Tunnen suurta helpotusta mutta samalla vihaan itseäni enemmän kuin koskaan.
Olen ennenkin jättänyt asioita tekemättä ujouteni takia, mutta tämä on tähän mennessä pohjanoteeraus
En vain kykene tapaamaan häntä ilman että ääneni alkaisi säristä, kylmä hiki nousta otsalle, sekä naamani muuttumista kauttaaltaan tulipunaiseksi.
Tämä kuulostaa varmasti aivan helvetin naurettavalta, mutta itsetuntoni on nuijittu kouluvuosina punastumisen takia niin nollaan, etten kestäisi sitä julkista nöyryytystä, kun punastelisin naisen seurassa koko illan.
Monet sanovat, että pieni puna poskilla on vain "söpöä", saattaahan se olla, mutta minun tapauksessani kasvoni helottavat kirkkaan punasina joka puolelta.
En tiedä miten monet yöunet tulen menettämään itsesäälissä kieriskellen kun päästin tämän tilaisuuden menemään vapaaehtoisesti. Vihaan itseäni niin saatanasti.
-JP-
Peruin juuri treffit unelmanaiseni kanssa
18
1034
Vastaukset
- e457457
En kyllä kehtaisi mennä nettiin kirjoittamaan, jos olisin tehnyt jotain yhtä tyhmää. Sen kun menet treffeille. Voiko käydä jotain nykyistä tilannettasi pahempaa?!??!
- jdkkjfkf
Ymmärrän kyllä sinua, Jari, mutta kyllä sinun on joskus pakko käydä treffeille jos naisen aiot hankkia. Jos nainen on hyvä, niin kyllä hän sinua ymmärtää. Tai voithan ehdottaa treffejä jossain privaatimmassa paikassa, niin pystyt selittämään mikset halua käydä hänen kanssaan julkisessa paikassa. Ei hän sinua voi inhotakaan koska hänhän on aiheuttanut tuon punastumisen, joten silloin hän tietää, että sinulla on tunteita häntä kohtaan.
- ujo20v
Kai sanoit naiselle rehellisen syyn? Jos keksit tekosyitä, romutat samalla naisen itsetunnon ja hän alkaa lopulta inhota sinua noiden tekosyiden vuoksi. Itsekin olen huonolla itsetunnolla varustettu nainen, ja voisin kuvitella tekeväni syvimmillä epätoivon hetkillä samanlailla kuin sinä.
- Aikuinen mies
Pari tanssi oli minun puhe ujouteni loppu. Tango valssi humppa, tai jos ei ole aavistustakaan menkää tanssikurssille. tai menet.
Siellä on tavallisia naisia, eikä ne kenties punastuta,nehän opastaa..
Voit kertoa heille ujoudesta..
Minä meni suoraan hakemaan kun oli tungossta ja siitä se lähti..
Se on hyvä, että olet ujo, sinulla on vahvoja tunteita, joita on aniharvalla..
Kerro vaikka kirjessä, että kuinka kävi, kyllä jos tyttö on kiinnostunut hän ymmärtää..
Menestystä seurusteluun.. :) - sunnuntaifilosofi
Miksi ihmeessä et hae lääkäriltä apua? Ihan totaalisen turhaa kiusata itseään asialla, johon saisi heti arkipäivänä yleislääkäriltä beetasalpaajia.
- ujo joskus
Kyllä beetasalpaaja voi auttaa ettet punastele niin kirkkaanpunaiseksi mutta ei se välttämättä poista ko taipumusta.Kokeile vaikka Aprillikaupan peittävää meikkivoidetta(Grimas) josta punoitus ei näy..ehkä saisit isetvarmuutta ja voisit vaikka sitten jättää senkin käyttämättä..myöhemmiin.Nyt vaan uusille treffeille! :) Kyllä sinä pärjäät!
- depe__
ujo joskus kirjoitti:
Kyllä beetasalpaaja voi auttaa ettet punastele niin kirkkaanpunaiseksi mutta ei se välttämättä poista ko taipumusta.Kokeile vaikka Aprillikaupan peittävää meikkivoidetta(Grimas) josta punoitus ei näy..ehkä saisit isetvarmuutta ja voisit vaikka sitten jättää senkin käyttämättä..myöhemmiin.Nyt vaan uusille treffeille! :) Kyllä sinä pärjäät!
Mietin kans että joku meikkivoide voisi auttaa. Kyllä niitä nykyään miehetkin käyttää.....
Laitat itsesi niin edustavaksi että voit olla itsevarma ja eikä ulkonäköä tarvitse koko ajan miettiä. :)
Niin naisesikin tekee. EI hänkään tulisi treffeille meikittä ja hiuksia laittamatta.
- J K
NIINKÄÖ
- lonelu one
Mulle tulee punastelu äärimmäisen stressin ja väsymyksen hetkellä. Joudun tilanteisiin jossa tunnen olevani jotenkin heikommalla ja se nolous/ heikkous saa minut punastumaan. Punastus on minulle itselleni (en ajattele näin muista) heikkouden merkki ja saa minut surulliseksi.
