.

      Pääsin siitä viimekerralla sillä, että kun näin, että nyt tulee tiukkapaikka, keskitän ajatuksen, selkä suoraksi, hymyile ja hengitä. Joka ikinen tällainen tilanne edetään sekuntti kerrallaan ja keskityn siihen mitä tunnen ja rauhoitan itseäni, etten ole huonompi vaan oikeutettu olemaan samalla tasolla Punastelu hellitti niin.

      Kunnes se palasi tänä keväänä. Ja nyt kun komea vastakkainen sukupuoli tulee vastaan. Hämmennyn, tulee hiki, punastus ja poistun paikalta. Poistun juuri silloin kun ei pitäisi. Tiedän, se on itsetunnonnossa. Mutta en voi sille mitään. Kuka tai miten sen saisi vahvistettua niin, ettei yllättävissä tilanteissa tai väsyneenä reagoisi niin? Ei kai mitenkään, on vain hyväksyttävä itsensä epätäydellisenä ja silti hyvänä ihmisenä. Meinaan otttaa sen rehellisesti puheeksi ensi kerralla. ...wish me luck.

      Olen elänyt valtavan elämän eikä kukaan uskoisi irl jos kertoisin, että minullakin on tällainen piirre. Tuulta päin, ystävä. Elämä jatkuu. Harjoittelu tekee mestarin.

      Tsemppiä ap:lle
      Oliko tässä mitään järkeä tai apua sinulle...?

      • Silli321

        Minun mielestäni ujo mies, joka punastelee ja jonka ääni särisee, vaikuttaa hyvin puoleensavetävältä. Oireet ovat merkkejä herkkyydestä jota minä ainakin aina haen miehestä. En koskaan kiinnostu itsevarmasta tyypistä, vaan herkästä ja haavoittuvasta. Kun opit hyväksymään itsesi, uskallat näyttää herkkyytesi, se tulee vielä olemaan valttikorttisi jolla hurmaat naisia.


      • huora olet
        Silli321 kirjoitti:

        Minun mielestäni ujo mies, joka punastelee ja jonka ääni särisee, vaikuttaa hyvin puoleensavetävältä. Oireet ovat merkkejä herkkyydestä jota minä ainakin aina haen miehestä. En koskaan kiinnostu itsevarmasta tyypistä, vaan herkästä ja haavoittuvasta. Kun opit hyväksymään itsesi, uskallat näyttää herkkyytesi, se tulee vielä olemaan valttikorttisi jolla hurmaat naisia.

        "Minun mielestäni ujo mies, joka punastelee ja jonka ääni särisee, vaikuttaa hyvin puoleensavetävältä. Oireet ovat merkkejä herkkyydestä jota minä ainakin aina haen miehestä."

        Niinhän suomalaiset huora't sanoo internetissä, totuus on täysin toinen.


      • rottasukka!
        huora olet kirjoitti:

        "Minun mielestäni ujo mies, joka punastelee ja jonka ääni särisee, vaikuttaa hyvin puoleensavetävältä. Oireet ovat merkkejä herkkyydestä jota minä ainakin aina haen miehestä."

        Niinhän suomalaiset huora't sanoo internetissä, totuus on täysin toinen.

        Tuota olen monesti ihmetellyt, nainen kehuu netissä ja mollaa livenä. Ei riitä äly tämän tajuamiseen... yritääkö ne tahallaan luoda itsevarmuutta ja sitten se rikotaan että saa makeat naurut...


      • huora olet
        rottasukka! kirjoitti:

        Tuota olen monesti ihmetellyt, nainen kehuu netissä ja mollaa livenä. Ei riitä äly tämän tajuamiseen... yritääkö ne tahallaan luoda itsevarmuutta ja sitten se rikotaan että saa makeat naurut...

        Kaksinaamaisia huor*ia he ovat. Niin se on aina (?) ollut ja aina tulee olemaan. Antavat internetissä toista kuvaa ja sanovat toista, tosiasiassa totuus on toinen. Ja kyllä ne naiset koittaa itsetuntoaan ja mukamas arvojaan kohotella tällä.


      • rottasukka!
        huora olet kirjoitti:

        Kaksinaamaisia huor*ia he ovat. Niin se on aina (?) ollut ja aina tulee olemaan. Antavat internetissä toista kuvaa ja sanovat toista, tosiasiassa totuus on toinen. Ja kyllä ne naiset koittaa itsetuntoaan ja mukamas arvojaan kohotella tällä.

        No en nyt ihan huorittelisi, mutta kaksinaamaista kyllä...


      • huora olet
        rottasukka! kirjoitti:

        No en nyt ihan huorittelisi, mutta kaksinaamaista kyllä...

        No jätetään se sana siitä pois.


    • Nolo!

      Minun mielestä punaiseva hehkuva mies on mitä naurettavinta! Sellaista ei voi ottaa edes tosissaan! Vähän nolo! Iso mies ja tuollainen!

    • ujo_94

      Mieti myös sitä että tutustuit ja pääsit unelmanaisesi kanssa treffeille, miksi et siis menisi?

    • vRTTUBUT

      vähän alkoholia .. ei niin paljon kuin mitä minä käytän, niin kyllä se siitä.

      Loppuillasta halaat naista ja sanot miehisellä äänellä .. Oi Beibi!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8216
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1173
    Aihe