Pääsin siitä viimekerralla sillä, että kun näin, että nyt tulee tiukkapaikka, keskitän ajatuksen, selkä suoraksi, hymyile ja hengitä. Joka ikinen tällainen tilanne edetään sekuntti kerrallaan ja keskityn siihen mitä tunnen ja rauhoitan itseäni, etten ole huonompi vaan oikeutettu olemaan samalla tasolla Punastelu hellitti niin.
Kunnes se palasi tänä keväänä. Ja nyt kun komea vastakkainen sukupuoli tulee vastaan. Hämmennyn, tulee hiki, punastus ja poistun paikalta. Poistun juuri silloin kun ei pitäisi. Tiedän, se on itsetunnonnossa. Mutta en voi sille mitään. Kuka tai miten sen saisi vahvistettua niin, ettei yllättävissä tilanteissa tai väsyneenä reagoisi niin? Ei kai mitenkään, on vain hyväksyttävä itsensä epätäydellisenä ja silti hyvänä ihmisenä. Meinaan otttaa sen rehellisesti puheeksi ensi kerralla. ...wish me luck.
Olen elänyt valtavan elämän eikä kukaan uskoisi irl jos kertoisin, että minullakin on tällainen piirre. Tuulta päin, ystävä. Elämä jatkuu. Harjoittelu tekee mestarin.
Tsemppiä ap:lle
Oliko tässä mitään järkeä tai apua sinulle...?- Silli321
Minun mielestäni ujo mies, joka punastelee ja jonka ääni särisee, vaikuttaa hyvin puoleensavetävältä. Oireet ovat merkkejä herkkyydestä jota minä ainakin aina haen miehestä. En koskaan kiinnostu itsevarmasta tyypistä, vaan herkästä ja haavoittuvasta. Kun opit hyväksymään itsesi, uskallat näyttää herkkyytesi, se tulee vielä olemaan valttikorttisi jolla hurmaat naisia.
- huora olet
Silli321 kirjoitti:
Minun mielestäni ujo mies, joka punastelee ja jonka ääni särisee, vaikuttaa hyvin puoleensavetävältä. Oireet ovat merkkejä herkkyydestä jota minä ainakin aina haen miehestä. En koskaan kiinnostu itsevarmasta tyypistä, vaan herkästä ja haavoittuvasta. Kun opit hyväksymään itsesi, uskallat näyttää herkkyytesi, se tulee vielä olemaan valttikorttisi jolla hurmaat naisia.
"Minun mielestäni ujo mies, joka punastelee ja jonka ääni särisee, vaikuttaa hyvin puoleensavetävältä. Oireet ovat merkkejä herkkyydestä jota minä ainakin aina haen miehestä."
Niinhän suomalaiset huora't sanoo internetissä, totuus on täysin toinen. - rottasukka!
huora olet kirjoitti:
"Minun mielestäni ujo mies, joka punastelee ja jonka ääni särisee, vaikuttaa hyvin puoleensavetävältä. Oireet ovat merkkejä herkkyydestä jota minä ainakin aina haen miehestä."
Niinhän suomalaiset huora't sanoo internetissä, totuus on täysin toinen.Tuota olen monesti ihmetellyt, nainen kehuu netissä ja mollaa livenä. Ei riitä äly tämän tajuamiseen... yritääkö ne tahallaan luoda itsevarmuutta ja sitten se rikotaan että saa makeat naurut...
- huora olet
rottasukka! kirjoitti:
Tuota olen monesti ihmetellyt, nainen kehuu netissä ja mollaa livenä. Ei riitä äly tämän tajuamiseen... yritääkö ne tahallaan luoda itsevarmuutta ja sitten se rikotaan että saa makeat naurut...
Kaksinaamaisia huor*ia he ovat. Niin se on aina (?) ollut ja aina tulee olemaan. Antavat internetissä toista kuvaa ja sanovat toista, tosiasiassa totuus on toinen. Ja kyllä ne naiset koittaa itsetuntoaan ja mukamas arvojaan kohotella tällä.
- rottasukka!
huora olet kirjoitti:
Kaksinaamaisia huor*ia he ovat. Niin se on aina (?) ollut ja aina tulee olemaan. Antavat internetissä toista kuvaa ja sanovat toista, tosiasiassa totuus on toinen. Ja kyllä ne naiset koittaa itsetuntoaan ja mukamas arvojaan kohotella tällä.
No en nyt ihan huorittelisi, mutta kaksinaamaista kyllä...
- huora olet
rottasukka! kirjoitti:
No en nyt ihan huorittelisi, mutta kaksinaamaista kyllä...
No jätetään se sana siitä pois.
- Nolo!
Minun mielestä punaiseva hehkuva mies on mitä naurettavinta! Sellaista ei voi ottaa edes tosissaan! Vähän nolo! Iso mies ja tuollainen!
- ujo_94
Mieti myös sitä että tutustuit ja pääsit unelmanaisesi kanssa treffeille, miksi et siis menisi?
- vRTTUBUT
vähän alkoholia .. ei niin paljon kuin mitä minä käytän, niin kyllä se siitä.
Loppuillasta halaat naista ja sanot miehisellä äänellä .. Oi Beibi!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446